Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Darkness is coming...(jaster=privat)

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 2 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Lør 29 Maj 2010 - 0:56

"kaji vil du gerne ha en kæreste"spurgte han og kiggede på hende med et lille sødt smil *hun er nu sød*tænkte han
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 2 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 1:00

kajika rødmede let og sagde"Hmm det ved jeg nu ikke helt om jeg vil hvorfor da Jaster??" hun betragtede Jaster i noget tid inden hun stille begav sig til at fumle lidt med elastikken og tænkte*Årh nej ikke de øre igen og min katte hale.... bliv inde jeg ber jer bliv inde.... ikke nu hvor det er så tydligt og se! dem...* hun rødmede mere nu og sagde"Har du da lyst til en kæreste eller noget?"... hun bed sig let i underlæben og mærkede sine katte dele presse på, hun ville jo kun få halen frem og ørene ... på hovedet og så ville hendes egne menneske øre forsvinde og blive erstattede af katte ørene på hovedet... men heldigvis kom de ikke frem i nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 2 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Lør 29 Maj 2010 - 1:03

"måske ved ikke"sagde han og kiggede på hende "vil du gerne mærke noget der faktisk kan føles godt"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 2 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 1:07

Hun så på ham og sagde"okay og hmm det ved jeg nu ikke det kommer an på hvad det er Jaster" hun så lettere nervøst på ham i det hun stille rødmede og satte sig mere til rette i sengen og smed stille de sorte stiletter og rykkede sig op af i sengen og lod blidt sine fødder glide hen af det smukke dynebetræk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 2 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Lør 29 Maj 2010 - 1:10

"prøv at sprede bene lidt skal nok være blid ved dig"sagde han med et sødt smil til hende for han ville ikke gøre noget der ville kunne skade hende han ville bare gi hende den beste oplevelse hun ville kunne få
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 2 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 1:16

Kajika rødmede let og sagde"det tror jeg ikke er en god ide Jaster.... det.... det ville være en meget dum ide og jeg... jeg ved nærsten hvad den føre til og ser du så ville du sikkert os få drengene efter dig og alt muligt og jeg plejer slet ikke at lade.... lade nogen rør mig og især ikke sådan der bare efter et møde??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 2 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Lør 29 Maj 2010 - 1:19

"jeg er ligeglad med dem jeg vil gerne give dig den beste oplevelse du kan få"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil og lagde en hånd på hendes ben for at få hende til at slappe af
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 2 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 1:23

kajika rødmede let og så på hans hånd og sagde"det... det virkelig en dum ide det her måske .... måske burde jeg finde en trøje eller noget at tag over mig selv... det begynder pludselig at blive så køligt her inde og jeg føler mig utrolig bar" hun rødmede let i det hun stille fjernede hans hånd blidt med et lille skævt smil og kraglede mere tilbage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 2 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Lør 29 Maj 2010 - 1:27

"kaji kan du fortælle mig hva der er galt du når folk rør dig du kravler væk fra mig som om jeg var farlig jeg er nok en af de mest blide personer der findes her"sagde han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 2 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 1:30

Hun rødmede og sagde"ser du de fleste ville gerne se mig som deres dronning eller slave fordi.... fordi jeg er så speciel og jeg er så bange for man prøver at kysse mig uden min tilladelse fordi det er der så mange der har prøvet på... og jeg har virkelig ikke lyst til at være så tiltrækkende og hvad er det da du vil jaster...??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 2 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Lør 29 Maj 2010 - 1:32

"ikke noget bare glem det"sagde han og rejste sig op og lagde sig på den anden seng mens han kiggede ind i vægen
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 2 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 1:34

Kajika så undrende på ham og sagde"jaster...." hun roede sig let i håret og sagde"jaster... er der noget galt... sig vis der noget galt jeg ber dig.... sig ikke jeg har gjordt dig ked... sådan er det ved alle jaster undskyld" hun rødmede let og prikkede blidt til ham i siden med et lille fjoget smil og sagde med en sød stemme"Er du okay.... er du levende i nu jaster??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 2 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Lør 29 Maj 2010 - 1:39

"ja jeg lever da"sagde han og kiggede på hende "du ser bare vild godt ud i det tøj der"sagde han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 2 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 1:44

Hun rødmede og tog blidt dynen over sig og sagde"sådan der så kan det overhovedet ikke ses" hun rødmede og grinte kært i det hun stille så rundt i det lidt trængte rum og sagde"sig mig Jaster dater du ikke hende den mærkelig Twi... eller ikke mærkelig jeg mener vampyr pigen Twi??? og ... hmm er det ikke hende der først sagde hun elskede Zero og ville ha sex med ham men så gik hun og så lagde hun os an på pitch..." hun rømmede sig let og så væk fra ham i det hun strøg det lange hår til siden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 2 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Lør 29 Maj 2010 - 1:49

"ved ikke men twi har jeg været sammen med"sagde han og lå og kiggede ind i vægen mens han tænkte på alle mulige ting *hun må jo selv om det jeg siger ikke mere om sex med hende hun syns jo jeg er farlig*tænkte han og lå bare og kiggede
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 2 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 1:53

kajika sukkede og prikkede blidt til ham igen og sagde"jaster... undskyld før jeg bliver bare lidt nervøs i fyres nærvær og især når de syntes om mig og jeg smuk og sådan" hun rømmede sig let og kiggede stille væk og sagde"vil du ikke nok.... nok se på mig og så glemme alt dette her der skete før og så bare lægge her og snakke med mig??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 2 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Lør 29 Maj 2010 - 1:57

"ja ja"sagde han og vente sig om og kiggede på hende *så må jeg jo glemme det*tænkte han
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 2 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 2:01

kajika så stille på ham og sagde"sig mig.... jaster er du sur fordi jeg afslog din berøring på mig..." hun kiggede stille væk nok var hun til fyre men stadig de skulle ikke tro de kunne komme og rage på hende eller hun bare ville gå i seng med en vær... fordi det ville hun ikke hun var bestemt ikke billig og ville først vide meget mere om personen og kalde den for ven først og det hele før det kunne udvikle sig til noget som helst...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 2 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Lør 29 Maj 2010 - 2:05

"ikke så vidt jeg ved"sagde han og kiggede på hende "hvorfor skulle jeg være det"spurgte han
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 2 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 2:09

Hun så stille på ham men der kom et smil på læberne denne gang og sagde"Nååårh ik for noget du virkede bare temmelig berørt over at du... ved du ikke måtte rør mig eller vise mig noget.... noget der kunne være dejligt som så kunne være ført til sex eller noget som jeg ikke ville ha??" hun tog blidt sin dyne over kroppen og nød bare at ha varmen om sig og så mod Jaster og sagde"er du ikke os forelsket i Twi"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 2 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Lør 29 Maj 2010 - 2:11

"jeg vil ikke snakke om twi okay"sagde han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 2 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 2:14

kajika så mod ham og så stille væk igen og sagde såret"okay... undskyld tror jeg" hun tog blidt dynen af sig og så mod ham i det hun kastede dynen af sig og gik stille ud på badeværelset og lukkede og låste døren efter sig og sagde"jeg tager.... tager lige et bad okay Jaster..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 2 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Lør 29 Maj 2010 - 2:15

"okay"sagde han og lagde sig til at kigge op i loftet
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 2 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 2:23

Hun sukkede stille og tændte bare vandet for det løb mens hun stille så op i loftet og sukkede mens hun pillede let ved en hårtot og kiggede på sig selv i spejlet og rødmede meget over denne beklædning og slukkede vandet efter at det havde kørt i temmelig lang tid og kom ud igen og sagde"så Jaster hvordan har du det egenlig og du ikke farlig eller ond jeg er bare sådan over for alle fyre uanset hvordan de er"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 2 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Lør 29 Maj 2010 - 2:25

"jeg har det fint nok"sagde han og kiggede på hende "og dig"sagde han
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 2 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum