Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Adventure of the Army - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Adventure of the Army - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Adventure of the Army - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Adventure of the Army - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Adventure of the Army - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Adventure of the Army - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Adventure of the Army - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Adventure of the Army - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Adventure of the Army - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Adventure of the Army - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Adventure of the Army

Side 5 af 14 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Næste

Go down

Adventure of the Army - Page 5 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 14:49

Yuuki kiggede stille på Lucifer med et smil gog sagde"godt du har sovet godt Hr. General" hun blinkede drilsk til ham og strakte sin krop og gabte lidt i det hun over rødmede da han sagde hun skulle smide tøjet og rejste sig stille op og så på ham i det hun sagde"Nu laver du sjov ikke også?? lucifer du vil vel ikke ha jeg skal smide tøjet foran dig og især nu når du sikkert har glemt hvordan jeg ser ud uden tøj på" hun blinkede til ham og regnede stærkt med at han drillede men hun kunne stadig ikke lade vær med at lade blodet stige til hovedet så hun rødmede, hun kiggede lidt rundt og sagde"det lyder da dejligt med et lang bad så komme jeg bare inden maden er klar og jeg når først der hen og vaske mig som du jo siger nogen gange Sir, Damerne Først" hun blinkede til ham og gik stille ud af teltet mens hun fast holdte et drilsk og forførende blik mod Lucifer

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 14:59

han nikke bare til det første hun sagde af det var godt, "nej jeg drille ikke jeg sagde af det var min første ordre og dem laver jeg aldrig sjov med, og bare roligt det har jeg ikke gemt hvordan du ser ud, duen tøj på" sagde han og blikke drille til hende, "ja det vil det og hvem sige af jeg har sammen mener her i militær som når jeg er der hjem og vi har alligevel også kun fælles bad her i leje" sagde han og gik efter hende, han regn nu ikke med af hun gjort det og han vil også kiggede noget hvis hun gjort det, de kom over til et lang telt hvor de havde laver til af man kun til sammen et bad ud over alle kun ser hvem der var i bad da det var fælles, "vi kan nemt tager et bad samtid" sagde han bare for af drille hende lidt mere.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 15:04

Yuuki over rødmede da han sagde det i sådan et tonelege men kunne så se på hans blik at han bare prøvede at drille hende, hun kiggede lidt mod fælles badet og kiggede så lidt strængt på lucifer og sagde"haha ´tror du at jeg ville lade dig se min krop igen desuden har du ikke set mine bryster eller ja noget af ... ja det os lige meget det jeg mener er bare at du kommer heller ikke til at se mig nøgen uanset hvad" hun blinkede drilsk til ham nu fordi nu skulle han få tilbage nu ville hun os drille ham lidt. Hun smilede sødt og uskyldigt da de kom hen til badet og hun kiggede stille ind i det hun så på de mange bruser og sagde med et lumsk smil på læben"Jooh du har ret Lucifer lad os tag et bad sammen du tager et dejligt forfriskende bad her ude i sand og Flaske vand mens jeg tager et køligt bad her inde i fælles badet med dette skildt foran døren" hun tog et frem fra siden ved teltet hvor der stod ikke mere plads og smilede ondt til ham og gik der ind og lukkede for teltet og sagde"Og ingen smug kiggeri selv om jeg ved du aldrig kan finde på det siger jeg det for en sikkerheds skyld du skal jo vise dig fra din bedste side Hr, General"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 15:16

"hvem ser af jeg ikke har set dig nøgen hvem sige ikke af jeg lyver ved pool den dag" sagde han og kiggede på hende, da de kommer der over vvidste han med det sammen af hun laver sjov med ham som om hun vil det, "selvfølgeligt gør jeg ikke det men du har ikke sagde noget om de andre" sagdd han drille igen og klaape hende drille på bagdel, han gik over til vand sted og vakse sig hurtig der og tog så en smør bagefter mens han venter på af hun skulle bliv færdig, da han kun høre af hun slukke for vand kun de godt snakke til hinande og kun høre det, "hvad for jeg få af tager dig med ud på nogen mission kun os to" spurget han og mens han ryge roligt videre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 15:22

Yuuki nød vandet glide ned af hendes krop og tænkte på hvad Lucifer mund lavede der ude hun så på sig selv lidt og tænkte*?? gad vide hvorfor han dog er så stille der ude ! ?? vent haha årh lucifer altså... du så let at vide hvad du vil gør vis du alene ?? hah han ryger sikkert lige nu??* hun slukkede stille for vandet og tog et håndklæde om sig og tørte stille sit hår og krop og kiggede lidt efter noget rent tøj, hun fandt nogen militær farvede Shorts frem og gjorde dem utrolig korte efter som det jo var hendes, og tog en top på i grå og tog sine dogtags over halsen og kom stille ud der fra med sit halv våde/tørre hår ned af rygge, og kiggede stille på lucifer i det hun rystede på hovedet og svarede"Hah vis de andre kom ville jeg være klar på det og du siger jo at du aldrig kunne finde på sådan noget så det stoler jeg vel på fordi så meget bad ass er du vel heller ikke Sir" hun blinkede drilsk til ham og gik hen ved siden af ham og kløede sig stille på halsen og kiggede mod himlen i det hun sagde"hmmm??? ..... Hmm??? det ved jeg egenlig ikke Hmm?? det ville jo os komme an på hvad du gerne ville have fra mig??" hun kiggede stille over mod Lucifer med et lidt kækt smil på læben

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 15:31

han havde lige røg færidg da hun kom ud fra telt, "er du sikke på det og så kiggede jeg bare ind imorgen eller næste gang du tager i bad hvor jeg er til sted og jo det kan jeg godt gør det bare ikke normal" sagde han og kiggede på hende, "det er ikke hvad jeg vil har for det, det er for d vil giver for det" sagde han og smiler roligt, og gik roligit over mod fælles telt for af få lidt af spise og drik, de alle sammen skulle af sted ind til by eller ham og hende de andre skulle kun bliver her i leje og passer på den, han tog noget mad og lidt vand hvorefter han sad sig ned og begynde roligt af spise.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 15:38

Yuuki kiggede flovt på lucifer og gik stille med ham og roede sig lidt i håret i det hun sagde"Hmm?? det må.... jaaah ... Hmm du kan få lov til at tag badet først om morgen og du kunne aldrig finde på at kigge ind i mens jeg tog bad vel??!" hun kiggede lidt lettere nervøs på lucifer og bed sig let i læben for ikke at tale over sig mens hun tog noget mad op på en af pap tallerknerne og så mod Lucifer og sagde stille"Hmm ?? menskal vi egenlig ikke ind til byen i dag alligevel??" hun kiggede undrende og nysgerrigt på lucifer og ventede på svar i det hun satte sig ned ved en af bordene og kiggede stille mod lucifer med et smil på læberne og spiste stille, da hun vr færdig rejste hun sig op og tog pap tallerknen og smed den ud og tog en vand flaske i hånden og ventede på at lucifer blev færdig, i mens hun ventede tænkte hun lidt over hvad hun mund skulle gi for at tag med ham fordi hun ville utrolig gerne men hun havde ingen penge der var hendes eller noget andet end hende selv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 15:49

"det er jge da ligeglad med af kom første til bad" sagde han lige ind de når til fælles telt, han sad bare roligt og spise, da var første færdig 10min efter hun var, hvorefter han han rejse sig og tog også en vand flaske med sig, "jo det skal vi så følge regler der ind ellers kan det godt går galt men vi ses over ved en af jeep om 10min så køre vi" sagde han og kiggede kort på hende ind han gik over til general telt og pakke de få ting han skulle havde med, som han våben og lidt tøj og hans blod, han stod som den første af de to ved jeep 3min efter han havde sagdet det til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 15:55

Yuuki satte sit hår op i en elastik så det hang ned bagved men ikke foran så hun kunne se mere, hun tog sin hånd pistol med og en lang smal lille kniv med som hun spændte i et belte hun havde om låret og lignede en rigtig action kvinde. hun kiggede lidt rundt og tog en hår spænde i der os kunne bruges som en lille kniv eller dirk oplås vis det skulle bruges på et tidspunkt. hun kiggede lidt rundt og i det telt hun var gået ind i det var jo hendes, hun tog en lyd dæmper med og tog stille ud til jeepen og så på Lucifer og sagde med en lidt fræk under tone i stemmen"Nåårh jamen hvad vil du så ha Hr, General min krop mig eller at jeg sover ved dig nogen gange jeg kan jo ikke rigtig gi andet end mig selv tilgengæld for at komme med dig på en af dine små missioner bare dig og mig i denne hede øde marke" hun blinkede til ham og drillede ham nu og fugtede sine læber med tungen fordi det var så varmt og tog lidt af sit vand og kiggede på lucifer i det hun satte sig ind,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 16:06

han sad i jeep og venter på af hun skulle kom ud, han starte jeep da hun sad sig ind hvorefter han begynde af køre, "det ved men aldrig og din krop kun være dejligt i den her hede så skal det nok bliv ex meget hede" sadge han for sjov bare for af drille hende, han køre roligt ind mod by i en normal fart da de ikke skulle skylge sig, "det er skal op til dig hvad du vil giver for det hhvis du vil med og de er ikke små kun hvis nogen ødeladet plansen" sagde han og kiggede kort på hende, hans ting var på bagsæd og sniper var ind i et etui og hans pistol havde han ved sig en side og kniv ved den anden, han havde ikke en normal kedeligt 9mm pistol, han bruge en desert eagle, "kan du enlig ligger stille det sammen sted i meget lang tid ud der sket noget spænde så du røv keder dig kan du det" spurget han og kiggede kort på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 16:12

Yuuki kiggede på lucifer og rødmede stille i det hun sagde"hmm hvad med at vis jeg må komme med dig ? så sover jeg ved dig de dage jeg er med dig?? hva siger du til det Hr, General" hun grinte lidt men mente det og så på ham og kiggede så bagi jeepen lidt og sagde"Wow det er meget du har taget med men det er vel også helt fint nok??" hun kiggede lidt på sniperen og så hans desert eagle og sagde"Nåårh hvor har du dog fået den Desert Eagle fra??" hun kiggede lidt på ham og sagde"Hmm om jeg kan ligge stille i utrolig lang tid uden der sker noget spændende ja det kan jeg vel men jeg går mest ind for nærkamp men jo det kan jeg da godt men hvorfor spørg du ?? General" hun blinkede fordi hun nægtede at kalde ham andet end sir, eller general, eller hr, hun kiggede på sin kniv hun havde ned af benet med et smil og hun havde os nogle lange slags svær spændt omme på ryggen der var to specialt lavet til hende, og kunne modstå skud så de var os som en slags skjold.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 16:20

"det kan vi godt sige hvis vi få sove lidt så ikke er sikke" sagde han og køre roligt videre, "det er ikke så meget jeg har med det mest af ting jeg skulle har med ind til by fra leje ellers har jeg kun sniper og skulde taske jeg skal havde med mig så har du lige plus mere ind mig var" sage han og smiler svagt, "den har jeg haft i rigtig mange år mens jeg har være general og jeg synes af 9mm er for kedelig" sagde han og kiggede kort på hende, hun havde en 9mm som alle andre ud over ham og nogen få andre, "hvorfor jeg spørge om det, det er fordi hvis du skal med mig ud på en af min mission skal vi kun ligger stille et sted det er ikke noget nærkamp i det kun hvis vi bliver opdage som ikke er mener" sagde han og kiggede kort på hende, nu var de snart ind i by så kun de kom til af arbejde lidt igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 16:26

Yuuki smilede sødt og sagde"okay men vi kan os sige at du bestemmer hvornår du vil ha jeg skal sove ved dig vis jeg må komme med på dine små natte missioner desuden kan du jo ikke tag andre med fordi de har jo ikke vinger som vi har og mine vinger er ikke så tydelig efter som de er sølv så jeg skulle nok kunne snige mig tæt på og lægge helt stille" hun kiggede lidt på sig selv og smilede sødt i det hun sagde"Jeg kan godt i at ha lidt at vælge imellem desuden den her pistol har tilhørt min bror og der er ridser fra hans kniv mærker på den af dem han har slået med den så jeg vil nu mene min også er speciel" hun blinkede til ham i det hun sagde"Hmm?? hvad skal vi egenlig inde i byen sir??" hun kiggede lidt nysgerrigt på ham og kiggede lidt rundt fordi de var næsten ved byen nu

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 16:34

"det kan vi også godt sige og det er ikke kun om natten det kan nem vare flere dag som de også skulle gør sidste indtil den bliv ødeladet" sadge han og kiggede kort på hende, han nikke bare til det næste hun sagde om hendes pistol af det havde være hendes brors, "jeg skal arbejde videre alene og du skal sikke går rundt i by og hold øje med der ikke bliv lavet balle sammen med nogen andre så jeg håber du kan bruge andre våben ind lige sniper" sagde han og stop jeep ud ved nogen militær telt, han gik ind i det en telt med en takse og kom ud med et artomaskine gevær, "her og du skal går sammen med den gruppe der over" sagde han og peger over på nogen fyre som hold pause, hvor han tog sig ting og forsvande ud i by.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 16:42

Yuuki så på Lucifer og lyttede til det han sagde og nikkede forstående i det hun stille steg ud af jeepen da han holdte. hun kiggede lidt rundt og kiggede på de forskellige fyre der gloede på hende og piftede. hun rødmede let over alt opmærksomheden og tog i mod våbnet lucifer stille gav hende og kunne mærke hvor tungt det var men stod i mod med et smil og sagde"Wauw tak tror jeg og selvfølgelig kan jeg finde ud af bruge andet end bare lige en sniper" hun kiggede stille efter lucifer og sagde"Javel general pas nu godt på dig selv blandt de slemme beboer" hun blinkede til ham for at drille ham lidt inden hun så ham forsvinde i mængden og kiggede på de andre fyre som begyndte at gå. hun gik stille med dem. med Automaskin geværet over skuldren og kiggede på fyrene. hun så rundt i byen og tænkte*Det er da mærkeligt der pludselig blev så ?? så stille" hun roede sig stille i håret og sagde"hey drenge?? burde vi ikke trække os lidt tilbage der er så unaturligt stille her??" de kiggede mærkeligt på hende og en af generalerne rystede på hovedet og gik videre, men der var altså noget i fære.......

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 16:48

han smiler bare kort da hun sagde noget til ham og så ikke af hun blikke til ham da han havde ryg til hende, han havde sig skulder takse over skulder og sniper på ryg, han bruget lidt tid på af kom tilbage til det ødeladet hus som han havde ligger i dag før, han pakke sniper ud af etui og lad sig ned og tog stille til af skylde hvis det behøve mens han hold øje med by og de andre fra leje, han kun ser hvordan fyr på Yuuki kiggede nysgerrig på hende men det var han ligeglad med, han smiler roligt og kiggede på nogen af de andre hold, ingenting af ser, det her går stille og roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 16:54

Yuuki så lettere nervøs rundt og sagde"Hør der er altså et eller andet galt her der alt for stille og folk er os begyndt at gå her fra! jeg tror altså det er en fælde!" hun kiggede rundt og hørte et skud og før hun vidste af det stod hun i en skud krig. man kunne ikke se hvor de skød fra fordi det kom næsten fra alle vinkler de andre gik i dækning. og en af fyrene tog hurtigt fat i Yuuki og fik hende bagved et hus. Hun kiggede stille på dem alle og sagde"hvad sagde jeg" de kiggede på hende og himlede med øjnene eller nogen gjorde generalen diageret nogen hen til visse steder bagved huset og foran det og sagde til yuuki hun skulle blive i sikkerhed. yuuki så på ham lidt og sagde"Nej jeg vil os kæmpe" han rystede lidt på hovedet men fik hende ind af et vindu i et af de andre huse så hun kunne gå igennem hus for hus mod et af stederne hvor skudene kom fra, og de fleste steder kunne ikke ses Fra Lucifers position fordi nogen var gemt inde i husene

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 17:00

han lå bare og slappe af og hold øje med de forsekellig sted i by og kiggede over på gruppe som var i et skud krig, han skylde dem han nu kun ser af dem og bande let over af han ikke havde sit indforød på sniper så kun han bare skylde dem gemmer væk som han var sikke på, han rejse sig op med snioer og sigt ned mod det forgik, han skylde nogen få flere dem de kort kom til syn, hvorefter han lad sig ned igen og tog lidt blod af drikke da han ikke kun hjælp mere, hvor han tog noget tyk gummi for af få ånde til af lugte af noget andet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 17:08

Yuuki listede stille igennem husene og blev uopdaget da hun så en af dem der stod og skød sindsygt med et gevær mod delingen tog hun stille knivene fra hendes ryg frem og listede bagved ham i det han vendte sig om gav han nærmest et gyser skrig fra sig og i samme øjeblik hørte man pistolen gå ud og et lille bump. Yuuki havde skåret hans hoved af ikke fordi hun nød at se så meget blod på sig selv og ham der lå død men bare fordi det var nemmere nu når han var så stor og havde sådan et våben de havde jo intet i mod at skyde gennem sig selv og dræbe dem og deres fjende. Hun kiggede stille rundt og så stille nogen løbe mod hende , hun råbte efter generalen og de ándre i det hun fik de sidste lokket ud på åben plads og gik i dækning for skudilden, inde i et hus. hun kiggede på alle de døde og tog stille sine svær ombagved ryggen men hørte lige i det hun gjorde det. hørte hun en komme løbende mod hende hun hoppede ud af vinduet og trak sin pistol frem og skød ham lige mellem øjnene og smilede lidt ondt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 17:15

da han havde druk lidt blod lad han sig ned igen og så ned på plads hvor skud kring var og gab ikke af skylde flere da de klar sig, nej han skylde lige en, ind han skylde en af hans ejer fra leje han så ikke hvem det var men person overliv da, han lad kort sniper og begynde så af kiggede rundt i by, så lad han hele dag indtil hvor de andre fik fri bare ikke lige ham, han skulle bliv ligger hele natten med og spise her op hvis der kom en op til ham med det ellers vil han ikke få noget og lidt af drikke havde han også så overliv vil han da ud mad, han gab ikke af skifter til indforød da mørke begynde af kom frem da han så fint ud, han så som om det var dag selv om han godt vidste af det var aften og snart natten.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 17:20

Yuuki kiggede lidt rundt og de gik stille videre og søgte i området. yuuki gik med dem hele vejen og hørte efter altså parerede ordre ellers ville hun jo bare blive smidt tilbage. hun kiggede lidt mod det sted Lucifer skulle være og smilede sødt i det de gik tilbage. hun så på dem og sagde stille "tak" til hendes rednings man i det hun stille gik ind og tog mad til to. hun vidste godt lucifer egenlig ikke havde brug for mad eller det men hun ville nu give ham det alligevel. hun kom gående op til ham helt vaklende og så helt mærkelig ud sådan som hun gik men hun gik jo os med to tallerkner og to vandflasker fordi han skulle da ikke sidde alene her oppe og månen oplyste mørket for Yuuki så hun kunne sagtens se hvor han var da hun kom der op lydløs smilede hun og stillede det fra sig og sagde"Hva så Hr Lækre General røv ?? Har du kedet dig??" hun roede lidt undrende i sit hår med et ´fjoget smil på læberne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 17:28

han lå bare og slappe af i krop og kigger rundt i by om der vil sket noget som der nok ikke gjort, da han kun mærke enes person puls tog han sin pistol frem og sigt over mod den lidt ødeladet trappe han var klare til af skylde hvis det ikke var en af hans ejer som han regn med man tog ikke sikkehed i det, da han så af det var hende toh han pistol tilbage i hyles og kiggede roligt på hende, "ikke så meget og det er din røv der er lækre og ja det har jeg og har jeg få tjener på dejligt" sagde han og kiggede på hende, sidste han havde haft tjener var den gang han var adelig men det var utroligt lang tid side, han sad sig op og tog imod mad og flaske med vand, og begynde roligt af spise af mad.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 17:35

Yuuki grinte stille og satte sig ved hans side og så på ham lidt i det hun stille strøg en hårlok væk fra ansigtet og så på ham med smilet på læberne og sagde" jamen så er jeg din tjener for en dag smukke og kun fordi du gav min røv et kompliman eller måske fordi du er så nuttet nogen gange" hun grinte og tog lidt vand i det hun kiggede ud over byen og sagde stille"sig mig?? vis du ikke kunne se i mørke og sådan ville du så ha skudt efter mig vis jeg ikke havde svaret dig vis du spurgte hvem det var??" hun kiggede nyssgerrig på ham og ventede på svar i det hun stille begyndte at spise noget af maden mens hun nød stilheden fra byen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 17:42

"okay lyder dejligt af jeg har tjener på resten af dag" sagde han og tog lidt af vand, "det kun godt være af jeg havde men person vil heller ikke kun ser mig og jeg vil nok har nogen indforød brille på eller så noget" sagde han og kiggede kort på hende, han spise resten af mad og mangle nu bare lidt blod og en smør, han tog en termoklade fra sig skulder takse og drak lidt af indhold hvorefter han tog en smør og tænde den og røg stille og roligt, "når hvad har du så tænke dig af du tager tilbage til leje eller bliv her ind i by og sove" spurget han og kiggede kort på hende ind han kort kiggede ned i by.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 17:47

Yuuki grinte let og sagde"Hmm ja din tjener for i dag eller rettere sagt nat efter som mørket er faldet på og det er blevet mere skummelt her og mere koldt og de fleste allerede sover og ja du forstår mig nok" hun smilede kært til lucifer i det hun stille så på ham og sagde af ren nysgerrighed" sir? tænker du nogen sinde på hvordan mit blod mund smager når du ser mig bløde? eller er nær mig?? tænker du så på nogen gange at bide mig altså bare ren nysgerrighed??" hun roede sig i håret mens hun havde et lidt fjoget smil på, og bed sig let i læben og sagde"det ved jeg ikke jeg overvejede om at tag tilbage men jeg ved nu heller ikke jeg tror jeg bliver her og ser mig lidt omkring måske??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 5 af 14 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum