Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den nye lære.(Moka + Zhadalina)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: Den nye lære.(Moka + Zhadalina)
hun tog sn mobil frem. hun ringede mr. niku op. "Hej mr. niku det er moka, jeg går ikke ud så længe solen er oppe....men..ja sir...jeg skal nok komme.. ja jeg ved madlavningen er min opgave..." sagde moka. en tårer løb ned af hendes kind.
For hun ville helst være her i mørket
Gæst- Gæst
Hun ønskede det bedste for denne pige, men vidste ikke hvorfor, hun ville lære noget mere om pigen før hun gik.
hun håber på at pigen vil blive lidt, så hun ikke går hjem til de chaos.
Gæst- Gæst
moka kunne ikke klare ham lige nu, hun var så bange for mr. niku. så hendes ben rystede helt under hende. hun sank på knæ, hun var rædselsslagen for om han ville komme efter hende
Gæst- Gæst
Hvem var denne pige, ud over navnet, Nu lyttede hun til en mand der skreg ind i telefonen.
Gæst- Gæst
han råbte så højt at moka kunne høre ham. "NEJ!" skreg hun bange. Nu havde han en klemme på hende. Hun havde skrevet historier siden hun var fem år gammel. at miste alt hendes hårde arbejde var en tand for ondt mod hende.
hun bed sig bange i læben. hun håbede at det var en spøg han sagde
Gæst- Gæst
Sagde hun i telefonen, selv hvis han råbte og skrev ville hun sige hele sætningen.
Hun holdt sit blik på Moka så roligt hun kunne.
Hvem var denne mand? Og hvorfor var han så led ved denne engle.
Uden at vide det havde hun tænkt højt igen, gjorde hun tit, men første gang siden hun havde mødt denne pige.
Gæst- Gæst
Moka tog sine hæfter i sin taske, og kendte til mr. nikus had til hendes drøm om at blive forfatter. Hun så efter en skraldespand, så hun kunne smide sine elskede historier ud. hun tog også en bog af hendes ynglingsforfatter op af tasken. Den var skrevet af en mand, der kaldte sig for S. Heart
Gæst- Gæst
Nu håber hun bare at han ville give hende lidt mere tid, om hun så skulle betaler for mad en dag i ny og næ, det ville være det vær i hendes øjne.
Gæst- Gæst
Hun vidste ikke hvorfor, men med et tog hun fat i hende og græd ind hende. "Jeg vil ikke brige flere i fare, han sendte endda nogen ud for at banke min elskede" sagde hun.
hun trak sig lidt bag ud. "Undskyld.." sagde hun og tørrede sine øjne
Gæst- Gæst
"Slap af min lille ven, han sender bare folk efter mig hvis han vil det, jeg er gamle nok til at klare mig selv, fortæl mig om det, og forsøg at slappe af" hun kørte en hånd igennem Mokas hår, og ned på hende nakke.
Hun kikkede på Moka med en smil da hun træk sig væk igen.
"Hvad er deres plan nu? Tror de har fået noget tid"
Gæst- Gæst
hun håbede hun havde råd, ellers måtte hun selv søge. Hun måtte også finde sig et arbejde, for så kunne hun tjene penge. Hun kunne jo ikke leve af at være babysitter. Men hvad kunne hun dog få af arbejde, hun kunne jo ikke være ude
Gæst- Gæst
Hun kikkede venligt på Moka, så hendes øjne og vendte sig og tog noget papir og rakte hende det.
"Vær så god min lille ven"
Gæst- Gæst
men bandagen om hendes håndled var helt rødt af blod fra stedet hvor hun havde skåret sig, for at få noget at skrive med.
"Må jeg vise dig noget af det jeg har skrevet?" spurgte moka blidt, og smilede glad igen. Hun tog en stor rød mappe med smukke møstre op af tasken. hun åbnede mappen og inde i den lå der smukke sammen bundet bøger, som moka havde skrevet, men dog ikke udgivet endnu
Gæst- Gæst
Hun gik stille og roligt i gang med at samle papirer sammen igen, mens de forsat snakkede.
Gæst- Gæst
og ganske rigtigt som moka sagde, så kom mr. niku. men moka gemte sig bag Zhadalina, for at være i sikkerhed, da hun helst ikke ville røres af mr. niku.
Hun gjorde alt for at holde mika tilbage, som var ved at koge over af vrede over mr. niku. "Hjælp mig" bad moka Zhadalina, da mr. niku kom mod moka.
moka havde skjult sin taske, for at mr. niku ikke fik fat i den. han skulle ikke nær hendes ting. hun holdt sin bog af S. Heart ind til sig, for den skulle han hvertfald ikke have fat i.
Gæst- Gæst
"Jeg har snakket med deres "datter" og jeg må sige hun er en god elev, Hvad bringer dem her ud?"
Hun forsøgte at stå så han ikke kunne komme til Moka uden at skulle forbi hende, Hun førte hendes hånd frem og tilbudt den til ham.
Gæst- Gæst
tårer løb ned af hendes kinder, både af raseri og af sorg. "JEG VIL HAVE MIN EGEN KROP IGEN!" skreg mika rasende. "Kun jeres rigtige mor vil kunne lave den eliksir der skal til, hendes hår, jeres hår og jeres fars hår i en eliksir, vil kunne gøre dig til en mika, eller vælg at være den der overtager, lad den svage moka være inde, så det er den smukke stærke mika der er fremme" sagde mr. niku
Gæst- Gæst
Hun så overrasket ud ved det, og løb hen ved siden af dem og gab fat i Mikas arme og forsøgte at hive hende hen til sig.
"Mika! Slap af lige nu! Dette kan snakkes om! Og hvis ikke så skal jeg nok passe på Mika!"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Der efter gik hun to skidt tilbage og satte sig på et bord, hun ser tydelig vis ikke ud til at have det ret godt, hun rev den ene hånd i lommen, og tog et object op og lade det i sin håndflade, og hold den gemt for dem i lokalet.
"Ehh, Jeg..Slip ham, og slap af begge to" Sagde hun bestemt, "Mika kan du bytte om igen for min skyld"
Gæst- Gæst
"Hvorfor blev du ikke inde, din søster er så meget smukkere, du er hæslig med det pinke hår moka" sagde mr. niku. og grinede ondt, men hostede lidt efter mikas kvælningsforsøg.
"Det syntes du måske, men hvis jeg husker rigtigt, så kaldte far mig sin lille kirsebær blomst, og mika for sin lille sølv lilje!" skreg moka. hun havde svaret ham igen, hvilket hun ikke havde gjort før
Gæst- Gæst
hendes øjne gik over på Mr. Niku, og inviterede ham til også at kikke i den.
I æsken var der en lille billede af Zhadalina og Shido stå i armen på hinanden og kysse på en stand,
Hun kikkede på Moka med tåre i øjne, og kikkede ked af det på hende, "Hvem er de?, og hvor kende de min mors sang fra?"
Gæst- Gæst
"Hvis jeg husker rigtigt så skjulte far altid Davisio navnet, når han skrev bøger, så skrev han vist som....S. Heart" sagde moka og tog sin bog.
bogen der stod s. Heart på. hun bladrede i bogen og fandt et billede af en flot mand med langt lilla hår. hun viste hende det. "Det ligner...min far" sagde hun
Gæst- Gæst
Og dem den herre, til jeg har svar på dette holde de deres mund lukket til jeg har svar, fra denne Moka. "Sangen er lavet af min mor, hun sang den til mig som vuggevise."
Hendes tanker flyver rundt i sig, man kan tydeligt se hun er forvirret, men i ny og næ flakker hendes øjne stadig, der er et eller andet der sker inde i hovedet på hende.
Gæst- Gæst
"vent forfatteren S. Heart signere da bøger i dag og resten af ugen både her på skolen og i bog handleren, hvis vi ser ham, så kan han måske sige om jeg tager fejl eller ej" sagde moka.
moka gav hende æsken igen.
Gæst- Gæst
Side 2 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» Two yong ones in same Body?(Moka)
» Mødet i skoven Moka(privat)
» Everything changed. [Valentin & Zhadalina]
» have we meet before? ~ Zhadalina
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline