Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
I'm back.. but for how long? (xxx)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: I'm back.. but for how long? (xxx)
Hun smilte blidt og så ham i øjnene. Fulgte med ham ind i stuen da han havde taget glassene fra hende. Let smilte hun og så på pejsen, det var nu meget hyggeligt når den var tændt.
"Åh når du siger det sådan.."
Hun så drilsk på ham og gik langsomt hen og tog glasset med vin, hvorefter hun satte sig ved hans side. Hun smilte forsigtigt til ham. Det var længe siden de sidst havde siddet her sammen..
Aubrei- Highly competent (Rank 14)
Antal indlæg : 823
Han smilede drilsk til hende og kyssede hende blidt nu hvor hun sad ved hans side. Han smilede stille og drak lidt af sit glas inden han kiggede stille på hende igen og han smilede bare varmt til hende og vidste ikke hvad han skulle gøre af sig selv og alle de følelser... alle de varme dejlige følelser i hans krop...
''Du er skøn skat... Virkelig skøn...''
Han tog en stille slurk af hans vin og stillede så stille glasset fra sig igen, og tog hendes glas og stillede det før han lagde hende ned og kyssede hende lidenskabeligt... Dog var det ikke sex han var ude efter...
Matic- Proficient (Rank 15)
Antal indlæg : 1131
Hun smilte legende og gengælde hans kys længe og blidt, inden hun tog en tår af sit glas med vin. Det var så dejligt at være sammen med ham, det var så afslappende.. Som om der aldrig var sket noget, og det bare var et par dage siden de sidst havde set hinanden. Bortset fra at savnet var større.
"Det er du oz.."
Aubrei så på ham da han stilte glasset fra sig, og da han så stilte hendes væk også. Hun lod hovedet glide en anelse på skrå. smilte da han lagde hende ned og gengælde kærligt hans kys. hun lod armene glide op om hans nakke.
Han smilede kærligt til hende og kyssede ehnde bare blidt og derefter mere og mere dybt og lidenskabeligt da han lagde med hende foran kaminen og han fældede en tåre som landede ned på hende og han smilede bare stille og denne ene tåre blev hurtigt efterfulgt af flere og han krammede hende bare tæt ind til sig...
''Jeg har savnet dig så meget skat...''
Han kyssede hende lidenskabeligt igen og nød det. Han nød det virkelig meget. Han havde det virkelig rart nu. Han så bare ind i hendes øjne og nød hans liv. HAn følte virkleig han var i den syvende himmel...
''Skat... Husk en ting... hvis jeg forsøger du ved... sex... Kan du altid sige nej...''
Hun smilte tænkende for sig selv, og gengælde hans kys igen. Hun nød at mærke hvor meget han havde savnet hende, og derfor fortsatte hun bare med at kysse ham, istedet for at trække sig væk.. det var en dejlig følelse, og hun nød at han lagde så mange følelser i det. Svagt tørte hun hans tåre væk og så ham i øjnene.
"Ikke græde.. Jeg har også savnet dig.. rigtigt meget.."
Hun smilte og kyssede ham blidt og intenst. hun lod armene hvile oppe om hans nakke stadigvæk. det hele skulle nok blive godt igen. Da han slap hendes læber og snakkede, smilte hun lidt.
"Jeg ved godt jeg kan sige neij.."
HAn grinede stille til hende da han bare lagde og holdte om hende. Han så hende i øjnene. Han smilede stille og kyssede hende så lidenskabeligt igen. HAn lagde stadig bånd på sig selv og håbede virkeligt der ville komme en dag hvor han ikke længere skulle kæmpe med denne lyst...
''Det er jeg glad for at du ved...''
Han kyssede hende igen, og af ren og skær van rullede han rundt så han fik det sådan at hun lagde over ham og han holdt hende stadig tæt ned imod ham. Han smilede stille til hende men vendte dem rundt igen og hurtigt kyssede han hendes navlepiercing
Aubrei smilte og holdt blidt om ham. Hun mødte hans blik og virkede helt afslappet igen sammen med ham.. ikke noget med at virke nervøs eller bange. Hun vidste godt at han allerede nu havde lyst.. men var faktisk smigret over at han prøvede at holde sig tilbage for hende.
"Det har du jo sagt før "
Hun gengælde hans kys ømt, og grinte lidt da han vendte dem rundt. Det gjorde hende ikke noget. Let strøg hun hans kind, og kyssede ham kort igen, inden han drejede dem rundt endnu en gang. Et svagt grin forlod hendes læber da han kyssede hendes navlepiercing.
Han grinede drilsk til hende og kyssede bare hendes navlepiercing igen et par gange, og derefter kyssede han hendes mave andre steder og holdt bare om hendes hænder imens han gjorde det.
''Du er stadig dejlig varm...''
han lagde sit hoved i hendes skød Han tog en finger og lod den glide blidt rundt om hendes navle i blide fjerlette cirkler. han orkede ikke at lade hende helt være det var for hårdt...
''Så dejlig...''
Hun grinte lidt over at han kyssede hende på maven selvom det var ganske dejligt. Lod let deres fingre blive flettet sammen med den ene hånd, mens hun strøg ham gennem håret med den anden.
"Det også meget rart af og til.."
Hun smilte og lod hånden løbe gennem hans hå¨r som han lå der ved hende. det var virkelig hyggeligt.. også selvom hun til at starte med ikke havde været glad for det.. så var det hyggeligt nu.
"Ja du er.."
Han smilede stille og rykkede sit hoved op og hvilede det på hendes bryst. Han lagde bare lidt og smilede stille mens han stadig tegnede cirkler om hende navle. Han smilede blidt til hende som han lagde der, og kyssede hende blidt i kanten af hendes kavalergang...
''Nej det er dig der er dejlig, og skøn... og ser godt ud... ikke mig...''
Han grinede stille og kyssede hende det samme sted endnu engang. Han håbede ikke hun tog det som et forsøg på at få sex... Han var ikke ligefrem interesseret i i det... At hun misforstod ham...
Hun så drilsk på ham og smilte så da han hvilede hovedet mod hendes bryst, det var virkelig afslappende det hele lige nu. Det kildede faktisk en smule at han lå der og tegnede cirkler om hendes navle, men det generede hende ikke. Hun smilte lidt da hans kys faldt mod hendes hud.
"Neij.. det er kun dig der er alle de ting.."
Aubrei smilte og lænede sig ned mod ham efter at han havde kysset hendes kavalergang igen. Hun kyssede ham længe og ømt inden hun lagde sig tilbage og betragtede ilden for en stund.
Han grinede drilsk til hende og han grinede bare endnu mere da hun sagde han var alle de der skønne og dejlige ting og han rystede på hovedet af hende fordi det passede bare slet ikke... Han smilede stille til hende og kyssede hende bare igen samme sted som her men denne gang kyssede han hende op af halsen også og på til hendes læber...
''Mmmh... Nu skuffer jeg dig nok... Men du lokker mig altså skat...''
Han smilede meget forsigtigt, mens han stille gjorde hans tegning af cirkler om hendes navle en smule langsommere og blidere end det allerede havde været. Han grinede forsigtigt som om han ikke var sikker på hendes reaktion...
Aubrei smilte kærligt til ham, og kyssede ham blidt igen inde hun pillede ved hans nakkehår igen. Hun nød at ligge her sammen med ham, det var dejlig følelse.. selvom hun ikk havde været vild med det til at starte med. Hun smilte da han kyssede hende op af halsen og gengælde kysset da han nåede hendes læber.
"Skuffer mig? neij da skat.. du kan ikke skuffe mig på det punkt.."
Et stille smil hvilede på hendes læber, da han begyndte at tegne en anelse blideere rundt om hendes navle. Det var virkelig dejligt.. og især at ligge her sammen med ham.. Foran pejsen.
Han smilede stille til hende og kyssede ehnde lidenskabeligt, og han kunne ikke lade være med at lade sin hånd glide lidt længere ned af hendes mave og kærtegnede hende lige i buksekanten ganske ganske blidt. Han smilede stille til hende...
''Men du var jo skuffet over at jeg tænkte så meget på den slags?''
Han smilede stille og kærtegnede hende blidt lige under buksekanten, men trak så hånden til sig igen pg så undrende på hende da han ikke ville have hun troede noget skidt om ham eller noget...
''undskyld...''
Hun smilte drillende til ham, og gengælde hans kys længe og intenst. Kunne godt li at mærke hans hænder mod sig, det var sådan en dejlig følelse.. Som kun han kunne frembringe i hende.
"Hey.. Lad være med at tænke på det lige nu.. lige nu er det okay"
Et let smil hvilede på hendes læber da han tog hænderne til sig. hun lod langsomt sine hænder glide over hans brystkasse og tog stille hans trøje af. Så ham blidt i øjnene og kyssede ham igen,.
"Ikk undskylde.."
Han grinede stille og han blev meget overrasket over det hun sagde til ham, men smilede lidt han var dog stadig nervøs for at hun bare gjorde det for hans skyld... han kyssede hende ned af halsen ganske ganske blidt... Og nappede hende blidt...
''Skat nu er det ikke bare for min skyld vel?''
Han smilede stille og kærtegnede blidt kanten af hendes bryst med hans fingre og trak så hendes kardigan af. Det var da stadig ret uskyldigt så det skete der jo ikke så meget ved?
Hun grinte mildt og så ham stille i øjnene. kunne godt se at han blev overrasket over hvad hun sagde. Hun lukkede dog let øjnene da han kyssede hende ned af halsen, og smilte så lidt da han svagt nappede hende.
"Neij.. Det er ikke bare for dig skyld.."
Da han havde trukket hendes cardigan af, smilte hun ganske let til ham, strøg hans nakke lidt med et tænkende blik. Han virkede så tøvende.. det lignede ham ellers ikke. Men hun ville gerne.
Han smilede stille til hende og kyssede hende længe og lidenskabeligt, og nikkede stille til hendes ord. Han var meget usikker på om han kunne gøre det uden at have det skidt med sig selv. Han kyssede hende på brystet og fjernede roligt hendes top
''Du mener det virkeligt? Din lille lystne tøs...''
Han smilede drilsk til hende og kyssede hende bare over hendes bryst hendes krop var så dejlig og han smilede stille til hende da han indså den tanke...
''Skat du er det smukkeste jeg har set, men ville stadig være med dig hvis jeg var blind...''
Hun gengælde hans kys længe og ømt og smilte så da han tog hendes top af. Håbede ikke han var for nervøs.. for det var jo slet ikke meningen. det skulle jo også kun være hvis han havde lyst.
"Ja jeg mener det virkelig,"
Hun smilte kærligt til ham, og lod hænderne hvile oppe om hans ryg. Hun nød hans hud under fingrene, det virkede så rigtigt.. ligesom det havde gjort siden første gang. Stadig havde det aldrig været hendes mening at hun forelskede sig sådan i ham, men nu var tingene bare sådan.
"Det betyder meget for mig når du siger det skat.. For jeg elsker dig virkelig højt, og jeg vil helst være din.. det ved du.."
Han kyssede hende lidenskabeligt, og lod stille en hånd glide ned af hendes ryg og nussede hende ned af den, mens han tog hendes bukser ganske stille og roligt af... Han var stadig meget nervøs... han smilede dog stille...
''Elsker dig...''
Han kyssede hende ned af hendes bryst og ned til hendes navle igen hvor han kyssede hende der og lod drillende sin tungespids glide over hendes hud... Han smilede drilsk til hende...
''Jeg rødmer jo næsten...''
Hun gengælde kysset intenst, og lod kort hænderne løbe gennem hans hår. Hun lod ham tage sin bukser af, og strøg hans kind let. Tog langsomt hans bukser af efterfølgende.
"Elsker oz dig.. men du skal ikk være så nervøs skat.."
Hun fulgte ham tænkende med øjnene da han kyssede hende ned af maven, og grinte så lidt da han slikkede hende på huden. Hun så drilsk ned på ham. Og strøg hans arm let.
"Det ok.. jeg siger det ikke til nogen.."
hun grinte blidt for sig selv.
''Mmmhhh...''
Han kyssede hende ned af hendes bryst mens han gnubbede sit underliv imod hendes, fordi han havde lyst til hende, men han kyssede hende stille ned af hendes bryst og mave til han nåede hendes underliv hvor han trak hendes sidste tøj af og slikkede hende mellem benene...
''Mmmhhh...''
"Det dejligt.."
Hun sukkede svagt nydende da han gned sig op af hende, og havde faktisk også større lyst til ham end hun selv havde troet. Da han begyndte at slikke hende stønnede hun ganske svagt og lukkede øjnene lidt. Hun nød som altid alt hvad han gjorde ved hende, men egentlig.. ville hun gerne lade ham bestemme helt en dag.
''Undskyld... men har virkelig lyst til dig...''
Han lod sig ganske blidt og langsomt trænge op i hende, og han begyndte meget langsomt at bevæge sig frem og tilbage i hende. Han elskede det og han stønnede lavt imod hendes læber men slap ikke kysset...
''Mmmmhhh... Undskyld...''
"Det okay.. jeg har også virkelig lyst til dig.."
Hun lod sin hånd rive ham svagt på ryggen da han trængte op i hende. Det gjorde en smule ondt.. men ikke noget han ville bemærke. Kort efter var det da også væk, og hun stønnede blidt ind imod hans øre, bed ham drillende lidt i det, inden hun kyssede ham igen.
"Undskyld?.. for hvad?.."
Side 3 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» Back after long break
» "Think back on the days where everything was suger sweet... Can we ever go back to that? - Amara
» Come Back, Get Back, Stay... - Hope Diable
» it has been so long...
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham