Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sneen daler ned.... - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sneen daler ned.... - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sneen daler ned.... - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sneen daler ned.... - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sneen daler ned.... - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sneen daler ned.... - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sneen daler ned.... - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sneen daler ned.... - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sneen daler ned.... - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sneen daler ned.... - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sneen daler ned....

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Sneen daler ned.... - Page 2 Empty Sv: Sneen daler ned....

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 20:23

"Jo der er 6. En vand dæmon, en luft dæmon, en ild dæmon, en jord dæmon og en element dæmon hvilket jeg er halvt af men der er kun 6 der har en le..som den der" Hun pegede hen mod hendes. "Er du så ild dæmone" Hun troede at Ting Chan var det på grund af hendes røde hår og røde øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sneen daler ned.... - Page 2 Empty Sv: Sneen daler ned....

Indlæg af Mr. Ting Søn 23 Maj 2010 - 20:25

Hun rystede "jeg må være de seks. Fordi jeg kan alle elementerne..... HMM måske jeg er luft.... Jeg har i hvert fald trænet itl at kunne de fem elementer" sagde hun stolt

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Sneen daler ned.... - Page 2 Empty Sv: Sneen daler ned....

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 20:28

"Nårh sryy mangler også energi dæmon men hvis du kan alle elementerne er du vel element dæmonen men hvis du kun har trænet dig til det så er du måske en af de andre dæmoner" sagde hun roligt og bladrede en smule sider frem i bogen-

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sneen daler ned.... - Page 2 Empty Sv: Sneen daler ned....

Indlæg af Mr. Ting Søn 23 Maj 2010 - 20:32

Hun smilede stolt og lavede en opvisning "Luft, Vand, Ild, Jord og Lyn" sagde hun glad og vinden lavede hun en mini tornado, og ved vand, var det som om vandet kom ud af den blå luft og kom ned i tornadoen så det blev til en slags Hvirvlstrøm. Ildet kom der små ild kugler hver sin side af tornadoen. Jord, var der nogle planter der voksede også omkring tornadoren. Også lyn, var det som om det kom lyst ud af Tornadoen "Det var en lille forsmag" griinede hun

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Sneen daler ned.... - Page 2 Empty Sv: Sneen daler ned....

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 20:36

Dixie's smil voksede af Ting Chan's lille forstilling og klappede lidt for hende. "Flot.. Super flot" sagde hun helt ærligt. Hun virkede faktisk mere om en engel end om en element dæmon. Hun gabte kort og fik hurtigt lavet en luft stol som hun satte sig på og betragede hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sneen daler ned.... - Page 2 Empty Sv: Sneen daler ned....

Indlæg af Mr. Ting Søn 23 Maj 2010 - 20:38

Hun smilede og sås ig om "jeg kan også kompenerre elementerne" grinede hun og smilede...
Hun måtte være en element demon, sejt. Hun havde altid troet hun var en luft demon. Men måske var hun dem alle fem. Tænk hvsi hun var det "Kan du noget med elementer" spurgte hun med store øjne så man kunne se hendes gyldne brune øjne.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Sneen daler ned.... - Page 2 Empty Sv: Sneen daler ned....

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 20:41

"Ja..Jeg er som sagt halv element dæmon" sagde hun roligt og fik sin luft stol at at svæve på et lille men smukt vandfald. "JEg kan dem alle fem men bruger for det meste hun energi/lyn i kæmp selvom at jeg helst ikk vil kæmpe i det hele taget da min sande dæmon vil gå løs og sådan" prøvede hun at forklare.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sneen daler ned.... - Page 2 Empty Sv: Sneen daler ned....

Indlæg af Mr. Ting Søn 23 Maj 2010 - 20:46

Hun smilede med et smil "sådan der,, men er du ikek en engel..?"
spurgte hun lidt nusgerig, *hun er i hvert fald flot. Den måde hun siger det på, på en blid måde... Hun smilede ofr sig selv hvis hun var en engel.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Sneen daler ned.... - Page 2 Empty Sv: Sneen daler ned....

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 20:49

"Jo..Min far som er en element dæmon voldtog min mor som så er en engek..Lysengel for at være præsis" forklarede hun hende roligt men en smule trist. Hun vidste selv følgelig ikk om det var helt sandt men det var det kun troede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sneen daler ned.... - Page 2 Empty Sv: Sneen daler ned....

Indlæg af Mr. Ting Søn 23 Maj 2010 - 20:57

Hun så lidt på hende "nå, ej det er jeg ekd af at høre. Min mor var en ninja, fra en klan, med elementer. Min far er en demon, du ved manden med leen. Han kunne kun sort magi" sagde hun. "men min mor, hmm gad vide hvem hun var, jeg havde ellers boet hos hende enden jeg prøvede at være som min far... Men så ham aldrig da jeg prøvede at være pigen med leen" sagd ehun surt men så bekymret til Dixie.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Sneen daler ned.... - Page 2 Empty Sv: Sneen daler ned....

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum