Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Magic in the snow -Khà EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Magic in the snow -Khà EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Magic in the snow -Khà EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Magic in the snow -Khà EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Magic in the snow -Khà EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Magic in the snow -Khà EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Magic in the snow -Khà EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Magic in the snow -Khà EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Magic in the snow -Khà EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Magic in the snow -Khà EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Magic in the snow -Khà

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Magic in the snow -Khà Empty Magic in the snow -Khà

Indlæg af Gæst Lør 16 Mar 2013 - 0:13

Tid: Sidst på eftermiddagen
Sted: biblioteket
Vejret: sne sne og mere sne
omgivelserne: studerende, biblitikare osv.
Beklædning: Slidt og godt brugt praktisk tøj-- jeans, vandre støvler, hærget brunlæder jakke med grønt for, skovmands skjort.

"Fordømt!" Han havde brugt timer nu, og han havde intet! hans udbrud havde til trukkets sig en del opmærksomhed, og en fornærmet bibliotekar irettesatte ham strengt. "ved Michaels alt for store næse" mumlede han ved sig selv og rødmede så over eden, han skammede sig stadig over den slags små ting, han sukkede og fortsatte.. hans mave rumlede, han havde brugt det meste af en dag på det, uden pause el. hvil og han havde intet!
Han var ingen troldmand, og han var ingen atomfysiker, men has væsen bød ham at grave i det. Noget måtte gøres!

Han rejste sig fra computeren og gik over til de okkulte bøger og fandt materialet om teoretisk vand manipulation.. Han sukkede meget dybt og begyndte at samle sammen på bøgerne. Det her ville blive en lang aften.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Khaa Lør 16 Mar 2013 - 0:39

Endnu en dag blandt bøger. Hans eget bibliotek var ganske vist lige så stort men byens eget bibliotek havde en vis charme. Det kunne indimellem bare være rart at sidde med en god bog og se verden gå sin stille gang omkring ham.

I dag stod den på Shakespeare. Men det var ikke specielt længe Khá kunne nyde roen. Khá havde en sædvanlig krog nærmest for sig selv i bibliotekets okkulte sektion. Der var potentielt en bog han selv havde skrevet. Da han så kilden til larmen, trak han ærkemagerkåbens hætte godt ned over hovedet. Han lugtede langt væk af engel! Nå ja Khá var heller ikke den typiske djævel så måske gjaldt det her også
Han brugte lige et par sekunder og sagde:

De virker ikke som den typiske "okkult-entusiast" og de er da noget højlydt. Må jeg være så fri at spørge hvad det er der er så vigtigt?
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Gæst Lør 16 Mar 2013 - 9:12

Halvt i sine egne tanker så han op fra bog stakkene, han havde forventet en ny bibliotekar, men det var jo bestemt ikke tilfældet.. I overraskelse, spærede han øjnene op, gik to skridt tilbage.

"JØSSES!" han hev efter vejret, mens han balancerede med bøgerne "Man må sige de forstår dem at snige dem ind på folk" Han fik sat bøgerne fra sig ved pulten han havde siddet ved det meste af dage, den var rodet, noter og sammenkrøllet papir lå spredt ud ved sine af computeren der lige nu stod tændt på F.U.Ns Pressemeddelelse om sneen.

Han så op på den særegne mand og smilede så og rakte hånden frem "John, og nej jeg er ikke lige frem en okkult entusiast må man sige, og det der er så vigtigt er vejret"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Khaa Lør 16 Mar 2013 - 10:08

Jeg er selv højt uddannet i det okkulte så jeg skulle nok kunne svare på et par spørgsmål ligesåvel hvis det kunne lette byrden. Og jeg er ikke speciel god til at snige mig, men jeg har siddet her længe. Man kan vel sige jeg er god til at gøre mig ubemærket i stedet.

Khá kiggede stadig ned så man ikke kunne se hans ansigt. Han rakte sin askegrå knoglede hånd frem for at svare på håndtrykket. Han var godt klar over at englen snart mærkede at han var kold som graven så han holdt sig klar i tilfælde af at "John" skulle finde på at gøre noget overilet
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Gæst Lør 16 Mar 2013 - 10:27

Da deres hænder mødes var der en ingen reaktion fra "john" han smilede bare og fortsatte samtalen, men for khà var det nok en anelse mærkeligt, ingen magiske energi, ingen følelse af englen kom fra manden.. "Jeg ville sætte pris på lidt hjælp, jeg har aldrig være god til det teoretiske.. og så har jeg ikke megen tålmodighed.. jeg er ved at læse op på vejeret, det her med frost og sne selv om vi er i marts måned.. og det bekymre mig.. jeg har en god ide om hvad det kunne gøre ved klimaet og lige nu forsøger jeg at sætte mig ind i hvordan.. og hvorfor vejret er radioaktivt.." han kløede sig i håret.. nå men alt hjælp er velkommen, han smilede varmt til khá og lagde så hovet på skrå.. "du minder mig om nogen.. kan bare ikke lige... nåhh pyt med det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Khaa Lør 16 Mar 2013 - 10:48

Det kan være de kender mine tidligere arbejdsgivere. Men hvis vejret er radioaktivt, kan det være fordi der er en bestrålingskilde af voldsom grad et sted eller også er det en magisk effekt. Både radioaktiv og magisk energi kan ses med en geiger-måler da begge typer energi vil vise sig som elektromagnetiske strømninger fra den kilde de kommer fra. Hvis det er tilfældet vil de kunne finde epicenteret på den måde. Jeg har selv været ærkemtroldmand i ca 200 år, så sig endelig til hvis de får brug for yderligere hjælp eller spørgsmål.

Khá satte sig igen ned med sin bog og en kop te der så ud til at være flere timer gammel
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Gæst Lør 16 Mar 2013 - 10:54

Han lagde ansigtet i tænksomme folder "jeg er mere bekymret over implikationerne i det her, hvis det her forlov at fortsætte kunne man stå med en ny is tid på hænderne.. og det er næppe godt for nogen parter, uanset arbejdets giver" han kløede sig i sit skæg "og så det at Forenede Undergrunds nationer oplyser der er spor efter både magi og radioaktivitet i sneen.." Han rystede på hovedet, det var alt forlænge siden han havde lavet den her slags, han sukkede og satte sig ned og begyndte at læse.. efter et stykke tid så han op og over på den anden mand.. "hvem var dine tidligere arbejdsgivere?" han var oprigtigt intereseret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Khaa Lør 16 Mar 2013 - 11:28

Horus, Anubis, Osiris og Thoth. Jeg skulle være deres inkarnation af retfærdighed blandt dødelige. Indtil jeg fik en ordre jeg til stadighed fortryder jeg fulgte. Så jeg måtte "bryde" min kontrakt hos dem. Og det er derfor jeg ser sådan ud

Khá trak hætten ned og man kunne nu se det askegrå ansigt på den indtørrede krop. Det lange sorte hår sat i en perfekt hestehale. Og de to røde orber hvor der nok en gang sad øjne.

Man går ikke væk fra en kontrakt med 4 guder ustraffet, men jeg fik kort tid efter et tilbud. Ganske vist en ny chef men en der lader mig være min egen herre. Og man går ikke sådan gennem så mange år uden at blive jagtet. Så derfor er jeg her
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Gæst Lør 16 Mar 2013 - 11:38

"John" så tænksom ud... "Jahh det kan der være noget om.. folk kan være ret.. fordomsfulde" der var en hvis mængte af trist hed i stemmen.. "jeg får i det store hele også bare lov til at passe mig selv, det hænder at der er arbejde til mig.. men alt i alt gør jeg det jeg føler er rigtigt og passende.. og lige nu er det så at seom jeg kan gøre noget ved det her forbistrede sne! jeg mener, balkan, mellemøsten og store dele af europa er ramt.. og folk giver skylden til spanske dæoner og atom våben.." han sukkede dybt, jeg ved det ikke, han lænede sig tilbage i sin stol, "det er ikke en gang mit bord, men jeg kan bare ikke lade være med at blande mig" han sad en tid med hænderne bag nakken, tilbage lænet i sin stol, så rettede han blikket tilbage på khà "hvis jeg må være så fri.. Hvad bad de dig om?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Khaa Lør 16 Mar 2013 - 12:18

Ja det kan blive problematisk hvis ikke man holder sig ude af nogle ting, men jeg har selv den tendens at jeg ikke kan lade være. Det er sådan jeg har opnået de arkane hemmeligheder jeg har. Sidste gang det skete, var der en heksejæger der mødte sit endeligt.

Da han blev spurgt, rettede han sig rimelig hurtigt op. Man kunne godt høre at det var noget der tyngede ham

Det kræver en længere forklaring, men jeg skulle slå min elskede og min søn ihjel
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Gæst Lør 16 Mar 2013 - 13:00

"john" nikkede, det var tydeligt han ikke havde lyst til at vide mere om hvordan Khà havde opnået sin viden, men han nævnte det ikke, og der var intet at spore ud over oprigtig sorg da han svarede, med en let hoved rysten "jeg begriber ikke hvordan nogen kan be om den slags.. ved lejlighed vil jeg gerne høre mere.. men hvis jeg må.. hvorfor valgte du den sti du gjorde? hvorfor ikke fortsætte med at kæmpe for retfærdighed.. bare fordi ens chefer måske er nogle... tumper.. kan man vel godt stadig støtte sagen?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Khaa Lør 16 Mar 2013 - 13:46

Det gør jeg på sin vis stadig. Man kan vel sige at jeg definerer min egen retfærdighed. Der er ikke ret meget retfærdighed i at skulle slå et uskyldigt barn og hans mor ihjel bare fordi at ens chefer ikke brød sig om hvad de var. Jeg besluttede for længe siden at andre skal ikke fortælle mig hvor min sti skal lede mig hen.

Khá tog sin te og en lille blå flamme manifesterede sig i hans hånd og få sekunder efter, kunne man se teen dampe igen

Mange vil nok sige at den retfærdighed jeg udøver er meget "øje for øje, tand for tand" . På et tidspunkt kan de få historien om min elskede og min søn og så er der forhåbentlig mere forståelse for den sti jeg har valgt
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Gæst Lør 16 Mar 2013 - 13:58

Han nikkede, det var tydeligt han forstod hvad Khà mente, "nu tænkte jeg mere at tjene Satan.. " så smilede han og fortsatte "jeg bebrejder dig intet, eller dømmer på nogen måde, jeg forsøger bare at forstå dine valg.."

Han sukkede og rystede på hovedet, "undskyld" han vendte tilbage til sine bøger

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Khaa Lør 16 Mar 2013 - 14:30

Jeg tjener skam ikke Satan, men det er rigtigt han gav mig magt for at kompencere for min nuværende tilstand. Der har på intet tidspunkt været krav fra ham. Jeg er fuldt ud min egen herre og har min tilværelse som jeg vil have den. Noget siger mig du har truffet lignende valg siden du ikke en gang bruger dit sande navn. Det gør jeres slags nu også sjældent.
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Gæst Lør 16 Mar 2013 - 14:40

han smiler.. "slet ikke.. jeg har bare gjort mig den erfraing at ens sande navn er farligt i de forkerte hænder, og at folk har en tendens til at forvente mirakler når en som mig kommer til den for at hjælpe, så er det nemmere at gøre det som menneske.. du ved - give en mand in fisk og han har mad en dag, lær ham at fiske og han har mad i en livs tid- " Hans ansigt blev lagt i tænksomme folder.. og så forsatte han "jeg håber for din skyld du har ret"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Khaa Lør 16 Mar 2013 - 14:55

Nu snager jeg måske for meget men du virker næsten til at skamme dig over at du ikke kan lade være. Det virker lidt som om du ikke burde tage dig af den slags. Man skulle jo tro at de allerede vidste eller som minimum har en tanke om hvad der kan være galt. Det her lyder måske mærkeligt når det kommer fra en som mig, men et helt basalt element i at beherske magi er også at spore og fornemme det. Så jeg tilbyder gerne min assistance
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Gæst Lør 16 Mar 2013 - 15:16

"Jahh det kan jeg jeg skam, og jeg har også en ide.. det der er finten er at der er noget der ikke stemmer... 1. de oplagte skyldige er ilddæmoner 2. det har sneet med magisk sne siden jannuar nu og snene er der oven i blevet radioaktiv... hvad jeg ved om magi er at det ikke burde være muligt for et væsen holde en effect der ramme det meste af et kontinet fanget i sne og frost i mere end tre måneder... jeg er bange for his ikke snart der er nogen der gør noget så har vi 1. en ny is tid på hænderne, og 2. selv hvis i retter op på skaderne der ersket nu så er jeg bange for at der kommer svære problemer i de ramte regioner" han blev tænksom "naa jeg skammer mig ikke, men jeg har et job, jeg er en Guardian, normalt er der andre der burde tage sig af sådan noget her.. men jeg kan bare ikke lade være.. jeg er lidt for nysgærig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Khaa Lør 16 Mar 2013 - 15:38

Det kan være de har lagret magien i et objekt der fungerer som et batteri for effekten, så skal du bare finde kilden og slukke for den. At ødelægge den vil formodentlig resultere i en voldsom magisk eksplosion.
Jeg tror ikke det er ilddæmoner, da de har en tendens til at være langt mere voldsomme. Jeg tror måske du skal vænne blikket mod djævle der kan tænkes at have et motiv i stedet for. Det vil derudover også ligge til en djævel at forvirre så man ikke regner den ud med det samme
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Gæst Lør 16 Mar 2013 - 15:46

"jeg tænker noget lignende.. mit problem er at jeg ikke er.. magisk.. ømmh teoretiker.. jeg er.. mere praktisk anlagt.. det er lidt her jeg sidder fast, jeg har fundet alt hvad jeg kunde på nettet, og var kommet der til hvor jeg ville kaste mig over de teorien.. men.. jahh stænget taget giver den slags mig migræne" han smilede skævt til khà

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Khaa Lør 16 Mar 2013 - 16:32

Vi kan ikke allesammen være teoretiske, men det har da lykkedes mig at beherske den Arkane Flamme så mon ikke jeg kan hjælpe dig med hvad end spørgsmål du måtte have. Du har udvist mig respekt og høflighed så kan ikke se hvorfor jeg ikke skulle hjælpe dig
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Gæst Lør 16 Mar 2013 - 17:18

"Tak, det sætter jeg pris på.. humm jeg vil forske lidt nermere i det" Smilende lidt for sig selv og vendte så tilbage til sine bøger med et suk. Hensunken i bøgerne var det tydeligt som han selv sagde det -at han ikke var en teoretiker-

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Khaa Lør 16 Mar 2013 - 17:27

Det er bare af ren nysgerrighed men er de overhovedet klar over hvad de skal kigge efter? Hvis ikke de ved hvor de skal begynde kommer de til at sidde og læse i meget lang tid
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Gæst Lør 16 Mar 2013 - 17:47

"tjaa" sagde han og lænede sig tilbage igen "Lige nu er det basis i vand manipulation, og der efter.. det har jeg ikke tænkt over, jeg har ikke meget at gå efter.. men det håber jeg på at ha når jeg har forstået teorien lidt bedre" Han smilede.. rystede så på hovede "jeg tror ikke jeg har haft gang i så meget forskning på en gang siden engagn i 1600tallet"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Khaa Lør 16 Mar 2013 - 17:53

Så er det heldigt, at jeg har brugt ca 400 år på netop forskning af stort set alt indenfor magi. Hvis det du siger er sandt så er tid ikke det du har. Jeg ville starte med noget lidt større end bare vandmanipulation. Manipulation af et element bunder ud i de samme teorier, det eneste der kan have påvirkning er hvis du har en stærk forbindelse til det pågælende element
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Gæst Lør 16 Mar 2013 - 18:12

"okay.. såå jeg skal finde nogle helt andre bøger..." han sukker dybt.. jeg går ikke ud fra du kan overtales til at tage en mere aktiv del i den her research?.. jeg har nemlig både et job, og nogle andre ting jeg også er nød til at tage mig af til dagligt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum