Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

2 deltagere

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 2 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Tors 7 Jun 2012 - 20:05

Han kiggede på hende og gav hende finger så hurtigt han kunne hun viste godt at han ikke ville ha hun skulle skjule noget for ham da han godt kunne lide at høre hende stønne og alt det der halløj.
Han kiggede på hende og blev ved med at gøre hende mens han gjorde det lod han sin anden hånd som var fri tage blidt fat i hendes ene bryst og nussede det og alt det der.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 2 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Tors 7 Jun 2012 - 20:08

Hun sank en meget stor klump, og kunne ikke længere skjule lydende/stønnene hun kom med, hun strammede grebet i sofa'stoffet lidt, og havde stadig øjnene lukkede mens han gjorde det, hun samlede benene en lille smule og bed sig hårdt i læben.
Da hun mærkede hans hånd mod hendes bryst blev hun igen lidt rød i hovedet, men stoppede ikke på et tidspunkt med at nyde det.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 2 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Tors 7 Jun 2012 - 20:16

Han kiggede på hende og smilte stille og roligt og stoppede med at give hende finger og rejste sig op "så det da vist din tur til at give mig lidt nydelse før vi gør det andet"sagde han roligt og ventede på at se hvad hun ville gøre og sådan noget der.
Han slappede bare af og så på hende hun var jo en køn person og sådan noget der, og det var jo ikke første gang de havde noget samme og alt det halløj der.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 2 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Tors 7 Jun 2012 - 20:18

Hun bed sig lidt i læben, og sank en lille klump inden hun åbnede øjnene og så på ham, nikkede stille til det han sagde, og kom ned fra sofa'en og satte sig på knæ foran ham inden hun stille lod sine læber glide ned over hans lem.
Hun lukkede stille øjnene mens hun bevægede sin mund over hans lem.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 2 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Tors 7 Jun 2012 - 20:23

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og så hvordan hans lem forsvandt ind i hendes mund og sådan noget der og han nød det bare meget og alt det der. Han var en der godt kunne lide et godt blowjob og sådan noget og yuuki var en af dem der kunne give ham det og der var nok også andre i denne her verden der kunne og ikke kun hende.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 2 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Tors 7 Jun 2012 - 20:25

Hun sank en klump, og holdt stadig øjnene lukkede mens hun fortsatte og stille begyndte at sætte farten lidt op mens hun også bruge den ene hånd lidt til at give ham mere nydelse, efter lidt tid åbnede hun øjnene og så stille op på ham, men hun stadig fortsat gav ham blowjob.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 2 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Tors 7 Jun 2012 - 20:36

Han smilte roligt og nød det hele som hun gjorde og fik hende så til at stoppe noget tid efter og sådan noget der og fik hende op og stå og alt sådan noget og smilte til hende og løftede hende op til sig og lod roligt sit lem glide op i hende og gav sig til at køre frem og tilbage i hende og nød det hele og sådan noget der.
Han så på hende med et smil og nød det hele og håbede også på at hun gjorde det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 2 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Tors 7 Jun 2012 - 20:40

Hun bed sig i læben da han fik hende op og stå, og sank en lille klump, hun blev lidt rød i hovedet da han løftede hende op til sig, og hun gemte sit hoved ved hans ene skulder og stønnede da hun mærkede hans lem glide op i hende, hun sank en klump og nød det virkelig mens han gjorde det, for kunne hun andet? af en eller anden grund havde hun virkelig savnet Zankuji mere end hun anede.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 2 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Tors 7 Jun 2012 - 20:44

Han kiggede på hende og nød det her med hende og sådan noget der og blev ved med at gøre det og man kunne høre små klask mellem dem og sådan noget der og det var hendes safter der også kunne høres når han kørte ind i hende og sådan noget der.
Han så på hende "Kan du lide det søde"spurgte han roligt og efter noget tid hvor han havde stået sådan med hende satte han sig ned og ville lade hende gøre lidt selv.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 2 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Tors 7 Jun 2012 - 20:49

Hun bed sig stadig i læben mens han gjorde det, hun sank en lille klump, og holdt sit ansigt skjult ved hans skulder, og nød det, kom med små støn af nydelse, og sank endnu en klump.
Hun nikkede stille som svar på hans spørgsmål, og bed sig meget hårdt i læben, da han satte sig, lagde hun stille sine hænder mod hans brystkasse, og begyndte at bevæge sig over hans lem, mens hun virkelig nød det.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 2 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Tors 7 Jun 2012 - 20:52

Han kiggede på hende med et smil på sine læber da hun bevægede sig på den måde som hun gjorde "du har vist savnet mig og mit lem har du ikke søde"spurgte han roligt og håbede på at hun havde savnet ham mest som person og ikke sex partner og sådan noget der.
Han kiggede på hende og gav hende et klap i numsen og smilte til hende og var helt roligt og sådan noget.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 2 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Tors 7 Jun 2012 - 20:55

Hun bed sig i læben og fortsatte, hun sank en lille klump og så på ham med et lille smil, hun hørte kun lige hans spørgsmål fordi hun var så koncentreret lige nu, og nikkede stille "Jeg har savnet dig rigtig meget..." sagde hun stille, og rødmede lidt igen mens hun fortsatte og sådan.
Hun så stille på ham og bed sig smilende i læben da hun mærkede ham give hende et klap i numsen.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 2 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Tors 7 Jun 2012 - 21:02

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og lagde sine hænder på hendes hofter og fik hende til at køre hurtiger og sådan noget det og nød det meget selv og alt det.
Han kiggede på hende og man kunne igen høre klask mellem dem og noget af hendes safter fløj op af hans mave og sådan noget der "du da vist godt våd søde"sagde han roligt og smilte til hende og sådan noget der.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 2 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Tors 7 Jun 2012 - 22:31

Hun bed sig hårdt i læben og nød det så meget hun overhovedet kunne, hun sank en klump og smilede stille mens han gjorde det, mens hun havde stadig sine hænder mod hans brystkasse.
hun bed sig i læben og sank endnu en lille klump, og rødmede da hun hørte klaskende mellem dem, hun stønnede af ren nydelse og rødmede rigtig meget af hans ord, kunne ikke få sig selv til at sige noget til dem.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 2 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Tors 7 Jun 2012 - 22:36

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og fik hende til at ligge ned og trak sig ud af hende og brugte hendes safter til at gøre hendes numseh*l vådt og smilte til hende før han spredte hendes balder og satte sit lem mod hendes røv og pressede sig på, og der gik noget tid før hans lems hovede kom ind i hende da det vist havde været længe siden hun havde fået noget i det hul.
Han så på hende og smilte for sig selv og kiggede bare på hende mens han så stille kom ind i hende og alt det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 2 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Tors 7 Jun 2012 - 22:41

Hun bed sig lidt hårde i læben da hun mærkede ham ligge hende ned, hun sank en lille klump, og holdt øjnene lukkede mens hun mærkede hvordan han gjorde hendes røvh*l vådt. Et strøn slap over hendes læber da han pressede sig på, og hun greb hårdt fast i sofaen's stof, og sank endnu en klump mens han stille kom ind i hende.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 2 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Tors 7 Jun 2012 - 22:50

Han kiggede på hende med et smil på sine læber da han så kom længer ind i hendes røv først der gav han sig til at bevæge sig og alt det "damn yuuki din røv er godt nok blevet stram har den ikke fået noget længe nu"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved med at bevæge sig der inde i hendes røv og sådan noget der.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 2 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Tors 7 Jun 2012 - 23:10

Yuuki sank en klump og holdt stadig hårdt fast i sofa'stoffet mens han gjorde det, hun drejede hovedet så hvis hun havde haft åbnede øjne ville hun ikke se på ham, og så rødmede hun helt vildt, og sank en klump, nikkede stille som svar på spørgsmålet, og lagde stadig bare og nød det, og stønnede.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 2 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Fre 8 Jun 2012 - 16:57

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved med at gøre det og nød det meget selv og sådan noget der "du kan jo lide det og det jo kun godt"sagde han roligt og spyttede nede på sit lem og kørte vider så spyttet gjorde jo bare sådan at det ikke blev tørt og ville gøre ondt på hende og alt det der.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 2 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Fre 8 Jun 2012 - 17:07

Hun bed sig hårdt i læben og sank en klump, strammede grebet i sofa'stoffet og stønnede mens han blev ved, hun sank en klump, og nikkede stille til det han sagde, og bed sig hårdt i læben og prøvede igen at holde sine støn inde, kun fordi hun hadede når hun stønnede selvom hun nød det.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 2 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Fre 8 Jun 2012 - 17:13

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af mens han gjorde det og trak sig så ud af hende "kom her og åben munden søde"sagde han roligt og man kunne se at han skulle komme og alt det så det var bare hende der skulle være klar og alt det der.
Han smilte for sig selv og håbede på at hun ville gøre det han bad hende om og alt det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 2 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Fre 8 Jun 2012 - 17:18

Hun bed sig hårdt i læben mens han gjorde det, og sank en klump da han trak sig ud af hende, hun åbnede stille øjnene og så på ham da han snakkede til hende, og bed sig lidt i læben, men gjorde så som han sagde hun skulle.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 2 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Fre 8 Jun 2012 - 17:26

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af før han så kom og ramte hende i munden og lidt i ansigtet og alt det der halløj der og nød det meget.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hvad så nu min søde yuuki hvad vil du nu gøre"spurgte han roligt og slappede bare roligt af og ventede på at se hvad hun ville gøre.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 2 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Fre 8 Jun 2012 - 17:41

Hun lukkede øjnene da han kom, men åbnede dem igen da han snakkede til hende, hun lukkede stille munden og sank det han havde ramt hende i munden med, og fjernede stille det hun havde i ansigtet med håndryggen, og rødmede stille.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 2 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Fre 8 Jun 2012 - 17:49

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "smagte det godt eller hvad"spurgte han roligt og satte sig ned på sofaen og kiggede på hende *hun gør det godt*tænkte han for sig selv og kiggede på hende før han gav hendes et klap i røven og alt det.
Han slappede bare roligt af og så på hende mens han ventede på at der kom et svar fra hende af.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum