Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

hjemme hos Zero (Kaia)

Side 8 af 17 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 17  Næste

Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 8 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 17:55

//skal spise, men jeg kommer tilbage igen så log ikke af//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 8 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 17:57

han grinte og så på hendes øreringe "okay smukke" sagde han og puttede dem ned i sin lomme "snakker for meget?" spurte han og så hende i øjne før han kyssede hende heftigt på munden mens han pressede hende ind mod væggen og pressede sig ind mod hende mens han lagde en arm om hendes nakke "sådan gør man når man ikke taler for meget" hviskede han og fortsatte det heftige kys

//ok^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 8 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 18:39

hun blev lidt forskrækket*det kom lidt bag på mig*tænkte hun, men til sidst kyssede hun heftigt igen, hun lagede armene om hans nakke, af en eller anden grund kunne hun godt at være sammen med ham, han var den første der ikke havde beskyldt hende for en masse slemme ting og det der var værre

//tilbage//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 8 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 18:46

han fortsatte det heftige kys mens han pressede sig mere op af hende mens han blidt slap hendes læber istedet begyndte han at kysse hende forførende på halsen mens han lod den ene hånd glide ned og age hende på låret og den anden holdt han støttende mod hendes nakke så hun ikke hamrede baghovedet ind i væggen eller noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 8 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 18:46

//fedt^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 8 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 18:50

hun lukkede øjene, hun nød det selvom det kildede på hendes lår"skulle vi ikke i centeret?"spurgte hun så, stadigvæk med lukket øjene, lidt efter åbnede hun dem, hun kiggede på ham*godt det ikke er ham med det korte sorte hår jeg er sammen med...det var nok med en gang*tænkte hun, hun kiggede bare på Zero

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 8 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 18:52

han smilede "jo måske" sagde han roligt og agede hendes lår videre mens den langsomt gled op af hendes lår lidt efter begyndte han at age hendes underliv ude på tøjet mens han smilede og kyssede hende videre på halsen "bare lidt mere her smukke" sagde han bedende "be'om"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 8 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 18:55

hun kiggede på ham, hun sys det var en underlig følelse, da han begyndte at age hendes underliv*det følelses underligt*tænkte hun, hun lukkede øjene lidt"okay lidt"sagde hun, hun viste ikke hvorfor hun sagde det, men det var som om hendes krop godt kunne lide hans berøring

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 8 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 18:57

han knappede blidt hendes bukser op og gik under bukserne og agede hendes underliv ude på trusserne mens han kyssede hendes hals videre han blinkede kort en sort mur kom frem ved hver ende af gyden så folk ikke kunne kigge ind eller komme derind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 8 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 19:03

hun gav nogle små støn fra sig, hvorfor viste hun ikke, hun ville gerne i centeret nu, men hun havde selv givet ham lov til det, hun havde stadigvæk lukket sine øjne, men en gang i mellem kiggede hun ned på ham, hun viste ikke helt hvad hun skulle gøre, men hun stoppede ham ikke, hendes krop ville lystere hende, hun stod som lammet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 8 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 19:06

han smilede og agede hendes underliv lidt mere før han langsomt fjernede hendes trusser lidt ned så der var frit til det og agede så direkte på hendes underliv mens han kyssede hende op af halsen og så på hendes mund mens han kyssede hende lidt han fortsatte sådan i ca 1 minut før han slap hendes læber og fjernede hans hånd satte hendes trusser rigtig og lukkede hendes bukser mens han stadig så hende i øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 8 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 19:12

hendes underliv var blivet meget vådt da han fjernde sin hånd og satte hendes trusser og bukser på plads igen, hun stod stadigvæk som lammet, efter lidt tid rørte hun på sig igen, hun næsten faldte ind i ham"undskyld, det er bare nyt for mig"sagde hun, hun holdte fast i ham"skal vi i centeret nu?"spurgte hun, hun kiggede op på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 8 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 19:18

han smilede "rolig smukke du skal nok vende dig til det" sagde han roligt og agede hendes lår lidt med et smil "og om vi skal i centeret? det bestemmer den smukke pige foran mig" sagde han og så hende i øjne lidt mens han smilede roligt til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 8 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 19:22

"det skal vi"sagde hun, hun rettede sig op igen, hun smilede til ham, hun gav ham et kys"vil det sige du vil beholde mig?"spurgte hun, hun gik om bag ham og lagede armene om ham, hun lagede hovedet på hans ryg, hun smilede, hun lukkede øjne*han er den første der kan lide mig og det er jeg så glad for*tænkte hun glad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 8 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 19:24

"hvad mener du med at beholde" spurte han det kunne betyde meget det kunne betyde beholde som kærester og det kunne betyde beholde som ven eller bare beholde som ikke at forlade og meget andet mens han smilede han agede hendes arme som hun havde om ham mens han smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 8 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 19:29

"det ved jeg ikke....."hun sagde ikke mere, hun slap ham igen og gik lidt væk fra ham"ikke være alene"sagde hun, hun kiggede på ham, hun havde et lidt trist blik, men hun blev ved med at kigge på ham"men du er vel osse sammen med en masse andre kvinder"sagde hun og så ned i jorden"tro snart jeg tager hjem til skoven"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 8 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 19:33

Zero gik hen og tog fat om hende roligt "jeg er sammen med andre piger Kaia men jeg ville ønske jeg ikke var fordi jeg kan ikke overleve med en pige sådan er min forbandelse vis jeg kun er sammen med en pige så vil jeg dø" sagde han trist både fordi det var hårdt at fortælle og fordi han ikke kunne li at se hende trist

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 8 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 19:38

"hvorfor lige mig?"spurgte hun, hun kiggede ned i jorden"jeg vil gerne hjem til skoven nu"sagde hun, hun var meget ked af det, men hun kunne jo ikke bo der når der osse var andre kvinder som nok osse kom på besøg og overnattede der*jeg viste det, der vil altid være mange andre kvinder*tænte hun trist

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 8 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 10:17

//...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 8 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 10:19

han holdt hende ind mod væggen "hold op Kaia undskyld jeg holder virkelig af dig Kaia og jeg vil ikke se dig ked du kan bo hos mig jeg har aldrig nogen med hjem vis jeg har nogen er det hjemme hos dem og jeg skrider altid samtidig med de falder i søvn og skrider hjem jeg vil altid være der for dig" sagde han og så hende i øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 8 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 10:24

hun så på ham"så efterlader du mig jo alene i lejligheden"sagde hun og så trist ned i jorden"jeg holder osse af dig og jeg vil ikke være alene mere, men hvis du skal besøge dem, lader du mig jo være alene"sagde hun, hun sukkede trist, hun mærkede at han trykkede hende mod væggen lidt hårdere, men hun sagde ikke noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 8 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 10:31

han slap grebet lidt "nej Kaia jeg forlader dig aldrig jeg er altid ved dig så længe du bære dine øreringe fra nu af skal du bare kalde så kommer jeg det lover jeg Kaia" sagde han og fandt dem frem fra sin lomme "jeg vil aldrig forlade dig Kaia selv vis jeg ikke havde denne forbandelse vil jeg jo ikke kunne være hos dig 24 timer i døgnet vel" han løftede blidt hendes ansigt og kyssede hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 8 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 10:35

hun kyssede igen"kan den slet ikke ophæves?"spurgte hun, hun ville gøre alt for at ophæve den, hun ville endda offere sit liv hvis det var nødvendigt, hun kiggede ham i øjene"jeg vil gøre alt, du er den første udover mine forældre der holder så meget af mig eller i det hele taget bare vil være i nærheden af mig og kalder mig i en masse skønne ting"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 8 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 10:40

han rystede på hovedet "ser du Kaia vis forbandelsen brydes vil jeg falde død om alligevel tro mig mig og min bror har prøvet i 12000 år" sagde han roligt og agede hendes lår "men heldigvis kan jeg stadig holde af dig så længe jeg heller ikke ryger i forhold eller noget"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 8 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 10:44

hun gjorde sig fri fra hans greb, hun var mere end ked af det, hun sagde ikke noget, tænkte over en masse ting, ting hun helst bare ville glemme, hendes barndom, hendes forældres død og mange andre forfærdelige ting, hun havde oplavet, hun havde set død og ødelæggelse over alt, mest i skoven, hvor folk blev taget til og slået ihjel der og efterladt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 8 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 17 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum