Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Music and Wine (Lena) - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Music and Wine (Lena) - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Music and Wine (Lena) - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Music and Wine (Lena) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Music and Wine (Lena) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Music and Wine (Lena) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Music and Wine (Lena) - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Music and Wine (Lena) - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Music and Wine (Lena) - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Music and Wine (Lena) - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Music and Wine (Lena)

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Go down

Music and Wine (Lena) - Page 5 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Ons 17 Jul 2013 - 22:38

Han hjalp hende ned at sidde i sofaen og tog en tår af sit glas inden han satte sig i lænestolen. Han satte glasset fra sig og lagde hånden på hendes hånd og sagde stille: Det er kun naturligt du har den frygt. Et vampyrbid skaber en forbindelse mellem de to. Den hvis blod blev taget, vil altid et eller andet sted føle sig tom indtil de er nær vampyren igen. Jeg havde selv det problem med min Sire der bare blev væk. Hun viste sig så at være slået ihjel. Men jeg bliver ikke væk. Jeg vil altid være der til at rådgive dig. Og jeg er aldrig længere væk end højst nødvendigt. Prøv at vent her.


Caleb rejste sig og gik ind i soveværelset hvor han lukkede døren bag sig. Der gik lidt og pludselig kunne hun høre hans rolige stemme i sit sind. Han sagde: Se selv. Det her kan være en af fordelene ved båndet mellem vampyr og Sire. Man kan tale til hinandens sind. Lige meget hvor langt væk man er fra hinanden. Så ligemeget hvor langt væk jeg er skal du bare koncentrere dig om mit navn og så kan jeg høre dig.


Han kom ud fra soveværelset igen og lænede sig mod dørkarmen og smilede: Smart ikke?
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 5 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Tors 18 Jul 2013 - 17:13

Lena satte sig bedre til rette, men stoppede da han tog hendes hånd i sin, hun kiggede let ¨på ham imens hun lyttede til hans ord og sendte ham et let smil"det er jeg glad for Caleb"sagede hun let hvorefter hun så efter ham da han gik.

Hun kiggede let rundt imens han ikke længere var her,  ventede på hvad han ville vise hende, men da hun hørte hans stemme i hendes hoved kiggede hun underne rundt men lyttede dog til hans ord.

Lena smilede dog glad da hans stillede sig i døren" meget smart"savrede hun let hvorefter hun sendte ham et forførende blik, og rettede let på det lange hår før hun så drak en tår mere af blodet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 5 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Tors 18 Jul 2013 - 17:58

Han gik stille over i køkkenet og fandt lidt frugt og noget kød så hun kunne få lidt at spise. Med et godt fad og en flaske gik han over og satte sig i sin stol. Med et varmt smil, satte han fadet og flasken fra sig og hældte op igen. 

Så du kan se, verden kan måske virke stor og farlig siden jeg ikke altid er der. Men det kommer stille og roligt. Du kan altid søge råd eller vejledning på den måde jeg lige har vist dig. Og jeg bliver jo ikke helt væk. Jeg er jo nok stadig i byen.


Han smed sig godt tilbage i stolen med et æble og slyngede fødderne op på bordet og spiste. Han virkede dejligt afslappet. Han tog en tår af den stærke vin og sukkede lidt. Tænk på det sådan her. Du har indtil nu levet dit liv uden mig. Så kan du det samme igen. Betragt mig som en ven og lærer. Der er meget af dit nye liv du skal have opdaget. Både på godt og ondt
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 5 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 21:51

Lena satte sig bedre til rette ved at ligge sig halvt ned så hun dog stadig kunne se ham, lige nu slappede hun af og nød blot trygheden nu hvor den var der før hun snart skulle ud i livet.

Hun kiggede lidt underne på maden"må vi spise normal mad?"spurgte hun lidt forvirret men tog dog selv et stygge frugt som hun roligt tyggede på imens hun lyttede til hans ord og nikkede let til ham.

Da hun havde tygget om munden sendte hun ham et stort smil" jeg ved det godt søde, skal bare lige vænne mig til det"svarede hun ærligt, hvorefter hun let kiggede hen på tv`et "har du enligt nogle film?"spurgt hun nysgerrigt da hun enligt godt ville se en go, da det var længe siden og så havde de da noget at tage sig til her den sidste gang hun var her hos ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 5 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Søn 21 Jul 2013 - 15:05

Det var godt at se hun slappede af men han kunne ikke lade være med at grine da hun spurgte til maden. Det er meget sjældent at man ikke kan spise normal mad som vampyr men de fleste af os kan og maden bliver også væk. Men det har ingen effekt at spise. Det er det kun frisk blod der virker ordentligt


Han smilede varmt til hende og gik hen og gav hende et stort kram. Indimellem skulle noget så simpelt til og så blev verden et nemmere sted at være. Og hun virkede som om hun kunne bruge det. Det skal nok komme. Og du kan være rolig jeg bliver jo ikke væk. Men husk nu jeg ved hvad du tænker.


Han rejste sig op og kiggede over på sit fjernsyn og kløede sig i nakken inden han rakte hende fjernebetjeningen med ordene: Jeg har en pokkers masse kanaler jeg ikke rigtig får brugt så kig du løs alt det du vil Lena
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 5 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 16:16

Lena smilede let til ham det var dog rart at hun kunne spise normal mad for så kunne hun jo snyde mange folk måske, derfor smilede hun roligt til ham.

Hun kiggede let på ham da han krammede hende, men så trak hun ham ind til sig og gav ham et stort knus før hun lod ham rejse sig op, men ligeså snart hun havde fået fjernbetjeningen trak hun ham ned på sit skød.

Hun blinkede forførende til ham før hun tændte fjernsynet og sappede lidt rundt for at se hvad der var, men det endte dog med hun fandt en kanal der viste en gammel Disney klassiker som var Lady og vagabonden.

Lena lagede fjernbetjeningen fra sig og lage blidt sin ene arm rundt om ham blot for at vise ham at han skulle blive ved hendes side dog sagde hun ikke noget men vendte blot blikket mod tv`et.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 5 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Søn 21 Jul 2013 - 18:06

Han lod hende sidde med armen om sig et godt stykke tid imens hun så sin tegnefilm, bare for at være sikker på hun følte sig tryg. Det var unægteligt en meget stor omvæltning hun havde fået det sidste korte stykke tid. Der var rigtig mange ting hun skulle affinde sig med, samtidig med hun skulle vende sig til alle de nye indtryk og hvordan Nattens Gave ellers viste sig i hende

Han lagde sig lidt tilbage og tog et stykke frugt og en tår af sit glas. Han kiggede smilende på hende og vendte også sin opmærksomhed mod fjernsynet. Han kunne ikke lade være med at joke lidt også

Wow jeg er jo ældre end den tegnefilm
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 5 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum