Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Music and Wine (Lena) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Music and Wine (Lena) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Music and Wine (Lena) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Music and Wine (Lena) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Music and Wine (Lena) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Music and Wine (Lena) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Music and Wine (Lena) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Music and Wine (Lena) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Music and Wine (Lena) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Music and Wine (Lena) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Music and Wine (Lena)

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Music and Wine (Lena) - Page 4 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Man 15 Jul 2013 - 12:29

Lena spiste roligt sit æble færdig imens hun kiggede på ham og hans øvelser som blot mindede hende om hendes yoga som nu var et par dage siden hun sidst fik udført.

Da han var færdig og stod bag hende, nød hun let hans nussen i håret, hun lo blidt hvorefter hun sendte ham et kækt smil og svarede lidt flabet" jeg har det helt fint, og det var da ikke så slemt at sove ved siden af en olding"lød det drilsk fra hende, hun lagede ekstra tryk på olding blot for at drille igen.

Men ærligt talt havde hun sovet godt, uden nogle problemer eller opvågninger, så nu var hun i godt humør og mere frisk end før.

Hun kiggede let op på ham, men idet hun kiggede op blev hendes kavalergang synlig uden hun lagede mærke til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 4 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Man 15 Jul 2013 - 12:44

Han smilede bare flabet tilbage og satte munden helt ned til hendes øre og hviskede: Stadig en olding der kan ryste din verden i sin grundvold. En olding der kan give dig en rus du aldrig oplever andre steder.


Han rejste sig op igen og satte sig hen i en lænestol og kiggede på hende med et varmt blik. Han kunne ikke helt lade være med at prikke til hende da hun ikke selv lagde mærke til det. Han kiggede op og ned af hende op med et let løftet øjenbryn smilede han og sagde: Det var dejligt at du hviler så meget i dig selv nu at du kan nyde dine kvindelige former til en grad hvor blufærdigheden bliver væk.
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 4 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Man 15 Jul 2013 - 12:57

Lena lo blidt hun vidste at han kunne gøre hvad der passede ham og at hun intet ville kunne stille op, men det var nu sjovt at drille ham" jeg ved det søde"svarede hun blidt.

Hun kiggede roligt efter ham da han tog plads i lænestolen, men hans ord fik hende dog til kort at kiggede ned af sig selv, han havde ret lige nu havde hun ikke meget tøj på, men det generede hende underligt nok ikke"hmm "mumlede hun let, hvorefter hun elegant rejste sig op og gik hen til ham.

Lena satte sig stille på hans skød og lod hovedet  hans bryst, faktisk havde hun intet imod at side ovenpå  ham næsten nøgen " måske du har lært mig noget"sagede hun stille imens hun kiggede op på ham og samtidig lage sin hånd på hans skulder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 4 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Man 15 Jul 2013 - 13:05

Det generede egentlig ikke at hun sad der. Måske var hun så småt ved at være klar. Men Caleb ville ikke forvandle nogen med mindre de selv spurgte om det og han synes de var klar. Ellers kunne deres nye eksistens blive et sandt helvede.

Han lagde sin ene arm om livet på hende og hev hende ind så hun sad bedre og nød hendes varme. Det var en af de ting man kunne komme til at savne som vampyr. Han satte sit glas fra sig og vendte opmærksomheden tilbage på hende. Han brugte den ledige hånd til at holde hende i håret for at blotlægge hendes hals og øjnene fik den efterhånden velkendte glød igen. Han trak vejret tungt og hun ville kunne mærke hans ånde mod hendes hals imens han hviskede:

Hvad har jeg da lært dig? Udover at jeg er en af Nattens Børn.... Fortæl mig alt hvad jeg har lært dig Lena...
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 4 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Man 15 Jul 2013 - 13:21

Lena smilede let da han trak hende helt ind til sig, hun nussede ham let på ryggen imens hun holdt øjenkontakten med ham da han havde vendt opmærksomheden mod ham, nu hvor hun sad på ham kunne hun tydligt mærke hans kølige krop men det var blot behageligt.

Hun sukke let idet hun mærkede hans ånde mod den bare hud på halsen, det var et godt spørgsmål men hun kendte svaret og vidste at det var på tide at spørge om nattens gave kunne blive en del af hende selv.
" du har lært mig, at jeg er smuk og at jeg ikke skal være bange for at bruge det."startede hun stille men fuldt ud ærligt"du har lært mig at jeg skal være stolt af den jeg er og at igen skal bestemme hvordan jeg skal være"tilføj hun let.

Lena tænkte let over hvordan hun skulle spørge, men da hun havde taget sig sammen kiggede hun på ham med et alvorligt men fast blik" Caleb, jeg har tænkt over det og jeg ville spørger om det var muligt at jeg kunne få nattens gave? det ville gøre mit liv meget bedre"sagede hun fast besluttet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 4 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Man 15 Jul 2013 - 13:29

Han blev trukket tilbage til virkeligheden af hendes noget direkte spørgsmål. Det skulle jo nok komme før eller senere, men det var meget få der spurgte om det så hurtigt. Og endnu mindre der rent faktisk fik et ja. Det var jo en kraftig omvæltning at blive vampyr.

Han rejste sig og satte hende ned i lænestolen. Han satte sig på knæ foran hende og lod sine hænder hvile på hendes lår og så på hende med et alvorligt blik og sagde: Er du helt klar over hvad det er du beder om? Dit dødelige liv skal lægges bag dig. Der er mange ting du skal vælge fra. Det er en stor gave, men kan også være en forbandelse. Når du vågner igen, vil jeg være der til at lære dig de nødvendige ting. Du skal være meget sikker.


Han trykkede hendes ene ben let ud til siden uden at blotlægge for meget og kyssede forsigtigt hendes inderlår
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 4 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Tirs 16 Jul 2013 - 22:20

Lena kiggede let på ham idet han løftede hende og satte hende på lænestolen, hvorefter han satte sig foran hende på gulvet, det så ud som om han virkelig overvejede at gøre det men hun skulle lige overtale ham den sidste del.

Hun smilede blidt til ham dog kiggede hendes øjne alvorligt ind i hans"Jeg er hel sikker, Caleb og mit menneskelige liv har aldrig været så meget hver"sagde hun fast besluttede uden nogle form for  tøven.

Et let suk af nydelse gled over hendes læbe idet han kyssede hendes inderlår, hun betragtede ham let og lagede en hånd på hans hoved ganske blidt"hel sikker"hviskede hun blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 4 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Tirs 16 Jul 2013 - 22:34

Da hun kom med den sidste accept, skiftede hans øjne meget pludseligt. De glødede rimelig kraftigt grøn og han rejste sig og kiggede på hende med et nærmest manisk smil. Han lænede sig ned mod hende og blottede hendes hals. Han lod neglen køre ned af hendes hals så der kom hul og hans tunge fjernede blodet. Han kiggede dybt i hendes øjne og hviskede:

Bare rolig.... Det er hurtigt overstået..... En hurtig smertestund og natten er også din.....


Han kælede nærmest for hendes hals og hun kunne høre ham sukke og en svag knurren kom fra ham. Han sendte hende et sidste smil inden han sank tænderne dybt i hendes hals. Smerten ville være overvældende men blev hurtigt erstattet af en voldsom sensuel fornemmelse igennem hendes krop. Langsomt ville hendes krop blive svagere og hun ville få fornemmelsen af at være på vej i en dyb søvn. Det sidste hun ville høre var han hviskede: Lena? Når du vågner vil natten være din....


Tænderne sank i hendes hals igen og hun kunne mærke det sidste hjerteslag dø ud. Det sidste hun kunne fornemme var en tyk væske med metallisk smag dryppede ned i halsen på hende inden det blev helt sort.

Næste gang hun slog øjnene op, lå hun i en kiste begravet i en eller anden kjole. Hun kunne ane at Caleb var tæt på
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 4 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Tirs 16 Jul 2013 - 23:24

Lena betragtede ham en sidste gang, imens hun i sit sind tog afsked med de gamle venner og hendes gamle liv, men hun takke også for chancen for noget bedre og for at have mødt en fyr som ham.

Lige idet han smilte og lige før han nåde at bide hende hviskede hun de sidste ord" tak Caleb, jeg elsker dig"før hun selv lukkede øjne og forberedte sig på smerten som hurtigt tog over hende, men så kom den varme dejlige følelse hvorefter hun til sidst faldt hen....


Efter to dage, slog Lena øjne op men gispede svagt idet hun blot så mørke overalt og en kraftig lugt af et eller andet kradsede hende i næsen imens kjolens stof følte blødt som silke om hendes krop.
Lena bevægede forsigtigt sine arme og ben indtil hun til sidst bankede på kistens låg for at komme ud.
Hendes hoved føltes tungt og hendes krop var kold som is imens hendes sanser lige nu var overdrevet stærke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 4 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Tirs 16 Jul 2013 - 23:35

Caleb sad stille og læste i en bog på en stol ved siden af hvor hun var blevet begravet. Der var gået et godt stykke tid men det var ikke nødvendigvis en dårlig ting. En tår af et glas blod og en let sukken fra Caleb var det eneste der brød nattens stilhed. 

Ikke længe efter kunne han høre noget bevæge sig nede i graven og han rejste sig næsten begejstret op og gik hen til graven. Han satte sig på hug ved graven og bankede på jorden og sagde energisk:

Godmorgen Lena. Kom her op så kan vi få startet! Rejs dig barn af natten
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 4 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Tirs 16 Jul 2013 - 23:46

Lena var efterhånden ved at få klaustrofobi  af det trange rum, men lyden af hans stemme fik hende til at slappe af og et smil gled over hendes læbe hvorefter hun kort lod sin tunge føle de to nye spidse hjørnetænder som nu var en del af hende.

Lena skubbede til kistens låg men det gik oppe op, dog lagede hun lidt flere kræfter i hvorefter hun fik skubbet låget op og kom op i den friske kolde luft.

Hun stillede sig foran ham og kiggede nøje på ham med et smil da hun enligt var glad for at se ham igen, hendes blå øjne var blevet mere klare og lignede nu næsten en diamant et svagt lysskær kom også far de nu endnu smukker øjne, hendes hud var blevet marmorhvid men ellers  lignede hun sig selv dog lå den vampyrlige skønhed nu over hende.

Lena lagede hovedet på skrå og kiggede spørgende på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 4 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Ons 17 Jul 2013 - 0:09

Han smilede til hende og sagde: Velkommen til dit nye liv Lena. Nu er der ikke længere nogen dødelige bånd på dig. Hverken sygdom, gift eller alderdom vil nogensinde slå deres kløer i dig igen. Lad os lige tage det mest basale. Sollys er en rigtig dum ide. Og din nye styrke vil svækkes hvis ikke du får blod som sagt. Og lad være med at vifte omkring med du er vampyr. Det er langt fra alle der er glade for det. Ah ja nu kommer det sødeste du nogensinde vil komme til at opleve. Når du drikker, kører du bare tungen hen over såret og det lukkes. Nu skal du prøve "Jomfrubiddet". Intet blod er sødere end det første. Vent her


Han gik om bag en krypt hvor hun ville kunne høre en mumlen. Hun blev også meget hurtigt klar over at det var en ung mand. Ikke fordi Caleb kom med ham, men fordi hendes nye sanser fortalte hende det. Blodet ville dufte ekstatisk. Caleb slæbte den unge mand hen foran hende og satte sig ned på sin stol og ventede
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 4 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Ons 17 Jul 2013 - 12:02

Lena lyttede opmærksomt til hans ord, for at huske det mest vigtige og fordi hun vidste at dette måske var sidste gang hun så ham da han nok ikke ville se hende efter alt dette.

Hun kløede sig let i håret imens hun nikkede let, dog var det på en måde mærkeligt at skulle drikke blod for første gang men hun ville tage det med oprejst pande for at gøre ham stolt.

Lena kiggede efter ham da han gik, men da han var væk stod hun og kiggede lidt rundt indtil hendes øre opfangede en mulen, hendes næse opfangede lugt af blod som kom fra en ung mand, hun nød de nye sanser og smilede derfor let.

Hun betragtede den unge mand kort, før hun så på Caleb og nikkede let før hun så bukkede sig ind over manden, hun skubbede let hans hovet til siden før hun så lod hendes næse snuse til ham.
Let lod hun hendes tunge slikke ham let op af halsen før hun blottede tænderne så godt hun nu kunne, øjne gled let i hvorefter hun lod tænderne glide igennem hans hud for så at suge blod, blodet smagte så godt at hun sugede indtil han lå bevidstløs.

Lena trak sig ud hvorefter hun kort slikkede på de to huller så mærkerne fra hendes tænder forsvandt, så rejste hun sig op og vendte sig mod Caleb imens hun et slikkede det sidste blod af læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 4 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Ons 17 Jul 2013 - 12:20

Caleb sad tilfreds på sin stol og og klappede da den unge mand faldt til jorden og hun var færdig med at "spise"
Han rejste sig og gik hen til hende med rolige skridt imens han langsomt klappede af hende: Virkelig flot min pige. Husk du kan ikke bare drikke blod hvor du vil henne. Du er et rovdyr ikke et monster. Og da jeg er din Sire vil jeg stå til ansvar for de dumme ting du gør. Så er vi enige om at man tænker sig om før man spiser?


Han satte sig på hug og kiggede på halsen af den unge mand og nikkede anerkendende. Som om han ville fortælle hun havde gjort et rigtig godt stykke arbejde. Det havde hun også. En smule urafineret men det kom jo med tiden. Hendes første nat som vampyr skulle ikke plages af en løftet pegefinger fra hendes "Far"

Han løftede derefter hendes hage og kiggede lidt mere alvorligt på hende og sagde: Husk nu at i vampyrernes verden er jeg din "far" og det er lige så meget mit omdømme der står på spil hvis du opfører dig som et gement rovdyr. Du skal være en jæger der nyder jagten.


Han rejste sig og rakte hånden ned mod hende og sagde: Kom så, lad os finde noget tøj til dig. Jeg vil ikke være der hele tiden for dig, men du kan altid komme til mig for råd
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 4 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Ons 17 Jul 2013 - 12:40

Lena smilede let til ham da han klappede af hende, hun var blot glad for ikke at blive skældt ud men at han roste hende det var rart at få den støtte.
Hun nikkede let" det lover jeg sir, ellers må du straffe mig"sagede hun let.

Lena kiggede lige ind i hans øjne da han kiggede på hende, hun hørte hvert et ord og nikkede let til ham"javel, far"svarede hun let og sendte ham et let blink med øjet som fortalte at hun forstod.

Hun smilede let og tog hans hånd"hvilket tøj?"spurgt hun roligt imens hun kom på bene, hun kiggede kort ned af sig selv og børstede det værste snavs væk med den frie hånd imens hun ventede på han ville vise vej.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 4 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Ons 17 Jul 2013 - 12:48

Han stoppede op og vendte sig mod hende og med et smil på læben vrissede han lidt: Okay du behøver ikke kalde mig far. Bare kald mig Caleb, eller hvis du insisterer på titler så er Sire passende for dig. Det her kommer måske også til at lyde lidt drastisk, men hvis du dummer dig så meget at skader mig omdømme voldsomt, siger en gammel regel blandt vampyrer at døden er den eneste udvej.


Han viste hende op til den nu velkendte sorte Bentley og hjalp hende ind i bilen. Så vendte han bilen i rask tempo ned mod Terre's midtby. Han trak hende med ind i gågaden der og sagde: Hvis du skal være en sensuel jæger, skal du også se ud som en. Og det kræver også ordentligt tøj. Jeg har noget ansvar for dig, så jeg har en gave til dig


Han fandt en kreditkort frem og gav hende hvor der stod hendes navn på. Det kort indeholder lige omkring 200.000 euro. Derefter er det din egen opgave at tjene penge til de nødvendigheder du nu måtte få brug for. Det bliver også meget nemmere med dit nye liv.

Han rakte armen ned mod gågaden som en gestus til at hun skulle slå sig løs
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 4 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Ons 17 Jul 2013 - 13:00

Lena betragtede ham let, men hans sidste ord fik hende dog til at løfte et øjenbryn" det vil ikke ske, Caleb det lover jeg"sagde hun fast hvorefter hendes ansigt igen blev blidt og et smil gled frem på de smukke læber.

Hun fulgte med ham hen til hans bil som hun efterhånden var blevet van til og som hun nok altid ville kunne genkende. Hun satte sig roligt ind på passagersædet og betragtede som altid landskabet glide forbi udenfor uden at sige noget.

Da de stod i gågaden kiggede hun nøje på ham, dog løftede hun let øjenbrynet da han nævnte at hun skulle være sensuel dog nikkede hul let uden brok, hun tog imod kreditkortet og betragtede det imens hun lyttede til hans ord" tak Caleb"hviskede hun kort før hun så igen så på ham.

Lena kiggede ned ad gågaden, overvejede hvilken butik som ville være passende men måtte indrømme over for sig selv at hun kun kendte herretøjs butikkerne, dog begyndte hun let at gå ned ad gaden imens hun så let rundt efter et godt sted.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 4 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Ons 17 Jul 2013 - 15:22

Han ventede lidt og kunne snart konkludere at det ikke var noget hun var vant til overhovedet. Så han besluttede sig for at vise hende et par gode steder. Nok havde han ikke den store forstand på kjoler og den slags. Men han havde dyr smag og kvalitetssansen fejlede ikke noget. 

Han sagde med en smule latter i stemmen: Din lille stakkel nu skal jeg hjælpe dig... Kom.


Han trak hende ind i en butik kaldet "Chique de Meer" Her var der de dyreste flotteste kjoler og et fantastisk stort udvalg. Der var alt fra meget dækkende kjoler til udfordrende cocktail-kjoler eller aftenkjoler. Han gik op til en ekspedient og sagde venligt: Godaften. Min "niece" her skal have sig et par gode kjoler og lidt mere "casual" tøj. Og en rigtig smuk aftenkjole skal være med. Hendes kort dækker. Det garanterer jeg.


Caleb puffede hende forsigtigt overmod ekspedienten og nikkede som tegn til at hun nok skulle fo hjælp til det
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 4 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Ons 17 Jul 2013 - 17:52

Lena var gået i stå længer nede af gaden og så lidt forvirret rundt shopping havde aldrig været  en stærk side hos hende.
Hun smilede dog lidt flovt idet han kom hen til hende dog fulgte hun roligt med ham"tak Caleb jeg er ikke helt van til shopping"sagde hun let.

Da de var kommet ind i butikken og han snakkede, stod hun og kiggede forundret rundt på alle de smukke kjoler, hendes hoved gik på skrå imens hun let betragtede alt næsten som luderen fra Pretty woman filmen, men det var også nyt for hende.

Hun kom ud af sit tankespind idet Caleb skubbede hende hen mod ekspedienten som betragtede hende let, Lena smilede forsigtigt dog uden at vise de skarpe hjørnetænder "   ja øhhe hmm"mumlede hun lidt forvirret, men kvinden tog hende dog roligt med hen til et prøverum hvor Lena blev placeret bag forhænget.

Kvinden smutte nu rundt og fandt nogle forskelige men smukke dog lidt visende kjoler frem, da hun havde en stak gik hun ind til Lena og hjalp hende i den første af de mange kjoler, den første var en lidt kort sort kjole hvor ryggen næsten var hel bar.

Lena betragtede den let hvorefter hun blev skubbet ud så han kunne se hende, Lena smilede let til ham idet hun drejede rundt for at vise ham kjolen"hvad syns du?"spurgt hun let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 4 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Ons 17 Jul 2013 - 18:16

Han sad tålmodigt og ventede imens han læste i et blad og fik bragt en kop stærk kaffe. I kraft af han var vampyr, var kaffen slet ikke nødvendig men Caleb satte stadig stor pris på de små ting. Såsom en kop kaffe eller et glas vin. 

En ekspedient kom hen og spurgte om han manglede noget hvorefter han svarede: Ja jeg kunne godt tænke mig de fandt en aftenkjole til hende. Jeg tænker en lidt mørk rød bundet om nakken og med åben ryg med lidt silkesnører hen over det bare på ryggen. Bare gå ind med den som en overraskelse. Hun er stadig ikke så skarp til det her.


Så gerne


Kaffen var nu rigtig god. Han tømte forsigtigt sin kop og læste videre. Lena kom ud i den sorte kjole og han nikkede anerkendende og smilende. Han lagde bladet fra sig og studerede det mere indgående og sagde: Absolut en du skal have med. Og tillykke med det først skridt til en ny garderobe til dit nye liv. Nå find nogen flere


Det sidste sagde han med et nærmest faderligt smil
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 4 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Ons 17 Jul 2013 - 19:04

Lena smilede let til ham idet han godkendte den, hun begyndte også at føle sig mere kvindelig samt at hun faktisk fandt dette sjovt, hans lidt farlige smil fik hende til at løfte et øjenbryn dog smilede hun let til ham før hun forsvandt igen.

Som tiden gik havde hun snart været igennem mange forskelige kjoler og nogle af dem havde hun endda været ude og vise ham for at være sikker, nu var hun nået til den sidste kjole som var en lang smuk rød kjole i silke med bar ryg og snore som dog forvirrede hende lidt.

Da hun havde fået den smukke kjole på og set sig selv i spejlet smilede hun stolt før hun trådte ud og poserede foran ham igen"det er den sidste"lød det glad fra hende imens hun så på ham med strålende øjne.
Ekspedienten der stod i rummet hvor hun fik kjoler på kunne ikke lade være med at smile lidt af hende og hun stak da også hovet ud for at se hvad han sagde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 4 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Ons 17 Jul 2013 - 21:49

Han lagde bladet ned da han havde læst et par stykker. Det tog jo tid at vælge kjoler, men der fandtes heller ikke bedre butik end den her. Den sidste tår kaffe røg ned, da hun trådte ud. Han rejste sig op og smilede til hende. Han gik hen og gik et par gange rundt om hende imens han nikkede.  Caleb lignede nærmest en stolt far der skulle sende sin datter til bal. Med et varmt smil sagde han:

Se den var slet ikke dårlig Lena. Den klæder dig rigtig godt. Nu er du jo helt klar til at kalde dig et barn af natten med stolthed. Den næste tid bliver besværlig men også fantastisk. Og det er da vigtigt man ser strålende ud imens ikke sandt? Caleb af hus DeBayle hilser dig Lena barn af natten. 


Han smilede stadig til hende men bukkede dybt for hende for det hun havde opnået. Men det var først nu strabadserne begyndte at vise sig stille og roligt for hende
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 4 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Ons 17 Jul 2013 - 21:57

Lena smilede til da han vandre rundt om hende, nærmest som en stolt far eller noget lignende, hun rette ryggen lidt mere imens hun let kiggede på ham hvorefter hun nejede pænt efter hans ord "tak Caleb, jeg skal nok gøre dig stolt"sagede hun blidt.

Hun kiggede så lidt spørgende på ham, da hun ikke helt var klar over hvad de skulle nu eller om han forlod hende nu derfor åbnede hun munden let og spurgte"må jeg ikke nok blive hos dig indtil næste nat?"lød det stille fra hende da hun ikke lige kunne se sig selv alene nu, der var nogle få ting hun ville være sikker på først og derfor tænkte hun at en dag hos ham ville være nok.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 4 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Ons 17 Jul 2013 - 22:06

Han kiggede noget undrende på hende, men endte med at nikke: Hmmm jo det må du godt Lena. Det er trods alt mit ansvar at du bliver sluset ordentligt ud i natten så at sige. Det vil give dig muligheden for at spørge om alt i mere trygge omgivelser. Og jeg vil selvfølgelig svare på alt. Kom Lena lad os få betalt og vende mod lejligheden. Så meget er der heller ikke tilbage af natten hvis der er mere du vil vide.


Han smilede til ekspedienterne og takkede for den gode service og gik ud mod bilen med Lena ved siden af. Han sagde ikke så meget under køreturen, da han tænkte igennem om der var noget han havde glemt. Kort efter var de tilbage og bilen blev parkeret. Under turen opfordrede han dog til at hun skulle bruge sine nye sanser ud mod byen. Dufte de forskellige dufte, lytte til de mange lyde, og se ting hun ikke lagde mærke til før. Dette var en måde for hende at træne hendes nye sanser.

Oppe i lejligheden fandt han et par glas og en flaske hun nu nemt kunne dufte var blod. Han skænkede to glas og rakte hende det ene. Med et roligt smil sagde han stille: Nå Lena hvad bekymrer dig så?
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 4 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Ons 17 Jul 2013 - 22:28

Lena smilede let og takkede ham for det, at hun fik en hel dag med ham betød en del for hende dog håbede hun ikke han havde lagt mærke til det var derfor hun ville blive.

Lena fulgte efter ham dog takkede hun også personalet for hjælpen og de sagde selv til hende at hun altid var velkommen de skulle nok hjælpe hende.
Hun smilede til ham idet hun igen tog plads ved ´hans side i bilen, hun fulgte hans råd ved at snuse og kigge så meget som muligt imens de kørte dog sagde hun ikke rigtig noget.

Da de var kommet op i hans lejlighed, slappede hun fuldt ud af igen i kroppen og sindet, hun tog imod glasset med blod det duftede skønt derfor tog hun en lille tår imens hun kiggede på ham og stillede sig lidt tætter på ham dog kiggede hun lidt ned da hun skulle til at snakke"jeg tror mere det er det med jeg ikke ser dig så meget mere"sagde hun lidt forvirret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) - Page 4 Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum