Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I'm back.. but for how long? (xxx) - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I'm back.. but for how long? (xxx) - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I'm back.. but for how long? (xxx) - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I'm back.. but for how long? (xxx) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I'm back.. but for how long? (xxx) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I'm back.. but for how long? (xxx) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I'm back.. but for how long? (xxx) - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I'm back.. but for how long? (xxx) - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I'm back.. but for how long? (xxx) - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I'm back.. but for how long? (xxx) - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I'm back.. but for how long? (xxx)

2 deltagere

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Go down

I'm back.. but for how long? (xxx) - Page 6 Empty Sv: I'm back.. but for how long? (xxx)

Indlæg af Matic Ons 26 Dec 2012 - 12:54

Han rejste sig og han gik over til hende da hun havde fået sig rejst op og denne gang blottede han bare hendes hals. Han vågnede dog så op og krammede hende bare tæt ind til sig men hans hals det nu blødte lidt fra lagde lige op og ned af hendes mundvig... Han sukkede glad...

''Du lever... jeg slog dig ikke ihjel...''

Han græd stille mod hendes skuldre som han stod med hende. han ville bare gerne have hende og det havde han stadig. det var dog ligegodt fantastisk at tænke på at han ikke ahvde mistet hende...

''Skat du har brug for det... Bare tag af mig... nu hvor jeg tog af dig...''

Han aede hende stille over ryggen og nussede hende i nakke.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Antal indlæg : 1131

Tilbage til toppen Go down

I'm back.. but for how long? (xxx) - Page 6 Empty Sv: I'm back.. but for how long? (xxx)

Indlæg af Aubrei Ons 26 Dec 2012 - 13:06

Aubrei så på ham da han rejste sig, og var nær ved at skvatte over sofabordet da han gik mod hende. Hun ville virkelig ikke skade ham. Da han så krammede hende sukkede hun lettet og holdt lidt om ham. Så opdagede han det endelig. Hun tøvede lidt da blodet ramte hendes mundvige.

"Neij det har jeg jo sagt flere gange.."

Hun gemte sig tæt ind mod ham og lukkede for en stund øjnene. Hans blod havde hjulpet lidt, selvom hun ikke havde fået så meget som hun havde brug for. Langt fra.. så derfor var hun stadig dårlig,.

"Neij.. jeg tager ikke af dig.."

Hun lod ham nusse sig på ryggen og i nakken. det var ganske rart..
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Antal indlæg : 823

Indlæg af Matic Ons 26 Dec 2012 - 13:14

''Hvorfor vil du ikke gøre det skat? Du ved jo at jeg ikke har noget imod det...''

Han kom så efter lidt tid i tanke om det med at hun jo ikke kun levede af blod på samme måde som ham så han måtte vel hellere skaffe hende noget kød og han slap hende stille med et lille undskyldende og forsigtigt smil, mens han kiggede stille på hende...

''Jeg finder noget kød til dig...''

Han gik ud i køkkenet og smed kød på et fad han gik så ind til hende og tog hende med hen til sofaen hvor han satte hende ned og gav hende fadet. Han satte sig stille ned ved hende og blev ved med at nusse hende i nakken. Han smilede stille...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Aubrei Ons 26 Dec 2012 - 13:23

"Fordi jeg ikk nøjes med dit blod.. det ved du godt.."

Aubrei så ham stille i øjnene, og det virkede lidt som om at han kom i tanke om det, samtidig med at hun faktisk næsten havde sagt det. let bed hun sig i læben og strøg hans kind kort. Hun var ked af at skulle være sådan overfor ham, men hun kunne ikke lade være.. Hun elskede ham jo og ville ikke gøre ham noget..

"Tark.."

Aubrei fulgte ham med øjnene som han gik ud i køkkenet og lod ham hive sig med hen til sofaen hvor hun satte sig. Hun tog imod fadet og begyndte langsomt at spise af kødet. Langsomt men sikkert kunne man se farven vende tilbage til hende, og hun virkede mere afslappet.
Aubrei
Aubrei

Indlæg af Matic Ons 26 Dec 2012 - 13:32

Han sad bare stille og betragtede hende som hun spiste af kødet. Han elskede hende faktisk også ret meget fordi hun var den type. Det var ret frækt og han kunne se det sexede i at hun sad og frådede kødet i sig på en lidt bestialsk måde.

''Elsker dig og undskyld... Jeg ved ikke hvad der gik af mig... jeg dummede mig virkeligt... kan du tilgive mig?''

Han så stille på hende. Han havde jo været virkelig virkelig dum. Han skulle aldrig have valgt at tage ud i skoven det var da lige godt den dårligste ide han længe havde fået bare se hvad der skete ved det...

''Og hvis jeg kan gøre noget så sig det!? Sove her nede? Aldrig mere have sex? Bare sig hvad jeg kan gøre...''

Han kiggede på hende. Han ville gøre alt for hende og han mente virkelig alt. Han ville ikke kunne lade være med at ville gøre alt der var i hans magt for hende.

Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Aubrei Tors 27 Dec 2012 - 17:52

Aubreiane smilte kort for sig selv da hun kunne mærke, at han stirrede på hende. Det gjorde han faktisk altid når hun spiste.. underligt nok. Let bed hun sig i læben og spiste tøvende færdigt, inden hun så på ham.

"Jeg elsker også dig.. Du skal ikke undskylde det ikke din skyld.. jeg vidste godt at det kunne ske.. det jo derfor du ikke plejer at få lov til at bide mig når du er så sulten"

Langsomt lod hun hånden stryge henover hans kind og smilte lidt forsigtigt. Hun vidste jo godt at det ikke altid var nemt at styre. Let lænede hun sig hen imod ham og kyssede ham længe og ømt.

"Slet ikk skat.. din plads er oppe i min seng ved siden af mig.. det ved du da godt.. du skal bare slappe helt af"

Hun så tænkende på ham og hvilede langsomt hovedet mod hans skulder. Hun elskede ham så højt.
Aubrei
Aubrei

Indlæg af Matic Tors 27 Dec 2012 - 18:01

''Hvorfor gjorde du det dog så skat? Det var jo ikke fordi jeg ikke ville overleve... Du skal ikke udsætte dig selv for fare for min skyld.''

Han smilede stille og han vidste ikke lige hvad han mere skulle sige til hende omkring dette. Han vidste ikke hvad hun tænkte og han sukkede behaget og af at hun kunne få lov til at sove i hendes seng sammen med hende... han troede dog at hun gerne ville have han undværede sex så....

''Og bare rolig skat, hvis du vil have det skal jeg nok undvære sex for altid... jeg har ikke brug for det hvis jeg har dig.''

Han lagde armene om hende og lænede sig ind imod hende. Han havde virkelig haft brug for blodet og det var skønt at sidde der med hende. Han kunne ikke andet end at være virkelig glad og tilfreds sammen med hende...

''Jeg elsker dig...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Aubrei Tors 27 Dec 2012 - 18:07

"Fordi.. jeg var bekymret for dig, du så virkelig ikke for godt ud.. og du ved.. jeg vil gøre alt for at du er okay.

Hun smilte forsigtigt til ham og bed sig en anelse i læben igen. Let puttede hun sig op af ham og sukkede stille for sig selv. Hun var mere afslappet nu.. nu havde han det jo godt igen, så skulle hun ikke bekymre sig helt så meget mere. Let så hun op på ham, og kyssede ham kort.

"Det har jeg da ikke sagt noget om? så skal jeg jo også undvære sex for altid, og den ide sys jeg ikke om"

Hun grinte lidt og nød at han holdt om hende. Det var ganske dejligt at han holdt om hende.. faktisk fik det hende til at slappe meget mere af.. men hun slappede jo altid af sammen med ham.

"Jeg elsker oz dig."
Aubrei
Aubrei

Indlæg af Matic Tors 27 Dec 2012 - 18:12

''Kan du ikke lide ideen om at undvære det? Jeg troede faktisk du kun ville det fordi jeg gerne ville?''

Han nappede hende blidt i øret og gav hende et kys på kinden. Han havde ikke den store lyst til hende i dag, men det var vel ikke så underligt, og deet var nok også meget heldigt egentligt...

''Jeg troede faktisk slet ikke du var så vild med det?''

Han smilede stille mens han kyssede hende op af halsen ganske stille og roligt. Han smilede blidt og lod sin tunge blidt berøre hendes øreflip. Han kyssede hende længe og lidenskabeligt bagefter og han slap så kysset langsomt...

''Jeg burde vel tage et bad?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Aubrei Tors 27 Dec 2012 - 18:24

"Jeg kan jo godt li sex.. det har jeg allerede fortalt dig, nogle gange er det kun fordi du vil.. andre gange vil jeg"

Hun grinte lidt da han nappede hende i øret, og strøg ham langsomt over armen. Hun var stadig ret træt.. men kunne meget godt li at sidde der sammen med ham. Hun elskede ham jo.

"Jeg kan godt li det"

Let lukkede hun øjnene da han kyssede hende op af halsen. Hun smilte lidt for sig selv, og nød at mærke hans læber mod sin hud. Blidt gengælde hun hans kys, og strøg ham forsigtigt over kinden. Smilte lidt da han slap kysset.

"Jaa.. det burde du vel.."
Aubrei
Aubrei

Indlæg af Matic Tors 27 Dec 2012 - 18:32

''Jeg kommer bare ogte i tvivl om om det faktisk er noget du mener eller du måske bare siger det for at jeg ikke får det så skidt med at længes efter at mærke dig...''

Han sukkede stille til hende, mens han stille lænede sig ind imod hende og krammede hende stille ind til sig. Han sukkede nydende og behaget. Han var virkelig glad for at komme hjem til hende og have det her så godt...

''Hvis jeg går i bad her nu, går du så med op, jeg vil gerne have muligheden for at snakke med dig imens og ikke være alene...''

Han smilede stille til hende. Han vidste ikke lige om hun var med på det eller hun måske så noget skidt i det han sagde... Måske hun troede han ville have sex hvilket han slet ikke ville... han ville bare ikke være alene... Men stadig sagde han dette som måske var dumt...

''Måske du vil vaske mig lidt?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Aubrei Søn 3 Feb 2013 - 11:28

"Jamen skat.. du er bare mere lysten efter sex end jeg er.. og sådan vil det altid være det ved du godt.. Jeg siger jo også af og til neij"

Aubrei smilte lidt forsigtigt og bed sig kort i læben inden hun gemte sig ind imod ham. Det var dejlgit at han var der igen.. at de var sammen.. hun havde jo altid elsket ham så det var en dejlig følelse at han ikke bare havde vendt hende ryggen selvom han havde fundet en anden.

"Jaa.. jeg kan vel godt gå med dig op.. det gør mig ikke noget så bare rolig.. skal vi så gå op så du kan komme i bad?"

Hun trak blidt på skuldrene. Regnede lidt med at han var ude efter sex.. igen.. Og det var jo også helt okay, men hun havde bare ikke altid lyst. Og det var hun faktisk ikke helt sikker på om han kunne forstå. Når det for ham var en meget vigtig ting, kunne det sikkert godt være svært at forstå.

"Matic.. hold nu op.. jeg har jo lige sagt jeg ikke har lyst til sex.."

Hun stoppede op ude på badeværelset og så stille på ham.
Aubrei
Aubrei

Indlæg af Matic Søn 3 Feb 2013 - 12:40

Han smilede bare roligt til hende, og kyssede hende lidenskabeligt, hans arme lagde om nakken på hende, men ikke andet, ikke noget med at tage hende på røven eller noget, som han normalt ellers gjorde. Han smilede bare roligt til hende, og kyssede hende længe og lidenskabeligt.

''tak det ville være rart.''

Han smilede stille, men hans blik blev en smule sorgmodigt da hun sagde at hun jo ikke ville have sex, han havde slet ikke været interesseret i sex der. Hans krop var bare en smule mørbanket stadig og derfor ville han gerne have hjælp til at blive ren.

''Jamen skat det var altså heller ikke det... Min krop er bare lidt mørbanket så jeg kunne godt bruge lidt hjælp det er det eneste... men hvis du virkelig ikke bryder dig om at vaske mig skal jeg nok selv.''

han tændte for vandet, og tog bare sit tøj af før han gik ind under vandet. Han smilede stille og så ud på hende, med et venligt og varmt smil.

''Ellers kan du tage badetøj på?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum