Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

2 deltagere

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 5 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Tors 2 Aug 2012 - 18:50

Hun nød det meget og så skrå ned inden hun lukkede øjnene og stadig bare nød det, hun bed sig hårdt i læben da han spurgte, og nikkede stille, hun sank en klump, og stønnede svagt, mens han gjorde det, hun kunne ikke forestille sig noget bedre lige nu og her, så der var kun tegn på nydelse omkring hende.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 5 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Tors 2 Aug 2012 - 19:06

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare stille og roligt af mens han gjorde det, mens han gjorde det kom fart op i gear så det gik hurtiger og sådan. Man kunne høre når han kørte ind i hende hvordan ders hud klappede sammen og hendes saft der kom fra hendes underliv lavede også lidt lyde og sådan noget, men det gjorde ikke noget.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 5 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Tors 2 Aug 2012 - 21:12

Hun sank en klump og stønnede mens hun bare nød det, hun bed sig hårdt i læben, og rødmede da hun kunne høre hvordan deres hud klappede sammen, hun så lidt skråt ned, og sank en klump, mens hun bare stønnede, og nød det, hun kunne ikke gøre meget andet når han havde lænket hendes hænder, og hun havde heller ikke lyst til at gøre andet lige nu...
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 5 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Tors 2 Aug 2012 - 21:22

Han så på hende med et smil på sine læber mens han forsatte det han var i gang med sammen med hende og man kunne tydeligt mærke på ham at han nød det og det samme gjorde hun.
Han så på hende "mmm yuuki jeg kommer"sagde han roligt og halv frækt til hende før han kom i hende og lavede små hårde stød ind i hende mens det sket og han nød det bare.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 5 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Tors 2 Aug 2012 - 21:28

Hun bed sig stadig hårdt i læben mens hun bare nød det, hun nikkede stille da han sagde han kom, og hun kom samtidig med ham, og stønnede højt, hun sank en klump, og blev lidt rød i hovedet, hun sank en lille klump, og rødmede meget.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 5 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Tors 2 Aug 2012 - 21:43

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og åbnede op på håndjernene så hun var fri og sådan noget, og mens hun lå ned trak han sig ud af hende og satte sig op ved siden af hende og så på hende med et smil på smil på sine læber og lagde en hånd på hendes ene bryst og nussede det stille og roligt "hvordan var det søde"spurgte han med et smil på sine læber og havde det nu godt med at være sammen med hende på den måde.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 5 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Yuuki Ons 17 Okt 2012 - 12:56

Hun så stille på ham da han åbnede håndjerne, smilede stille, og sank en lille klump.
Hun bed sig kort i læben da han trak sig ud af hende, og hun smilede da hun mærkede hans hånd mod hendes bryst, hun rømmede sig kort for ikke at være hæs da hun stille og kort svarede "fantastisk.." hun smilede, og rødmede svagt.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx - Page 5 Empty Sv: Hvis bare jeg var... væk... ville alt være lettere. xxx

Indlæg af Zankuji Tors 18 Okt 2012 - 18:17

Han så på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af og kørte sin hånd fra hendes bryst ned til hendes underliv og nussede hende stille og roligt der nede og rørte også lidt ved hendes numsehul og så på hende med et smil.
Han slappede bare af "er du stadig lidt liderlig søde"spurgte han roligt og så på hende med et smil.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum