Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lige flyttet til terre - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lige flyttet til terre - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lige flyttet til terre - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lige flyttet til terre - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lige flyttet til terre - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lige flyttet til terre - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lige flyttet til terre - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lige flyttet til terre - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lige flyttet til terre - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lige flyttet til terre - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lige flyttet til terre

2 deltagere

Side 5 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

Lige flyttet til terre - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 0:11

han smilte og blev ved med at køre fingrene frem og tilbage i hendes numse og slikkede hendes underliv " i lige måde"sagde han til hende og nussede hende på maven med den anden hånd og blev ved med det
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 0:13

Mikala stønne voldesomt " herre er klar til endnu en omgang vis det bahager dem " stønne mikala og lå stønne bliv men voldesomt hun elsker det og nød det hun lod ham gøre det som han ville med hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 0:16

Han tog fingerne ud af hendes numse og stoppede med at slikke hende "giv mig et blowjob først"sagde han og satte sig på senge kanten mens han ventede på at hun skulle gå i gang *hun er fantastisk allerrede klar igen*tænkte han med et lille smil og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 0:17

Vinduet gik op og Ailince kom indenfor, hun stod og så på dem , med et roligt blik , hun kiggede ikke på dem nej på Mikala og sukkede derefter dybt "Helt ærligt pigebarn, hvad du for en " sagde hun og så på Mikala "tank lige dette er i ikke begge optaget" sagde hun og sætte sig på bordet, hun rystede på hovedet af dem , hun virkede vred , men det kunne ikke ses XD

//Kommer ind .. som i kan se //
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 0:20

Mikala gjore som han sagde hun fik et chok ved at se Ailince Mikala rejste sig og fik tøj på hun ryste " Ailince hvad levet du her " sagde mikala bange og skræmet hun så ned hun græde Ailince var som en søster for hende " Ailince vil du ikke godt gøre en lille ting for mig " græde mikala hun rysre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 0:22

"åh hey Ailince"sagde han og drejede hovedet til den ene side og kiggede på Ailince "ved ikke rigtig længere"sagde han og kiggede på mikala også på Ailince igen med et lille smil på læberne "men tak for sidst Ailince"sagde han med et sødt lille smil og kiggede så på mikala han tog et tæppe om sig så man ikke kunne se han nøgne krop
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 0:23

Mikala græde hun ville har Ailince til at bide hende så hun ville midste bevisthende og glemme alt det her hun græde som besat hun ikke på dem men ned i gulvet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 0:26

hun så på jaster "du ser godt ud som altid, men er lige glad med om du laver noget jaster , men ikke mikala " hun så på hende, hun virkede som en søster lige nu , hun sukkede "Ikke sig det til Inuyasha , gætter jeg, hvad med hvalpene enligt" spurgte hun og sukkede dybt "Mikala jeg er skuffede over dig , meget endda " hun var hård mod hende og sad på et border, hun rystede på hovedet "Nej, du selv skyld i dette, håber ikke Inuyasha bliver sur på dig"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 0:30

" nej Ailince jeg vil bare dig snøft til at slog eller bide mig " græde mikala hun smed sig foran Ailince´s fødder hun ville skades for der her " Ai være søde at gøre skade på mig jeg beder dig som en søster og inuyasha og havlpen får der ikke at viden for jeg ville heller død ende at de fir det at vide " græde Mikala

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 0:31

"jamen tak og i lige måde Ailince"sagde han og kiggede på dem og sad på sengen og kiggede frem og tilbage mellem aillince og mikala *er lidt forvirret men forstår det nok på et tidspunkt*tænkte han og kiggede bare på den med et lille smil og slappede bare af imens *hmmm*tænkte han og kiggede stadig bare på dem
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 0:38

"denne pige du har været i seng med , er en søster for mig , hendes kæreste og hende har hvalpe samme, altså børn" sagde hun og sukkede dybt "Mikala du kan ikke forventede være gang du laver noget dumt, at jeg slog dig ud og du glemmer det , du må lære at stoppede dette børn lege " sagde hun og sukkede over hende "bliv mere modne for deres skyld" sagde hun og så mod jaster, hun smilede til ham "Mange tak , og undskyld jeg blander mig i jeres sex" sagde hun, hun var to modsætter til dem, den ene sagde hun det skal du stoppede med og til jaster , du forsætter bare... forskel på en man holder af og en man lige havde mødt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 0:43

Han sad og små grinte af det Ailince sagde *hun for det jo til at lyde som om jeg skal bare forsætte og mikala skal stoppe*tænkte han og kiggede på dem "det gør ikke noget"sagde han til Ailince og kiggede på hende med et lille sødt smil og kiggede rundt i rummet *hvor længe har vi eneligt lagt her*tænkte han og kiggede på dem igen med et lille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 0:53

"det os det jeg ment i det jeg sagde" sagde hun og små grinte "og nu kan jeg se , at min små ting fik startede den lyst til det , jeg er dygtigt" sagde hun og små grinte og så på Mikala med opgivende øjne "Selvom jeg ikke var som før, betyder det ikke jeg holder af dig mikala, men du må forstå at du skal lærer af dine problemer ikke slettet dem" hun så mod Jaster, man så hende fra en helt ny side, den side som stadig var menneske, den side som hun normalt lukkede af , hendes hjerte , så man, den var blid og varm ... hun beskyttede dem hun elskede ,
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 1:02

*når ja du kan jo læse tanker ikke men hvis du vil vide det er jeg bedre siden du tog min jomfruhed*tænkte han og kiggede på Ailince med et sødt smil og kiggede så frem og tilbage mellem Ailince og mikala mens han sad på sengen og kiggede på dem *er det noget du vil har en nydelse af*tænkte han og kiggede på Ailince
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 1:10

Ailince grinede over hans tanker og så på mikala , hun var væk . hun sukkede "typiske hende, så svag, du er som en søster for mig, men hvorfor er vi så forskelle " sagde hun og så mod jaster ,hun vil svare ham på hans tanker "Så det er du, tillykke , men hvad var det med du ikke var sikker på du havde en kæreste mere jaster" spurgte hun og så på ham "Mig, nej tak, jeg klar mig" sagde hun "andet end dit blod måske" sagde hun og slikkede sig om munden
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 1:17

Han gik over til hende og satte sin pande mod hendes "mit blod er ikke sundt for dig"sagde han og kiggede på hende mens han holdt tæppet om sig "du er sikker ligeså blid som du var sidst eller hva"sagde han og kiggede på hende med et lille sødt smil og rørte stille hendes arm og kørte hånden op og ned af hende arm
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 1:24

"Tja du har nok ret, selvom min dæmon i mig vil ha det" sagde hun og grinede , hun havde ikke fortalt hun var dæmon "Jeg er vampyr og dæmon " sagde hun og små smilede og så på ham "Blid, hvad snakker du om.... åh det" hun kløede sin kind, og så han rørt hendes armen, hende hud var iskold og silkeblød "hm , hvorfor spørger du"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 1:33

"ikke for noget"sagde han og kiggede på hende "du sagde at du var let at tænde ikke"sagde han og kørte sin hånd op til hendes skulder og ned af hendes side "du har en fantastisk krop Ailince"sagde han og havde nu sin hånd på hendes lår "tror du stadig jeg ville kunne forføre dig"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 1:40

"Jaster , du " sagde hun overasket over hans ord , hun sukkede "Det ikke en god ide, og ja er nem at tænde" sagde hun og lagde en hånden på hans som var ved hendes lår, hun tog hans hånd væk og rystede på hovedet "Pleas lad vær , okay, vil ikke komme for tæt på folk mere" sagde hun og smilede blidt til ham, det samme smil hun gav mikala , det var urolige med beroligende "Sikkert vis du vil" sagde hun
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 1:48

Han nussede hende under hagen og kyssede hende stille på munden uden at tænke over det og gik stille en hånd ned mellem hendes ben og smilte stille og håbede ikke hun ville blive sur på ham eller noget han kiggede stille på hende efter han slap kysset igen *sorry*tænkte han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 1:54

"Jaster, why" sagde hun og mærkede hans læber mod sine stadig, hun så på ham "Du , vil stadig ha mere ik" sagde hun og sukkede og rystede på hovedet "hvad skal jeg dog gør af dig, du få dig nok af alle dem du ha fået af, hvorfor vil du så os med mig" sagde hun , hun vil høre hans grund , hun havde gættede hvorfor , men vil høre hans grund, *hendes perfekt krop* var hendes tanke .
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 2:06

"min grund til at jeg vil med dig er ikke kun din krop jeg syns du vildt sød jeg kigger mere på din personlighed hvordan du opføre dig overfor mig det kan jeg lide"sagde han og kiggede på hende og stod stadig med sin pande mod hendes og kiggede hende ind i øjne mens han stod ved hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 2:11

"Ah" sagde hun og så ham i øjne "du mærkelige, man kigger kun på personlighed ,vis man vil mere end sex" sagde hun og sukkede dybt "glemt jeg at lære dig det" sagde hun og lagde en hånd på den han havde på hendes lår, så den ikke gled nogle veje... hun sukkede opgivende "Du skal lære at styre dig, har du ikke kæreste enligt"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 2:17

"Ailince hvem siger at jeg ikke vil ha mere end sex med dig sex er jo ikke alt i livet"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil "kan ikke rigtig finde ud af om jeg har noget med twi hvis det er det du tænker på"sagde han og flirtede sine finger ind i hendes uden at hun havde opdaget det
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 2:22

"Ahh" sagde hun overasket og så på ham med stor øjne "Kan du ikke meningen , Yaya " sagde hun og ville tag sin hånd til sig med kunne ikke, hun så ned på den og opdagede de flettede figner , hun så på ham med forvirrede øjne "måske skal du finde ud af det første , for du ligge an på en anden " sagde hun og gled sin figner ud af hans hånd, det var en blid bevægelser , hun var så elegant og blid , selv når hun afslog, men det havde hun jo enligt ikke helt gjordet hun havde bare sagt han skulle finde ud af det med twi
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum