Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den nye lære.(Moka + Zhadalina)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: Den nye lære.(Moka + Zhadalina)
Kunne han havde nået at få et barn på den tid hun havde været væk?! Var vel muligt, de havde ikke set hinanden længe, hun havde glemt meget af sit liv, men et barn, havde hun ikke glemt, det var umuligt.
"Mig og din far har ikke set hinanden længe, men har er en god mand, det kan jeg love dem, og har han en lille pige vil han gøre hvad han kan for at finde hende hvis hun var væk."
Gæst- Gæst
Hun var så meget ude af den, at hun ikke kunne få luft. en ting moka altid havde døjet med, når hun gik i panik eller chok
Gæst- Gæst
"Hendes mor, Hendes far, Kan jeg leve med de har skades, men denne lille pige?! Hvor voger du! Holder de over hovedet af denne pige som de er sat til at beskytte?! Hvis ikke så kræver jeg at hun får en ny vægre! Og til der er fundet en til hende, skal jeg nok passe på hende! Sørge for hun holder sin skole."
Hun tænkte sig lidt om efter hun havde sagt det, Jo hun havde en fem værelset lejlighed inde i byen, der kunne de sagtens gøre plads til hende i noget tid.
Hendes øjne flakkede igen, hun vidste ikke selv hvad det var, men hver gang så hun nogen billeder, hun kunne stadig ikke tude dem, eller nå at se noget, før de var væk igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"De behandler folk som om at de ikke har en chance i livet, og så gør de den minder end hvad den er alligevel, forstil dig den smerte Mika har! Og så forstil dem af vores den der kan høre det hele dagen!" Hun hvæsede af ham igen, "giv mig en grund?"
Sagde hun alvorligt og gik et skidt tættere på ham.
Gæst- Gæst
Moka blev bange og for om bag Zhadalina.ligesom en skræmt datter ville gøre. ved sin mor.
"JEG VIL HUSKE MIN MOR!" skreg moka grædende. "Det kan du først når din mor husker dig svage moka" sagde mr. niku og grinede. moka begyndte at græde endnu mere og sank på knæ
Gæst- Gæst
"Hvordan kan de døre noget så ondt mod en sådan sød pige, jeg forstå dem ikke, Hvorfor slette minderne på en pige de selv kunne lig! Det giver ikke mening."
Hun øjne flakkede igen, stadig intet af se for hende selv, andre kunne se hun flakkede med dem.
"De skal nok huske hende en dag" Sagde hun beroligende til hende, hun lagde sin hånd ned, og illusionen forsvandt.
Hun kikkede hen i jorden, og så ud til at tænke sig om.
Gæst- Gæst
moka tog sit billede af sine forældre op af sin lomme og kiggede på det. hun kørte en finger over kvinden på billedet. "Mor hvor er du....jeg er bange" sagde moka grædende. hun kyssede billedet
Gæst- Gæst
Hun flakkede igen, hun blev også lidt sur nu, hvor det gik op for hende at hendes tideligere kæreste havde været hende utro.
"Svar!" Råbte hun til ham før han overhovedet fik chance for at svare.
Gæst- Gæst
Moka stivnede, var Zhadalina virkelig hendes mor.
Gæst- Gæst
"Nej..Nej nej! Jeg ville huske hvis jeg havde et barn!" Sagde hun lavt, hun vidste ikke selv hun havde sagt det, hun tænkte højt igen, hendes øjne flakkede igen, nu gav de mærkeligt billeder mening! Hun kikkede ned i jorden, "Jeg brude slå dem ihjel! At de laver så meget smerte..Men nej..Jeg vil be dem gå nu..Lige nu! Før jeg skifter mening!"
Hun ventede ikke engang på at han gik, før hun vente sig mod Moka, og kikkede spørgene på hende..Kunne det virkelig passe?
Gæst- Gæst
"Du ødelage min familie, du knuste os alle" sagde hun. "Skynd jer hellere, ellers smeder jeg shido sammen med en, måske får jeg mika til at overtage og tvinger hende til at gifte sig med shido, datter bliver til hustru" sagde han og gik
Gæst- Gæst
Hun vidste ikke hvad hun skulle, Et barn ville hun gerne have, men, nej! manden måtte lyve, og dog, hendes billeder gav lidt mening nu, men, Moka var i det mindste sikker nu.
"Slap af i to, Det er ikke det vær." Hun satte sig op på et bord og kikkede igen på Moka. Det var en del af Shidu i hende, og først der fik hun øje på det, var også først nu pigen var bange, der var Zhadalina i hende, mens hun fik øje på alle de små træk der også var i hende selv smilede hun mere og mere, endda nogen af vampyrenes sjældne røde tåre løb ned af hendes kinder.
Gæst- Gæst
hun så på Zhadalina. hun måtte se om hun genkendte hende, ellers turde hun ikke gå hen og græde ind til hende. hun så ned og tørrede sine øjne
Gæst- Gæst
Hun kikkede roligt med de røde tåre på Moka, hun kunne ikke få sig selv til at fjerne sit blik fra hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hvad skulle hun sige til hende, hvad skulle hun selv gøre, en ting vidste hun at hun skulle, pigen...pigerne, skulle nogen tage sig af, og en del af hende ville meget gerne men samme tid ville hun endelig gerne have afstand til hende, men nej! Hun kunne ikke sende pigerne hjem til det menneske!
"Ved jeg ikke om i burde eller ej, men i skal være velkommen til at bo hos mig som jeg sagde til i har sted at bo." Hun kikkede på bogen og pigens øjne.
"Det er op til jer, og for en gangs skyld burde i også blive enige om hvad i to gør?"
Gæst- Gæst
hun blev til mika og lukkede bogen. "Moka tror hun ødelægger hans liv, hvis han ser os, men hvis han aldrig ser hvem vi er, så finder han jo aldrig ud af sine minder om moka og mig" sagde mika, hun lød blidt, lidt som moka, men hun var mika
Gæst- Gæst
"Jeg sagde i skulle blive enige om hvad i ville gøre, og det lyder ikke sådan."
Det lød ikke på moka så om hun lyttede, hvilken af pigernes plan hun syntes var bedst, måske en mellem ting, nej.. Hun havde en ide til hvad de kunne gøre, men ville gerne høre pigerne blive enige om ting de begge ville gøre.
Gæst- Gæst
Hun var engang som deres mor, og lidt som deres far. men nu havde hun intet liv, nu hvor hun levede i mokas krop
Gæst- Gæst
Sagde hun alvorligt til dem, da det ikke virkede som om de var van til at enes om de vil, det var på tide det blev det, bare denne ene gang.
Hun håbede bare at det kunne lukkes at få dem til det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hvorfor låste de sig sådan, hun blev irriteret på dem over det.
Men glad de ikke snakke om det småtteri hun finde noget der kunne rense deres tanker til hun følte de var klar til at tage det up igen.
Gæst- Gæst
Side 3 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» Two yong ones in same Body?(Moka)
» Mødet i skoven Moka(privat)
» Everything changed. [Valentin & Zhadalina]
» have we meet before? ~ Zhadalina
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus