Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En dag i skoven  //Keela// - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En dag i skoven  //Keela// - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En dag i skoven  //Keela// - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En dag i skoven  //Keela// - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En dag i skoven  //Keela// - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En dag i skoven  //Keela// - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En dag i skoven  //Keela// - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En dag i skoven  //Keela// - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En dag i skoven  //Keela// - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En dag i skoven  //Keela// - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En dag i skoven //Keela//

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 5 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Godric Søn 20 Jan 2013 - 19:30

Godric smilede til hende og nikkedoe kørt. "Det kunne jo sagtens tænkes at det er derfor Jeg ikk kan Li vand." Han grinede svagt."okey, så henter vi de imorgen." Videofilm bed sig kort i læben, men stoppede hurtigt med det. Han kunne ikk altid lige styre at han bed sig i læben. Det var bare en meget dårlig vane han havde, og ikk kunne slippe af med. Han nikkede til hendes spørgsmål."jo tak. Bare det samme som dig så." Smilede han. [justify]
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 5 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jan 2013 - 19:34

Hun smilede glad til ham, "Men så længe du går i bad, så kan det nok overleves at du ikk kan li vand." grinte hun drillende og blinkede til ham. En der aldrig gik i bad var nok heller ikk lige så charmerende. Hun kiggede umage på sin drik imens den blev kreeret, men hun hørte efter hvad han sagde. Hun nikkede, "Jeps! Medmindre vi har tømmermænd, så kan det vente en anden dag." grinte hun. Da han sagde han gerne ville have en, tog hun hans krus og begyndte at skænke vodka i bunden. Igen var det en ok bund, siden hun synes det smagte bedst når der var lidt smag i det. Han kunne nok ikk tåle det så godt som hende, men han sagde det samme, så det samme blev det! Da hun var færdig rakte hun ham forsigtig kruset. "Eller vil du hellere lade det stå?" smilte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 5 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Godric Søn 20 Jan 2013 - 19:49

Han rystede lidt sløvt til hende og smilede."jeg har aldrig tømmermænd." Sagde han, og pufede hende let i siden. "Ja bare lad det stå." Sagde han og tog glasset fra Keela med et smil og tog en tår af det og smilede stort. "Det smager jo himmelsk" sagde han, og satte det fra sig på bordet.
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 5 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jan 2013 - 19:53

Hun rakte tunge til ham, "Du ligner ellers en der er godt på vej!" Hun skulle til at sætte det tilbage, men han havde allerede taget det fra hende. Nå da, så han ville gerne have noget alligevel? Hun smilte opgivende til ham, "Selvfølgelig! Det er jo trods alt mig der har blandet det." sagde hun en smule stor i det og blinkede til ham. Hun var jo den fødte bartender i sine egne øjne, men hun kom til at le. Da han satte det på bordet, tænkte hun en smule. Hun luskede fingrene på hans sider og begyndte at prøve at kilde ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 5 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Godric Søn 20 Jan 2013 - 20:04

Godric smilede til hende og rakte tunge tilbage, og smilede stille da hun prøvede at kilde ham."bare drop det, jeg er ikk kilden, i hvert fald ikk der." Sagde han smilede han til hende, og prøvede at kilde hede i siden.
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 5 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jan 2013 - 20:08

Hun tog hurtigt fat i hans tunge og grinte drillende, hun gav dog slip på den bagefter og smilede glad. Da han sagde han ikk var kilden pustede hun kinderne op, "Jeg skal nok finde ud af hvor du er kilden så!" sagde hun bestemt og grinte da han prøvede at kilde hende. "Jeg er desværre overhovedet ikk kilden, men godt forsøg." smilte hun. Hun kravlede op at side på ham, han skulle nødig flygte så hun ikk kunne kilde ham. Hun begyndte at søge på ham, hun lod sine fingre kilde ham mildt under hagen og på halsen. Hvis det ikk virkede ville hun prøve hans arme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 5 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Godric Søn 20 Jan 2013 - 20:20

Godric så på hen da hun satte sig på ham og prøvede at kilde ham. Han rystede på hovedet og fnisede. Ikk fordi det kilded, men fordi hun åbentbart var fast beslyttet på at finde et sted. Hvis hun kunne finde et eneste sted vil han sel( blive meget overasket, for han var ikk stødt på et sted endnu hvor han var kilden.
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 5 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jan 2013 - 20:26

Hun kiggede på ham med forventningsfulde øjne da han fniste, desværre fniste han ikk i det håb hun havde om at han var kilden. Hun kiggede surt på ham og sukkede stille. Hun rykkede en smule tilbage så hun sad på hans knæ og begyndte at kilde hans krop, måske var hans mave kilden? Hun begyndte at kilde så godt hun havde lært det, og nogle få gange kiggede hun op på ham. Ville det kilde, eller bare være en form for behag for ham? Hun drejede sig så hun sad med ryggen til ham på hans skød, hun bukkede sig ned og fik fat i hans ben. Nu skulle der simpelthen kildes! Han måtte stadig ikk kunne flygte, så derfor nægtede hun ikk at sidde på ham. Hun kildede ham der hvor man bøjede benet, på lårene, inderlårene og ved skinnebenene. Og som altid ville hun tjekke om han grinte over at blive kildet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 5 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Godric Man 21 Jan 2013 - 11:25

Godric hævede det ene øjenbryn en smule. Tænk at hun var så fast besluttet på at finde et sted han var kilden. Han trak på skuldrende og lod hende prøve, men hun skulle nok lede længe. Han havde prøvet at det kildede en gang, men for det første var det et helt andet sted og det var en helt forkert måde hun brugte. Han smilede hemmelighedsfuldt og lage sit hoved på hendes ryg da hun vendte sig om. Han rystede svagt på hovedet af hendes forsøg.
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 5 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Gæst Man 21 Jan 2013 - 12:08

Hun prøvede ihærdigt stadig at finde et sted på ham, hvor han var kilden. Men der var tydeligvis ingen held for hende, da han blev ved med at ryste på hovedet når hun tjekkede. Da han hvilede hovedet på hendes ryg kiggede hun mod ham, "Hey! I stedet for det, så fortæl mig hvor du er kilden!" sagde hun bestemt over hans hemmelighedfulde udtryk. Hun vendte sig om og fik armene om ham. Hun klemte sig ind mod ham, for at mase ham. Hun håbede lidt at han stadig var ædru nok til ikk at kunne li at have folk for tæt på, så hun kunne tvinge det ud af ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 5 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Godric Man 21 Jan 2013 - 12:23

Godric rystede insisterende på hovedet. ”Næ, du får det ikk ud af mig” han grinede lidt flabet til hende og rakte tunge. ”Du skulle måske prøve på en anden måde end det der” drillede han. ”For det hjælper dig ikk” Han skubbede hende en smule tilbage da hun klemte sig ind mod ham. Han fik et drillende glimt i øjet. Han lænede sig fremover og tog sit krus og drak hurtigt rasten. Han satte det tomme krus på bordet igen og smilede til hende med et rimelig sløret blik. ”Bare prøv nu” Han smilede bredt til hende og lænede sig ind mod hende.
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 5 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Gæst Man 21 Jan 2013 - 15:06

"Jo jeg gør!" sagde hun bestemt. Han måtte da kunne overtales på en eller anden måde? Hun tog hurtigt fat i hans tunge da han rakte tunge igen, "Jeg giver dig den tilbage hvis du lover at fortælle mig det!" sagde hun strengt. Desværre var den for fugtig og våd til at hun kunne holde ordentlig fast og hun mistede grebet. Da han skubbede hende tilbage kiggede hun surt på ham, hvor var han da dum. Hun holdt lidt fast i ham da han lænte sig frem og hun kom bagud. Hun kiggede hvad han lavede og smilede opgivende. "Så du vil gerne lade mig prøve at overtale dig?" sagde hun opgivende. Da han lænede sig ind af mod hende, tænkte hun sig om. Gad vide om det også kunne være en svaghed for ham? Men var det overhovedet værd at prøve, eller ville han bare misforstå det fuldkommen? "Må jeg gøre præcis hvad jeg vil for at overtale dig, uden at du gør modstand?" smilte hun uskyldigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 5 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Godric Man 21 Jan 2013 - 15:41

Godric smilede og så en smule mistænksom ud da hun spurgte om hun måtte gøre præsis hvad hun ville for at overtale h, uden at han gjorde modstand. Han bed sig hårdt i læben, men nikkede stille. ”Ja ja da.” Han smilede flabet og grinede stille. ”Lige meget hvad du gør eller siger, kan du ikk få det ud af mig, for jeg ved det ikk selv.” han grinede, men det var jo på en måde løgn. Han havde en anelse om hvor det kunne være.
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 5 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Gæst Man 21 Jan 2013 - 15:44

Hun smilede stadig uskyldig, det skulle virke til at hun intet ville gøre mod ham, indtil han ville sige ja. Hun fik et glad smil da han sagde ja, jubii! *Lad torturen begynde!* hun satte sig bedre til rette på ham og klemte benene en smule sammen så han ikk kunne rykke dem. Hun skulle jo sidde ordentlig. Hun lagde sine hænder på hans kinder og rykkede hovedet lidt frem, hun ville lige drille ham ved at få ham til at tro noget andet først. Der gik dog ikk længe med det drilleri til at hun bukkede hoved ned og begyndte at lege med hans hals. Hun nappede den, kyssede den og slikkede den. Hun måtte vel lige finde ud af om han var følsom ved halsen eller ej.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 5 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Godric Man 21 Jan 2013 - 16:15

Godric så på Keela, og blev meget overrasket over at begyndte at lege med hans hals. Godric undertrykte et lille fnis. Ikk fordi det kilede på ham, men fordi situationen var så udvandt for ham, men han skubbede hende ikk væk, selvom det var en smule svært at lade være. Han havde jo lovet hende at hun måtte uden at han ville gøre modstand. Han tog en rimelig dyb indånding, og blev siddende. ”Hvad skal det der gøre godt for?” spurte han med et lille fnis.
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 5 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Gæst Man 21 Jan 2013 - 16:20

Hun fortsatte stille, det så vist ikk ud til at han reagerede på det. Sådan noget møg... Det var ellers så utrolig effektivt på en af hendes venner. Da han begyndte at skubbe hende lidt satte hun hovedet på skrå. Hun grinte en smule, "Du sagde du ikk ville gøre modstand." smilte hun opgivende. Hun tænkte sig lidt om og trak på skuldrene, "Det ved man aldrig, måske prøvede jeg at drille dig helt vildt." smilte hun uskyldigt og nussede hans hoved. Det var da en kedelig dreng hun havde fundet sig, havde han da ingen svagheder eller noget som helst? Hun kiggede stille på ham, udforskede ham nærmest. Der måtte da være noget, udover hans piercing, men den ville hun ikk til at pille ved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 5 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Godric Man 21 Jan 2013 - 21:33

Han smilede stille til hende. ”Du var faktisk meget tæt på et sted jeg nogle gange er kilden.” sagde han med et flabet smil. Han lænede sig ind mod hende igen og grinede stille til sig selv. *Hvor længe vil der mon gå før hun finder stedet?* tænkte han. Han havde givet hende en smule hjælp, måske lidt for meget, men det var for sent nu. Han trak stille på skuldrende og blev ved med at læne sig op ad hende.


//læs lige det hele en anden gang. :P der står altså ikk at han skubber hende væk, men lader være selvom han har lyst :D//
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 5 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Gæst Man 21 Jan 2013 - 21:48

Hun kiggede stille på ham, et tip? Hmm... Hvor mon det kunne være? Hun kiggede ned af ham, det måtte vel være overkroppen? Han havde ikk det mindste reageret på hendes andre forsøg, men da hun tog hans overkrop virkede han lidt anderledes i udtrykket. Hun lagde en finger på hans pande, "jeg synes du klamre dig lidt her." sagde hun drillende og kiggede opgivende på ham. Hun rodede ham i håret og lagde hænderne på hans overkrop igen. Hun prøvede at kilde ham igen, på forskellige måder. Der måtte da være noget der virkede! Fingerspidser, blide berøringer, lidt hårdere? Hun forsøgte sig med det hele.

//Sorry :< Jeg er helt væk xD Du har set min dybe hemmelig om at være halvblind D:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 5 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Godric Man 21 Jan 2013 - 21:59

Godric sukkede. Helt ærligt. Havde det ikk været mere åbenlyst end det? Han rystede på hovedet. ”Du er stadig helt gal på den.” smilede han. Han begyndte stille at nusse hende stille i nakken med et flabet smil samtidig. Han havde besluttet sig for at gøre det så åbenlyst som muligt uden helt at sige med ord hvor det var. Han lage sit hoved drillende på skrå og betragtede hende.
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 5 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Gæst Man 21 Jan 2013 - 22:28

Hun kiggede stille på ham. Hun pustede kinderne op da han sagde hun stadig var galt i byen, det var da også så besværligt! Hvorfor skulle han være svær at kilde, dumme dreng. Hun kiggede stille på ham og lukkede det ene øje da han begyndte at nusse hende i nakken. Hun bukkede hovedet en smule frem og kiggede fortsat på ham. Hun havde forstået det, men det virkede også som en distrahering når hun blev nusset. Hun lagde hænderne på hans skuldre, "Du distrahere..." mumlede hun utilfreds og lukkede øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 5 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Godric Man 21 Jan 2013 - 22:48

Godric smilede en smule drillende. "Når, så det er distraherende?" Sagde han, og fortsatte med at nusse hende. Hvis hun havde tænkt sig at kilde ham vil han også blive ved med de5 her. Han fortsatte i små bløde cirkler, bare for at drille Keela en smule.
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 5 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jan 2013 - 7:22

Hun nikkede stille da han spurgte, selvfølgelig var det distraherende, hun kunne ikk andet end at nyde det. Hun lænede sig frem og hvilede hovedet på hans skulder. Hun nussede sig en smule ind til ham, "Du snyder..." mumlede hun stille. Hun kunne li det for meget til at kunne sige det i en sur tone.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 5 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Godric Tirs 22 Jan 2013 - 7:45

Godric smilede."det her er skam ikk snyd. I hvert fald ikk i mit vedkommende." Hans smil blev en smule drillende."du kan jo bare fortæller mig at Jeg skal stop, og så gør jeg det måske." Drillede han.
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 5 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jan 2013 - 8:09

Hun nikkede, "Det er meget snyd overfor mig..." sagde hun stille. Hun nussede sig mere til ham og fik armene om halsen på ham. "Du sagde måske, hvilket betyder at det ikk er sikkert at du vil stoppe!" sagde hun bestemt. Det var en undskyldning for ikk at sige at hun gerne ville have at han blev ved med at nusse hende. Det var egentlig frygteligt så behageligt det var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 5 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Godric Tirs 22 Jan 2013 - 14:43

Godric blev ved med at nusse hende og smilede ved det hun sagde. Han lagde hovedet på skrå, og bed sig kort i læben. Skulle han stoppe eller blive ved? Lidt efter stoppede han så med at nusse hende. Han kunne jo ikk side her helle dagen, vel? De skulle jo på et eller andet tidspunkt også videre i teksten. Han smilede til hende.
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven  //Keela// - Page 5 Empty Sv: En dag i skoven //Keela//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum