Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Darkness is coming...(jaster=privat)

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 3 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 2:30

kajika sukkede let og sagde"Hmm det ved jeg ikke rigtigt jeg er så bange for at ha såret dig fordi jeg afslog men sådan er jeg .... jeg falder ikke i som andre piger måske ville ha gjordt Jaster og undskyld.... men vis du vil... vis du vil ha noget fra nogen så bliver det altså ikke fra mig fordi sådan er jeg bare ikke... opdraget desværre" hun sendte ham et skævt smil og grinte kært

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 3 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Lør 29 Maj 2010 - 2:34

"aha det er vel også fint nok"sagde han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 3 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 2:38

hun smilte og lagde sig stille under sengens dyne og så mod ahm og gabte velfortjent og træt i det hun roede sig yderligere i håret og sagde"åååårh jeg dog så træt nu nåårh men godnat Jaster vi ses vel i morgen ved mindre der er mere du vil snakke om??" kajika nussede stille hovedet op af dynen og rødmede let


//?? Jaster du ved godt vis du ikke skriver 3 linjer helt.. så kan du blive bortvist fra siden(bannet)... af faith eller seth vis de opdager det...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 3 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Lør 29 Maj 2010 - 2:43

"det er der ikke"sagde han og kiggede på hende mens han han tænkte på ting som hvad der ville ske om morgen osv *hm ja ja jeg må vel bare lukke øjne og sove*tænkte han og lukkede sine øjne i mens han stadig tænkte og de tanker var svære at få ud at hovedet på ham han viste ikke hvorfor han tænkte på det han nu tænkte på men det var bare noget som han holdte for sig selv *jeg må bare holde det her for mig selv*tænkte han og gabte stille og var ved at falde i søvn
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 3 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 2:47

Kajika så stille mod ham og sagde"Hmm okay Jaster tror jeg??" hun grinte let og lukkede blidt øjnene mens hun stille faldt i sin helt egen lille dejlige drømme verden mens hun drømte og alt muligt godt og at hun ikke var sådan fangede af så mange mænd der ville ha hende og hun bare var fri helt alene og fri... mens hun stille lå der ved hans side og sov havde hun trukket dynen over hovedet så hun var slet ikke til at se nu..

//:D//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 3 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Lør 29 Maj 2010 - 3:00

han lå og tænkte resten af natten til om morgen og tænkte han kunne ikke sove for alle de tanker der gik igennem hans hovede for tiden *jeg er ikke tiltrækkende nok mere jeg kan ikke få piger eller noget*tænkte han og prøvede at få det ud af hovedet men kunne ikke for det var ikke så nemt at glemme selvom han gerne ville glemme det *glem det nu*tænkte han og rejste sig op fra sengen og gik stille ud på badeværelset og tog sig et bad for at blive lidt frisk mens hun lå og sov *arh det er nu rart med et bad"tænkte han og slukkede for vandet igen og kom ind med et håndklæde om sig og kiggede på sit tøj *jeg føler ikke får at tage det på men må jeg nok heller*tænkte og fik sit tøj på.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 3 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 3:03

kajika vågnede stille og strakte sig let i det hun gabte og så mod Jaster og sagde"godmorgen jaster har du sovet godt???" hun kiggede lettere undrende på ham og sagde"ååårh har du taget et morgen bad måske burde jeg os gør det... et langt varmt bad ville gør rigtig godt om morgen og forresten undskyld alt det igår du må virkelig være ked... men øøhhm er der intet jeg kan gør for at mundtre dig op som den tjeneste jeg skylder dig??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 3 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Lør 29 Maj 2010 - 3:09

"godmorgen kaji"sagde han og kiggede på hende med et lille smil "nej bare glem den tjeneste jeg gir du skal ikke betale tilbage eller noget"sagde han stille til hende mens han kiggede på hende og rejste sig og redte sin seng så den var fint som om den ikke var brugt eller noget han kiggede på hende med et lille smil "hva kunne du tænke dig til morgenmad"spurgte han med et smil og kiggede på hende sødt
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 3 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 3:14

Hun rødmede let og sagde"Hmmm... det ved jeg ikke bare et rundstykke vis du kan skaffe det og i mens smutter jeg lige i bad og du kunne vel aldrig spørge dem om mit tøj er tørret?? til min tur hjem af fordi jeg skulle jo nødig gå i dette tøj du ved igennem byen og hele vejen hjem til lejligheden jeg bor i nu... det ville være temmelig pinligt efter min mening" hun rødmede let i det hun stille steg ud af sengen og gik mod badeværelset

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 3 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Lør 29 Maj 2010 - 3:20

"okay og jo det kan jeg godt"sagde han og gik ned til baren og fik fat i nogle rundstykker til dem og fik også hendes tøj eftersom det var tørt han gik op på værelset og lagde hendes tøj på hendes seng og stilte en tallerken med hendes rundstyk på et bord og satte sig til at spise sit mens han sad og ventede på hende *bare hun nu bliver færdig*tænkte han og grinte lidt
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 3 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 3:23

Kajika kom stille ud med et håndklæde om sig og smilte kært til ham og sagde"hejsa Jaster det var dog hurtigt du kom op igen" hun tog blidt sit tøj og gik stille ud på badeværelset igen og låste efter sig i det hun smed håndklædet og tog sit normale tøj på og gik ud af badeværelset igen da hun havde låst op og satte sig og sagde"Ser lækket ud hva" hun tog en rundstykke og spiste langsomt af den

//Skrives ^^ søndag skal sove nu Sorry heh//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 3 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Lør 29 Maj 2010 - 3:28

"ja gør det ikke"sagde han med et smil og kiggede på hende "det har nu været hyggeligt at være sammen med dig kajika og det har været hyggeligt at snakke med dig og så vidre til nu"sagde han med et sødt smil og kiggede på hende og kløede sig i nakken "vi må mødes noget mere ville gerne lære dig at kende bedre før alt andet"sagde han med et lille smil



//okay ses kajika og logger også nu//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 3 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 21:24

Kajika smilte sødt og gav ham blidt et kram og sagde"hehe okat det er en aftale Jaster, så ses vi jo vel en gang igen og helst hvor vi ikke er som to drivvåde hunde der har svømmet hele dagen" hun blinkede og fandt sine tørre sko frem og tog den blidt på mens hun kiggede mod jaster rimelig ventende på at han gik med hende neden under og så de kunne sige farvel til hinanden eller måske finde på noget at lave?..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 3 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Man 31 Maj 2010 - 12:23

"skal vi gå en tur sammen det ser ud til at være godt være igen"sagde han og stod og kiggede ud af et vindue og kiggede på hende med et smil og gik lidt rundt mens han smil stille med et lille sødt smil *det var det eneste jeg lige kunne finde på*tænkte han og kiggede på hende med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 3 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 12:31

Kajika smilte kært og sagde"ja med glæde det vil jeg utrolig gerne især når det dig Jaster du virker virkelig som en sød fyr" kajika tog sin jakke om hofterne og bandt den om i siden mens hun betragtede Jaster og gik ud af den lidt løse bardør der stille hang der og skindte på grun af den var pudset indenfor. hun betragtede jaster i noget tid og tænkte*Hmm? gad vide om han virkelig er okay? angående det igår... han så ud til at tag det rimeligt tungt*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 3 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Man 31 Maj 2010 - 12:41

Han tog sin jakke og smed den over sin skulder og gik med hende og kiggede på hende *hun kigger på mig og hvad mon hun tænker lige nu*tænkte han og gik vidre mens han kiggede på hende med et lille smil og gik ud fra baren og ud på gaderne "hvor skal vi gå hen"spurgte han med et lille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 3 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 12:44

Kajika smilte og sagde"Uuuh! nu ved jeg hvor vi skal hen hvad siger du til at tag Hmm? et skib ud til en lille ø her for Di morga og så ud til selveste forlystelses øen?? den er så cool og der er så mange causeller ! og det er ja ikke til at beskrive hvor smukt der os er der?? vil du det? og bare rolig jeg kan godt hurigt finde ud af hvordan vi får det betalt vis du ikke har penge nok?" hun smilte og skulle jo egenlig bare nævne sit navn for nogen og så kunne de trække pengene fra hendes konto. Kajika tog ham blidt i hånden med det der uskyldig smil på læberne og trak ham med ned til kajen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 3 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Man 31 Maj 2010 - 12:52

han gik med hende "øh jo det kan vi da godt"sagde han med et lille sødt smil *hun kan godt lide at ha det sjovt*tænkte han og fuldte bare med hende med et smil på læberne og kiggede på hende med et smil og kiggede så rundt for at se hvor de var henne *her har jeg ikke været*tænkte han med et lille smil på læberne
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 3 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 12:56

Kajika smilte kært og hendes lange blonde hår fulgte hende glansfuldt med de elegante skridt og det hurtige tempo over brustene der stille formede sig så det næsten var umuligt at gå på vis man havde stiletter på grund af de ulige kanter og former de havde. Kajika snakkede med en af dem der havde en båd der kunne sejle dem der ud og de nikkede ja til de måtte sejle med"sådan der jaster" det var en temmelig lille motorbåd men dog var den os vildt hurtigt.. Kajika grinte og sagde"Så jaster har du slet ikke mødt nogen du er vild med i nu??" hun kiggede på ham med sit glade smil og betragtede stille havet bagefter

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 3 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Man 31 Maj 2010 - 13:15

"okay så kan vi jo komme afsted"sagde han med et lille smil og kiggede på hende "næh ikke rigtig har mest lyst til at være single i et godt stykke tid"sagde han med et lille smil og kiggede udover havet med et blidt smil på læberne og kiggede så på hende igen med et dejligt frisk smil på læberne.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 3 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 13:26

kajika grinte sødt og sagde"okay det skal der jo os være plads til altså det nytter jo ikke at man sådan bare du ved?? kaster sig ud i det ene og så det andet?? hmm vis man ikke har lyst eller faktisk føler noget" kajika strøg sit blonde hår let til siden og sagde"men jeg forstår dig godt jeg holder mig os lige i noget tid væk fra alt dette der sukker søde ting... eller rettere det sårende ... kærligheds pjank"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 3 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Man 31 Maj 2010 - 14:29

"kan jeg godt forstå bare jeg ikke har såret dig på nogen måder"sagde han med et smil og kiggede på hende "du ser godt ud"sagde han med et lille smil på læberne *hun er virkelig noget for sig selv*tænkte han med et smil og kiggede så på vandet igen "hvor ligger den ø henne"spurgte han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 3 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 15:07

kajika gik hen til ham bagved ham og lod blidt sit ansigts kind stryge mod hans venstre kind og nu stod de kind mod kind og stille tog hun hans hånd og sagde"strit med pegefingeren" hun fik ham til at pege mod en lille prik der blev større og større og med et smil hviskede hun sødt mens solen stille varmede deres kroppe og hendes hår elegant flagrede"det lige der ude det er" hun kiggede stille på ham og slap ham let og stillede sig ved siden af ham og sagde"forresten tak du ser os godt ud jaster"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 3 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Man 31 Maj 2010 - 17:12

"okay så det er der den ligge og det var da så lidt og tak"sagde han med et smil og kiggede sødt på hende og kiggede så på vandet med et smil "h2o står det ikke for vand inden for fysik"spurgte han og kiggede på hende med et lille smil man kunne godt høre han ikke var så klog på fysik
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 3 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 17:20

kajika nikkede stille og sagde"jo det gør det skam" hun grinte kært og prikkede blidt il ham da de endelig var kommet til kysten og steg af motorbåden og gik på gang broen hen til det store forlystelses tivoli opholds noget med hotel og det hele ejede de og der var alle slags causeller !... hun grinte og sagde"hvad skal vi prøve?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 3 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum