Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Feeling old (Pocky) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Feeling old (Pocky) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Feeling old (Pocky) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Feeling old (Pocky) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Feeling old (Pocky) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Feeling old (Pocky) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Feeling old (Pocky) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Feeling old (Pocky) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Feeling old (Pocky) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Feeling old (Pocky) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Feeling old (Pocky)

Go down

Feeling old (Pocky) Empty Feeling old (Pocky)

Indlæg af Baalichi Søn 19 Feb 2012 - 18:32

S: Søen
T: 20:11
O: SØen, træer, græs og bænke
V: Svag støvregn

Baal stod endnu en gang ved et træ og ventede på sit hit. Denne gang ville han sgu være der i god tid, så han valgte at dukke tre timer op, før ham gutten skulle komme. Men hvad fanden laver man i tre timer uden at være ved at dø af kedsomhed? Baal havde endnu en gang taget et hvidt jakkesæt på og denne gang også en bowlerhat. Hans ene hånd holdt om en smøg, hvis liflige, smalle, hvide røgsøjle lagsomt steg til vejrs i støvregnen.

Endnu et sug gjorde ham godt tilpas. Han nød hvert eneste sug af en cigaret, selvom at han bestemt ikke havde godt af lortet. Hans hoved drejede langsomt fra side til side, mens han så, om ham fyren skulle være for tidligt på den. Det kunne bestem være dejligt, for så kunne Baal endelig få betaling, og så ville han ikke længere være tvunget til at stå her og blomstre ved denne forbistrede sø. Når han nu egentligt tænkte efter, følte han sig ret gammel. Han kunne næsten høre knoglerne knirke, når han bevægede sig. Det gjorde ham både i godt og trist humør.

Til sidst kunne han ikke dy sig for at tage sin lommelærke frem fra sin jakkes inderlomme og tog en slurk. Cognaccen sved ned at svælget, og et host kom hurtigt op igen. Selv DET lød gammelt i hans mund. FOrbandet være hans alderdom. Så gammel var han da heller ikke?
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Feeling old (Pocky) Empty Sv: Feeling old (Pocky)

Indlæg af Gæst Søn 19 Feb 2012 - 18:40

Pocky var næsten lige kommet til, men hun var allerede ude og gå, så kunne hendes forældre pakke ud i fred, hun havde sine høretelefoner på og hørte rimelig højt musik, hun selv havde hentet ned, hun syntes det var godt, der var nok mange der ville syntes det var dårligt.
hendes høretelefoner lignede ikke nogle normale, hendes far havde lavet dem til hende, de var yderst teknologiske og det var de eneste der var lavet af den slags, hun havde bare den slags tøj hun, hun plejede at havde på, det var ikke lige frem fordi der var særlig koldt, men lidt var der jo, men hun havde en jakke en på, så det skulle ikke blive så koldt for hende igen.
hun kom ned til en sø, hun havde ikke opdaget at der var en, hun hørte jo også højt musik så hvorfor skulle hun dog ligge mærke til noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Feeling old (Pocky) Empty Sv: Feeling old (Pocky)

Indlæg af Baalichi Søn 19 Feb 2012 - 18:48

Baal stod stadigvæk stille for at vente på sit hit. Idioten var stadig ikke dukket op, og Baal begyndte at blive virkeligt irriteret. Måske ville en slurk af lommelærken hjælpe. Men da han nu allerede havde drukket en del, hjalp det kun på at han blev endnu mere bedugget. Så derfor kastede han en sten rigtigt hårdt for at få afhjulpet sin irritation.. Og stenen fløj lige hen foran ansigtet på en pige med nogle store, ret mærkelige høretelefoner. Heldigvis blev hun ikke ramt, men Baal fik et kæmpe chok, da han ikke havde lagt mærke til hende. Pulsen hamrede i hans hals og han begyndte at tænke klart. *Hvad fanden tænkte jeg på?* tænkte han. Så han skyndte sig ned for at se om hun var okay.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Feeling old (Pocky) Empty Sv: Feeling old (Pocky)

Indlæg af Gæst Søn 19 Feb 2012 - 18:54

hun flyttede hurtigt hovedet, som om hun havde hørt stenen komme, hun tog sine høretelefoner af"hvad i?"sagde hun, hun havde jo ikke lagt mærke til at der var en, hun så der kom ned imod hende, det måtte være ham som havde kastet stenen, men nok ikke imod hende, hun havde jo ikke nogle fjender, hun var jo lige flyttet til.
Hun var ved et held ikke kommet noget til, hun havde jo undgået stenen med rimelig høj musik i høretelefonerne, så hel normal var hun jo nok ikke, nej det var hun ikke, hun var en halv elver og en halv engle, der var ikke mange der viste om hendes vinger ikke en hendes forældre, hun ville helst ikke viste dem til nogle og det var derfor hun tit sine forældre til at flytte fra sted til sted, hun viste ikke hvor mange der ville syntes om dem.
Engle ville nok kigge mærkeligt på hende og elvere nok ikke en gang snakke med hende mere, men det var jo ikke noget hun kunne gøre ved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Feeling old (Pocky) Empty Sv: Feeling old (Pocky)

Indlæg af Baalichi Søn 19 Feb 2012 - 19:00

Baal var kommet hurtigt hen til hende, efter hun havde taget høretelefonerne af. "Er du okay, min ven? Det var ikke meningen, at den skulle flyve efter dig. SMed den bare af raseri." Han kiggede undersøgende på hende for at se, om hun virkelig var okay. Det så ikke ud til, at hun var blevet ramt, og det gjorde det heller ikke oppe fra der, hvor han stod. Efter at han havde undersøgt, om hun var okay, spurgte han blidt, med en anelse nedladende tone, men ikke for meget. "Hvad laver en lille pige som dig så her, så sent om aftenen?" Han håbede at han ville kunne fremprovokere et svar på denne måde.

Skyerne havde tættet sig kraftigt oppe på himlen, og alle de folk, der ellers gik rundt i parken, begyndte at skynde sig hjem. Så Baal trak hurtigt hende ind under et træ for at de kunne få læ. Derefter kiggede han afventende på hende for et svar.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Feeling old (Pocky) Empty Sv: Feeling old (Pocky)

Indlæg af Gæst Søn 19 Feb 2012 - 19:31

hun så på ham, hun blev lidt forskrækket over at han med et hev hende ind under et træ"jeg går bare rundt og høre musik"sagde hun bare, hun tog sine høre telefoner på igen, der var ikke noget musik i dem, men hun kunne godt lide at havde dem på alligevel, hun var nok en meget mærkelig pige, men sådan var hun bare og det var der ikke til at lave om på


//mindre kera svigt xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Feeling old (Pocky) Empty Sv: Feeling old (Pocky)

Indlæg af Baalichi Søn 19 Feb 2012 - 19:39

Baal løftede undrende et øjenbryn, da hun bare tog sine høretelefoner på igen. "Sig mig.. Har du slukket musikken, så du kan høre mig eller er du uhøflig lige nu?" Normalt ville han ikke have reageret sådan, nok mere været ligeglad, men lige nu var han irriteret over, at hans hit ikke var dukket op, og han ville ikke finde sig i uhøflighed. Men der ville nok ikke være noget at gøre ved det. "Hvor bor du henne af, min lille ven?" Egentligt var denne unge pige faktisk ret køn.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Feeling old (Pocky) Empty Sv: Feeling old (Pocky)

Indlæg af Gæst Søn 19 Feb 2012 - 19:50

"jeg kan godt høre dig, de er bare dejlig varme at havde på"sagde hun, hun ville ikke svare ham hvor hun boede, hun kunne godt selv finde hjem igen og hun var ikke lille, hun fandt sin musik afspiller frem, hun begynde at kigge alt sin musik frem, hun ville finde det nummer hun ville høre på vej hjem, når hun kom så langt, hvis hun da gjorde det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Feeling old (Pocky) Empty Sv: Feeling old (Pocky)

Indlæg af Baalichi Søn 19 Feb 2012 - 19:55

Baal gik stille hen og tog fat i hendes ene arm og kiggede stille på hende. "Jeg stillede dig faktisk et spørgsmål. Er du ikke blevet opdraget til at svare, når de voksne spørger dig om noget?" Han stillede det sidste spørgsmål med en snert af ironi i stemmen, som han håbede, at hun fangede. "Og du kan da godt blive og snakke lidt.. Du skal jo ikke skynde dig hjem.. skal du?" Han tog endnu et hiv af sin cigaret, som han for et kort stykke tid havde glemt, at han havde i hånden.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Feeling old (Pocky) Empty Sv: Feeling old (Pocky)

Indlæg af Gæst Søn 19 Feb 2012 - 22:13

"mine forældre er ved at pakke ud, jeg skal hjem og pakke mit værelse ud"sagde hun, hun hev sin arm fri, hun kunne godt klare sig selv, hun ville ikke være noget barn længere, selvom der var visse fordele ved sin far at fik en masse seje ting, men det var jo så også det,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Feeling old (Pocky) Empty Sv: Feeling old (Pocky)

Indlæg af Baalichi Søn 19 Feb 2012 - 22:26

Baal kiggede stille på hende, da hun rev sig løs af hans greb. Han kunne ikke lade være med at klappe stille af hende. "Du er en af de første piger der har revet sig løs. Tillykke. Vil du have en t-shirt?" Et grin bredte sig på Baal's læber. "Ej, undskyld. Det var ubehøvlet af mig. OM forladelse." Han bukkede blidt og fortsatte. "Mit navn er Baalichi Iman. Hvad er dit navn min ven?"
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Feeling old (Pocky) Empty Sv: Feeling old (Pocky)

Indlæg af Gæst Søn 19 Feb 2012 - 23:03

hun blev meget fornærmet over det han sagde og så grinede han også, det kunne jo ikke blive værre for hende, hun tænde for musikken, hun hørte ikke de sidste ting han sagde. Tænk en gang hvor meget hun ikke ville blive drillet med sine vinger, det ville hun helst ikke, hun begynde bare at gå hjem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Feeling old (Pocky) Empty Sv: Feeling old (Pocky)

Indlæg af Baalichi Søn 19 Feb 2012 - 23:08

Baal lagde hånden på hendes skulder og flyttede den ene hørebøf fra øret. "Undskyld mig meget, men jeg taler faktisk til dig skattepige." Han var ved at blive ret godt irriteret på hende, og nu ville han bare gerne have noget god opførsel og selskab fra hende. "Spm jeg sagde så hedder jeg Baalichi.. Og hvad hedder du?"
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Feeling old (Pocky) Empty Sv: Feeling old (Pocky)

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 16:18

(undskyld har haft meget kera svigt, men jeg skal nok svare nu)

hun så på ham"jeg hedder Pocky okay, ikke lige frem fordi jeg er stolt over det"sagde hun. Pocky var et navn på noget slik, hun viste ikke lige hvorfor hendes forældre havde givet hende det navn, hun syntes det var et meget mærkeligt navn at ha fået og så hvorfor lige hende, kunne det ikke godt ha været en anden som havde fået det, hun slukkede så musikken, for hun fik lige som indtrykket af hun ikke slap for ham lige med det samme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Feeling old (Pocky) Empty Sv: Feeling old (Pocky)

Indlæg af Baalichi Ons 17 Okt 2012 - 11:47

(gør ikke noget)

Baal kiggede stille på hende. "Og du tror måske jeg kan lide mit navn? Stop det der pjat, der er intet at være træt af over dit navn." Hendes irritation virkede kraftigt på ham, og han havde en kraftig lyst til at slå hende ned. "Og desuden.. Du virker ny her i byen.. Ergo har du brug for nye kontakter.. Nye venner... Vil du have venner?"
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Feeling old (Pocky) Empty Sv: Feeling old (Pocky)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum