Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The pure blood is mine ... EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The pure blood is mine ... EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The pure blood is mine ... EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The pure blood is mine ... EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The pure blood is mine ... EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The pure blood is mine ... EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The pure blood is mine ... EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The pure blood is mine ... EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The pure blood is mine ... EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The pure blood is mine ... EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The pure blood is mine ...

Go down

The pure blood is mine ... Empty The pure blood is mine ...

Indlæg af Gæst Man 11 Jul 2011 - 16:43

Hallow my dear friend!

Jeg søger et par emner jeg kan få tiden til at gå med på Jace, dog er der lige én meget vigtig ting i skal huske omkring ham, og det er at han IKKE kan fransk, men kun engelsk, da han lige er kommet fra england, med andre ord, han kender ikke så meget til Di Morga, dog kender han racerne.

Lidt om Jace: Jace mestre kundskaben at lyve, derfor kan han også gennemskue næsten alle, hvis ikke alle hvis folk lyver. Han kan være alle roller, sød og venlig, eller ond og knap så venlig, men man vil næsten altid være sikker på at han vil prøve at få dækket sit begær - hans dødsønd som alle vampyr i hans race har. Da han er den han er, vil han nok for det meste fremstå som ond, da han ikke har følelser, eller hvis han har, har han ikke set dem.

Jeg er med på plot, eller hvis vi blot skal prøve at skrive noget.

Jeg vælger ikke at sætte direkte krav, men jeg vil gerne have at i vil gøre ligesom mig, prøve at give emnet noget kreativitet, vi skriver et sted hvor kun fantasien sætter grænser, så hvis der pludselig kommer et uhyre er det meget velkommen, dog - hold det lige på en liiidt, bare lidt realistisk plan, så jorden ikke pludselig går under. ^_^ Der ud over så kig på det i skriver, og se om i kan gøre det mere interessant, jeg elsker indlæg der er skrevet godt, de behøver ikke være kilometer lange, men blot hvor ordne er sat sammen på interessante eller sjove måder.

I er meget velkommen til at kigge min profil, det skal dog lige siges der kan være en del at læse og den er heller ikke helt færdig ^,..,^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The pure blood is mine ... Empty Sv: The pure blood is mine ...

Indlæg af Angelin Man 11 Jul 2011 - 17:58

Jeg tror desværre ikke at jeg er den du søger^_^
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

The pure blood is mine ... Empty Sv: The pure blood is mine ...

Indlæg af Gæst Man 11 Jul 2011 - 18:08

Hvis du er frisk på at emne med en inden fra samme race, så er jeg frisk. Umiddelbart kan jeg ikke lige komme på et plot nu og her, men har du et forslag? :)) .. (Jeg er næsten frisk på alt, udover at Charlie ikke må dø) :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The pure blood is mine ... Empty Sv: The pure blood is mine ...

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum