Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone

Go down

Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone Empty Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone

Indlæg af Gæst Tors 5 Jan 2012 - 16:37

Hvis i ville vide lidt om hvad jeg var for en så kommer lidt info her! ^^


Name of Awesomeness: Peter Ø. T. Neumann

Oprindelse: Tyskland og Danmark men har også engelsk blod i årene!

Job: Jeg er stadig ved at lære en masse på Øregård Gymnasium. Ellers er jeg igang med at tage jagttegn.

Age: 16 år ^^ Fylder 17 i år :D

Æhm æhm...?

Status: Single men har sgu en pige jeg bruger min tid på :D Som er en del yngre end mig >_>


Interesse: Hvis jeg kan nå det smutter jeg til Live Rollespil eller spiller her på siden, Ellers er jeg en travl person.


Seksualitet: Hetero.. O_o..

Ynglings ord: Awesome

Familie; Mother and a father, little sister and little brother.

Sejhed: 200 % Ud af 100.. Det vil sige at jeg er alt for awesome til en liste ;D


Grund til at jeg laver dette: Jeg keder mig af *BIB*


Højde: 195-196 cm.

Klasse: 1.G


Bedste ven: Nichlas Nielsen.


Ynglings musk: Folkevisen Ebbe Skammelsøn (Jeg er syg.. I'm know it) Og alt af Sum 41.



Sygdomme: Lige har jeg hoste. Intet ADHD eller Down Syndrom? Bare så vi får det på det rene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone Empty Sv: Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone

Indlæg af Gæst Tors 5 Jan 2012 - 17:31

Ebbe Skammelsøn!!! <3 .. (endelig en der er så nederen som moi)

And.. well. Awesome awesomeness, du har der!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone Empty Sv: Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone

Indlæg af Gæst Tors 5 Jan 2012 - 18:57

"Fordi at Ebbe Skammelsøn træder så mangen sti vild" <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone Empty Sv: Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone

Indlæg af Gæst Tors 5 Jan 2012 - 19:07

Skammel han bor sig nør i Thy,
han er både rig og kåd,
så væne har han sønner fem,
de to fores ilde ad.
- Fordi træder Ebbe Skammelsøn så mangen sti vild!

Argh den sang. Jeg vil æde den! <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone Empty Sv: Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone

Indlæg af Gæst Tors 5 Jan 2012 - 19:15

Yirh! Ebbe har faktisk inspireret Arthur en smule. Men Arthur er mest kommet af at på det tidspunkt læste jeg Arthur og Grænselandet :O

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone Empty Sv: Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone

Indlæg af Gæst Tors 5 Jan 2012 - 19:21

Ebbe.. *dåne*
Oh my freaky gosh! Jeg er igang med at læse Arthur Grænselandets konge. Altså tredje bind. I love Arthur; og Kevin Crossley, for at skrive sådan en awesome bog! <3


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone Empty Sv: Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone

Indlæg af Gæst Tors 5 Jan 2012 - 19:23

Den er god. *Had på Tom.* Tom tager Winnie og gifter sig med hende imens Arthur er gift med hende owo

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone Empty Sv: Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone

Indlæg af Gæst Tors 5 Jan 2012 - 19:25

Lols! Se det er virkelig noget jeg kalder fun ..
- Ejs.. Tom er sgu lidt cool. Kun LIDT! Arthur er jo en sexbombe <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone Empty Sv: Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone

Indlæg af Gæst Tors 5 Jan 2012 - 19:28

Yirh. Arthur er fucking awesome. Okay tøs. For at ikke over spamme latest topics, Så nakker vi en samtale over skype o.o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone Empty Sv: Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone

Indlæg af Gæst Tors 5 Jan 2012 - 19:32

Gah! Jeg er ligesom født til at spamme.
Skype?.. Pffh er du lidt old school?

- Vi nakker da en samtale over PM, yo!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone Empty Sv: Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone

Indlæg af Gæst Tors 5 Jan 2012 - 19:33

Det blir for langtrukken owo Hvad med at spamme chatten?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone Empty Sv: Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone

Indlæg af Gæst Tors 5 Jan 2012 - 19:38

*At være derinde*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone Empty Sv: Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone

Indlæg af Gæst Tors 5 Jan 2012 - 19:42

*At joine den nu*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone Empty Sv: Ondskaben bag Rook, Arthur og Jonathan Gladstone

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum