Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

2 deltagere

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 4 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Tors 19 Jul 2012 - 13:24

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber "okay søde"sagde han og lænede sig ned til hendes øre "men du kan jo også lide det ikke"hviskede han roligt før han slikkede hende på øreflippen og smilte til hende og sådan noget der.
Han gled helt op i hende før han begynde at køre frem og tilbage i rolige ryk og sådan noget der.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 4 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Tors 19 Jul 2012 - 13:43

hun bed sig i læben og sank en klump, hun rødmede endnu mere da han hviskede det og slikkede hende på øreflippen, og nikkede stille uden at ligge mærke til det.
hun sank en klump og stønnede svagt da han begyndte at køre frem og tilbage oppe i hende, hun sank en klump og bed sig hårdt i læben.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 4 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Tors 19 Jul 2012 - 13:58

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og tog hendes ene hånd og så at hun bed sig i læben og fik hende så til at lade være og puttede en af hendes finger mellem så hun kunne se mere sexy ud og alt det.
Han kiggede ned mellem dem og smilte så til hende "du våd og dejlig"sagde han roligt mens han satte farten mere og mere op i sine ryk og alt det der halløj.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 4 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Tors 19 Jul 2012 - 14:04

Hun sank en klump og rødmede lidt da han tog hendes hånd, og gjorde så hun ikke bed sig i læben, hun rødmede endnu mere da han puttede en af hendes fingre mellem hendes hendes læber så hun ikke kunne bide sig i læben.
Hun drejede hovedet lidt og sank en klump da han sagde det, og hun begyndte at stønne mens han gjorde det.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 4 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Tors 19 Jul 2012 - 14:32

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af "sige hvad du vil ha søde og måske for du det"sagde han roligt før han trak sig ud for bare at pine hende og alt det.
Han kiggede på hende og klappede sit lem mod hendes underliv og ventede på at se hvad hun ville sige til ham og alt det halløj.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 4 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Tors 19 Jul 2012 - 15:50

Hun sank en klump og så spørgende på ham da han sagde det, og da han trak sig ud af hende gispede hun svagt, og kunne mærke hvordan hun ville have ham til at lade den glide op i hende igen.
hun bed sig hårdt i læben da han klappede sit lem mod hendes undliv, hun rakte lidt ud efter ham og sagde hæst "ple,please Zankuji..."
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 4 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Tors 19 Jul 2012 - 18:58

Han kiggede på hende og slappede bare af og smilte roligt "please hvad"sagde han roligt og lod som om han ikke havde hørt det og sådan noget og kiggede roligt på hende.
Han kiggede på hende og slappede af lige nu mens han klappede sit lem mod hendes underliv og alt det.
Han bare på hende mens han ventede på at hun skulle sige et eller andet til ham og sådan noget der.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 4 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Fre 20 Jul 2012 - 2:38

Hun sank en klump og undgik at se på ham da hun hæst sagde "Du,du må ikke stoppe" hun rødmede meget og så lidt ned i gulvet ved siden af sig da hun stadig ikke kunne få sig selv til at se på ham.
Hun sank en klump, hvis ikke han snart fortsatte igen... hun var nærmest villig til at tigge ham om at fortsætte bare han gjorde det, sådan havde hun det lige nu.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 4 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Fre 20 Jul 2012 - 12:05

Han kiggede på hende og gik hen ved siden af hende og kiggede hende i øjne "hvad skal jeg ikke stoppe med søde"sagde han roligt og kiggede bare på hende.
Han ville vide det og der var jo kun en grund til at han gjorde som han gjorde det var for at pine hende og sådan noget der, det var nemlig sjovt på en måde og alt det halløj,
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 4 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Fre 20 Jul 2012 - 12:21

hun så stille væk fra ham "je,jeg kan ikke sige det.." mumlede hun stille og sank en klump selvom hun var villig til at tigge ham, kunne hun ikke, det var for pinligt, hun sank en klump og så stadig bare væk fra ham mens den røde farve langsomt begyndte at snige sig ind over hendes kinder.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 4 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Fre 20 Jul 2012 - 13:00

Han kiggede på hende og slappede bare af og viste jo godt det her var noget der pinede hende og alt sådan noget men det var nu lidt sjovt og sådan.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og løftede hende op til sig og gik roligt ned i sin kælder og ind i et rum ved siden af der hvor hans pool var og fik hende til at ligge på en madras der lå midt i rummet og der var en pæl oppe hvor hendes hovede var og sådan. Han gik hen og fandt nogen håndjern med pink pæls om eller hvad det var og gik hen til hende og tog hendes arme og spænde dem sammen om pælen og kiggede på hende med et smil på sine læber.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 4 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Fre 20 Jul 2012 - 13:14

Hun bed sig hårdt i læben og undgik stadig at se på ham, hun så lidt rundt da de var inde i rummet, og så så spørgende på ham, til han lagde hende på madressen, hun bed sig hårdt i læben, men gjorde ikke modstand da han spændte hendes hænder fat med håndjernene, hun bed sig hårdt i læben og så lidt ned og bed sig hårdt i læben.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 4 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Fre 20 Jul 2012 - 13:26

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber og fandt en dildo og gik hen og satte sig ved siden af hende og kiggede på hende og gav sig til at gnide den mod hendes underliv så den blev våd af hende og sådan noget før den rolig blev kørt op i hende og sådan.
Han så på hende "er det det du vil ha jeg skal gøre ved dig med min kønsdel"spurgte han roligt og kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 4 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Fre 20 Jul 2012 - 13:44

Hun bed sig i læben og så på ham da han fandt den, hun bed sig hårdt i læben og vred sig lidt da han gned den mod hendes underliv hun så ned og rødmede meget, og stønnede da han kørte den op i hende.
hun så til siden og rødmede meget, og nikkede stille til hans spørgsmål, mens hun bed sig hårdt i læben og kunne ikke se på ham mens hun vred sig lidt og sank en klump.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 4 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Fre 20 Jul 2012 - 13:50

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og tog dildoen ud af hende og fik spredt dem så han kunne være der og kiggede på hende før dildoen fik sig en tur op i hendes numse og blev der uden af røre sig oppe i hende og sådan.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og lod sit lem nusse sig mod hendes underliv og pressede sig så op i hende.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 4 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Fre 20 Jul 2012 - 13:59

Hun bed sig i læben og sank en klump da han tog dildoen ud af hende, hun prøvede lidt at samle sine ben og spændte kort i kroppen da han fik den op i hendes numse, hun prøvede at få sine hænder fri for at tage den ud igen, hun sank en klump, og rørte svagt på dig sa han nussede sit lem mod hendes underliv, og hun stønnede lavt da han pressede sig op i hende, hun prøvede stadig at få sine hænder fri og bed sig hårdt i læben.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 4 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Fre 20 Jul 2012 - 14:05

Han kiggede på hende og slappede bare af mens han lagde sig ind over hende og kiggede hende i øjne "du kan jo lide det søde"sagde han roligt og viste godt det måske var mærkeligt at ha noget i numsen mens hun fik lem og sådan noget.
Han kiggede på hende og gav sig til at køre frem og tilbage inde i hendes underliv og nød det meget.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 4 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Fre 20 Jul 2012 - 14:20

Hun bed sig hårdt i læben og sank en klump en klump, hun prøvede stadig at få sine hænder fri og rødmede meget da han sagde det hun stille op på ham og sank en klump mens hun bed sig hårdt i læben, og undgik at se på ham da han begyndte at køre frem og tilbage inde i hende, hun stønnede svagt, og prøvede at få sine hænder fri igen.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 4 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Fre 20 Jul 2012 - 14:23

Han kiggede på hende "hvorfor vil du så gerne ha dine hænder fri søde"sagde han roligt og kunne da godt se hvad hun ville og alt sådan noget der, han kiggede på hende og gav sig til at gøre det hurtiger og hårde frem og tilbage inde i hende og nød det bare og håbede da også på at hun nød det og alt det halløj der.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 4 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Fre 20 Jul 2012 - 14:44

Hun bed sig i læben og sank en klump men rystede så lige så stille på hovedet som for at sige det var ligemeget, hun lukkede øjnene og sank en klump mens hun nød det, hun bed sig meget hårdt i læben, og nød det mens han gjorde det.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 4 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Fre 20 Jul 2012 - 14:56

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og tog så dildoen ud af hendes røv og lagde den på gulvet mens han så blev ved med at gøre det han gjorde med hende "søde kan du virkelig godt lide det jeg gør ved dig"spurgte han roligt og blev bare ved og alt det.
Han kiggede ned mens hans lem bare kørte frem og tilbage inde i hende og alt det halløj der, men det hele føltes godt.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 4 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Fre 20 Jul 2012 - 16:25

Hun snak en klump og sukkede lettet da han tog den ud, hun kort på den inden hun så op på ham mens hun stadig bed sig i læben, hun nikkede stille da han spurgte om det, og hun mente det, hun kunne rigtig godt lide det.
hun så stille op på ham mens han gjorde det, og hun gispede svagt nogle gange.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 4 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Fre 20 Jul 2012 - 16:41

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved og alt det og lænede sig ned til hendes ene bryst og gav sig til at lege med dens nippel og sådan for at gøre den stiv i det og bed så lidt i den men blidt så det ikke kom til at gøre ondt på hende eller noget for det ville ikke være godt.
Han så på hende med et smil og kunne godt lide det her det var så dejligt og sådan noget.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 4 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Lør 21 Jul 2012 - 15:51

Hun bed sig i læben da han bed i hendes ene nippel, hun rødmede meget og sank en klump da han gjorde det, og hun nød det satdig mens han gjorde det, hun så lidt til siden med meget røde kinder, og sank en ny klump.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 4 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Man 23 Jul 2012 - 12:46

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare stille og roligt af mens han gjorde det og nød det hele.
Han så på hende "vil du ha jeg kommer søde"spurgte han roligt og viste ikke hvornår det ville ske men han ville da være på forkant når det skete om hvad hun ville ha han skulle gøre når det kom til det punkt og alt det halløj der.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum