Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Magic in the snow -Khà - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Magic in the snow -Khà - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Magic in the snow -Khà - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Magic in the snow -Khà - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Magic in the snow -Khà - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Magic in the snow -Khà - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Magic in the snow -Khà - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Magic in the snow -Khà - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Magic in the snow -Khà - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Magic in the snow -Khà - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Magic in the snow -Khà

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Magic in the snow -Khà - Page 2 Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Khaa Lør 16 Mar 2013 - 18:33

Jo det kan jeg jo nu nok. Det er trods alt en hobby for mig at undersøge magiske fænomener og hemmeligheder. Man bliver jo kun ærkemager ved at kigge i bøger istedet bare på dem. Men til en start vil jeg anbefale dem at læse den her i stedet for

Khá gik hen til en glasmontre og låste den op med en lille guldnøgle. Der lå 4 bøger og han tog den hvor på der stod "Arcana Mentalis"

Den her omhandler kontrollen af forskellige energier og der er også dele i den der omhandler at gemme energierne. Selv vil jeg starte ud med at finde muligheder for hvad der kan bruges for at holde en konstant effekt. Men de må selvfølgelig forstå at en eller anden form for gengæld vil være på sin plads
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà - Page 2 Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Gæst Lør 16 Mar 2013 - 18:57

Han løftede et øjen bryn.. "ja selvfølgelig" "john" havde regnet med dette, ingen djævel ville hjælpe ud af sit hjertes godhed.. han smilede og så på Khà "jamen sig til, sålænge det ikke er noget der påvirker mit virke eller er i mod mine etiske og moralske standarter såå er jeg bestemt med på at hjælpe, dem en anden gang" Han tog bogen, og sukkede, og slog den op på side 1

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà - Page 2 Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Khaa Lør 16 Mar 2013 - 19:30

Jeg har ingen interesse i at der er en faktor der får vippet vægtskålen i Kosmos. Nok er jeg en djævel, men jeg går stadig ind for balance. Min tidligere position's symbol var en vægt vhor jeg selv skulle sætte vægten i balance med den dom der blev udsagt. Og hvis der er en udefrakommende kraft der vipper vægtskålen, så er der ikke balance. Så taknemmeligheden vil være betaling nok i dette tilfælde
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà - Page 2 Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Gæst Lør 16 Mar 2013 - 19:52

John nikkede, han troede Khá ord, men han måtte indrømme i sit stille sind at han havde svært ved det... han rystede stille på hovedet, han hadede de her arbejdsskader. han så på khà og med respekt og velvilje i stemmen sagde han "Tak, det er jeg, yderst endda"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà - Page 2 Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Khaa Lør 16 Mar 2013 - 20:03

Jeg er udemærket godt klar besværet for dig i at vores to arter skal arbejde sammen men en fælles trudsel kræver indimellem nogle pekuliære alliancer. Og jeg forsikrer dem om at jeg står ved mit ord. Jeg ville normalt invitere dem til mit slot for at bruge biblioteket der men af respekt for din art vil jeg lade være.
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà - Page 2 Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Gæst Lør 16 Mar 2013 - 20:12

john smilede, "det er jeg bedre klar over end de fleste.. jeg har set mit gennem tiden, så det har jeg skam styr på" så lo han "og jeg takker for den manglende indbydelse til deres hjem, så vil jeg tilgengæld lade være med at tage dem til min sande bolige af samme årsager" Så sukkede han, så på bogen og fortsatte med et muntert smil på læben... "jeg går ikke udfra den her kommer på lydbog lige med det første?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà - Page 2 Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Khaa Lør 16 Mar 2013 - 20:26

Khá lo selv da der blev spurgt om lydbog.

Nej desværre der kommer ikke nogen lydbog, da det er en meget speciel bog men jeg kan lære dem at læse den meget hurtigere end de tror. De er et trick jeg lærte af en troldmand for et par hundrede år siden. Jeg lover dem edt er ganske ufarligt. Har de nogen som helst erfaring med arkan magi?
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà - Page 2 Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Gæst Lør 16 Mar 2013 - 20:33

Han kløede sig i skæget.. "en smule.. ikke meget, jeg har oftes stået i den anden ende deres arsenal.. men jeg har styr på grund principperne, med magisk ladning, osv. jeg er i den heldige situation at mit væsen og pga. den herre jeg tjener så er min magi usædvanligt stærk selv for en.. ja engel, så teori har aldrig været nødvendig for mig om man vil, jeg kan bare ting"
Han sukkede.. "det er vel egentlig der for jeg er i den her sittuation nu.. nok har jeg lært at holde af at lære men det her" vrænger en anelse "er lige i overkanten" han smiler skævt og virker til at more sig over situationen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà - Page 2 Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Khaa Lør 16 Mar 2013 - 20:41

Du skal bare lade din hånd hvile på bogen når jeg siger til. En strøm af billeder vil komme ind i dit hoved, så du forstår bogen i stedet for at læse den. Det vil være udmattende for mig så der er ingen fare

Khá tog bogen og holdt den åben i sine hænder og hans øjne blussede lidt op af den blå flamme. Khá's hænder begyndte at ryge svagt og bogens sider lyste svagt blå, og man kunne næsten se bogen pulsere af billeder

Så er det nu hvis de er klar
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà - Page 2 Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Gæst Lør 16 Mar 2013 - 20:54

"øhh det er ikke såå simpelt.. jeg er i det store hele immun overfor magi, og kan kun sænke den hvis jeg midlertidigt giver den til andre..."

Han ser tænksom ud og sukker så "hvis mine over ordnede så mig lige nu ville de få en skide balde... "

En svag gylden aura dukker op om en af bøgerne på bordet

godt jeg er klar.. han lagde hånden på bogen og håbede det her ikke var et trik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà - Page 2 Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Khaa Lør 16 Mar 2013 - 20:59

En vild strøm af billeder for ind i hovedet på John. Det var en horde af billeder omkring hvordan forskellige individer håndterede energier og hvordan de lærte at finde dem. Der var også mange med hvor det gik galt da nogen forsøgte at håndtere forkerte energier eller for meget af den. Der var også meget om forskellige slags energier, både mørke og lyse og elementerne. Der var sågar nogen fra da Satan lærte de første dødelige at bruge arkane energier.
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà - Page 2 Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Gæst Lør 16 Mar 2013 - 21:11

"Wauw.. det gik stærkt" John virrede lidt med øjnene, så så tænk som ud, bogen på bordet holdt op med at lyse "praktisk lille nummer du kan der" Han begynde at arbejde billedernes indhold igennem. "Jeg bliver nød til at tænke det hele igennem en gang til, i lyset af det her jeg har fundet ud af.. mange tak for hjælpen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà - Page 2 Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Khaa Lør 16 Mar 2013 - 21:16

Jeg gør det sjældent da jeg elsker en god bog men tiden er potentielt knap. Håber det har givet stof til eftertanke og kan hjælpe dig i din videre færd. Jeg skal naturligvis nok fortsætte med min del som lovet.

Khá tabte bogen på gulvet og satte sig ned i stolen igen. Han sad lige kortvarigt og tog sig til hovedet hvorefter han rettede sig op med et suk og sagde:

Det er så absolut heller ikke rart at gøre det nummer
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà - Page 2 Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Gæst Lør 16 Mar 2013 - 21:52

"det kan jeg se.. humm" han begyndte at samle bøgerne sammen, "jeg tror jeg låner de her" ser på khà "Tak for hjælpen" Han fortsatte med at rydde op, stansede og så på khà "jeg bliver nød til at gå nu, jeg har nogle ting jeg gerne vil gennemtænke.. men hvordan kan jeg få fat i dem en anden gang?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà - Page 2 Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Khaa Lør 16 Mar 2013 - 21:57

Hvis de blot viser dem så de er synlig i nærheden af min slotsport vil jeg få det at vide og så vil jeg finde dem
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà - Page 2 Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Gæst Lør 16 Mar 2013 - 22:30

Han nikkede "Godt det vil jeg så huske, med mig, skulle de have brug for det, er det nu noget nemmere.. han rodede i en af jakkens mange lommer og fandt et kort frem, "telefon numre, adresse og email, det er sådan jeg er nemmest at fange" han vente sig for at gå men inden han var ude af synsvidte med de mange bøger, vendte han sig om smilede og sagde "tak igen, håber vi ikke kommer til at stå på hver vores side for alvor" og så tjekede han ud af bilioteket

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà - Page 2 Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Khaa Lør 16 Mar 2013 - 23:14

I lige måde "John" Jeg er sikker på vores samarbejde nok skal producere resultater for os begge

Khá bukkede for ham da John var på vej ud. Han var så absolut ikke som de andre af hans art. De fleste følte sig frastødt på stedet. Men det var da godt nogen af dem kunne se en fordel i at lægge stridigheder til side
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Magic in the snow -Khà - Page 2 Empty Sv: Magic in the snow -Khà

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum