Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lige flyttet til terre - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lige flyttet til terre - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lige flyttet til terre - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lige flyttet til terre - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lige flyttet til terre - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lige flyttet til terre - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lige flyttet til terre - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lige flyttet til terre - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lige flyttet til terre - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lige flyttet til terre - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lige flyttet til terre

2 deltagere

Side 6 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

Lige flyttet til terre - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 2:32

"så du afslår mig ikke eller hvad er det fordi jeg ikke kan finde ud af det med twi"sagde han og kiggede hende i øjne med et lille smil og havde sin pande mod hendes pande og fik en lyst til at kysse hende men gjorde det ikke for vil ikke gøre hende sur eller noget mens han kiggede på hende med et lille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 2:36

hun sukkede "Nej afslår dig ikke, og hvorfor skulle jeg, det tager tid at får mig til at elskede en" sagde hun og så på ham og sukkede over hans tanke og lyst "Plus, du skal finde ud af det med twi og jeg ser ikke igennem utroskab, ved hun enligt du har sex med andre end hende" spurgte hun og så inden i hans øjne, hun var enligt lidt lige glad om han havde sex med andre, det var mest fordi han selv sagde han kunne finde på det.. så hun fortalt hvad han skulle forventede
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 4:13

"du har ret Ailince"sagde han og gik hen og fi k noget tøj på og kiggede på hende et lille smil på læberne og kiggede på hende og kiggede så rundt for at se hva de kunne lave eller om der overhovedet var noget at de kunne lave *hvad skal vi lave*tænkte han og kiggede så på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 4:19

Ailince sukkede lettet op, hun træk vejret dybt af lettelse , hun så mod ham "det da godt du kan komme til fornøftet " sagde hun og smilede blidt til ham "Desuden, er jeg ikke noget at holde på " sagde hun og hoppede ned for bordet "ved jeg ikke, nogle ideer" spurgte hun og så på ham med sit blide smil...
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 9:02

"hvorfor er du ikke noget at holde på"spurgte han og kiggede på hende med et lille smil og gik hen og satte sig ved hende og kiggede op på hende med et lille smil "og har igen ide"sagde han med et smil til hende og kiggede så ud af det vindue hun var kommet ind af
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 13:24

"er jeg bare ikke " sagde hun og smilede til ham da han sætte sig "Hvor trist, så må vi vel kigge ud i den blå luft" sagde hun og små grinede *hvad er han ude på , vor forvirrende * tænkte hun og så ud af vinduet "Måske skal jeg bare gå igen " sagde hun , men drillende kun . men det kunne ikke høres
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 13:28

"nej det må du da ikke"sagde han og kiggede på hende med et lille smil og tog hendes hånd og slikkede lidt om hendes en finger "du her nogen dejlige hænder"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil og kiggede også sødt på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 13:42

hun så på ham med nogle undersøgende øjne "Så lad jeg være med at gå" sagde hun og kiggede over mod vinduet, hun tænkte lidt og mærkede så han tog hendes hånd og slikkede en af hendes figner, hun så mod ham igen og rystede lidt på hovedet "Tak" sagde hun bare til hans ord , hun sukkede så "Dig , kan jeg altså ikke finde rundt i , altså hvad du vil ha og sådan , men det vel os sundt nok inden i mellem for mig" hun smilede til ham, og den hånden han holdet gled nu op på hans kind og nussede blidt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 13:49

Han smilte til hende "ja jeg er svær at finde ud af"sagde han og nussede hendes lår med den ene hånd og anden var ved hendes nakke og nussede hende i kærligt i nakken "du er så sød"sagde han med et sødt smil og nussede hende der hvor hans hænder var med et sødt smil *hun skal behandles som den pige/kvinde hun er og ikke bare som en man har sex med*tænkte han.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 13:54

hun fik stor øjne over det han tænkt, hun så på ham overasket "Jaster du" hun så væk , da hun rødmede af hans tanke , "Ahh" sagde hun og sukkede af sig selv .. hun mærkede hans hænder der nussede hende og sukkede så "Jaster , du forvirrer mig altså" hun ventede blikkede mod ham og så ham lige i øjne "Hvad er det du helt parvis vil" spurgte hun , da hun ikke kunne finde rundt i hvad han vil ha ... det end sek det ene og det andet , noget helt andet
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 14:00

Han kiggede på hende "ved du ikke hvad jeg mener"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil og kiggede hende ind i øjne med et lidt forføre blik imens og nussede hende i nakken og på låret "vil ha dig hvis du ved hvad jeg mener med det"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil og håbede på at hun forstod ham
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 14:04

Hun sukkede og mærkede han stadig nussede hende "Det er problem, jeg er forvirret i mellem to punkter jaster" sagde hun og så på ham "det er det jeg ikke forstå.. men regner med du vil ha sex eller " hun stoppede og kiggede ud af vinduet "Nej det er sex du vil ha" sagde hun og så på ham med sine røde øjne, hvordan kunne en vampyr styre sig så meget som hun kunne, hun smilede til ham "Har jeg ret"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 14:07

"du lækker og vil gerne ha sex men vil også gerne ha et forhold til dig som den du er"sagde han og kiggede på hende med et lille sødt smil "men du har nok svært ved at forstå mig på det grundlag"sagde han med et lille sødt smil og kiggede hende lige i øjne
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 14:13

"et forhold" gentog hun og så på ham med stor øjne, det andet hun havde tænkt på men havde og sagt nej det kan ikke være det ... Ailince sukkede dybt "Det er godt jaster, hvad med Twi" sagde hun og kiggede på ham, "Ja har jeg svært ved at forstå, men så må du vel forklar mig" sagde hun og aede hans kind blidt,
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 14:25

"twi er ikke noget lige nu"sagde han og kiggede på hende og rejste sig op og løftede hende op og fik hende lagt på sengen men den anden side af hvor mikala havde lagt han lagde sig oven på hende og kælede for hendes smukke krop og kyssede hende på munden uden at tænke på det
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 14:29

"Men jaster, hun elsker dig" sagde hun og lyd pudselig som om hun kunne li jaster og var splittede mellem veninde og sit hjerte, hun så til siden da han havde lagt hende ned i sengen, hun smilede sødt og det han havde sagt , hun mærkede hans læber mod hendes igen og lukkede øjne og kyssede med , hun slap derefter hans kys og så på ham med blide øjne "dette er ikke en god ide"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 14:39

"nej men du fortalte mig at man skulle lade sine lyst styre sig ikke"sagde han med et blidt smil til hende og nussede hende ene kind og kyssede hende på halsen mens han lå oven på hende "du helt anspændt det ved du godt ikke"sagde han og kiggede sødt på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 14:43

"Ja jeg siger du skal følge din lyst, men stadig ikke sår folk" hun sukkede dybt og mærkede hans kys "Ja selvfølgelig er jeg det, hvorfor skulle jeg ikke være" sagde hun stille og kiggede på ham med sine blå øjne, hun sukkede "Vis du vil ha et forhold med mig, skal du stoppe med at ligge med andre piger, jeg vil ikke blevet såret mere" sagde hun og ventede blikkede til siden, hun var træt af at blive såret af fyr... hun sukkede "Plus du ikke den eneste som vil ha mig" sagde hun og kiggede nu på ham igen "derfor synes jeg du skal tag twi " hun ment ordene , men stadig ikke det sidste, men twi havde mere brug for ham end hun havde
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 14:59

Han kiggede på hende og rejste sig op og satte sig på senge kanten *hmm*tænkte han og kiggede ud af et vindue mens han sad bare stille og kiggede han sagde ikke noget han havde det ikke godt lige nu men viste ikke hvorfor
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 15:07

hun sukkede lette, hun rejste sig op "Godt du, kan føle det" sagde hun og lagde en hånden på hans skuldre og smilede "Jaster" sagde hun og så ham i øjne "du må finde ud af hvad du vil og nu det sker så er du mig taknemlig" hun kyssede hans panden , hun bløde læber var mod hans panden , hun kyssede og slap så , hun så på han og sætte sig i vinduet, hun små grinede over ham
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 15:10

han kiggede på hende "hvad griner du nu af"sagde han og kiggede på hende med et normalt ansigt han var ikke glad eller trist han var lige i mellem de to ting og kiggede bare på hende imens og lagde sig så ned på sengen
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 15:13

"Op med humøret" sagde hun og smilede, hun rejste sig og sætte sig på ham , hun aede hans kind "et råd, valg single liv, så kan du tag hvem som helst, uden jeg blander mig" hun smilede blidt til ham og små grinede "jeg forsvinder ikke bare, du kommer til at hæng på mig " sagde hun drillende men os for at gør ham glad .. hun aede hans kind
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 15:16

"prøver du at gøre mig glad"spurgte han og kiggede på hende med et meget lille smil og tjekkede hvor hun sad på hende med et lille smil og kiggede så på hendes bryster *du sidder på min p** hvis du gerne vil vide det*tænkte han og hun ville kunne mærke den prikke selv om han havde bukser på
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 15:20

hun så på ham og sukkede "kan jeg mærke " svarede hun på ham tanke, hun rykkede sig op på ham mave "så sætte jeg mig her og ja prøvede, men gik vis ikke så godt" sagde hun og små grinede "men mere det, på den måde finder du os ud af hvad du vil" sagde hun og aede hans kind , hun var blid mod ham, hun havde åbnede sig lidt for ham , men ikke meget
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 17:07

"du ved godt at denne syns vinkel af dig kan få en dreng til at blive lidt liderlig ikke"sagde han og kiggede på hende et lille smil og lagde sine hænder på hendes lår med et lille smil og kiggede op på hende og fik lyst til hende men sagde det ikke til hende hen troede nok godt at hun viste det
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum