Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hjem, kære hjem() Eve() EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hjem, kære hjem() Eve() EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hjem, kære hjem() Eve() EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hjem, kære hjem() Eve() EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hjem, kære hjem() Eve() EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hjem, kære hjem() Eve() EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hjem, kære hjem() Eve() EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hjem, kære hjem() Eve() EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hjem, kære hjem() Eve() EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hjem, kære hjem() Eve() EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hjem, kære hjem() Eve()

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Hjem, kære hjem() Eve() Empty Hjem, kære hjem() Eve()

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 14:56

Tid() 13:09. Sted() Faentins store lejlihed, øverst i et kæmp dyrt højhus.Vejr() koldt men lyst udenfor. Dag() Søndag
_______________________________________________________________________________________

Det var søndag og gaderne lå øde hen, i terre by fordi de fleste holdt sig hjemme or ar slappe af, før hverdagen skulle væne tilbage, og stress samt jag igen ville komme frem, fra sit skjul og skabe diskotiner samt problemer både hjemme og på job.
I et f byens højste men også dyreste højhuse, allerøverst lå en stor lejlighed med udsigt over byen og det der lå længre ude i horisonten. Lejligheden var indrettet i lyse hvide farver med enkelte farver som gik igen, så som brun og grøn, på væggende hang smukke kunstværker af kendes kunstner, enda kendte franske kunstner. Gulvene var dækket af et pænt sandfarvet tæppe, lejligheden bestod af en stor stue, et kæmpe ny moderne køkken, to badeværlser et meget stort(hans og et mindre et(dit), udover det var der tre værelser og et kontor. Det ene værelse var husets ejers imens det andet var et gæste værelse, og det trejede tilhørte ejerns bofælle som havde fået lov til at indrette rummet som det passede hende.

En ung bredskuldre mand, lå på stuens store hjørnesofa, han sad og så nyhedrene på et gigantisk tv, som stod et stykke fra sofaen, foran ham på sofabordet stod der et par øldåser, samt der lå en pizza i sin parkke som var halvspist. Den unge mand var kun iført et par sorte boxershorts så man kunne tydligt se den lyse brune veltrænede overskrop, som altid sad hans lysebrune hår perfekt, de chokoladebrune øjne fulgte roligt med i dagens nyheder. Ved siden af ham eller retter sagt ovenpå hans ben lå hunden Frodo en brun/hvid Border Collie og kiggede stille med på skræmen, manden aede den roligt imens han med den anden hånd togg en tår af en dåse med øl.

Dette var Falentin, den unge men super kendte model som alle kvinder ville have, han slappede af og nød en dag væk fra alle kvinderne og de presse folk der normalt forfulgte ham, deuden lade han op til næste dags store modl fotografering til et fransk ugeblad. Lige nu vidste han ikke om hans unge bofælle var hjemme eller et andet sted, men nu holdt han jo heller ikke øje med hende, men vis hun kom ind i stuen var hun velkommen til at se med. Man kunne se han ikke rigtigt havde ryddet op her i weekendten, ting så som tøj og blade lå rundt omkring og ude i køkkenet var der en stor opvask samt madrester fra morgnen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjem, kære hjem() Eve() Empty Sv: Hjem, kære hjem() Eve()

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 15:32

Påklædning En lang jakke, under der en sort ballet dragt også et par høje hæle af sko.
Hun kom gående ned af gaden, nok en helt almindelig dag kunne man sige, hun havde netop været på arbejde, godt nok havde hun to, men det folk kendte til var det som hun havde om morgen. bare ud fra hendes tøj kunne man gætte sig til hvad hun arbejdede som, da hun var iført en sort skørt og mere eller mindre lignede en ballet danser. hvad folk dog ikke vidste var at hun også var en slags stripper kunne man sige, men det var meget hemmeligt også fordi hun skammede sig over det et sted.

Som hun gik hen af gaden og op mod bygningen hun boede i sammen med Falentin, blev hun stoppet af et par fotografer det tog billeder af hende og udspurte hende om nogle forskellige ting. Hun holdte hånden op for at skærme mod blitsen og skyndte sig ind i bygningen og videre hen mod elevatoren. Hun sukkede go lænede sig op af væggen, mens hun ventede på at komme op.

Da hun kom ind , blev hun mødt af lidt af en svinesti, men hun var efterhånden vant til det og fik hurtigt klaret alting, ordnet opvasken, lagt tøj til vask og fjerne ting der lå på gulvet hid og der. Inden i stuen fandt hun ham liggende på sofaen, sammen med sin hund, synes fik hende til at smile og læne sig op af døren. Hun havde fået smidt sin jakke, så hun stod i sit sorte trænings tøj, mest bestående af hvide gemacher også den sorte kjole "Falentin, skulle jeg blive bekymret når pressen begynder at udspørge mig om min seksuelle interesse i dig" spurte hun og lagde armene over kors. nok var han smuk, men hun ville aldrig finde den interesse i ham, han var af det forkerte køn kunne man sige

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjem, kære hjem() Eve() Empty Sv: Hjem, kære hjem() Eve()

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 15:43

Falentin faldt hen i en lød søvn, men vågnede dog da tvet nævte hans navn, han satte sig let op, Frodo knurrede svagt men hoppe dog ned på gulvet og smuttede ud af stuen for så at forsvinde ind på Fanetins værelse, Falentin så let efter Frodo men rystede så på hovdet, og vendte blikket mod skærmen.
Lige nu snakkede tv værten om begivenheden dagen før hvor han var blevet ser sammen med en ung kvnde på et diskotek. Han sukkede let hvorefter han slukkede tvet og nød freden, dog hørte han godt at hun var kommet hjem.

Falentin rejste sig let op fra sofan, da hun dukkede op i døren og så på ham, han smilede let. Hvorefter han vandre hen til hende og lage drilsk en hånd på hendes røv"det må du vænne dig til, det bliver kun være og være"svarede han roligt imens han betragtede hende let"nå men gik jobbet godt?"spurgte han så nysgerrigt blot for at skifte emne, da han ikke gad tænke på pressen nu hvor det var Søndag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjem, kære hjem() Eve() Empty Sv: Hjem, kære hjem() Eve()

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 15:54

Hun rynkede brynet og så på ham som han drillende kom nærmere. Da han lagde sin hånd på hendes røv, grinede hun og rystede på hoved, stillede sig på tær "not gonna happend" hviskede hun i hans øre og trådte væk, "jeg kan allerede forstille mig hvis jeg skal have en kæreste med, når er han til trekanter" grinede hun og lagde nogle penge på bordet "job..nåh det gik meget godt, jeg fik rollen, jeg skal være med i svane søen og spille hoved rollen" hun smilede bredt og og pillede spænderne ud af håret, mens hun samlede dem på bordet og kørte til sidst hånden igennem det lange bølgede hår. allerede nu ville man kunne se hun var meget tynd og måske havde en ideal vægt på hvad 46 kilo. Hun var i sandhed en talent fuld ballet danser, allerede hun havde hun danset flere store stykker og fået hovedrollen stort set alle gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjem, kære hjem() Eve() Empty Sv: Hjem, kære hjem() Eve()

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 16:05

Han lo let af hendes ord"man ved da aldrig"svarede han muntert og gav hendes røv et let klask, før han trådte et skridt tilbage og betragtede hende. HUn var så ung men havde allerede et godt job, det var nok også grunden til han lod hende bo her, han vidste at hun ikke bare ville udnytte at bo her.
Falentin nikkede anerkendene "tillykke med det, jeg vil glæde mig til forstillimgen"sagde han roligt, hvorefter han vendte sig om og gik hen til sofaborde, han tog en af de fulde øl dåser og åbnede den med et højt klik før han så så hen mod hende"det må jeg skåle på"sagde han drilsk før han tog en stort slurk, før han satte den fra sig og gik hen mod hende igen, med et drilsk smil på læben.
Han stoppe op og så undersøgende på hende"nå ja, jeg er glad for du tog opvasken, jeg smutter lige i bad, vi kan se lidt tv sammen bagefter"sagde han roligt før han forsvandt, ind på sit værelse hvor han fandt noget nyt tøj frem, før han gik hen til hans store badeværlse. Døren stod på klem og man kunne hørre lyden af brusern der blev tændt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjem, kære hjem() Eve() Empty Sv: Hjem, kære hjem() Eve()

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 16:17

Hun grinede og rystede på hoved "nej du, hvad med at du bare holder dig til dine små model piger og faktisk hvis nogen af dem er til piger, så giv dem mit nummer" hun lavede en model af en art ud af sin hånd og satte det til sit øre. At han var model, gav hende lidt muligheden for også at udforske noget anderledes end hvad hun var vant til. hun smilede og nikkede "jamen mange tak og selvfølgelig, du får billetter på første række som altid" smilede hun og gik hen for at tage et glas vand "hvor er din søde hund, jeg kom forbi en hunde foretning idag og fandt noget jeg tror han vil kunne lide" hun fiskede et kødben frem fra sin taske og smilede. Hun elskede så sandeligt dyr, nok også fordi hun selv havde evnen til at tage form efter et dyr og i dette tilfælde en smuk stor sort svane. Hun så rundt og smilede "det var så lidt, jeg gør det jo hver dag, så det er ikke det store" nok var hun ung, men hun var også virkelig ansvarlig og gjorde meget tit mere end andre unge i alderen hun nu havde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjem, kære hjem() Eve() Empty Sv: Hjem, kære hjem() Eve()

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 16:28

Han lærte nok aldrig at forstå at hun var til kvinder, men det måtte han blot leve med og hvis hun ønskede et nummer skulle han nok kunne skaffe et par stykker som sikkert ville kunne lide hende.
Han vaskede sig grundigt før han slukkede for det varme vand, og trådte ud af brusekabinen for så at tørre sig. Han fik hurtigt ordnet håret og fik iført sig et par grå jogginbukser samt en hvid t-shirt, før han gik ud fra badeværlset og ind i stuen, hvor han fandt sig til rette i sofaen med en dåse i hånden.
Han smilede roligt til hende"Frodo Mad"råbte han kort, hvorefter Frodo kom styrdene ud fra hans værelse og hoppede op på ham"din skøre hund, kvinden har mad"mumlede han muntert og pegede hen mod hende.

Frodo hoppede hurtigt ned efter at ha vasket hans ansigt med tungen, hvorefter den spurdte hen mod hen og satte sig foran hende med logrende hale. Falentin lo blidt imens han betragtede dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjem, kære hjem() Eve() Empty Sv: Hjem, kære hjem() Eve()

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 16:35

Hun grinede ved synet af hans hund der bare spurtede imod ham og næsten overfalde ham "du ved, den her kvinde her har faktisk et navn" klukkede hun og knælede foran Frodo da han satte sig foran hende "jeg har altid elsket hunde, så smukke væsner de er. Men vi måtte ikke have dyr på børnehjemmet, så da jeg fandt en hvalp holde jeg ham hemmelig, indtil de fandt ham og ja, det endte ikke så godt" hviskede hun og gav hunden kødbenet, mens hun strøg den end af halsen "så smuk" hviskede hun igen og grinede, før hun rettede sig op og gik hen for at sætte sig ved side n af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjem, kære hjem() Eve() Empty Sv: Hjem, kære hjem() Eve()

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 16:43

Han lo muntert"ja men, det andet lyder bare bedre"svarede han drilsk, han nikkede roligt til hendes ord"ja hunde er skønne, hvis du opføre dig pænt kunne jeg give dig lov til at få en hund, Frodo kunne godt bruge lidt selvskab"svarede han venligt.
Frodo tog imod kødbenet hvorefter han hurtigt forsvandt ud af syne, dog var han højst sansynligt løbet ind på Faneltins værelse hvor den opholdte sig meget fordi der lugtede af ham.

Falentin satte øllen fra sig, hvorefter han greb, fat i hende og trak hende ned ovenpå sig, blot for at drille hende. Han sendte hende et skævt smil"nå hvad skal vi så se i tvet?"spurgt han muntert, imens han lage sig fladt ned og fik mast hende ned ovenpå sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjem, kære hjem() Eve() Empty Sv: Hjem, kære hjem() Eve()

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 16:51

Hun grinede og trak på skulderne "det ville være rart, en ven, jeg har aldrig rigtig haft en ven, ingen gad være venner med hende en der freake der kunne det der "klamme"" hun smilede svagt og hentyde til at hun kunne blive til en svane, en ting som ikke faldt i god jord hos mange af dem fra børnehjemmet.
Da han lagde hende over sig sukkede hun og rullede med øjnene, men hun kunne også lege den leg. Så hun satte sig på hans mave, lagde hænderne i sofaen og lod sin næse glide hen over hans hals "er du sikker på at du vil se tv" hviskede hun og nappede ham i kravebenet, kun for at drille ham, hvis han skulle drille hende, drillede hun også ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjem, kære hjem() Eve() Empty Sv: Hjem, kære hjem() Eve()

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 16:57

Han smilede let til hende, han var sådan noglelunde ved at vænne sig til den overnaturælige del, han betragtede hende let"hmm det er nok fordi vi mennesker ikke er van til den slags"svarede han blidt.
Falentin så nøje på hende da hun satte sig ovenpå hans mave, dog lo han let"og hvad skulle du da kunne gøre?"svarede han drilsk, med et skævt smil på læberne, dog nød han hendes napperi, men det kunne ikke ses på ham for det ville han ikke vise hende"du er fræk var?"sagde han flabet, og lage en hånd på hendes lår som han blidt nussede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjem, kære hjem() Eve() Empty Sv: Hjem, kære hjem() Eve()

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 17:04

Hun grinede og denne gang kyssede hun ham ned af halsen, man kunne sige helt til kvinder var hun heller ikke kun , men det fortalte hun ikke ham og nej hun havde skam ingen forelskelse i ham, hun elskede bare at drille ham. Hun nappede ham i øreflippen og grinede stille "du kan lide det" hviskede hun og lod fingrene vandre ned af hans bryst, hvis han ville have hende væk, kunne han bare skubbe hende væk. det var ikke fordi hun helt vild gerne ville i bukserne på ham, det kunne være sjovt, men hun brændte ikke efter det som hun gjorde efter sin kariere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjem, kære hjem() Eve() Empty Sv: Hjem, kære hjem() Eve()

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 17:10

Falentin betragtede hende let, med rolige øjne som holdt øjne med hendes bevægelser"hvorfor tror du det? ballarina"spurgt han drilsk. Selvom hsn inderst inde nød det for kvinders berøring var skøn, men han tillod sig ikke ar ligge sammen med masser og det var derfor kun få gange han fik noget på den, men når det skete nød han det blot.
Han lo blidt hvorefter han kort kyssede hende på halsen og sluttede af med et drilsk slik, før han lage hovdet ned igen og så op på hende, hun var da en køn kvinde men de to ville aldrig kunne passe sammen, de var for forskelige og han søgte ikke en kvinde som hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjem, kære hjem() Eve() Empty Sv: Hjem, kære hjem() Eve()

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 17:18

Hun grinede af ham, han var nu morsom og hun vidste han ikke gede de kvaliteter hun søgte efter hun den kommende kæreste hun nu skulle have. Da han kyssede hendes hals og gav den et drillende slik, grinede hun satte sig op og betragtede ham stille "jeg kunne vel ikke få dig til at hjælpe mig ud af min kjole" spurte hun og pegede mod snorværket der var bag på den. Den havde et korset indbygget, det skulle den have, da alle deres dansere på hendes arbejde skulle være perfekte og tynde. Så når hun havde fået kjolen af, ville man for alvor se hvor slemt det stod til med hendes spiseforstyrrelse, hvor tynd hun var blevet og de steder på kroppen hvor knoglerne var synlige, bland andet hofterne og rygsøjlen var meget fremme. Hun gav ham et drillende kys og rejste sig op, så ventende på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjem, kære hjem() Eve() Empty Sv: Hjem, kære hjem() Eve()

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 17:58

Han lo blidt af hende, hun var nu sjov at have boende og det var rart med selvskab, desuden var det rart at have en kvinde i huset når han ikke lige selv fik gjordt ren. Han satte sig roligt op da hun rejste sig"selvfølig, min lille ballarina"sagde han med et stort smil, hvorefter han forsigtigt løsnede snorne, hvorefter han forsigtgt trak kjolen af hende, og lagde den på sofaens ryglæn.
Han betragtede hende let, hendes tynde krop gjorde ham bekymret"du er blev tynder, søde"sagde han stille og lage en hånd på hendes skulder, han behanlede hende nogle gange som han ville behandle en kone eller datter.
Selvom hun igen af delne var for ham, men hun føltes næsten som en søster jo længre hun bode her og han knyttede sig til hendes væremåde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjem, kære hjem() Eve() Empty Sv: Hjem, kære hjem() Eve()

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 18:04

Hun grinede af hans kommentar og holdte armene op så han kunne få kjolen af hende, dog lagde hun dem om sig selv da han kommenterede hendes krop, hun brød sig virkelig ikke om det, at han kaldte hende tynd da hun ikke så sig selv som tynd. Hun prøvede ligesom at dække sin krop til med sine hænder og undgå hans ansigt og øjne "nej jeg er ej" hviskede hun stille og trådte et skridt væk. ja de drillede hinanden på en lidt anderlede måde, men hun holdte af ham som en bror hun aldrig havde fået. men derfor var hun stadigvæk bange for hvad han ville mene om hende, at hun var for fed , for grim præcis som hendes eks forlovede havde sagt. De sidste ord han havde kaldt hende var "din fede grimme tøs, du kan aldrig blive elsket" det var det også var han gået, efterlod hende med et knust hjerte. det var nok der hun var endt med at flytte ind hos ham og det var der hun for alvor begyndte sin spiseforstyrrelse for at bevise som modsat hat hun ikke var tyk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjem, kære hjem() Eve() Empty Sv: Hjem, kære hjem() Eve()

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 18:43

Han smilede blidt til hende, men kunne dog godt se han havde dummet sig, han rejste sig op og gik om bag hende hvorefter han blidt lage armne om hende"du er nu skøn"hviskede han blidt i hendes ørre.
Falentin nappede hende blidt i øreflippen før han lage hovdet på hendes skulder, han var utrolig bekymret for hende og følte at han måtte hjælpe hende, men han vidste dog ikke hvordan? han kunne ikke vide hvordan hun havde det.
Han sukke let imens han blot holdt hende ind til sig, og nød stille at holde om hende, han smilede så svagt"jeg har fået nummert til en fyr der vil, være min bodyguard når jeg har brug for det, desuden er han vampyr og ja vi er en slags venner"sagde han i hendes øre, blot for at snakke om noget andet og få et smil frem på hendes læber igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjem, kære hjem() Eve() Empty Sv: Hjem, kære hjem() Eve()

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 19:16

Hun havde lukket øjnene, men åbnede dem først da han lagde armene om hende, en lille ting som faktisk var behagelig, trykkende og varm. Hun vendte sig mod ham, hvilede kinden mod hans bryst og lagde selv armene om ham "hvordan kan du sige det" hviskede hun også op på ham "når han sagde noget andet" hun begravede ansigtet mod hans skulder og sukkede stille. Han var en god ven og var også en god bror, noget hun aldrig sådan havde haft.
Hun lukkede øjnene og lyttede til hans stemme i stilhed "det er da dejligt. du er så heldig, alle vil gerne være din ven, gid det var så vel for alle os andre" hun trak på skulderne og følte igen trykheden ved at stå i hans arme ikke som var han hendes kæreste, men som var han hendes bror

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjem, kære hjem() Eve() Empty Sv: Hjem, kære hjem() Eve()

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 19:23

Han smilede blidt til hende, og aede hendes kind blidt før han nussede hende blidt på ryggen, han nød også nærværet og blot at stå med hende hun var som en søster for ham, en søster der skulle beskyttes og som havde været igennem meget hårdt. han kyssede hende let på panden"jeg siger det fordi, jeg elsker dig og ikke vil midste dig, du er som en søster"sagde han ærligt og meget stille i hendes øre, hun ville kunne mærke hans hjerte slog helt roligt som det skulle.
Falentin smilede let af hendes ord"jeg ved alle vil være min venner, men de er falske halvdelen af dem, du ved også godt at jeg ikke har så mange venner i dette land"sagde han roligt.
Han trak hende så lidt ud fra sig og kiggede blidt på hende " vi må snart ud og få en bid mad sammen kun os to"sagde han roligt imens han så hende dybt i øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjem, kære hjem() Eve() Empty Sv: Hjem, kære hjem() Eve()

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 19:33

Hun lænede sin kind ind mod hans hånd og lukkede øjnene da han kyssede hendes kind "jeg elsker også dig, du er som en bror, noget jeg aldrig har haft og er glad for at jeg mødte dig og glad for at jeg så din annonce" hun grinede svagt og en tåre løb ned af hendes kind, men dette var en glædes tåre, glæde over at have en som ham til at beskytte hende og være der for hende "jeg ved det godt, de fleste er vel hjemme i Frankrig ikke" spurte hun stille og puttede sig ind mod ham.
Ved lyden af mad, stivnede hun, men nikkede stille "vi kan gøre det efter min præmierer aften, efter jeg har danset" forslog hun og smilede svagt op til ham, hun glædede sig til at danse for ham, det gjorde hun altid, hun følte sig stærkere når han så med

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjem, kære hjem() Eve() Empty Sv: Hjem, kære hjem() Eve()

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 20:00

Han smilede blidt af hendes ord hun var nu meget kær, han tørrede let tåren væk fra hendes kind med en forsigtig finger hvorefter han blidt nussede hende i håret. Han nikkede så let til hendes spørgsmål"ja de fleste er i Frankrig, og jeg hørre ikke så meget til dem"svarede han stille, og lod hende roligt komme helt tæt på igen"det lyder skønt, jeg glæder mig til at se min skønne søs danse"sagde han blidt, og satte sig let ned på sofaen, men tog fat i hende så hun ville ende på hans skød.
falentin lo blidt og lage armne om hende, imens han blot lod hende side ovenpå sig, Frodo kom stille gående ind i stuen, hvor han så let hoppe op i sofaen, og lagede sig ved siden af Falentin.
Falentin smilede let og lod sin ene hånd stryge Frodo over ryggen, man kunne tydeligt se at de to havde et stærkt bånd og at de passede perfekt sammen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjem, kære hjem() Eve() Empty Sv: Hjem, kære hjem() Eve()

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 20:11

Hun smilede og følte allerede en indre ro af at være i hans selvskab. da han tørrede hendes tårer væk, smilede hun blot større og varmere "hver gang du ser mig danse, føler jeg mig stærkere som om jeg kan klarer alting. jeg føler mig smuk og bliver næsten bedre" grinede hun og lagde sig bedre op af ham, da han satte sig i sofaen. Hendes opmærksomhed blev fjernet fra Falentin og flyttet hen mod hans hund, da den lagde ved siden af ham "jeg tror ikke din hund kan lide mig" sagde hun og smilede skævt, hun var englelig ikke sikker på hvad hunden mente om hende, måske var det fordi hun lugtede forkert eller var det noget hel andet. men hvad end det var havde hun altid været forvirret vedrørende denne hunds mening om hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjem, kære hjem() Eve() Empty Sv: Hjem, kære hjem() Eve()

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 21:00

Han smilede muntert til hende"hvis jeg er en så stor støtte, kunne jeg vel godt komme hver gang til din nye rolle"sagde han kærligt og strøg hende over håret. Frodo rykkede sig let da de lage sig ned, dog smutte den op til Falentins ansigt som fik en ordenlig ansigst vask, før den så slikkede hende let på armen, før han lage sig til rette ovenpå Falentin side så Frodo også lå halvt op af hende og lod sit hoved hvile på hendes mave.
Falentin lo muntert af hans skønne Frodo "han kan godt lide dig, eller ville han ikke slikke dig eller ligge tæt på dig"svarede han roligt da han kendte sin hund.
Han kiggede let op på hende og lage en på hånd på hendes hofte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjem, kære hjem() Eve() Empty Sv: Hjem, kære hjem() Eve()

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 21:08

Hun smilede bredt "det er det virkelig og jeg tror denne role bliver speciel, jeg skal spille to sider, den gode side og den onde side, to forskellige personer" forklarede hun og hendes øjne strålede næsen, hun elskede virkelig sin ballet og at danse. Til gengæld var hun også virkelig talent fuld og ti gange bedre end de andre.
Hun grinede da Frodo slikkede hende på armen og smilede større. blidt strøg hun den ned af nakken, da den lagde hoved mod hendes mave "det er sådan en sød hund" hviskede hun og så pludselig ned afsig selv "jeg burde nok få tøj på" grinede hun og så ned af sig selv, hun var kun iført undertøj, som bestod af en sort bh, hvor man kunne se godt til hvor store hendes bryster var også var der hendes sorte trusser "vi skulle nødigt have de fanger et billed sådan her og tror det værste om dig" hun kyssede hans kind og strøg blidt frodo omkring øret, før hun rejste sig og tog sin kjole

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjem, kære hjem() Eve() Empty Sv: Hjem, kære hjem() Eve()

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 22:32

Han smilede til hende"du skal nok gøre det godt, du er den bedste"svarede han hende blidt, og kyssede hende kort på halsen før han roligt slap taget i hende så hun kunne rejse sig.
Falentin lo blidt"ja han er nu dejlig, glæd dig til du finder din ejen hund"sagde han blidt og strøg Frodo kærligt over ryggen for så at nusse ham bag ørene.
Da hun havde rejst sig krøb Frodo op på skøde af ham og lagede sig til rette, før den kort tid efter sov tungt og snorkede svagt, ligesom sin ejer der også snorkede svagt når han sov.
Han lo blidt"hmm det må du vel, men tag noget andet på end kjolen"sagde han blidt"smut så ind med dig og kom her ud igen bagefter"sagde han blidt, hvorefter han tog dåsen fra bordet og tog en tår af øllen før han satte den fra sig, han tændte så fjernsynet og sappede rundt efter noget han gad at se.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjem, kære hjem() Eve() Empty Sv: Hjem, kære hjem() Eve()

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum