Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sinister nature? - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sinister nature? - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sinister nature? - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sinister nature? - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sinister nature? - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sinister nature? - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sinister nature? - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sinister nature? - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sinister nature? - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sinister nature? - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sinister nature?

3 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Sinister nature? - Page 2 Empty Sv: Sinister nature?

Indlæg af Hazel Ons 1 Aug 2012 - 19:37

“Det er en længere historie hvordan jeg er endt her.. “ sagde hun let og lod hænderne glide ned i sine lommer. Hun smilte lidt til dem begge, egentlig var hun jo havnet her, fordi hun ikke gad stikke af mere. Uanset hvor mærkeligt det end lød, så havde dysterheden og mørket omkring byen tiltrukket hende. Givet hende en følelse af tryghed. Og derfor var hun bare blevet. “Du fortjener da en kompliment.. Der er ikke mange fyre der er som dig” smilte hun let og betragtede manden der stod ved dem. Han virkede stadig lidt usikker på hvad de var. Og mindede hende stadig meget om en der overvejede at skyde dem alligevel.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Antal indlæg : 1018

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Render Safaní Fre 3 Aug 2012 - 3:52

Render så roligt frem og tilbage på dem begge før han roligt smilede lidt og gav Khá hånden. Han havde ikke fornemmelse i sine hænder overhovedet. Han havde brændt sine nerver og ødelagt sit følelsescenter efter de så mange kampe. Så han kunne ikke mærke noget i hænderne overhovedet. "Hyggeligt at møde jer begge mit navn er Render." Han smilede roligt "Jeg blev tiltrukket af byen fordi jeg fandt ud af at mine forældres morder er her i byen et sted en vampyr. Mere ved jeg ikke. Jeg har aldrig set andet end vampyrer derfor har jeg aldrig troet på andet eksisterede." Sagde han og tog kvindens hånd. roligt kyssede håndryggen og slap igen. Det var en normal gestus fra ham når han mødte nye kvinder. Det og så skyde dem hvis de var vampyrer."
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238

Indlæg af Khaa Fre 3 Aug 2012 - 12:47

Jeg fotstår udemærket deres intentioner, og jeg kondolerer for deres tab, men de bliver nødt til at være mere fattet hvis de vil overleve i en by som denne. Der er en stor forskel på respekt og dumdristighed, og indtil videre har de vist den sidste mest.

Khá vendte blikket mod den unge kvinde igen og bukkede og sagde roligt:

Jeg er ked af hvis jeg har voldt dem ubehag på nogen måde men jeg bliver sjovt nok vred når jeg bliver beskudt, men jeg må stadig respektere deres mod unge mand. Der er ikke mange der bare lige angriber mig
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Antal indlæg : 3299

Indlæg af Hazel Søn 2 Sep 2012 - 16:18

Hazelin betragtede for en stund Render, og virkede stadig lidt tøvende omkring ham. Hun trak ganske svagt på skuldrene. Og lod ham kysse sin hånd, let smilte hun til ham. Det var vel egentlig forståeligt nok, hun havde bare ikke lyst til at folk myrdede hinanden. Ikke lige på den måde i hvert fald. der skulle som oftest være en grund. Ellers virkede det forkert.

“Jeg forstår dig godt Khá.. Det er okay, jeg ville heller ikke være specielt glad for at nogen prøvede at myrde mig uden nogen rigtigt grund..”

Let smed hun håret om på ryggen. Hun vidste ikke om de nu også ville være gode venner, men hun håbede da at de ville vente med at myrde hinanden, til hun ikke var der.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Antal indlæg : 1018

Indlæg af Render Safaní Tors 6 Sep 2012 - 10:38

Render rettede på sin jakke og sit slips. Roligt for at se ud som han plejede. Plaster over næsen og hænderne forbundet. En hvid skjorte med et løst slips og åbne knapper øverst. I mellemrummet på hans krave på trøjen lige ved starten af halsen og ned kunne man svagt anse ar. Meget gamle ar endda. Men det var ikke noget Render egentlig tænkte over folk kunne se. "Normalt plejer jeg ikke lige at gå for hurtig frem. Det skete bare de må i begge undskylde igen." Sagde han og trak armen op og kløede sig i nakken roligt fordi han faktisk var lidt flov. Efter alle de år og så havde han ikke tænkt over der måske eksisterede mere end bare vampyrer.
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238

Indlæg af Khaa Man 1 Okt 2012 - 16:18

Undskyldning accepteret, men med alt respekt får de brug for noget mere end de pistoler hvis de skal nedlægge noget af min kaliber. Bevares det er ubehageligt at blive skudt men på ingen måde fatal for en som mig. Men jeg må ligeledes rose dem for deres mod eller dumdristighed over at fare i kamp med en modstander som mig.

Men lad mig præsentere mig ordentligt. Mit navn er er Khá, groft oversat betyder det "retfærdighed" ærkemager af den øverste cirkel og djævel i denne by. En udsøgt fornøjelse at gøre jeres bekendtskab

Khá følte sig næsten opløftet af den unge mands mod selvom han var kort for hovedet
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Man 29 Okt 2012 - 21:19

(Må jeg hoppe med ind..? c: )

Gæst
Gæst

Indlæg af Khaa Man 29 Okt 2012 - 21:55

har skrevet en privat besked:)
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum