Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den nye lære.(Moka + Zhadalina)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 5 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: Den nye lære.(Moka + Zhadalina)
"Hør her Shidu, jeg kan huske nogen af de ting, men ikke det hele, men jeg er ikke det samme som den gang, og ved ikke om du er den samme. Men jeg kan sige at jeg ikke er, jeg har ændret mig meget, men er det der ikke lige lovligt meget at gøre ved de to piger."
Hun kikkede ned i gulvet, hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige ud over det.
Gæst- Gæst
Hun løb grædene hen til Zhadalina, og græd ind til hende. hun var sønderknust, over at have hørt de ord fra sin fars mund. hun skiftede mellem moka og mika flere gange og begge piger græd
Gæst- Gæst
"Jeg kan høre de hellere ikke er den jeg husker, men at sige det der foran dine egne piger er bare ondt." Hun lagde hovedet helt op af pigerne. "Så så, slap i to, det skal nok blive okay, bare slap af og lad mig og Shidu finde en løsning, bare hold op med at græde i to..." Hun førte hånden op til pigernes nakke mens hun forsøgte at trøste dem en smule.
"Shidu, hør her de har behov for at kunne huske dig, at du ikke vil være der for dem. At du vælger at de ikke har det er fint, men lad dem huske dig, de er Van til at du ikke er der, men nu husker de dig, lad dem i det mindste have det."
Sagde hun alvorligt til ham.
Gæst- Gæst
moka tørrede sine øjne. hun fik et chok, da hun så ham stå og læse hendes historier. "Det er nogle fantastiske historier moka, du har talent" sagde han
Gæst- Gæst
"Nej Shidu vent, piger? Hvem vil i to gerne være hos, dette bliver jeres beslutning og ikke vores, så hvad siger i to?" Sagde hun glad til dem med et smil, men der var en smule sorg bagerst i hendes stemme.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Undskyld piger men det er ikke muligt med os begge" sagde hun alvorligt til pigerne.
"I de sidste par år så af det jeg kan huske har ikke været en nogen vil have som hustru, da jeg har ændret mig meget fra de minder som mennesket har ødelagt, men jeg vil med glæde tage mig af dem, men det er stadig jer der skal tage beslutningen."
Gæst- Gæst
moka så på dem. "Elizabeth, det var da..mors navn" sagde moka og blev forvirret. tårer løb ned af shidos kinder, det var lidt smertefuldt for ham at sige navnet. "Selv ikke når jeg bruger dit fornavn vil du huske mig, vil du vel Elizabeth" sagde shido
Gæst- Gæst
Billederne kom et efter et...de fleste af dem gav mening.
"Den navn lagde jeg bag mig for længe siden og gik i gang med at kalde mig selv Zhadalina, jeg kan huske mere end hvad de tror, og det er derfor jeg vil be dem om ikke at søge mig mere, jeg er ikke den samme mere, Mr nidu udnyttede mig til at få fat i Mika og Moka, Og var jeg ikke som jeg var den gang ville det ikke have sket, Så ville jeg have forsvaret dem, men jeg gav ham for meget af min tilid, hvis jeg havde tænkt mig om ville hun kunne forud sige det, men nej! jeg valgte ikke at gøre det!"
Først nu gik det op for hende hun havde sagt det.
Hun kikkede hen på pigerne med sorg i øjne, "Undskyld Mika, det er min skyld at mine engle er fanget i samme krop, Mine smukke piger." Hun fik vampyres sjældne røde tåre frem igen og kikkede ned i gulvet, og fjernede arme fra pigerne.
Gæst- Gæst
mika hørte ham ikke, hun græd bare, så tårerene løb ned af hendes kinder. hun følte det var helt uvirkeligt dette her, men hun vidste at mr. niku skulle bøde for det han havde gjort
Gæst- Gæst
"Så så i to, Mika, Ved dette må være hårdt for dig, Må det være for jer begge, men du har ikke engang din egen krop, og da i er i jeres aldre må det være meget svært, men jeg er hos jer så længe der er behov for det." Sagde hun roligt til sine piger.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg aner ikke hvor hårdt det er, Mika, men jeg kan forstille mig den sorg det må være hver gang, men tænk på Moka her, Tænk på hvor træls de må være at have en der brokker sig inde i ens hoved når man er sammen med den man elsker, det må være hårdt for jer begge" Sagde hun og tog hånden igennem hendes hår.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Men i to burde finde ud af at enes mere end det i gør nu" Sagde hun roligt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvad siger i to til at vi smutter hjem til mig og fixer et sted hvor i to kan hvile jer når solen kommer frem igen?" Sagde hun roligt til dem, hendes tanker gik over på hendes lejlighed, var den ren? Ja hun havde for nyligt gjort rent.
Hun kikkede smilende på pigerne.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
hun kørte hånden igennem håret og satte det lidt pænere efter hun havde rystede hovedet, hun ventede bare på at pigerne var klar så ville hun tage dem med hjem til deres midletidelige bolig, hvis ikke permanent.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun gik lidt langsomt og lod pigerne kommer op tæt på hende. Før hun tog sit normale tempo igen.
"Okay piger, der er en lille gå tur hjem. Klar til at tage afsted? Glæder mig til at vise jer, jeres nye hjem."
Hun førte dem ud af skolen, og ud på parkerings pladsen. "Jeg har ingen bil, Så vi skal gå lidt, sikker på at i jer klar?"
Hun vendte sig mod hende og smilede stort til dem, som hun ventede på deres svar.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun drejede rundt på sin hæl, og kikkede over på dem. Hun førte sit blik på deres øjne.
"så må vi hente jeres ting der, hvis det er muligt og tage dem med. den blev sagt med en venlig stemme. Hun tog hånden frem mod dem, og nikkede invitende til dem.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Så må vi gøre noget ved det. hvis der bliver behov." det blev sagt uden føles i stemmen. Nærmest koldt.
"hvor ligger kost skolen? Og hvad skal vi først?
Hun kikkede spørgende på pigerne, og fjernede sin hånd fra deres skuldre kort tid efter hun havde lant den over hende. Det virkede som om det væggene et minde hos hende, og det fik hende til at fjerne hånden.
Gæst- Gæst
Side 5 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» Two yong ones in same Body?(Moka)
» Mødet i skoven Moka(privat)
» Everything changed. [Valentin & Zhadalina]
» have we meet before? ~ Zhadalina
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus