Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

2 deltagere

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 3 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Fre 8 Jun 2012 - 17:55

Hun rødmede lidt af hans spørgsmål, men nikkede stille og bed sig i læben igen, hun sank en lille klump, og så små rødmende ned da han gav hende et klap i røven, men kom så op og sidde ved siden af ham inden hun stille kyssede ham, ikke på munden, men lige ved siden af i den ene mundvig.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 3 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Lør 9 Jun 2012 - 15:10

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede roligt af "du er nu dejlig yuuki"sagde han roligt og lagde en hånd på hendes lår og nussede hende roligt før han gav sig til at nusse hende mellem bene og sådan noget der.
Han kiggede på hende og legede med hendes underliv sådan stille og roligt og alt det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 3 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Lør 9 Jun 2012 - 15:16

Hun bed sig stille i læben, og smilede roligt, rødmede lidt da han sagde det, og rystede stille på hovedet da han sagde hun var dejlig, og hun rødmede først da hun mærkede hans hånd mod hendes lår, og rødmede så endnu mere da hun mærkede hans hånd mod hendes underliv.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 3 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Lør 9 Jun 2012 - 21:26

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og fik hende til at være på alle fire og slappede roligt af mens han nussede hendes underliv og sådan noget der. Han kiggede på hende "tror du kan klare mere eller vil du have en pause søde"spurgte han roligt og slappede bare af, mens han ventede på svar fra hende af og alt det der halløj der.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 3 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Lør 9 Jun 2012 - 21:31

Hun bed sig lidt i læben da han gjorde det, og hun sank en lille klump, hun rødmede lidt igen da han nussede hendes underliv hun tænkte lidt over hans spørgsmål og sagde stille "Jeg kan godt klare mere..." sagde hun lidt hæst og sank endnu en klump...
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 3 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Lør 9 Jun 2012 - 21:39

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og nussede sit lem mod hendes våde underliv før han lod det roligt glide ind i hende og alt det der, og roligt gav sig i bevægelse inde i hende og nød det hele fra starten af og sådan noget der.
Han kiggede på hende med et smil og gjorde det sådan godt og hurtigt fra starten af og alt det der.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 3 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Lør 9 Jun 2012 - 21:44

Hun bed sig lidt hårdt i læben da han nussede sit lem mod hendes underliv, hun sank en lille klump og prøvede at fokusere på sofa'stoffet, hun strammede grebet lidt i sofa'stoffet, og et støn slap over hendes læber da han gled ind i hende.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 3 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Lør 9 Jun 2012 - 22:21

Han kiggede på hende med et smil på sine læber mens han blev med med at køre hurtigt frem og tilbage inde i hende og nød det meget "er det godt yuuki"spurgte han roligt og gav hende et klap i røven og smilt til hende selvom hun nok ikke kunne se det og sådan noget der.
Han slappede roligt af før han satte lidt mere fart på men ikke ret meget og alt det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 3 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Man 11 Jun 2012 - 17:28

Hun bed sig hårdt i læben mens han gjorde det, og stønnede af ren nydelse, nikkede stile til hans spørgsmål, og strammede grebet i sofa'stoffet igen mens hun bed sig så hårdt i læben at hun kunne smage blod fra sin læbe løbe ind i hendes mund, men hun tog ikke yderliger notits af det.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 3 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Man 11 Jun 2012 - 18:05

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved med at gøre det han gjorde ved hende og sådan noget det men dog satte han farten lidt op og alt det.
Han kiggede på hende "pas nu på læben søde yuuki"sagde han roligt og kiggede bare på hende mens han gjorde det med hende og alt det der halløj der.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 3 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Man 11 Jun 2012 - 18:14

Hun sank en klump og stønnede mens han fortsatte, hun bed sig stadig hårdt i læben og sank en klump mens han fortsat gjorde det.
Hun sank en klump og rødmede da han sagde det "Hv,Hvorfor?" spurgte hun lidt besværet mens hun stadig strammede grebet i sofa'sstoffet
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 3 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Man 11 Jun 2012 - 18:27

Han kiggede på hende "du skulle nødig bløde for meget"sagde han roligt og trak sig ud af hende og klappede hende på hendes våde underliv før han lagde sig ned på gulvet, så måtte hun selv finde ud af hvad hun ville gøre nu her da han ville se hvad hun kunne finde på at gøre ved ham og sådan noget halløj der.
Han kiggede på hende og slappede bare stille og roligt af og havde jo ikke noget han skulle nå lige nu og her.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 3 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Man 11 Jun 2012 - 18:32

Hun rødmede stille da han sagde det, og nikkede stille, hun sank en lille klump, og rødmede helt vildt da han klappede hende på hendes underliv, hun sank endnu en klump og så stille ned på ham og bed sig i læben da han lagde sig på gulvet, hun kom stille ned af sofa'en og gav ham først en blanding af hand- og blowjob, og lod sig så glide ned over hans lem...
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 3 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Tirs 12 Jun 2012 - 16:25

Han kiggede på hende og nød det stille og roligt og slappede bare af mens hun gjorde det som hun gjorde ved ham og alt det halløj der og han nød det bare.
Han kiggede op på hende og mærkede hvordan hun kom ned over hans lem og smilte til hende "det godt du kan finde ud af ting"sagde han roligt og slappede bare af.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 3 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Lør 16 Jun 2012 - 14:31

Hun bed sig hårdt i læben mens hun fortsatte og stønnede, hun så ned mens hun gjorde det og nød det rigtig meget.
Da hun kom ned over hans lem stønnede hun højt og lukkede øjnene
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 3 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Søn 17 Jun 2012 - 18:21

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "kom du søde"spurgte han roligt og kunne næsten tænke sig til det og sådan noget men han ville da godt vide det fra hendes mund af og alt det der.
Han så på hende og kørte en finger rundt om hendes navle og smilte stille og roligt op til hende og alt det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 3 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Tirs 10 Jul 2012 - 23:49

Hun sank en klump og holdt øjnene hårdt lukkede lidt inden hun stille så ned på ham med let røde kinder og stille nikkede "ja…" sagdevhun stille og lidt hæst og rødmede endnu mere inden hun bed sig i læben igen og så stille ned mens hun mærkede hans finger om hendes navle
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 3 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Ons 11 Jul 2012 - 19:42

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og fik hende ned at ligge og lå over hende mens han lænede sig ned til hende og kyssede hende på munden og slappede bare af.
Han så på hende "hvordan har du det der nede lige nu"spurgte han for det kunne være hun ville ha en pause eller hvad hun nu ville for alt var fint for ham og sådan noget.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 3 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Lør 14 Jul 2012 - 7:15

Hun smilede roligt da han lagde hende ned og kyssede blidt igen da kyssede hende, hun lod stille en finger glide hen over hans brystkasse og tænkte lidt over hans spørgsmål, ja hvordan havde hun det egentlig dernede? Hun var ikke helt sikker så tøvede lidt med at svare "Fint… tror jeg" sagde hun stille og med et lille smil mens hun så op på ham
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 3 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Tirs 17 Jul 2012 - 21:08

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af og så på hende "okay søde"sagde han roligt og spredte hendes ben så hans ansigt kunne være der og gav sig roligt til at lege med hendes klitoris med tungen og kiggede bare på hende.
Han slappede af når han gjorde det ved hende og sådan noget der da det var dejligt at de var sådan åben overfor hinanden og sådan noget der.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 3 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Tirs 17 Jul 2012 - 22:22

hun bed sig i læben og sank en lille klump da han spredte hendes ben, hun sank endnu en klump, og lukkede stille øjnene da han begyndte at lege med hendes klitoris med tungen, hun bed sig hårdt i læben og sank en klump mens hun nød det, hun så stille ned på ham og nød det meget.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 3 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Tirs 17 Jul 2012 - 22:32

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af mens han gjorde det og sådan noget der, og det var jo ikke fordi de ikke havde tid nok og sådan noget.
Han kiggede op på hende og spredte hendes skamlæber og lod tungen glide op i hendes hul og kørte den rundt der inde og sådan noget der og nød det bare og sådan noget.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 3 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Ons 18 Jul 2012 - 12:20

Hun bed sig hårdt i læben, og holdt øjnene lukkede mens han gjorde det, og hun nød det meget, rigtig meget, hun stønnede svagt og efter lidt tid åbnede hun øjnene og så stille ned på ham mens hun smilede svagt, bed sig i læben, og bare nød det.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 3 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Ons 18 Jul 2012 - 15:53

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og rejste sig op og kiggede på bare på hende før han nussede sit lem mod hendes underliv og gled så roligt op i hende "søde hvem har du endeligt haft mest sex med i dit liv"spurgte han roligt og så på hende og havde ikke den vilde mening i at ville vide det og sådan noget der.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 3 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Tors 19 Jul 2012 - 11:41

hun rødmede meget da hun mærkede det, og bed sig hårdt i læben "d,dig" sagde hun flovt og drejede sit hoved lidt til den ene side for at han ikke skulle se hende rødme endnu mere af bare flovhed. hun sank en lille klump undgik at se på ham.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum