Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Music and Wine (Lena) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Music and Wine (Lena) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Music and Wine (Lena) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Music and Wine (Lena) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Music and Wine (Lena) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Music and Wine (Lena) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Music and Wine (Lena) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Music and Wine (Lena) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Music and Wine (Lena) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Music and Wine (Lena) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Music and Wine (Lena)

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Music and Wine (Lena) - Page 3 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Fre 12 Jul 2013 - 22:55

Han kiggede næsten sørgmodigt på hende, da hun sagde at hun nøjedes med den hun var nu. Han trak hende lidt ud fra sig og lagde sine hænder på hendes kinder og kiggede dybt i hendes øjne. Hans grønne øjne havde en helt sørgmodig glød lige nu.
Han smilede forsigtigt til hende og sagde: 

Hvorfor i alverden begrænse dig selv sådan? Hvis man skal acceptere nattens gave, skal man også have accepteret hvem man selv er. Du er en smuk kvinde og hvorfor skulle du ikke have lov at fejre det? Nyd hvem du er nu og så vil det liv natten byder dig, være så meget mere fantastisk.


Han gik langsomt om bagved hende og lod sine hænder vandre ned af hendes arme. Han flettede hendes fingre med hans egne og lod dem glide hele vejen op fra hendes hofter og sluttede lige før hendes bryster. Han fjernede håret fra hendes nakke og med læber der næsten rørte hendes øre hviskede han: De former passer slet ikke til hvem du er nu.... De passer til en kvinde....
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 3 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 23:05

Lena betragtede ham undre sig over hans sørgmodig blik havde hun gjort noget forkert? eller hvad var det, men det fandt hun dog hurtigt svar på for han holdt hendes ansigt imens han kiggede hende dybt i øjne.

Hun lyttede men sukke svagt "jeg ved det og du har ret, men jeg er blevet mobbet meget igennem mit korte liv og har kaldt mig grim, tyk og svag men det er først nu jeg rigtigt har indset at jeg ikke er grim"svarede hun stille.

Lena mærkede ham bag sig, hun lad ham føle sin krop og lyttede til hans ord"jeg vil også gerne ændre mig, det er på tide jeg lære at elske mig selv igen"sagde hun stille og vendte sig forsigtigt om mod ham. Hun lagede sit hovet mod hans mave for det var ca. der hendes krop nåede til" men i dit selvskab føler jeg mig smuk og som en kvinde"sagde hun stille imens hun mødte hans blik igen, hendes klare blå øjne viste at hendes ord var sande.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 3 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Fre 12 Jul 2013 - 23:18

Han lagde armene om hende og nussede hendes hår stille. Det var egentlig utrolig hvor hurtigt hun havde vendt sig fra frygt til tryghed. Båndet mellem Vampyr og offer kunne vise sig på mange måder. Den her var når det gik heldigt. Når det gik så det faldt bedst ud for begge parter. Men han måtte til gengæld også lette stemningen noget, for knyttede hun sig til ham på den her måde, kunne skiftet blive hårdt. Hvis hun da ønskede at modtage "nattens gave" når den tid kom

Han var jo lidt drilsk af natur, hvilket ofte kom til hjælp for at lette en stemning. Han holdt hende ud for sig og holdt hendes hænder ud til siderne og studerede hende. Med et toneleje lige så drilsk som hans blik sagde han: Det er da fordi du er en smuk kvinde. Nå vis mig så hvordan du mener en rigtig kvinde er
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 3 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Lør 13 Jul 2013 - 19:44

Hun betragtede ham stille imens han nussede hende, tankerne i hendes hoved kørte rundt i alle mulige retninger uden hun kunne finde rundt i dem men dog skubbe hun dem væk lige så stille.

Lena lagede let en hånd på hans imens hun kiggede ham dybt i øjne, hun ville vise ham at hendes ord var sande og at hun faktisk ønskede dette selvom det var mærkeligt. Hun sukke svagt da hans spørgsmål lød dog sendte hun ham et let smil"en rigtig kvinde er ikke flov over sin krop, hun finder sig ikke noget som helst, hun ved hvordan man går klædt"sagede hun let"og så ved hun hvordan man vinder en mands hjerte"sagde hun til sidst hvorefter hun kiggede lidt ned.

Alt hun snakkede med ham om, var så rart ikke længer at gemme inde i sig selv, det var rart at kunne fortælle om hvordan hun havde det og et der faktisk var en der lyttede og svarede uden at være ligeglad.
Hun krammede ham let men dog forsigtigt da hun ikke ville gøre ham sur eller noget, man kunne svagt se at hun igen var ved at være træt og måske det var hans chance" vis jeg må sove her, kan du bare tage mere blod"sagde hun lidt stille imens hun holdt om ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 3 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Søn 14 Jul 2013 - 1:36

Med et smil, gik han langsomt rundt om hende og lod en negl vandre hen over hendes hals og skuldre. Med et varmt men alligevel undrende toneleje sagde han: 

Jamen hvorfor klæder du dig så som alle andre forventer du gør? Hvorfor ikke føle dig som en kvinde fordi du vil, og ikke fordi andre vil? At vinde en mands hjerte er ikke det store problem. Men det af få en til at hungre efter dig er noget helt andet.


Han kunne ikke helt lade være da hun sagde at han godt måtte tage mere blod. Det var da en sød gestus, men ville han have mere så havde han taget det, lige så snart trangen havde vist sig. Med den ene arm holdte han hende tæt og den anden holdte han hendes hals blottet og kyssede den forsigtigt. Han sagde stille: 
Jamen Lena.... Bare det at tage blod er jo ikke sjovt. Det smager meget mere sødt hvis du giver det frivilligt. Bare det at give dig hen til mig.... Lad mig smage at du vil give dig.
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 3 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 17:30

Lena sukke svagt ved hans ord, de var sande men det var langt fra så let som det lød til at være og hun havde været igennem en del som blot gjorde det svære. Hun undlod stille at svare imens hun blot ikke på ham.

Da han stoppede op og trak hende ind til ham, smilede hun svagt og lukkede øjne imens hun lyttede til ham, men også nød hans Berørelse og hans forsigtige kys, dog forvirrede hans ord hende kort.

Lena smilede så stort hvorefter hun trak sig helt hen til ham og forsigtigt skubbe ham hen til sofaen, hvor hun lod sig falde ned på og trak ham forsigtigt ned ovenpå sig.
Nu kiggede hun op på han drejede hovet til side så halsen blev blottet, en let hånd lagede hun på hans ryg imens hun langsomt lukkede øjne "tag mig"hviskede hun blidt men dog kunne man høre at hun mente det fuldt ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 3 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Søn 14 Jul 2013 - 19:56

Man kunne se at øjnene igen lyste mere op. Sulten rørte på sig endnu en gang. Hvilket forvirrede ham. Det var ikke så længe siden han havde drukket hendes blod så han burde ikke få trangen igen så hurtigt. Det kunne måske være fordi at hun var menneske. Men det ændrede ikke på at hans øjne fortalte om hans sult.

Han kørte læberne op af hendes hals sådan at de næsten ikke rørte. Han duftede til hendes hals og lod forsigtigt neglen vandre hen af hendes hals. Uden der kom hul dog. Han kiggede hende dybt i øjnene med den dyriske glød. Det var som et rovdyr der var fascineret af sit bytte. 

Der er intet jeg hellere ville.... Men din krop er stadig svag fra sidste nat. Det ville kunne slå dig ihjel.... Det ønsker jeg ikke.... Det ville være fantastisk at lade tænderne synke i, men det ville ødelægge dig....
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 3 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 20:14

Lena betragtede ham let som han lå der og studere hende, men den glød der var i hans øjne fik hen dog til at løfte et øjenbryn let imens hun kiggede dybt ind i hans øjne, som efterhånden var ved at få hendes hjerte til at smelte men dog ville hun ikke sige det.

Hun lyttede til hans ord, men det undre hende dog lidt at hendes krop var så lang tid om at komme ovenpå igen "hmm jeg vil med glæde blive her, indtil jeg er klar igen?"sagde hun stille imens hun kiggede på ham og sendte ham et charmerende smil, hun kunne efterhånden mærke at hans krop vejede mere end hendes men det ignorere hun.
Forsigtigt lænede hun hovet let op og kyssede kort hans kind før hun lod sit hoved dumpe ned igen.
Lige nu håbede hun på at han ikke overvejede at dræbe hende men man vidste aldrig med disse mørke væsner.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 3 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Søn 14 Jul 2013 - 21:20

Han kiggede varmt på hendes hals og lod neglen glide hen over igen så der kom et lille hul. Han kørte tungen forsigtigt hen over så han kunne smage. Og såret lukkede sig da hans tunge igen var væk. Et lang og meget tilfreds suk passede hans blodrøde læber.
Han lukkede kortvarigt øjnene og nød fornemmelsen og smagen. Calebs største last var frisk blod og han nød det mere end noget andet. Stærkere væsner, stærkere rus. Men det her var så absolut ikke en fornemmelse han bare kunne skyde af sig

Han satte sig lidt op igen og han kiggede dybt i hendes øjne imens han forsigtigt kærtegnede hendes hals og lod hånden vandre ned af hende meget blidt. Med et nærmest flabet smil sagde han: Er du sikker på du vil det? Man ved jo aldrig hvad jeg kan finde på... Måske er et enkelt bid ikke nok
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 3 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 21:33

Lena flugte let hans finger med øjne, men sagde intet da han lavede hul kiggede blot på ham da han slikkede blodet væk før han så rette sig op.
Hun smilede svagt til ham imens hun dog også kunne mærke trætheden komme snigende ind på hende men den skubbe hun væk så længe det var muligt.

Hun sukkede nydende da han nussede hende ned af kroppen, dog lagede hun hovet let på skrå af hans ord, men smilede så lidt flabet" jeg er sikker, du kan gøre hvad du vil eller næsten"sagde hun lidt drilsk imens hun lod sin hånd køre ned af hans brystkasse med en blid bevægelse.
Hun ville vise ham at hun ikke var bange og at han ikke blot kunne slippe af med hende så let, faktisk nød hun hans selvskab og følte sig hjemme her hos ham, men hvorfor vidste hun ikke?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 3 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Søn 14 Jul 2013 - 21:41

Han lagde sin hånd på hendes lår og kørte den forsigtigt ned af hendes ben imens han kiggede på hende med et nærmest forførende smil. Den sødeste smag kom fra dem der var tilfredse eller opstemte. Ved hende virkede det som om det var begge dele. Det gjorde jo heller ikke noget. Det var jo trods alt sådan at "nattens gave" havde vist sig i ham.

Med en forførende ro i stemmen: Jamen dog du virker træt Lena? Jeg har da ikke været så hård ved dig har jeg det? Skulle du blive alt for træt?


Han løftede hende op i sine arme og bar hende ind til soveværelset og lagde hende forsigtigt ned og hviskede helt hende ved hendes øre: Hvis du vil, må du gerne sove her.... Jeg sover ikke...
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 3 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 22:05

Lena kiggede på ham med et roligt blik, en varm men skøn fornemmelse løb gennem hendes krop da han rørte hendes lår, ved hans ord rødmede hun svagt i kinderne"jeg tror ikke det er din skyld søde"svarede hun let en smule flov, men hun var jo blot menneske og det var længe siden hun havde sovet sidst så det var enligt ikke så mystisk.

Lena smilede da hun blev løftede op og båret ind til sengen, det mindede hende om hendes barndom, hun ´kiggede på ham da hun lagede sig til rette på hans seng, hvorefter hun så lagede en hånd på ham imens hun så spørgende på ham"vil du ikke ligge ved siden af mig? blot indtil jeg er faldet i søvn?"spurgte hun flirtende og sendte ham et frækt blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 3 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Søn 14 Jul 2013 - 22:14

Han kunne ikke andet end at returnere blikket og smile: Hvorfor ikke? Du frygter ikke jeg gør skumle ting ved dig når du ligger og sover? Hvem ved måske havde jeg skumle bagtanker. 


Han sagde det mest af alt for at drille hende. Hvilket hun også ville kunne mærke på ham. Han havde ikke nogen som helst skumle planer, og han var godt klar over at ved at bide hende og lufte ideen om at han ville gøre det igen så fik han et vist ansvar overfor hende. 

Han lagde munden helt ned til hendes øre imens hans ene hånd hvilede på hendes hofte. Meget stille sagde han: Jo jeg skal nok blive liggende til du sover
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 3 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 22:26

Lena lo blidt"nej det frygter jeg ikke"svarede hun let, hun lyttede stille til hans ord hvorefter hun smilede svagt men træt"tak"hviskede hun let, før hun krøb helt tæt på ham eller så tæt hun nu måtte.

Efter at have fundet sig til rette, kiggede hun kort på ham og smilede let"godnat"hviskede hun kærligt før hun lagede hovet ned og lukkede øjne, dog faldt hun ikke i søvn den første halve times tid, men efter den var gået var hun faldet hen i en dyb søvn.

Hendes ansigt var helt afslappet og hendes vejrtrækning var helt rolige, næsten som et lille barn der sov dybt. Hun havde heller igen mareridt eller noget andet hun sov fantastisk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 3 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Søn 14 Jul 2013 - 22:39

Han lå og nussede hendes ryg indtil hun sov godt og trygt. Han lod fingrene glide gennem hendes hår et stykke tid efter for at være sikker på hun sov dybt. Da han var helt sikker på at hun sov godt, klædte han hende af og pakkede hende forsigtigt ind i en af
hans skjorter,da hun ikke havde andet tøj med. Han lagde sig ned hos hende en halv time længere efter hun havde fået hans skjorte på. Bare så han var sikker på hun sov trygt.

Han gik stille ud i stuen igen og nød bare den sidste tid der var tilbage af natten. Han stod og nød et godt glas og kiggede ud over byen og lyttede til byens egen musik. Han kunne godt se at solen snart meldte sin ankomst så han lukkede for vinduerne og lagde sig ned og ved siden af hende og ventede på natten igen skulle komme
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 3 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 23:00

Lena sov tungt selv da han tog hendes tøj af lagede hun ikke mærke til noget, det eneste der kom fra hende var et lille nuttede grynt men det forsvandt hurtigt igen.

Efter mange timer senere, vågnede hun langsomt op et lille smil gled over hendes læber da hun mærkede ham ved hendes side, hun vendte sig forsigtigt om og lagede sig ind til ham så hendes hovet hvilede på hans brystkasse.
Lena smilede til ham imens hun blot nød at ligge her så tæt sammen med ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 3 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Søn 14 Jul 2013 - 23:07

Solen afsluttede sin rejse hen over himlen og månen tog igen over. Han smilede til hende da hun vågnede og sagde forsigtigt: Godmorgen... eller hvad man nu siger. Sovet godt? Jeg regnede ikke med det gjorde noget at jeg hjalp dig i noget mere egnet at sove i?


Det var godt at se hun nu var blevet mere tryg ved ham. Han kunne ikke lade være med at tænke over om hun måske kunne være egnet som vampyr? Hun havde jo en kvindes sensualitet. Nu manglede hun jo bare at tro på det selv. Det kunne godt være han skulle hjælpe hende med det, med mindre hun selv begyndte på det
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 3 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 23:17

Lena smilede stort"godmorgen"sagde hun let, hvorefter hun lidt forundret kiggede ned af sig selv, som nu kun var iført en skjorte og det hvide undertøj som bestod af en bh og et par g-streng.
Hun nikkede så let til ham"det er helt iorden"saverede hun let.

Lena satte sig let op og strakte sin krop, så man nu tydligt kunne se hvor smidig hun enligt var for hendes krop kunne strækkes mere end andres. 
Hun kiggede så lidt på ham med et forførende blik" hvad har du lavt i al den tid jeg har sovet?"spurgte hun helt roligt, imens hun let redte sit hår med fingrene "må jeg låne dit bad?"spurgte hun roligt imens hun lagede sig fladt på ryggen og så op på loftet.
Nu gled skjorten til siden og vidste hendes smukke former frem uden hun skjulte dem, det var et sort fremskridt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 3 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Søn 14 Jul 2013 - 23:51

Da hun strakte sig, lod han sin hånd glide let ned over hendes krop så hun forstod hvor smuk hun var. Han satte jo pris på skønhed. Med et lige så forførende blik sagde han: Jeg har skam lagt lige her. Ville du da ikke gerne have det? Jo selvfølgelig må du da det. Nu håber jeg ikke du er blufærdig


Han gik selv hen til sit skab og smed stort set alt han havde på bortset fra et par sorte boksershorts og fandt en morgenkåbe af sort silke. Han kiggede ned på hende og hun så faktisk smuk ud. Det kunne hun se på hans blik. Det var et blik der fortalte han vidste hvad han ville have
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 3 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Man 15 Jul 2013 - 11:16

Lena betragtede ham let og smilede da han rørte hendes krop, hun satte sig op imens hun kiggede på ham" der var godt" svarede hun let dog kiggede hun undrene på ham efter hans sidste ord" det er jeg vel ikke" svarde hun let. 

Dog rødmede hun let da han smed tøjet dog dmed han ikke det hele og det havde hun det fint med, hun betragtede ham let smuk var han men nåt han kiggede på hende så det ud som om hun var den smukkeste af de to.       


Lena gik ned fra sengrn hvorefter hun let lod skjorten glide af for så at ligge den på sengen. 
Nu stod hun blot i sit undertøj og kiggede spørgende på ham " følger du mig ud?" Spurgt hun let imens hun trådte et skridt hen imod ham.  
Lige nu prøvede hun ikke at skjuæe sin krop ig hun så faktisk afslappet ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 3 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Man 15 Jul 2013 - 11:22

Han gik hen bag hende og duftede til hendes hals og smilede til hende. Han tog let hendes arm og lod den hvile på hans egen. Han blinkede kortvarigt til hende og sagde: Selvfølgelig vil jeg det. Følg med.


Han hjalp hende roligt ud på badeværelset selvom det ikke var nødvendigt. Da de stod der ude gik han hen og åbnede skabene og pegede: Sæbe der, håndklæder der og badekåber der hvis du skulle få lyst til sådan en. Og skulle du have den slags lyster så er der aromatiske olier der. Badekar eller bruser bestemmer du selv. Hyg dig


Han smilede let til hende og gik stille ud igen og lod kort hans hånd strejfe hendes nakke
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 3 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Man 15 Jul 2013 - 11:33

Lena flugte med ham og trådte med ud på badeværelset,  hun kiggede rundt og blev lidt overrasket over at det var så stort, hun smilede så stort til ham"tak jeg er hurtig færdig" sagde hun let.

Da han var gået gik hun hen til skabrt med sæbe og to en shampoo og en body shaver, før så satte dem ind i brusekabine n. Hun tog så undertøjet af og lagede det på gulvet før hun trådte ind. 
Efter kort tid trådte hun ud hvorefter hun svøbte en badekåbe som sig før hun trådte hen til spejlet og kiggede ind på sit spejlbillede.  

Hun havde under badet slet ikke lukket døren, nu gik hun roligt ud der fra kun iført kåben, hun kiggede rundt efter ham med et stort smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 3 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Man 15 Jul 2013 - 11:44

Caleb stod inde i hans stue og lavede nogle Tai Chi øvelser. Han vidste ikke helt hvorfor han gjorde det men det var blevet en vane for ham og han var lidt et vanedyr. Silkekåben var blevet udskiftet med et par sorte træningsbukser. I form af hvad han var, svedte han ikke så han så ud som om det var legende let for ham.

Da hun kom ud igen, stoppede han kortvarigt og smilede til hende og sagde: Det så ud til at kunne bruges Lena. Bare tag for dig ude i køkkenet. Skal lige gøre mine øvelser færdige.


Han gik hen og lagde hånden på hendes lænd og klemte forsigtigt. Han smilede kækt da han mærkede manglen på tøj under kåben og vendte tilbage til sine øvelser
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 3 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Man 15 Jul 2013 - 11:56

Lena fandt ham i stuen,  hun betragtede hans øvelser let med et smil for noget lignede det han lavede plejede hun igså at gøre, hun plejede altid at starte sin dag med en omgang yoga. 

Hun nikkede let til hans ord" tak sæde" svarede hun let, hun betragtede ham roligt da han kom hen og gav hende et klem samt et smil gør han vendte tilbage til sin træning.  


Lena gik ud i køkkenet og åbnede  køleskabet og tog et æble, før hun gik ind i stuen og satte sig i sofaen imens hun kiggede let på ham, hun rettede på kåben for ikke at vise hrndes undrlov frem hvorefter hun roligt spidte æblede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 3 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Man 15 Jul 2013 - 12:01

Han stod i en time ca og lavede sine øvelser færdigt. Det var stadig dejligt at få passet sine vaner. Da han var færdig, gik han hen og tog et glas af hvad der lignede blod. Hvilket det også var. Han stillede sig hen til hende og kørte hånden gennem hendes hår. Han smilede ned til hende og sagde: 

Hvordan har du det ellers i dag? Nu vågnede du trods alt ikke op i egen seng. Sådan at vågne op ved siden af en 300 år gammel mand? 


Han blinkede til hende og tog en tår af sit glas. Han sagde det mest af alt for at drille hende lidt imens han kiggede ned af hendes smukke krop
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 3 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum