Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En dag i skoven  //Keela// - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En dag i skoven  //Keela// - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En dag i skoven  //Keela// - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En dag i skoven  //Keela// - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En dag i skoven  //Keela// - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En dag i skoven  //Keela// - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En dag i skoven  //Keela// - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En dag i skoven  //Keela// - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En dag i skoven  //Keela// - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En dag i skoven  //Keela// - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En dag i skoven //Keela//

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 6 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jan 2013 - 14:55

Hun gav ham et blidt klem om halsen og nussede hovedet idt ind mod hans kind. Da han stoppede med at nusse hende, åbnede hun øjnene, men blev siddende som hun ville. Hun kiggede op på ham og smilede let til ham. "Nu har jeg desværre ikk lyst til at rykke mig!" grinte hun og fik armene bedre om ham. "Du kan bare holde op med at gøre jeg vil putte nu." sagde hun uskyldigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 6 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Godric Tirs 22 Jan 2013 - 15:09

Godric rystede stille på hovedet af hende. Ikk fordi han ikk vil ha det eller noget. ”Når så nu vil man putte?” grinede han. ”Hvem siger at jeg gider putte lige nu?” spurgte han med en bestemt stemme, men med en drillende undertone. Han syntes at det var meget hyggeligt at side her sammen med hende.
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 6 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jan 2013 - 15:15

Hun nikkede stille da han spurgte og nussede sig mere ind til ham. Hun var helt op af ham og det ville være svært at få hende til at fjerne sig. Hun kiggede stille på ham da han sagde han måske ikk gad. Hun fik armene mere om ham, "bebe, så får du lov at bestemme noget andet senere!" sagde hun som en lille pige. Hun kiggede med hvalpeøjne op på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 6 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Godric Tirs 22 Jan 2013 - 19:05

Godric så en smule tænksom ud og sukkede. ”Okey så. Vi kan godt side og putte hvis du så gerne vil” sagde han, og lagde sine arme rundt om hende og nussede hende forsigtigt i håret. Han lagde sit hoved på hendes brystkasse og kunne høre hendes hjerte slå. Han lukkede øjnene halvt i.
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 6 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jan 2013 - 20:49

Hun smilede glad og tilfreds da han sagde god for, "jubii!" Hun kiggede på ham og nød at han igen nussede hende ved håret. Det var ikk lige så godt som da han var ved hendes nakke, men det var også rimelig dejligt. Da han lagde hovedet på hendes bryst smilte hun let, hun hvilede sit hoved på hans og havde blidt armene omkring hans hals/hoved. "Og i mellemtiden, så kan du jo bare finde ud af hvad du gerne vil lave, så kan vi putte indtil da!" sagde hun bestemt. Hun havde en idé om at han intet havde endnu og derfor kunne der gå et godt stykke tid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 6 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Godric Tors 24 Jan 2013 - 8:32

Godric grinte let. ”Du har virkelig tænkt det her igennem, har du ikk?” Han smilede, og fortsatte med at nusse hende i håret, men hans arm blev en smule træt så han flyttede den ned til hendes nakke igen. Han sad og tænkte en smule. Skulle han fortælle hende hvad han tænkte? At han godt kunne lide hende. Han var ikk for fuld til ikk at kunne tænke en smule klart, men alligevel ikk helt, men hvis hun ikk brød sig om det, kunne han jo bare bruge den undskyldning at han var fuld og det var også til dels rigtigt. Han nussede hende stadig. ”det er faktisk hyggeligt at side her” sagde han. ”Især med dig.” Han smilede stort til hende. ”Hvordan kan det enlig være at jeg giver dig lov til det her? Det ender jo med at du på et eller andet tidspunkt kommer til at knuse mig” Han lagde sig mere ind til hende. Det var faktisk en meget dejlig fornemmelse af at side med hende.
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 6 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Gæst Tors 24 Jan 2013 - 14:47

Hun nikkede glad til ham, "jeps, det har jeg nemlig! Du bibrker nemlig til at være en der tænker lidt meget, så på den måde kan der gå masser af tid" Hun fik et meget tilfreds blik over det hun lige havde sagt, men det blev mere nydende da han fik hånden ned og nussede hende ved nakken. Det var det bedste, især når det var som om at han fuldkommen vidste hvordan han skulle gøre det. Hun hvilede panden mod hans hals og smilede let, det var rigtig dejligt at han nussede hende og også sad sådan med hende. Hun kiggede en smule op på ham da han snakkede og hun fik et undrende udtryk. "Med mig?" spurgte hun let og løftede hovedet en smule. Hun kom dog fra det, og lo let da han begyndte at gruble over sådan noget. Hun lagde hænderne på hofterne, "Så du siger jeg er tung og fed?" spurgte hun drillende. Hun begyndte at lægge sig til rette og klemme ham ind mod sofaen. "Så kvaser jeg dig da også bare!" grinte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 6 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Godric Tors 24 Jan 2013 - 23:33

Han smilede til hende. Man kunne godt se på ham at han var halvfuld fuld eller snare hel fuld. Hna rystede på hovedet af hende. ”Jeg mente ikk at du var tyk, det var overhovedet ikk det jeg mente med at du ville knuse mig.” Han stoppede med at nusse hende, og så så alvorligt på hende hans tilstand tillod. ”Jeg mente at du nok ville knuse mit hjerte en eller anden dag.” sagde han. Han smilede fjoget til hende og kysede hende en hurtig gang på kinden. Han satte sig op igen, og så på hende. Hvordan ville hun mon reagere på det?
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 6 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013 - 9:19

Hun kiggede drillende på ham, hun holdt op med at kvase ham da han sagde det ikk var det han mente. Hun kiggede undrende på ham. Da han stoppede med at nusse hendes nakke, blev hun en smule nervøs for hvad han ville sige. Havde hun gjort noget galt? Selv hans blik gjorde hende mere bange for at skulle sidde på ham. Hun var lige ved at flytte sig, men så sagde han at hun nok ville knuse hans hjerte. Hn rystede på hovedet, "Det ville jeg da aldrig gøre!" sagde hun bestemt. Hun fik dog nogle røde kinder da han pludselig kyssede hende på kinden. Hun tog blidt en hånd til kinden hvor han lige havde haft læberne. Hun vidste ikk helt hvad hun skulle sige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 6 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Godric Lør 26 Jan 2013 - 12:38

Han vågnede en smule op fra den fulde tilstand, og fik et angrende udtryk. ”Undskyld, jeg skulle have spurgt først.” Han bed sig let i læben og kiggede ned. han vidste ikk om han havde gjort noget forkert, men det håbede han ikk.
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 6 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Gæst Søn 27 Jan 2013 - 13:28

Hun kiggede stille på ham, hun kom en smule til sig selv ved at se hans udtryk i øjnene. Hvorfor var han sådan bagefter? Hun kom lidt i tanke om det, det var nok pga han var bange for at det skræmte hende væk. Hun smilede opgivende til ham, "Det er ikk noget du behøver at sige undskyld for..." Hun prøvede at smile opmuntrende til ham, men hun var stadig overrasket. Han var jo bange for personer, så det var hurtigt hun trængte igennem til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 6 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Godric Ons 30 Jan 2013 - 14:10

Godric tog en lidt dyb indånding. ”Jo det er. Jeg skulle ha spurgt først.” insisterede han, og blev ved med at kigge ned. han begyndte igen at nusse hende i nakken, men han var fraværende. Han sad og tænkte. Hvorfor havde han gjort det? Det måtte være alkoholen som var skyld i det han havde gjort. Han havde ikk tænkt, men bare gjort det. Det kunne kun skyldes alkoholen. Han knyttede den hånd som han ikk nussede hende med. hvis hans negle havde været bare en smule længere ville det havde gjort ondt på ham, men det var de ikk så der var intet problem der.

Han løsrev sig fra sine tanker, og kom tilbage til den virkelige verden. Han stoppede igen med at nusse hende. Han havde ikk lov til at gøre det efter det han lige havde gjort, regnede han med. Han prøvede at trække sig en smule væk fra hende.
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 6 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Gæst Ons 30 Jan 2013 - 21:26

Hun grinede opgivende over hans måde at tage det på. Han var da helt væk, det gjorde ham på sin egen måde helt kær igen. Hun nussede hans hår, "Det er ikk noget man spørger om..." sagde hun let og kyssede ham på panden. Hun fik armene om hans hals og kiggede ham stille i øjnene, han så ud til at have fortrudt det virkelig meget. Var han så meget imod at have gjort det? Og hvorfor var han, var det tillidproblemer eller var hun bare ikk særlig tiltalende? Hun trak på skuldrene og kiggede på hans hænder. Hun slap ham og lagde ænderne ned på hans, hun fik ham med lidt held til at slappe af i hænderne.

Hun fik et lidt trist udtryk da hun kunne mærke han gerne ville lidt væk. Hun sukkede lavt, "Hvis du så lidt havde lyst til at kysse mig på kinden, behøvede du heller ikk gøre det og bagefter bare sådan kravle væk..." mumlede hun stille. Hun kravlede ned af ham og tog sit krus. Hun ville lige distrahere munden fra at sige noget dumt, så hun fyldte det med vodka og fanta, hvorefter hun drak en god slat.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 6 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Godric Tors 31 Jan 2013 - 9:00

Godric blev en smule trist over at Keela flyttede sig, men han vil ikk vise det. Han var godt klar over at han opførte sig en smule mærkeligt, men han kunne ikk gøre for det. Det der med at han ikk havde haft lyst til at kysse hende passede ikk, men han kunne igen ikk gøre for det. Han sukkede og rejste sig også op, og så på Keela ud af øjenkrogen. Han tog sit eget krus og fyldte det op. Han var ved at blive ædru, men det havde han ikk lyst til at være. Han var meget mere fri når han var fuld. Han blandede det samme som Keela, men med mere alkohol i så han hurtigere skulle blive fuld. Han tog en stor slurk, og mærkede med det samme effekten og smilede. Han gik over til Keela og lagde en arm om livet på hende. ”Det var ikk ment som at du du skulle flytte dig, og nej det du sagde passer absolut ikk.” Han bed sig en smule tøvende i læben og tog så en stor tår mere. ”Jeg havde ikk bare lyst til at kysse dig på kinden, men….” Han gik i stå. Vidste ikk hvordan han skulle sige det, selvom han var beruset. Han lod den arm som var om livet på hende falde, og gik en smule opgivende hen til sofaen igen, og skulle lige til at sætte sig ned, men tøvede. Han tog en sidste slurk af glassets indhold og satte det så fra sig på bordet, inde han gik tilbage til Keela. Hvordan skulle han gøre det? Skulle han barde gøre det som før, eller skulle han spørge? På den ene side vil han gerne bare gøre det, og på den anden side ville han gerne spørge først. Han bed sig en smule frustreret i læben, men besluttede sig så. Hun havde sagt at det ikk var noget man spurgte om så han vil bare gøre det igen. Han tog et fast greb om hendes håndled og trak hende med over til sofaen igen og satte sig ned og fik hende til at sætte sig på ham. Han lagde forsigtigt begge sine arme om halsen på hende, og lagde sin pande kort mod hendes for at samle nok mod til det han ville. Han lænede sig en smule forover og kyssede hende en hurtig gang igen, men ikk på kinden denne gang men på munden. Han var ikk sikker på hvordan hun ville reagere, men han vil ikk ha at hun gik igen, så han lod sine arme blive om hendes hals. Han lod sit hoved ville mod hendes. Pande mod pande.
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 6 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Gæst Tors 31 Jan 2013 - 11:53

Hun stod en smule stille og drak videre, men da han rejste sig stoppede hun med at drikke og hun kiggede mod ham. Hun rynkede brynene da han begyndte at gå mod hende, hvad ville han nu? Han var virkelig begyndt at opføre sig mærkeligt... Hun bukkede sig lidt ned og lagde sit krus på bordet inden han kom helt tæt på. Det ville være træls at komme til at spilde noget. Hun satte hovedet en smule på skrå da han fik sin arm om hende. Hun smilede opgivende til ham og aede hans kind blidt med sin håndryg. Hun smilede let, "Det ved jeg, men havde lige lyst til det." Hun fik hånden til sig og kiggede roligt på ham. Han stoppede pludselig med at tale, hvorfor gik han i stå? Hun kiggede undrende på ham.
Da han gik sukkede hun let, han var fuldkommen forvirrende. Hun stod roligt stille, indtil han vendte sig om og fik hende trukket med sig over i sofaen. Det faste greb om hendes håndled gjorde hende en smule bekymret for hvad han ville. Hun var ikk så vild med at folk tog fat i hendes håndled, og da slet ikk på den måde han gjorde. Hun tillod det dog, da hun vidste han ikk var sådan en der ville gøre hende noget. Da han satte sig blev hun næsten helt forbavset over hvor hurtigt han fik hende til også at sidde på ham. Hun kiggede stille på hende, hun kunne ikk rigtig nå at reagere på noget. Han gik, han kom tilbage, han tog hende med, han satte sig, hun satte sig, han fik armene om hende. Hun var knap nået helt igennem det før at så havde han kysset hende på munden. Hun kiggede helt forbavset og lignede et spørgsmålstegn i hovedet. Hun begyndte så småt at blinke da hun kom til sig selv. "hva... hvorfor gjorde du...?" hun rødmede meget og kunne ikk helt finde ord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 6 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Godric Tors 31 Jan 2013 - 18:54

Godric bed sig let i læben. ”Fordi… fordi jeg havde lyst og ikk kunne lade være.” han smilede meget forsigtigt til hende. Havde det været forkert af ham? Han var kommet meget i tvivl nu. Han så ned. vidste ikk hvad han skulle sige eller gøre. Han sukkede dybt.
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 6 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Gæst Tors 31 Jan 2013 - 19:18

Hun kiggede fortsat på ham, hun lod der være lidt stilhed imellem dem. Hun måtte lige finde hov og hale i det hele før hun sagde noget, som hun muligvis kunne dumme sig med. Hun rystede opgivende på hovedet og lagde en hånd på hans kind. "Jeg forstår ikk hvorfor, men det er lidt sjovt så hurtigt du kan vælge at have lyst til det når du ikk var så vild med nærkontakt for..." hun kiggede over mod sit ur på væggen. "For 7 timer siden." grinte hun let. Hun hvilede sin pande mod hans og lukkede øjnene, han havde intet forkert gjort, hun var bare ikk sikker på hvad hun skulle sige mere. Hendes generte og stille side var kommet frem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 6 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Godric Tors 31 Jan 2013 - 19:57

Han bed sig kort i læben og nikkede. ”Ja det er rigtigt, men der havde jeg hellere ikk drukket” han smilede til hende og tog en lidt dyb indånding inden han mumlede. ”Men jeg kan da godt blive som før hvis du hellere vil havde det.” han satte sig en smule bedre til rette i sofaen, stadig med armene om hendes hals.
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 6 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Gæst Tors 31 Jan 2013 - 20:41

Hun kiggede stille på ham, hun kom til at grine. Det forklarede en del at det var alkoholen der påvirkede ham. Hun havde det på mistanke, meget endda, men det var ikk noget hun bed så meget mærke i. Hun rystede let på hovedet, hun fik et lettere varmt og kært smil frem. Hun fik fat i hans arme, blidt. Og hun sænkede dem ned til hendes liv så han havde armene om hende på den måde. Hun fik armene om hans hals, "jeg har nu ikk noget imod den her Godric..." smilede hun stille. Hun kyssede ham blidt på munden, hvor hun lod læberne blive og kærtegne hans. Hvis han ikk ville have hun gjorde det, kunne han sagtens fjerne sig eller hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 6 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Godric Tors 31 Jan 2013 - 21:28

Godric smilede varmt til hende og lod hende flytte sine arme ned til hendes liv. Han blev en smule overrasket da hun kyssede ham, men han havde jo også kysset hende, så der var intet at sige der. Han rykkede sig ikk væk fra hende eller prøvede at skubbe hende væk. Det vil han helt klart ha gjort hvis han havde været ædru. Han kendte hende jo overhovedet ikk. Men nu lod han hende blive. Han lukkede øjnene en smule i. det var første gang nogle havde kysset ham, og han måtte indrømme at han kunne lide det. Han sukkede tungt.
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 6 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Gæst Tors 31 Jan 2013 - 21:37

Hun trak hovedet tilbage efter noget tid, hun kiggede stille på ham og kom til at grine lidt. Hans udtryk var sjovt. Hun hvilede sin pande mod hans og kiggede lidt tænkende ud i luften. Det var en underlig idé at få sig, men hun ville bare lige prøve. Hun nussede hans nakke og kiggede ham i øjnene efter lidt tid, "Det var måske ikk en god ide." smilede hun let og gav ham et blidt klem så godt hun kunne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 6 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Godric Fre 1 Feb 2013 - 11:30

Han åbnede det ene øje en smule på klem da hun grinte og smilede til hende. Han skuttede sig en smule da hun begyndte at nusse hans nakke. Det kildede en smule samtidig med at det var behageligt. Han havde svært ved at finde ud af om det kildende mest elle mest var rart. Han kunne ikk lade vær med at trække skuldrende en smule op. ”Hey. Det kilder.” Sagde han med skuldrende trukket en smule op. han hævede spørgende det ene øjenbryn. Hvad var måske ikk en god ide?” han var ikk med. Hvad snakkede hun om?
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 6 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Gæst Fre 1 Feb 2013 - 11:58

Hun kiggede undrende over hans reaktion da hun nussede hans nakke. Hun kom dog til at smile stort da han sagde det kildede, "Endelig fandt jeg et sted!" sagde hun glad og fortsatte. Hun prøvede så vidt som muligt at få det til at kilde på ham, så han måske kunne begynde at smågrine over det. Hun gjorde at han ikk så nemt kunne stå i vejen med sine skuldre, men det var lidt svært da han på en måde også holdt fast i hendes håndled imens. Hun rystede let på hovedet da han spurgte, "Det er lige meget..." Hun nussede ham igen en smule mere afslappet på nakken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 6 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Godric Fre 1 Feb 2013 - 13:01

Godric trak på smilebåndet men nægtede at grine selvom det kilede. ”Jeg vil vide hvad du mente” insisterede han meget barnligt. Han prøvede forsigtigt selv at få sine skuldre ned, men det var svært da det kildede. Han lukkede øjnene og tog en dyb indånding for at slappe en smule af. Han lænede sig fremaf så han vilede panden mod hendes. ”jeg havde jo helle ikk nærmest sagt hvor jeg var kilden.” sagde han og der var et lille grin at høre i hans stemme.
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 6 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Gæst Fre 1 Feb 2013 - 18:36

Hun kiggede opgivende på ham, "Har du virkelig lyst til at plage, nu hvor jeg ved hvor du er kilden?" smilede hun lumsk og begyndte så småt at kilde ham ved nakken igen. Det var tydeligt at det påvirkede ham, men desværre var det vist ikk nok. Der måtte være noget der kunne få ham til at reagere mere.. Hun satte hovedet på skrå og krummede ryggen en smule da han lænede sig frem. Hun kom til at grine let, "Nej, det gjorde du nemlig ikk" sagde hun bestemt og nussede ham så kildent hun kunne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 6 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum