Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
I'm back.. but for how long? (xxx)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: I'm back.. but for how long? (xxx)
Han fældede en tåre på hendes hals som han hurtigt slikkede op da den jo var blod, og han stoppede da heller ikke med at bevæge sig. HAn var vild med hende og han elskede hende virkelig højt det var der slet ikke nogen tvivl om overhovedet. Han kyssede hende lidenskabeligt...
''Skaat... Har du så klaret dit 'behov' helt selv mens du var væk?''
Han smilede drilsk til hende, mens han bevægede sig frem og tilbage, og hun føltes godt, som om der var noget særligt ved hende der gjorde hende bedre end alle andre i hele verden...
''Elsker dig af hele min krop... Hellere dig end sex...''
Matic- Proficient (Rank 15)
Antal indlæg : 1131
Hun lukkede kort øjnene da hans tåre ramte hende, men smilte så lidt da han slikkede det væk igen. Sukkede bare nydende mod hans øre som han bevægede sig. gengælde hans kys længe og intenst, lod svagt neglene rive ham op af ryggen. Hun elskede ham mere end noget andet.
"Neij.. det snakker vi ikke om nu"
Hun smilte blidt og kyssede ham langsomt på halsen. Nappede ham en smule i skulderen, men ikke så det gjorde for ondt. Hun ville ikke gøre ham ondt jo, det var bare fordi hun ikke kunne lade være.
"Mener du det?"
Hun så legende på ham.
Aubrei- Highly competent (Rank 14)
Antal indlæg : 823
''Okay vi snakker om det en anden ganggååååhhh...''
Han stønnede da det var hun nappede ham en smule i skuldren... Han kunne godt lide det og han kunne allerede mærke hvordan hans spændinger opbyggede sig og han kom så i hende... Han slappede lidt af og kyssede hende så lidenskabeligt...
''Noget du gerne vil?''
"Taark.."
Et svagt smil hvilede på hendes læber, hun vidste at han elskede når hun bed ham.. og det var sikkert også derfor hun gjorde det. Lige inden han kom, kom hun også og stønnede blidt for sig selv. Hun gengælde hans kys længe og ømt.
"Gerne vil?.. hvordan?.."
Han så spørgende på hende som han stille bevægede sig frem og tilbage i hende, mens han stadig stønnede ret højt hver gang han trængte op i hende. Han kunne ikke få helt nok af hende men han ville binde sig selv til at være mere varsom med ikke at kun tænke på sex.
''Altså om der var en stilling eller noget du gerne ville?''
Han smilede stille til hende og kyssede hende så lidenskabeligt. Han kyssede hende længe og ømt. Han elskede hende virkelig højt. Han kunne ikke få nok af hende.
''Elsker dig...''
Hun smilte drilsk til ham og stønnede nydende for sig selv. Det var så dejligt.. han vidste godt hvordan han skulle være overfor hende når de havde sex.. og det gjorde hende tryg. langsomt lod hun neglene rive ham lidt igen. Hun bed ham svagt i det ene øre.
"Er der en stilling du gerne vil prøve?"
Hun smilte legende og gengælde hans kys intenst. Hun holdt kysset denne gang, for det var så dejligt. Langsomt lod hun sin tunge kærtegne hans tunge blidt.
"Elsker oz dig.."
Han blev bare stille ved. Han havde kun en ting han godt kunne tænke sig. Det var kune fordi han bare elskede hende og godt kunne lide at være lidt underdanig og lade kvinden have styringen selvom han jo godt vidste at Aubrei var til det modsatte... han kyssede hende bare lidenskabeligt og ømt...
''Kom med.''
Han smilede drilsk til hende og han løftede hende op fra gulvet af og bar hende oven på og ind på hendes soveværelse hvor han væltede ned på ryggen med hende oven på sig. Han smilede stille og lidt legnede og drilsk til ehnde...
''Altså jeg ved du gerne vil jeg er øverst... Men at være bundet af dig har jeg altid gerne ville...''
Han så forsigtigt på hende med varme øjne der viste den kærlighed han havde til hende.
Hun sukkede nydende for sig selv. Det var dejligt.. hun havde virkelig savnet ham, også på den her måde. Hun håbede lidt at han havde en ide.. eller noget han godt kunne tænke sig. Blidt gengælde hun hans kys og gjorde det en smule mere intenst. hun nød alt ved ham.
"Okay.."
Da han tog hende med ovenpå, virkede hun en smule undrende omkring det hele. Hun strøg hans kind let da han havde smidt sig i sengen med hende over sig. langsomt lænede hun sig ned og slikkede ham på halsen.
"Bundet?.. ja okay.."
Hun rejste sig langsomt og betragtede ham længe, inden hun så fandt noget snor som hun langsomt bandt ham med. stod lidt og betragtede ham som hun havde bundet ham og trak så på skuldrene.
"Jamn.. så går jeg vel i bad.. du kalder vel når du vil fri?"
''Neij da søde... jeg mente jo det som at jeg gerne ville have du bandt mig og så gjorde brug af min krop.''
Han blinkede til hende. Han håbede virkelig hun ville gøre det, fordi badet ville han da helst gerne tage med hende. Han lagde lidt og kiggede på hende mens han bare lagde nøgen og kiggede på hende mens han håbede hun ville komme hen og gøre brug af hans krop...
''Jeg vil jo også helst gå i bad med dig skat.''
Han lagde bare og han vidste ikke om hun forstod dette med at blive bundet da det jo var en tillidserklæring.
"Ej det.. det kan jeg alsa ikk.."
Hun så langsomt væk fra ham. Følte sig pludselig slet ikke specielt god at være sammen med fordi hun ikke kunne gøre som han ville have. Let bed hun sig i læben og betragtede ham kort igen inden hun tog en lille kåbe om sig.
Han smilede stille til hende og da alt han kunne var at bevæge hovedet var han jo nød til at nøjes med at nikke hende over til ham. Han smilede stille til hende og han håbede virkelig hun ville komme over til ham...
''Læg dig nu ned her...''
han smilede stille til hende og han kyssede hende der hvor han kunne komme til og han gik efter at få fat i hendes læber som han så ville kysse lidenskabeligt, mens han blidt ville hviske til hende i øret... han nappede hende blidt i øret så...
''Så lad være med at se det som udnyttelse men som en gave du giver mig? Jeg vil jo elske det skat.''
Han nappede hende i øret ganske blidt... han håbede at hvis hun ikke gjorde det, at hun så om ikke andet ville binde ham fri...
Aubrei gik langsomt hen til ham og satte sig stille ved hans side. Hun nussede hans arm kort. Men så ikke rigtigt på ham. Hun var ikke rigtigt så lysten mere.. mest fordi hun var ked af at skuffe ham.
"Hvis du sys.."
Langsomt lagde hun sig ned ved hans side, og gengælde kort hans kys inden hun slap hans læber og bed sig lidt i underlæben. hun smilte lidt svagt da han nappede hende i øret.
"Men jeg kan ikke li det.."
Hun trak sig lidt væk og rejste sig, bandt ham stille fri, og gik derefter ud på badeværelset. Hun var virkelig trist over ikke at gøre som han sagde..
Han rejste sig hurtigt og gik efter hende og så snart han fik muligheden lagde han armene om hende bag fra og kyssede hende blidt i nakken og nussede ehnde ned af maven ganske blidt, dog undgik han hendes private område... hans fingre gled flerlet rundt om hendes navle.
''Jeg elsker dig virkelig, og du skal ikke være trist over at du ikke kunne lide det... Det er jo bare fordi du elsker mig og ikke bare ser mig som et middel til nydelse som så mange andre kvinder gjorde den gang... Det er rart skat...''
Han kyssede hende bare stille ned af halsen og han lod sine tænder glide hen over hendes hals pirrende og drillende mens han stod sådan. Han ville bare gerne være sikker på hun var blevet okay igen.
''Elsker dig højere end noget andet.''
Aubrei bed sig stille i læben da han tog fat om hende bagfra. Lod ham kysse sig i nakken men var tydeligvis stadig påvirket af det hele.. Hun ville jo gerne gøre ham glad.. Men hun kunne bare ikke få sig selv til det, det virkede på en eller anden måde forkert.
"Jeg elsker oz dig.. Men du ville så gerne have det.. og så jeg bare.. mega nederen.. hende din veninde ville sikkert gerne.. "
Hun trak sig stille væk fra ham og gik langsomt hen og tændte vandet. Det virkede lidt som om at det at hun ikke kunne gøre ham glad, mindede hende om en masse andet, og derved blev hun bare mere trist.
Han kyssede hende stadig i nakken og han vidste ikke hvad han kunne gøre for at hun ikke var så trist mere men han kiggede bare på hende. Han vidste ikke om der var noget som helst han kunne gøre overhovedet men han ville fandme gøre forsøget... han gav ikke op.
''Hun er lige meget... Du er flere tusind gange bedre end hende... Skat du gør mig glad bare ved at jeg kan se dig... Bare det at jeg kan røre dig... bare det at du eksisterer gør mig glad.''
Han gik ind til hende i badet og lagde armene om hende denne gang forfra og aede hendes ryg og kyssede hende lidenskabeligt. Han vidste ikke om hun kunne lide det men han elskede hende og han var ned til at hjælpe hvor han kunne...
''Skat du er det bedste der er sket for mig... nogen sinde...''
Hun smed stille sin kåbe og så kort på ham. Derefter gik hun under det lune vand og stod bare der for en stund uden rigtigt at sige eller gøre noget. Hun ville bare så gerne gøre ham glad.. og det kunne hun åbenbart ikke uden at gøre sig selv trist.. hvad ville det ikke ende ud i.
"Jeg er ikke bedre end nogen andre.. Jeg troede virkelig på at jeg kunne gøre som du gerne ville.. også skuffer jeg dig bare.. det da fint du elsker at røre mig, men det betyder intet når jeg ikk kan stille dig tilfreds.."
Hun så stille væk da han gik ind til hende og lagde armene om hende. Hun ville ikke se ham i øjnene.. Gengælde kun hans kys svagt,. Vidste ikke rigtigt hvad hun skulle stille op med sig selv.
''Skat jeg kunne ikke være mere tilfreds end jeg er... Jo lige nu kunne jeg... Du kunne være glad sammen med mig, istedet for dette...''
Han fik hendes hoved drejet om imod sig selv og kyssede hende lidenskabeligt, men han slap det efter lidt tid og han kiggede bare på hende ganske stille...
''Skat... Du skal ikke se det som at du ikke gjorde som jeg gerne ville have... Du skal se det som at du gjorde noget andet end jeg bad dig, om som jeg også blev rigtigt glad for...''
Han kyssede hende igen ganske blidt...
''Vil du fortælle om den tid du var væk?''
"Det jo løgn.. det ved vi begge to godt det er, du ville have været tilfreds hvis jeg havde gjort det.. "
Hun lod ham dreje sit hoved og mærkede hans læber kort efter. Men gengælde stadig kun kysset svagt. da han slap hende igen, trak hun sig let væk fra ham, og gik ud på gulvet igen. Hendes hår blev tørt med en let bevægelse, og hun tog den lille kåbe på igen.
"Jeg er ked af.. at jeg gjorde noget dumt.. hvis nu.. hvis nu vi prøver igen, så skal jeg nok det lover jeg.. "
Hun så let ned i gulvet.
"Neij.. helst ikke.."
Han lod hende trække sig væk da han jo heller ikke ville holde på hende. HAn ville ikke have at hun skulle tro han på nogen måde kunne blive ligesom hendes ex havde været det. HAn ville aldrig synke ned på det niveau...
''Skat... Du har slet ikke brug for at gøre det... Jeg er glad jeg er tilfreds, men kom her...''
Han gik hen til hende og lagde armene om hende og kyssede hende lidenskabeligt, mens han stille mumlede noget imod hendes læber. HAn havde bare brug for at sige det igen.
''ELsker dig så højt at tanken om at være uden dig gør ondt...''
Hun stod stille og redte sit hår mens hun bare stirrede svagt ned i gulvet. Det mindede hende for meget om hendes fortid hvis hun bandt ham.. og det ville hun ikke have, ikke når det var ham.
"Jeg ved snart ikke.. Jeg ville bare gerne have gjort dig mere glad.. "
Langsomt gik hun hen til ham, og gemte sig ind imod ham. Hun gengælde hans kys forsigtigt og så op på ham. Hun elskede ham utroligt højt.. Men der var bare så meget der var svært for hende lige nu, især efter hendes rejse. Hun lod kort den ene hånd hvile over sit ar.
"Virkelig?.. i lige måde.."
Han håbede virkelig han kunne få hende til at indse at han virkelig mente at det havde været fantastisk og at hun ikke behøvedes at være bange for at hun ikke kunne gøre ham glad fordi det kunne hun virkelig godt. Han stod bare med hende og han kunne ikke andet end at ae hendes ryg...
''Hvis du vil gøre mig mere glad, så lad være med at tænke på det...''
Han sneg sin tunge ind og danse med hendes mens han holdt hende ind mod sig selv med et par hænder plantet fast på hendes røv, han smilede stille til hende da han endelig slap kysset. Med hovedet skubbede han hendes hånd væk og kyssede blidt hendes ar...
''Ja skat... Alt ved dig... Alt du gør, gør at jeg føler jeg er den heldigeste vampyr i verden...''
Hun sukkede svagt for sig selv, og bed sig en anelse i læben. Nød at stå der sammen med ham, og bare putte sig ind til ham. Var glad for at han var der.. og ikke bare skubbede hende væk og var ligeglad. Det betød meget for hende at være sammen med ham efter de havde haft sex.
"Okay.. så lader jeg være med det.."
Let smilte hun og gengælde hans kys. Hun kærtegnede forsigtigt hans tunge med sin egen og virkede til at slappe lidt mere af. Det var egentlig meget rart at han holdt fast i hende som han gjorde.. Da han slap hendes læber, smilte hun lidt og lod ham skubbe sin hånd væk. Lukkede kort øjnene da han kyssede hendes ar.
"Du er så sød ved mig.. Jeg er virkelig bare.. glad for du vil være sammen med mig, når du kan få dem du vil.."
Han stod bare med hende og han nød livet han havde det vidunderligt mens han måtte sørge for at tage sig selv i lysten til sex fordi det før var blevet afbrudt. HAn klarede det dog nok, det havde han brug for. HAn var nød til at klare den for hendes skyld...
''tak min elskede...''
Han kyssede ehnde længe og lidenskabeligt, og da han havde haft kysset hendes ar smilede han bare stille til hende, mens han meget forsigtigt lod sine tænder glide ned i hendes hals og drak en smule mens han hev hende tættere op imod sig. HAn smilede så stille mens hendes blod prydede hans læber.
''Der er kun en i hele verden jeg vil have... Og jeg er så heldig at jeg har hende i mine arme lige nu...''
Aubreiane smilte lidt forsigtigt for sig selv. Det var rart bare at stå her sammen med ham.. hun nød at være hans igen. Men hun havde dog forventet at han ville prøve på mere sex, da hun jo lidt havde afbrudt dem.
"Selv tark min skat.."
Hun gengælde kysset blidt og intenst. Hun havde ikke haft noget imod at han kyssede hendes ar, men det gjorde en smule mere ondt end det plejede da han bed hende omkring samme sted. Let lod hun armene glide op om hans nakke, og holdt bare om ham der.
"Jeg er glad for du vil have mig.. For du er den eneste som jeg vil have.. det ved du godt ikke?"
Han smilede stille til ehnde, og det der med ikke at have sex lige der gjorde det hele lidt svært for ham. Han ville gerne på den ene side og på den anden side ville han ikke. Han smilede bare stille for sig selv mens han stod med hende og nød hendes nævær og hendes varme... Han smilede stille da hun kaldte ham for hendes skat...
''Jeg vidste det ikke... Men jeg ved det nu... Og du er den eneste der er god nok til at kunne have mig.''
Han kyssede hende længe og lidenskabeligt igen, mens hans tunge blidt sneg sig ind for blidt at kærtegne hende og han trak samtidigtigt bare hendes lille kåbe af hende stille og skubbede hende lidt op af væggen... Han kyssede hende ned af halsen og op til hendes læber igen...
''Undskyld... Men syntes at vi lige skulle gøre det helt færdigt?''
Han smilede drilsk til hende da han sagde det, og egentligt var det også fordi han gerne lige ville slutte denne samtale med noget han vidste de begge elskede...
Side 4 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» Back after long break
» "Think back on the days where everything was suger sweet... Can we ever go back to that? - Amara
» Come Back, Get Back, Stay... - Hope Diable
» it has been so long...
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham