Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Darkness is coming...(jaster=privat)

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 4 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Man 31 Maj 2010 - 19:00

"det du har lyst til"sagde han med et smil og kiggede på hende *hun er blevet mere åben overfor mig*tænkte han med et glad lille smil og kiggede rundt med det samme smil og håbede på at det ville blive en sjov oplevelse for dem
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 4 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 19:25

Hun grinte sødt og tænkte*hvor er han dog nuttede!* hun tog ham blidt i hænderne og fik ham trukket hen til pariser hjulet og sagde"Hmm skal vi ikke tag den i aften og så måske booge en hotel suite til dig og mig hvor vi kan spise pizza og det hele i stakke vis om natten" hun smilte kært og tog blidt om ham i det hun pegede på en rundt kugle der blev skudt op i luften og var spændt med elastikker og så røg ned igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 4 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Man 31 Maj 2010 - 19:27

"kan vi godt"sagde han med et smil og kiggede på hende og holdte hende i hånden og kiggede på kuglen der røg op og ned med et smil *jep meget åben er hun blevet og det er dejligt*tænkte han og kiggede på hende med et sødt smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 4 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 13:02

kajika smilte og så på den runde kugle mens det blev deres tur, de blev spændt fast og stille trukket bagdu og kajika tog blidt fat i jasters hånd og så lettere skræmt mod ham men kunne heller ikke lade vær at grine i det den blev sluppet og hun skrig rigtig højt og sagde"Jubiiiiii"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 4 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Tirs 1 Jun 2010 - 13:26

han sad bare og kiggede på hende med et smil *mon det snart er færdigt*tænkte han og kiggede rundt med et lille sødt smil og kiggede så på hende igen *hun har det da sjovt og det er godt*tænkte han med et smil og kiggede så rundt igen
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 4 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 14:16

Da den endelig stoppede lænte hun sig stille op af Jaster og gabte let mens hun trak ham hen til pariser hjulet efter de havde prøvet så meget nu og sagde"vil du med op i den" hun rødmede let og betragtede ham en stund mens hun snoede noget hår om sin pege finger, og tænkte*Hmm ? måske burde jeg ikke det mest sådan romantiske folk gør og par...?? men det kunne være dejligt at nyde turen med en*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 4 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Tirs 1 Jun 2010 - 15:56

"øh jo det vil jeg da gerne"sagde han og kiggede på hende "men det er jo kun som venner ikke eller er du ved at falde for mig"spurgte han og kiggede på hende og blev lidt rød i kinderne
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 4 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 16:01

kajika rødmede utrolig meget i det han sagde det med at falde og sagde lettere forvirrende og dog eftertænksom"Hmm det er jeg...hmm altså det ved jeg ikke men ja som venner der oppe kan sagtens gå an" hun grinte sødt og kærtegnede blidt hans kind mens hun betragtede omgivelserne let og satte sig ind i en af vognene med ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 4 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Tirs 1 Jun 2010 - 16:05

han kiggede på hende med et smil og betragtede hende lidt med et sødt smil og var stadig lidt rød i kinderne og kiggede på hende imens "du har åbnet dig mere for mig det ved du godt ikke"sagde han med et sødt smil til hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 4 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 17:31

kajika nikkede i det maskinen løftede dem langsomt op mens den kørte rundt og de kunne se ud over hele havet og over til terra, Kajika lænte sig op af jaster og sagde"jo det ved jeg og det os dejligt jeg føler jeg bedre kan stole på dig nu og kender dig meget bedre end jeg overhovedet gjorde før??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 4 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Tirs 1 Jun 2010 - 17:56

"det var da godt"sagde han og tog hendes hånd og holdte om den "jeg er glad for at du stoler mere på mig"sagde han med et smil og kiggede på hende med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 4 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 18:15

Hun så på hans hånd og rødmede yderligere i det hun blidt prikkede ham på næsen med et let smil og stille kiggede ud over selveste øens attraktioner og så mod hotellet og strakte sig let tilbage og sidde og vendte så sin opmærksomhed fuldt ud igen mod Jaster med det bløde smil fremme og sagde med blide strøg over tungen"tak jaster og ja jeg lære dig mere og mere at kende"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 4 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Tirs 1 Jun 2010 - 19:06

"det er kun godt du gør det søde"sagde han med et smil og kiggede på hende med det på læberne "du ser sød ud når du rødmer det ved du godt ikke"sagde han med et smil og kiggede på hende med et sødt blik i øjne
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 4 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 20:10

Kajika over rødmede og tog sig blidt til de rødmende kinder og grinte sødt og sagde"ååårh tak jaster hvor er det dog sødt sagt af dig og du ser os temmelig nuttede ud når du rødmer selv om jeg kun har set det blot 2 gange i de dage her vi har kendt hinanden" hun gav ham et blidt kram og så ud over havet igen og smilte kært

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 4 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Ons 2 Jun 2010 - 20:16

"det var da så lidt og tak søde"sagde han og gengældte krammet med et sødt smil på læberne og kiggede på hende med et smil *gud hun er lækker*tænkte han med et smil og tænkte på lidt forskellige ting men stoppede med det igen og kiggede så ud over den gode udsigt
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 4 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 13:32

Kajika smilte kært i det de stille kom af den igen tog hun ham blidt i hånden fordi hun godt kunne li at mærke jaster med hende, og sagde"Skal vi tjekke ind eller tag hjem til terra?? selv om det måske er noget sent for det altså at tag hjem til terra ? midt om natten over midnat??" hun grinte lidt og roede sig i håret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 4 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 13:41

"vi tjekker ind"sagde han med et smil og holdte hende i hånden med et smil og kiggede på hende og fuldte bare med hende med et sødt smil og kiggede rundt på alt det der var også på hende med et smil *hun syns da godt om mig selv om jeg havde prøvet at komme i bukserne på hende men nu vil jeg ikke ødelægge det her med hande bare fordi jeg gerne vil ha sex med hende*tænkte han og kiggede på hende med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 4 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 13:48

kajika grinte i det hun sagde"okay så gør vi det" hun gik stille hen til hotellet mens hun havde Jaster med sig noget af vejen og grinte kært da hun stod og tjekkede dem ind for en kort stund og sagde"så jaster? hvor skal vi sove i konge suiten eller bare en almindelig suite med to senge og sådan noget??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 4 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 16:20

"konge føler mig lidt fornem"sagde han og struttede med næsen som om der var noget der lugtede og var ved at flække af grin men han prøvede på at holde det tilbage inde i sig selv men det var nu svært når han ikke kunne og begyndte bare at grine
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 4 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Søn 6 Jun 2010 - 17:31

//forsætte????///
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 4 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 17:33

//Hmm? skal vi ikke bare fortsætte i den anden ved strip tease heh :P//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 4 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Søn 6 Jun 2010 - 17:34

//den her er sjovere ^^//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 4 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 21:00

kajika grinte i det hun prikkede hans næse ned af og sagde"Baaaha haha" hun smilte sødt og prikkede ham let på brystkassen og sagde"Hvor er du bare kongelig nu haha" hun smilte i det hun stille sagde"Konge suiten tak" hun grinte let og fik nøglen i det hun gav dem hendes konto nummer og gik stille hen til elevatoren med lette skridt og sagde"Kommer du og bare rolig der er to senge"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 4 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Lør 12 Jun 2010 - 21:15

"ja jeg kommer da"sagde han og kiggede på hende og gik ind i elevatoren med et stille smil "og hvis der ikke var to seng og kun i stor havde det så gjordt noget bider jo ikke eller noget"sagde han og små grinte og kiggede på hende. Han stod og ventede på at de kom op på den sal de skulle op på.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) - Page 4 Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum