Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

2 deltagere

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx Empty Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Man 21 Maj 2012 - 21:29

Tid; Midnat
Sted; Terre ~ Byen
Vejr; Det fint nok
Omgivelser; Enkelte andre væsner, de alle sammen er diskotek og sådan
Påklædning; En kort nederdel, en hvid skjorte, lyse grøn jakke, og sorte sko/støvler.

Yuuki var stille på vej mod byen for at finde noget at lave, hun havde sat det meste af dagen hjemme i sin lejlighed mutters alene, men magtede det ikke mere... så nu var hun altså her, flere af byens unge fyre prøvede at lægge an på hende, flere trak hende ind til dem, men hun fik skubbet sig væk hver eneste gang, hun sukkede lavt, og rystede lidt på hovedet og gik over og satte sig på en bænk, hun gemte sit ansigt i sine hænder og sukkede tungt *Hvordan er mit liv blevet så noget rod!?* tænkte hun opgivede, og sank endnu en klump og rystede igen lidt på hovedet...


Sidst rettet af Yuuki Tors 7 Jun 2012 - 19:12, rettet 1 gang
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Man 21 Maj 2012 - 21:34

Zankuji kom stille og roligt gående ude i den mørke nat som der nu var og anede ikke hvad han skulle give sig til og gik bare der, men efter noget tid fik han roligt øje på en der var længere henne og denne her person som han så lod til at være en meget bekendt person så han gik roligt hen mod personene "yuuki er det dig"spurgte han roligt og så på hende med et smil på sine læber og slappede bare af.
Han havde ikke set hende længe gav vide hvad hun havde gået og lavet i den tid de ikke havde været sammen og sådan noget det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Man 21 Maj 2012 - 21:38

Yuuki sad, dybt i sine egne tanker da hun blev revet ud af dem fordi der var en der snakkede til hende, til at starte med genkendte hun ikke hans stemme så hun tænkte bare *James!* så hurtigt op, men sukkede lettet da hun så det 'bare' var Zankuji, den frygt hun for kort tid siden havde vist i sit ansigt var væk "Ehm... Ja, hej Zankuji" sagde hun med et lille smil, og prøvede at få sin stemme under kontrol, hun var ikke sikker på hvordan James ville tage det når hun kom tilbage på denne tid... men lige nu tog hun sig ikke af det...
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Man 21 Maj 2012 - 21:44

Han så på hende og viste ikke hvad han sådan skulle sige til hende da der var gået den tid som der var gået siden de sidst havde set hinanden så han satte sig ned på den bænk hun sad på og slappede af og tænkte roligt for sig selv.
Han kiggede på hende "hvad laver man så her på denne tid tror ikke bare det småting når det dig yuuki det burde jeg kende dig for godt til"sagde han roligt og så på hende med et smil "for mig kan du sige alt til det komme ikke vider fra mig af"sagde han roligt og så på hende.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Man 21 Maj 2012 - 21:46

Hun så på ham med et lille smil og bed sig i læben, hun sank en lille klump da han satte sig ved hende "Tjae... havde brug for luft... at tænke" sagde hun med et lille smil "Hvorfor... hvad... hvad mener du med at det ikke kan være småting?" spurgte hun lettere nervøst... hun ville fortælle ham alt.. ALT... bortset fra mødet med James hvad der var sket efter, hun så stille ned og sank endnu en klump.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Man 21 Maj 2012 - 22:04

Han så på hende med et roligt smil "okay men småting er det ikke vel har jeg ret i det yuuki det komme jo frem på et tidspunkt før eller siden så du kan jo ligeså godt sige det til mig"sagde han roligt og slappede bare af.
Han havde et bånd til yuuki som hun nok ikke viste noget om men han var meget glad for yuuki men det var bare ikke til at se på ham som han sad der og var sig selv overfor hende og alt det.
Han kiggede rundt og slappede bare af da der ikke var nogen ord som blev snakket mellem dem lige nu.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Man 21 Maj 2012 - 22:10

Hun bed sig i læben og rystede stille på hovedet til at det ikke var småting, men ligemeget hvad kunne hun bare ikke sige "Hvis... jeg har fået det der foregår i mit liv lige nu... så er der ingen der vil finde ud af det..." sagde hun stille, og lukkede øjnene hårdt i for at holde nogle tåre tilbage, hun sank en klump og bed sig så hårdt i læben at det blødte lidt fra den, men hun lagde ikke selv mærke til det lige nu, alle hendes tanker var et stort rod i hendes hoved for tiden.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Man 21 Maj 2012 - 22:14

Han kiggede på hende og satte sig tættere på hende og lagde en arm om hende og holdte hende ind til sig "hvad mener du med det søde yuuki altså du er vel ikke kommet ud i noget du ikke kan komme ud af igen eller er du"sagde han roligt og så på hende og havde det ligeså træls som hun havde det for hun så da ud til at ikke være helt sig selv mere.
Han så på hende med et stille smil og prøvede at være glad men det gik ikke så godt som forventet.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Man 21 Maj 2012 - 22:16

Hun lagde stille hovedet ind til ham da han holdt om hende "Jeg... jeg tror... jeg.. jeg ved...." hun rystede på hovedet, hun kunne slet ikke finde de ord hun skulle bruge, hun gemte stille sit ansigt ind til ham, det var virkelig det hun havde allermest brug for lige nu, at sidde samme med et af de væsner hun stolede aller mest på, og holdt aller mest af, men alligevel kunne hun ikke sige det... for hvordan gjorde man det?
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Man 21 Maj 2012 - 22:22

Han så på hende roligt og slappede bare af "jeg tror du trænger til at sove lidt så hvad med at vi går hjem til mig så du kan få lidt søvn også snakker vi om det når du vågner igen"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber og holde hende ind til sig og sådan noget.
Han så på hende og ville se om at han kunne få det at vide men hvis ikke var det jo ikke noget at gøre ved, selvom han nu godt ville kunne gøre noget når det var sådan.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Man 21 Maj 2012 - 22:50

Hun holdt stadig sit ansigt gemt ind til ham men nikkede stille til hans foreslag, hun sank en klump og var svagt begyndt at ryste, hvis hun nogensinde skulle fortælle det til nogen blev det Zankuji... men hun var ikke sikker på hun kunne fortælle det til ham heller, hun sank en klump og havde sin ene hånd til at hvile mod hans brystkasse, da det at mærke hans hjerteslag berolige hende lidt.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Tirs 22 Maj 2012 - 19:15

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og havde ikke noget imod at sidde der med hende og sådan noget, han så på hende og rejste sig roligt op og ventede på hende før han så småt begynde at gå hjem af mod sig selv og alt det.
Han så på hende og anede ikke hvad der gik af hende men der var noget der ikke var helt rigtig over hende som før i tiden men det kom nok frem på et tidspunkt ville han da håbe.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Tirs 22 Maj 2012 - 20:40

Hun bed sig hårdt i læben og sank en klump da hun mærkede ham rejse sig, hun sank en klump, og rejste sig stille og lagde stille armene om sig, og så lidt ned i jorden, mens hun stille gik ved siden af ham, hun kunne ikke se på ham, ikke lige nu, hun bed sig stadig hårdt i læben og gik bare stille og roligt ved siden af ham.
*Hvordan skal jeg fortælle ham det? kan jeg fortælle ham det?* tænkte hun stille for sig selv, og sank endnu en klump.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Tirs 22 Maj 2012 - 20:51

Han kiggede på hende og gik roligt vider til de var noget hen til der hvor han boede og lukkede op for døren og gik ind og holde den for hende og smilte til hende roligt og slappede bare af. Selvom man ikke kunne se det på ham forventede han endeligt det værste der kunne ske for hende og alt det men hvad der var det værste var han ikke helt sikker på lige nu og her.
Han gik ind i stuen og slappede lidt af og satte sig ned i sofaen og kiggede på hende.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Søn 3 Jun 2012 - 13:43

Yuuki gik stille og lydløst ved siden af ham mens de gik så hun bare ned i jorden og så på ham med et svagt smil da han holdt døren for hende, hun gik stille efter ham og satte sig stille ved siden af ham i Sofa'en og lod sit hoved hvile mod hans skulder og lukkede øjnene lidt.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Ons 6 Jun 2012 - 22:39

Han kiggede på hende og slappede bare af "hvad så er der noget du vil sige til mig"spurgte han roligt og kiggede på hende og ventede bare på at der ville komme noget ud af hendes mund.
Han så på hende og fik hende til at sidde på sit skød og lagde en hånd på hende lår og slappede bare roligt af og kiggede på hende med et smil på sine læber.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Tors 7 Jun 2012 - 17:33

Hun bed sig hårdt i læben, og rystede stille på hovedet, hun kunne stadig ikke sige det, det kunne hun bare ikke selvom hun gerne ville, selvom hun gerne ville fortælle ham det, selvom hun gerne ville ud med det... så kunne hun bare ikke... ikke nu.
Hun bed sig stadig hårdt i læben, og holdt stadig øjnene lukkede.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Tors 7 Jun 2012 - 18:42

Han kiggede på hende og slappede bare roligt af og lænede sig ned foran hende og kyssede hende på munden og lod en hånd køre op under hendes nederdel "du er vist lidt anspændt søde yuuki"sagde han roligt og gav sig til at nussede hende der nede på inderlåret og hans hånd ramte op i hendes underliv sådan blidt når han kørte mod det.
Han så på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af og ventede på at se hvad hun ville gøre.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Tors 7 Jun 2012 - 18:58

Hun bed sig stille i læben, og åbnede kort øjnene men kyssede så igen, og rødmede lidt da han lod sin hånd glide op under hendes nederdel "bare - lidt..." sagde hun stille og sank en lille klump, hun bed sig lidt i læben igen, og gemte lidt sit ansigt ind til ham mens han gjorde det.
Hun bed sig stadig lidt hårdt i læben.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Tors 7 Jun 2012 - 19:04

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og fik hende til roligt at sidde for sig selv og satte sig ned foran hende og tog fat i hendes trusser op under hendes nederdel og trak dem ned af hendes ben og helt af. Han kiggede på hende og smilte til hende og spredte hendes ben og fik dem op på sofaen og gav sig roligt til hende slikke hende der nede og håbede på at hun ville nyde det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Tors 7 Jun 2012 - 19:11

Hun bed sig lidt i læben og sank en lille klump, så lidt ned til hun mærkede ham tage fat i hendes trusser, og lukkede små rødmende øjenene, hun bed sig i læben og rødmede endnu mere da han begyndte at slikke hende dernede, og hun rødmede endnu mere mens han gjorde det, men hun nød det også.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Tors 7 Jun 2012 - 19:16

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og nød det her og sådan, og det at hun nød det var jo kun godt og sådan noget der og kiggede så op på hende "søde du kan bare begynde at smide tøjet"sagde han roligt og smilte til hende før han gav sig til at slikke hende igen og lod en finger lege med hendes numseh'l og sådan noget der og slappede bare helt af og sådan.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Tors 7 Jun 2012 - 19:52

Hun bed sig stadig i læben og sank en lille klump, hun nød det stadig selvom hun for sig selv ikke ville indrømme det, hun nikkede stille, og begyndte stille at knappe sin skjorte op mens han gjorde det, og hun havde lidt svært ved at koncentrere sig om det, men fik åbnede sin skjorte.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Tors 7 Jun 2012 - 19:57

Han kiggede på hende med et smil på sine læber rejste sig op og gav sig til at smide sit tøj og slappede bare af mens han gjorde, og da han så havde gjort det satte han sig på foran hende og gav sig til at give hende finger mens hun smed sit tøj og sådan noget der og slappede bare roligt af og sådan noget der.
Han kiggede op på hende og hans finger blev jo helt våde af hendes safter men det gjorde jo ikke noget sådan var det jo bare når det var sådan noget her der skete.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Tors 7 Jun 2012 - 20:01

Hun bed sig hårdt i læben, og så stille på ham mens han tog sit tøj af, men bed sig så hårdt i læben og kom med en lyd af nydelse da hun mærkede hans fingre oppe i hende, hun blev igen lidt koncentreret, men fik så det sidste af sit tøj af, greb fat i stoffet på hans sofa mens han gjorde det, og kom med flere lyde af nydelse, selvom hun prøvede at holde dem inde, og skjule dem for ham.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum