Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lige flyttet til terre - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lige flyttet til terre - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lige flyttet til terre - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lige flyttet til terre - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lige flyttet til terre - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lige flyttet til terre - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lige flyttet til terre - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lige flyttet til terre - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lige flyttet til terre - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lige flyttet til terre - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lige flyttet til terre

2 deltagere

Side 8 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

Lige flyttet til terre - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 20:01

han gav slip på hende så hun kunne gøre hvad hun ville "okay så lader jeg være med at tænke på det"sagde han og kiggede på hende med et lille smil og begyndte stille og gå mod døren til hvor han boede "du må gerne komme med ind hvis du vil"sagde han og gik ind
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 20:03

det sårede hende igen , af en eller anden mærkelig grund , hun sukkede dybt *nej nej , er vis falde for ham nu* tænkte hun og satte sig på jorden "det ikke en god ide" sagde hun og mærkede stadig hans armene omkring hende, hun så mod ham og smilede for sig selv *tak, for at vække mit hjerte * sagde hun i hans hovede , hun sad på jorden stadig og tænkt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 20:32

*så lidt søde tror jeg nok hvis det er godt*tænkte han og gik ind i sit hjem og satte sig på en stol i stuen og slappede af og kiggede lidt tv mens han tænkte på ailince og hvad hun lavede lige nu
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 20:39

Ailince rystede på hovedet *ja og nej* sagde hun i hans hovedet, hun rejste sig op og så mod himlen "Så smuk, AWWWW" skrig hun og faldt sammen på jorden, hun var i smerter , hendes hår skiftede med sort og blondt "Hvad" sagde hun og bid tænder sammen "Hold dig væk, din dæmon " skrig hun , til sig selv


//Lad spænding begynde XDXP///
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 20:58

Jaster kom styrtene ud "hvad sker det ailince"sagde han og kiggede på hende og gik hen til hende og holdte øje med hende og kiggede på hende med lidt skræmte øjn
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 21:21

hun var i utrolig smerter, hun mærkede de blide hænder, men skubbede ham væk "Hold dig væk du kommer til skade" hun så på ham, hendes øjne skiftede med gule og røde , "Arh" sagde hun og tog sig til hjerte, hendes hår bliv nu mere blondt "Nej, dæmon hold dig væk, jeg styre her" sagde hun til sig selv, "hm , som om du kan blev ved med at kæmp mod" sagde Ailince med en iskold stemmen "denne krop er min" sagde hun så, Ailince rystede på hovedet og hoppede væk fra ham, hun ramt hårdt et træ og besvimede , hun skade sig selv medvillige... hendes hår forblev nu sort ... hun blødt for baghovedet og panden
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 21:27

Han fik hende ind i stuen hvor han boede og fik stoppet bkødningen i hendes bag hovede og panden på hende med et lille smil og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 21:36

hun lå der bare helt rolige , men inden i hendes hovede var der en indre kamp , mellem hendes to sider, dæmon og vampyr, hun så så rolige ud , helt fredfyldt, hun så dø ud... men hun træk vejret meget tungt og alt for hurtigt og så inden i mellem overhovedet ikke..

Inden i hovedet

Haha , denne krop er min , forsvind, sagde dæmon og Vampyr kiggede bare hårdt på dæmon , og smilede tilfreds "Nej den er min" råbte den og sprang mod dæmon, og alt bliv sort inden i hovedet, hvem vandt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 21:41

han sad og kiggede på hende for at holde øje med hende *helt fredfyldt*tænkte han med et lille smil og kiggede på hende med et lille smil og fandt sig noget at drikke og sad og drak det imens han holdte øje med hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 21:49

Hun skiftede udseende nu og så åbnede hun øjne, hun havde gule øjne og blondt hår, "hm, må vel takker dig for jeg kom fri" sagde hun iskold, hendes dæmon, hendes øjne var helt tomme ikke tegn på noget som helst , jo kort, slog hende ud , pleas , sagde hendes øjne "Åh som han kan det " sagde hun hånligt, det sort om hende øjne var hendes hud ...


sådan så hun ud

https://2img.net/r/ihimizer/img175/861/ailincedmonfrom.jpg
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 21:55

Han sad og kiggede på hende og var forvirret over det der var sket *hvad sker der med hende*tænkte han og kiggede på hende og rejste sig op og gik lidt tilbage og væk fra hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 22:02

"åh , den du elsker er bange for dig" sagde Ailince og grinede hånligt "du er skrævet, hvad ser du dog i en som ham" sagde Ailince , hun smilede hånligt til ham , "Åh må nok heller fortalle din lille lover hvem jeg er , Jeg er Ailince dæmon side , Ailince som du ved Vampyrdæmon , og jeg er Dæmon siden" sagde hun og så mod vinduet "hm" hendes øjne var trist ... inden i Ailince ... Ailince var ved at give op og lad dæmon styr, hun var træt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 22:04

"hey giv mig den jeg kender af siderne"sagde han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 22:11

"Hoh , og hvorfor skulle jeg så gøre det" sagde hun hånligt og lagde sine hænder på sin hofte og stod og kiggede på ham og små grinede hånligt af ham "Du et skævt , hvorfor skal jeg , vil ha denne krop og det så betyder , at den rigtigt side skal dø" sagde hun og smilede ondt nu, det passede ikke til hendes ellers blide ansigt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 22:17

han gik hen og kiggede hende lige ind i øjne og var sur på den side der var fremme nu
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 22:20

"Ah, noget galt" sagde hun og kiggede på ham med hævet øjenbryn , "ikke nok med du en sværkt men os en weirdo " hun træk på skuldre "Yaya, måske skal jeg bare smutter , hun er næsten dø nu , så du før hende ikke tilbage" hun smilede hånligt til "hun er min"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 22:23

"sorry ailince men nu gør jeg noget så denne side af dig kommer til at være bevistløs"sagde han og slog ailince lige i hovede så hun ville falde om og ligge bevistløs på gulvet
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 22:28

//Logger nu svare engang i morgen//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 22:29

Ailince lå besvimede på gulvet igen og så fredfyldt ud ...
Inden i Ailince hovede

"Ah han er ikke helt så dum" sagde dæmon , Vampyr sukkede "Jeg sagde det jo, kan godt være han er langsom, men han har hjerte det rette sted" , Dæmon lagde sig ned "Ja og mærkelig er han os" Vampyr "Tja, sådan er drengen" , det blevet helt hvidt

Ailince hår blive sort og alle trækkende fra dæmon forsvandt, hun lå der med sit blide ansigt ...
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 22:31

han fik hende op på sofaen og lagde hende i den og satte sig på en stol og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 22:45

hun kom til sig selv og lagde en hånd på ansigt "Aw mit hovede" sagde hun og åbne øjne, hun så hun var indenfor "sorry, mistede vis kontrollen " sagde hun og sætte sig op, hun følte sig svimle "Ah" sagde hun og var ved at falde ned på gulvet igen
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Man 31 Maj 2010 - 7:08

Han rejste sig og støttede hende så hun ikke ville kunne falde på gulvet "det er mere mig der skal sige undskyld"sagde han og lagde en våd klud på hendes pande med et lille smil og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Man 31 Maj 2010 - 8:45

hun lagde hånd på den våde kuld så den bliv på hendes panden "Du undskyld, hvorfor, jeg håbede på du vil slog mig ud" hun smilede blidt og lagde sig ned på sofaen igen "Så tak" sagde hun og skær ansigt, hendes panden gjorder ondt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Man 31 Maj 2010 - 9:25

"okay så du ville ha at jeg skulle gøre det"sagde han og kiggede på hende med et lille sødt smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Man 31 Maj 2010 - 12:52

"Yep, jeg er lidt dum, som dæmon " sagde hun og grinede "awawaw" sagde hun og så mod ham "så undskyld ikke"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum