Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
En dag i skoven //Keela//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
En dag i skoven //Keela//
T: 11:30
V: Solskin, en smule blæst.
O: Grøn skov, fuglesang og en lille bæk
Det var en varm solskinsdag, fuglene sang og vinden blæste stille i træerne så de svajede ganske let. Godric, en 19 år ung mand med kastanjebrunt hår og blå/grøne øjne var ude og gå en lille tur for sig selv. Han havde ikk rigtig andet at lave en dag som i dag, og det var en perfekt dag til en skovtur. Godric gik stille gennem skoven, og da han havde gået i lidt tid kunne han høre en let rislen. Han begyndte at følge efter lyden, og lidt efter kom han til en lille bæk som han fyldte et lille stykke. Efter lidt tid satte han sig ned ved bredden og så ud på den lille bæk og nød fuglesangen. Han lage sig ned og tog hænderne om bag hovedet og lukkede øjne. For sit indre blik så han en grøn eng med en bæk. Fuglene sang vidunderligt smukt, og man kunne både høre og mærke den svage vind som pustede stille til græsset. Godric sukkede stile, og nød stilheden i lidt tid før han åbnede sine øjne igen. Et lille pindsvin var kommet hend til ham for at snuse en gang, men skyndte sig nu hurtigt væk igen. Godric rejste sig langsomt op, og begyndte at gå vidre langs den lille bæk.
Efter lidt tid gad han ikk rigtig gå mere. Han vil hellere forvandle sig og tage en lille løbetur. Det var en kildrende fornemmelse han fik når han forvandlede sig. Det startede ved hans hjerte, og bredte sig så ud gennem hele kroppen. Først ned gennem maven, og ned gennem ryggen. Ned til hoften og ned gennem benene. Op til brystet og ud gennem ammende til hænderne, og op til hovedet. Han elskede virkelig fornemmelsen af at forvandle sig. Da forvandlingen var overstået var han blevet til en los. Han strakte sin krop en gang, og begyndte at lunte af sted, og satte stille farten op. Han fulde stadig bækken, og da han havde løbet et pænt stykke lagde han sig ned, og rullede sig sammen. Solens stråler nåde helt ned til ham og varmede ham. Han nød fornemmelsen af den bagende sol, og lukkede bare øjnene.
Godric- Competent (Rank 10)
Antal indlæg : 391
Sv: En dag i skoven //Keela//
Det var vejret til at tage ind i skoven, have en skovtur eller bare sidde ved den lille sø som var gemt godt for skovens træer. Uanset, var hun godt på vej ind mod skoven, da de første træer viste sig, kunne hun mærke hvor tilpas dyret inde i hende blev ved lugten af de mange små dyr og livlige træer. Jo længere hun kom ind i skoven, jo mere dukkede en mærkelig lugt op for i luften. Det lugtede af animagus. Spændingen steg ved det, og hun begyndte at løbe en smule mod lugten. Hendes nysgerrighed var vækket.
Da hun endelig havde "indhentet" lugten, fandt hun et lille kattelignende væsen, som lå trygt ved siden af en bæk. Hun vidste ikk helt hvad det var, den så for lille ud til at være en gepard, eller leopard... Hun satte hovedet på skrå, den bedste måde var vel at gå hen at spørge væsnet? Hun begyndte forsigtigt at gå hen af mod den, hun var ikk sikker på om det var en dreng eller pige hun havde fået færten af, men racen var ganske sikker for hende. Hun bukkede sig ned på knæ ved siden af den og kælede den forsigtigt på pelsen, hendes fingerspidser strejfede mildt dets pels. "hej lille ven" smilede hun. Hun ville lade som om hun ikk vidste det var en animagus.
Gæst- Gæst
Det blev en overraskelse for hende, da hun så dens hurtige reaktion på hendes fingre. Hun kunne dog ikk lade være med at smile, det viste sig at den allerede havde fundet ud af hendes lille nummer. Hun var heller ikk verdens bedste skuespiller. Hun rakte blidt sin hånd mod ham, "Du er ikk så nem at narre." sagde hun stille. Hun kiggede stadig på ham, "Men jeg har aldrig set din slags forvandling, er det en sjælden dyrerace du kan blive til?" spurgte hun roligt. Hun kiggede på hans tænder, han var klart ikk en der var beregnet til at lege med som et slags kæledyr. Hun satte sig til rette. "En animagus med ære, det må jeg give dig." smilede hun drillende.
Gæst- Gæst
Han forvandlede sig stille tilbage til en 19årig dreng. Fornemmelsen af at blive sig selv var nogenlunde den samme som når han blev et dyr, men dog alligevel en smule anderledes. Han kiggede smilende over på hende med sine blå/grøne øjne. ”Jeg ved ikk helt om det dyr jeg forvandler mig til er sjældent” sagde han en smule tøvende. ”Det er en los og de er i famile med katte.” han smilede stadig til hende, og tog et lille skridt mere i hendes retning. ”Hvem er du?” spurgte han nysgerigt. Den stille vind tog legende fat i hans lange hår, og blæste det ind foand hans øjne, og Godric skyndte sig at fjerne det med en let iriteret håndbevægelse.
Hun satte sig i lotus stilling og lænede sig til den ene side, så hun kunne få en albue på knæet med sit hoved ovenpå. Der kom et bredt smil til, da han valgte at skifte til sin menneskeform. Hun blev overrasket over hans øjne, en rigtig pæn farve. Hun nikkede let og lænede sig tilbage, mens hendes fingre blidt nussede græsset. "En los? Den har jeg aldrig hørt om, men den er ihvertfald spændende at se på!" sagde hun bestemt. Hun rødmede en smule, hun havde da egentlig glemt at fortælle hvem hun var. Hun havde bare nusset ham, så var dét det. Hun rakte ham sin hånd, "Jeg er Keela Uzumaki," smilede hun. Hun grinede let over at se hans reaktion på hans hår.
Gæst- Gæst
Hun kiggede stille ned på sin hånd da han tog den, hun smilede opgivende og lagde sin anden hånd ovenpå. "Du har da nogle yndige øjne, men du må prøve noget andet." smilede hun drillende og klappede hans hånd. Hun kiggede stille ned på sine hænder, det var mærkeligt at mærke på hans hånd, den var lidt større end hendes små, slanke hænder. Hun kiggede op på ham. "Den må du da høre tit, dit dyr er virkelig smuk." Hun tænkte lidt, hun kendte ikk til den race. Men hun var meget forstående for at han var stolt af den, det virkede som et stolt og prægtigt dyr.
Hun fik et kejtet smil frem, da han sprugte uden egetnlig at forvente et svar fra hendes side om at han måtte sidde. Hun satte sig med benene på hinanden, og fødderne i modsat retning af hvor han var, så hun ikk fyldte så meget. Hun hvilede stadig sine hænder mod græsset og blev overrasket over hans mange spørgsmål. Hun tog en lidt dyb indånding, der var meget der skulle svares på. "Altså det er jo et fantastisk vejr, jeg tænkte at en god gåtur ville være passende for bare at nyde det dejlige vejr med den milde brise." Hun tænkte lidt over det andet, og trak på skuldrene. "Jeg ved det ikk, nogle gange er det sjovt nok at se om folk lader som om de er dyr eller ej. Det er endnu sjovere at se folks reaktion når de finder ud af du er animagus fordi du forvandler dig tilbage..." fnes hun lavt og kunne ikk lade være med at smile bredt. Hun kløede sig på nakken, "Det med at ae dig, det er sådan en lille svaghed jeg har... Når jeg ser prægtige dyr, eller rettere animagus i dyreform. Får jeg lyst til at kærtegne det dyr, det er min måde at vise jeg vil være en ven på, og hvis man gerne vil lære mig at kende, tillader man typisk at blive rørt." svarede hun. Hun kiggede op mod himlen med et tilpas smil, og et drømmende udtryk. Hun elskede tanken, og følelsen ved at blive kærtegnet. Hun kiggede mod ham, "Hvad hedder du egentlig? Og hvad laver du selv herude?" smilede hun lumsk.
Gæst- Gæst
Hun satte hovedet på skrå, han så ud til at tænke. Over hvad mon? Hun lod ham dog have tankerne i fred, indtil han snakkede til hende igen. Hun rynkede brynene en smule, hvad hun blev til? Puha... Det var lang tid siden hun forvandlede sig sidst. Følelsen ved forvandlingen, ville være svær for hende at huske. Hun lagde en finger mod læberne og tænkte, hvordan det føltes? Hun kiggede stille på ham. "Altså jeg bliver til en ulv, med ræveform. og en almindelig ørn. Mine farver på pelsen er dog meget... underlige..." mumlede hun stille. Det bekymrede hende en smule, men mange havde vel en speciel forvandling? Hun rynkede brynene igen, "hmm... Følelsen... Følelsen ville nok være..." hun begyndte at smile. "Magisk... Det er en virkelig berusende følelse for min krop, det virker som en varme der spreder sig fra hjertet og ud til spidserne af din krop." sagde hun og fik armene lidt omkring sig selv.
Hun kom væk fra sin drømmeverden, da hun så hans udtryk. Hun fik et lidt bekymret blik og lagde blidt en hånd på hans kind. "Er der noget galt?" spurgte hun blidt og fik bevægede mildt fingerspidserne mod hans kind.
Gæst- Gæst
Det forskrækkede hende en smule, da han veg tilbage. Hun havde på en måde regnet med, at han gerne ville have at hun aede hans kind. Han virkede til på en måde at have behov for en opmærksomhed, og hendes bedste måde at give opmærksomhed på, var at ae folk eller snakke til dem. Men hun skulle måske passe på med at røre ham igen... Det blev et underligt svar han kom med, ja og nej? Hun rynkede brynene, hvad skulle hun gøre, hvis han ikk gav et almindeligt svar. Hun tænkte. Det bekymrede hende meget, at han så ud til at krølle sig sammen i siddende stilling, da han havde sat sig. Hvad mon der var galt med ham. Hun bed sig i læben og kiggede på ham. Hun rakte ham sin hånd, "Det går ikk at sidde alene, når man har problemer." smilede hun. Hun rakte sin anden hånd mod ham også, "Hvis du ikk ved hvad der er galt, så må du lade mig prøve at hjælpe dig, ok?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Godric lænede sig bagover, og lagde sig helt ned på græsset. Han sukkede op så på hende en enkelt gang. Keela var faktisk ret smuk hvis man så ordentlig på hende, og han måtte i drømme over for sig selv at han godt kunne li hende, og nok ikk bare li hende, men li li hende. Han snilede til hende med et varmt smil. Det var første gang at han var stødt på nogle han kunne li li, ikk bare li. Hun havde heller ikk givet op på ham endnu, og det var hen meget taknemmelig over, men han var stadig ikk van til at folk rørte ved ham.
Hun kunne mærke han ville tilbage igen, og denne gang gav hun slip. Han havde endelig smilet rigtigt, og han havde jo opgivet at bekæmpe hende. Et opgivende smil kom på hende, "Det ser jo slet ikk forkert ud at jeg sidder sådan her på dig..." Hun nussede hans kind, men tog hnden til sig lidt efter. Hvis han stadig ikk var helt vild med at blive rørt ved, var det nok også dumt at teste hans grænse. Hun tænkte lidt, "Skal jeg hoppe ned, eller vil du gerne have jeg bliver siddende?" sagde hun drillende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da han endelig valgte at fortælle hende det, satte hun sig op, så han bedre ville kunne få plads til at sige det og også så hun ikk virkede til ikk at høre efter. Hun satte sig til rette på ham, mens han fortalte det og hans historie forbavsede hende meget. De skred? Hun fik ham op at sidde, helt op og hun fik armene om ham. Hun rystede på hovedet, "Jeg går ikk..." hun gav ham et lille klem. "Jeg vil ikk lade dig føle dig alene, det er en frygtelig følelse..." sagde hun bestemt. Hun fik ham lidt fra sig og kiggede opmuntrende på ham. Hun tørrede hans kinder og øjne, "Jeg fatter ikk at du har det sådan, men alligevel lader mig blive." Hun nussede hans kinder, "Du er måske bange for nye venner, men hvorfor er du så ikk bange for at jeg stadig er her?" Hun kiggede stille på ham og grinede over hans hår. Hun lod hænderne glide fra hans kinder mod hans ører. Hun fik håret mellem sine fingre og smilede drillende, "Dit hår er imod dig"
Gæst- Gæst
Side 1 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
» en tur i skoven Keela(privat)
» en hytte i skoven Keela(privat)
» den nye vampyr i skoven Keela(privat)
» Mørket i skoven //privat= keela//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet