Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lige flyttet til terre - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lige flyttet til terre - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lige flyttet til terre - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lige flyttet til terre - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lige flyttet til terre - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lige flyttet til terre - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lige flyttet til terre - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lige flyttet til terre - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lige flyttet til terre - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lige flyttet til terre - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lige flyttet til terre

2 deltagere

Side 7 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

Lige flyttet til terre - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 17:26

"Yaya, du har kun sex i hovedet" sagde hun og gav ham et smøfle spark og små grinede "Skulle vis ikke havde haft det med dig" sagde hun drillende ,selvom hun ikke mente det , hun små grinede og så på ham "Du nem at tænde " sagde hun og aede hans kind "Men du skal finde ud af hvad du vil først okay" sagde hun og lagde hovedet på skrå
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 17:30

Han små grinte "du skulle snakke om at være nem og tænde tror din liderlighed går gennem dine trusser og ned på min mave"sagde han og kiggede på hende med et grint *du vil jo gerne*tænkte han med et sødt smil "men tror jeg lever som single i et stykke tid nu"sagde han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 17:33

hun nikkede til det at være single "SÅ har jeg heller noget i mod , du knalder rundt omkring" hun grinede og så på ham "Hey, jeg ikke tændt lige nu" sagde hun muggent , men grinede så, hun var ikke tændt , overhovedet ikke , hun rødmede over hans tanke "helt ærlig, du lær da heller aldrig noget gøre du" sagde hun og lagde sig ned over og kyssede ham på munden
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 17:37

han lagde sin ene hånd bag hendes hovede og kyssede med og fik den anden hånd ned mellem hendes ben og lagede med hendes underliv uden på hendes trusser men han var lidt overrasket over at hun kyssede ham og ikke omvendt
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 17:46

hun sukkede "Hvad laver du" spurgte hun dumt og drillende til ham, hun så på ham og små smilede af ham, hun lagde sin panden mod hans "Du lære vis aldrig at høre efter gør du, eller er der kun sex i dit hovede lige nu" spurgte hun og sukkede opgivende "du håbløs" sagde hun med et smil
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 17:52

"jeg er jo blevet bedre indenfor sex så tænkte på om du kunne tænke dig at prøve mig af"sagde han med et lille frækt smil til hende og kiggede på hende og rykkede hendes trusser til siden og lod to fingre køre op i hende med et frækt smil og kørte dem frem og tilbage i hendes underliv
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 18:03

"Heyhey" sagde hun og faldt sit siden , da hun skubbede til ham, han fik figner ud af hende igen, hun så på ham og sukkede "hvem siger jeg vil " sagde hun og så til siden , hun sukkede dybt "yaya.. du er håbløs, så okay da" sagde hun og så ikke på ham, hun virkede pludselig lige glad med sin krop
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 18:09

"noget galt ailince"spurgte han og lagde sig ind bag hende og nussede hende stille i nakken med en blid hånd med et lille smil og kiggede på hendes bag hovede og kørte stille hånden ned af hendes ryg og op igen af hendes ryg
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 18:16

"Nej nej , hvorfor skulle der være det" spurgte hun og mærkede ham mod sin siden, hun så på ham med et blid smil "hvorfor spørger du" hun virkede stadig lige glad med sin krop, hvad sker der lige her .... hun var ude på at teste ham, men om hvad , hun smilede bare og det kunne ikke ses hun var
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 18:21

"du ser ligeglad ud men ved ikke med hvad"sagde han og kiggede på hende og nussede hende på maven og kiggede stadig på hende *du er ude på noget men kan ikke finde ud af hvad det er*tænkte han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 18:22

hun smilede skævt over hans tanke, hun lagde sig nu indtil ham og nærmede hans øre "vil du ikke havde sex" sagde hun frækt i hans øre , hun blev læggende og ventede på hans svar, hun nussede hans nakkede mens hun lå der, hun var ude på at teste ham
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 18:28

"jo da"sagde han og lod en hånd ind mellem hendes ben og rykkede hendes trusser til siden og lod to fingre glide op i hendes under liv og kørte dem frem og tilbage i hendes underliv men hurtigt fra starten af med et frækt smil på læberne
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 18:35

"Ahh" sagde hun og så ned, hun havde ikke forventede han var blevet så meget beder, hun holdet hovedet ind mod hans bryst og lagde en lille stønne lyd og tog fast i hans tøjre "Rolige nu" fik hun sagt frem i et støn, hun sukkede derefter
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 18:39

"kan du lide det"sagde han og blev ved med at gøre det hurtigt og puttede en finger fra den anden hånd i munden på hende så hun kunne sutte lidt på den han smilte frækt til hende mens han stadig blev ved med det han gjorde
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 18:43

Ailince sukkede "hvorfor mig" kom hun til at sige , hun holdet sig fra munden "Sorry , jeg må gå" sagde hun og rejste sig fra sengen, hun så på ham , hun mærkede hans berøringer over hendes krop stadig , hun sukkede "Du tabte, undersøgt om du vil mere med mig, vil du ikke " sagde hun og blikkede med øjne , hun gik hen til vinduet "Så, skal lige lidt væk, inden jeg åbner mit hjerte for dig , okay" hun smilede blidt med lukkede øjne
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 18:46

Han rejste sig op og gik hen til hende og rørte hende på numsen "hva mener du med det ailince"sagde han og kiggede på hende med et lille sødt smil *åbne mit hjerte for dig hva mener du*tænkte han imens han stod ved hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 18:49

hun hoppede op i vindiet og kiggede på ham med blide øjne "ved andre ord, bliver forelsket i dig" sagde hun og rakte tunge og små grinede "så næste gang , kan du få fri sex, uden førelser indblandet , okay" sagde hun og smilede
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 18:58

"det siger du jo"sagde han og klappede hende blidt i røven *dig forelsket i mig havde jeg ikke troet søde*tænkte han og kiggede på hende med et sødt smil "dejlig numse"sagde han til hende med et sødt smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 19:06

"Yaya, kan jeg heller ikke, men mit hjerte er ved at åbne op for dig , så derfor smutter jeg" sagde hun og aede hans kind "og pas nu på med de hænder, de er jo over det hele" sagde hun og små grinede, hun sad stadig i vinduet
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 19:10

han grinte stille og hev lidt ned så man kunne se hendes bare numse og suttede lidt på en af sine fingre og kørte den stille op mellem hendes balder og hans finger mødte hende numseh** og han pressede den stille op i det med et lille frækt smil til hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 19:15

Ailince bliv sur og gav ham en lussing "Du forstå ingenting " råbte hun "men jeg forstå nu" sagde hun og en tår faldt ned "Bye" sagde hun og hoppede ud af vinduet og så op på ham, hun græde , hun rystede på hovedet og vendte hovedet til og gik,
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 19:18

han hoppede ud gennem vinduet den lussing hun gav ham havde fået ham til at vågne "ailince vent undskyld det var ikke meningen kunne ikke modstå det du ha bare så flot en røv"sagde han og løb hen til hende og tog hendes hånd "du må ikke græde"sagde han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 19:30

hun ventede sig og tårerne løb ned af hendes kind , og en ramt hans ansigt da hun ventede sig hurtigt, hun så ned "forsent, er såret " sagde hun og kiggede på ham "Skulle havde være med at tro du var anderledes end de andre, du valger sex frem for alt andet ved mig, bare fordi min krop er som den er" sagde hun og prøvede at komme fri, hun brugt sin vampyr kræfter, men han holdet fast og flyttede sig ikke ud af sted "AH" sagde hun og så op på ham
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 19:41

Han hev hende hen til sig og lagde armene om hende "jo jeg er anderledes undskyld søde"sagde han hun ville kunne høre hans hjerte hvor meget det bankede fordi han var ked af at ha såret hende på den måde for det ville han ikke
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 19:43

hun så ned mod hans bryst og smilede "Det okay, det var mig som var dum " sagde hun og kiggede på ham med et blidt smil "tank ikke over det vel, " hun prøvede at komme fri , men han var stadig stærkere end hende, det kom lidt bag på hende , hun var rigtigt stærk selv for en vampyr at være ..
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til terre - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til terre

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum