Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 16 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 16 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 16 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 16 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 16 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 16 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 16 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 16 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 16 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 16 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

hjemme hos Zero (Kaia)

Side 16 af 17 Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17  Næste

Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 16 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 10:00

"om jeg er, jeg elsker ham"sagde hun og kyssede ham dybt og længe"men skal der ikke laves en masse planer?"spurgte hun, hun kiggede på ham, hun elskede ham meget højt, højere end noget andet på jorden, hun havde stadigvæk en af hans trøjer på, den gik hende ned midt på sine lår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 16 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 17:11

"jo skat så vi går i gang med det samme du invitere alle dine venner og jeg invitere alle mine" sagde han smilede og lagde armene tættere om hende med et roligt glad smil "elsker dig virkelig skat" hviskede han ind i hendes øre med et smil før han kyssede hendes kind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 16 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 17:23

"jeg har ikke så mange venner"sagde hun, hun smilede over hans kys på hendes kind"ja det gør jeg da"sagde hun og kyssede ham, hun kilder i maven igen*hvor er det underligt, jeg har kilder i maven*tænkte hun, hun kiggede forelsket ham i øjne, hun var så forelsket i ham at det halv kunne være nok, men det var det ikke for hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 16 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 19:53

"nej det har jeg heller ikke" sagde han roligt før han vente sig om for at gå hen til bordet hvor han fandt papir frem og foldede det ud mens han et par gange så hen på hende med drømmende øjnene nogle gange tog han faktisk sig selv i at falde staver over hende i nogle sekunder men prøvede at undgå det han elskede hende virkelig mere end noget andet de fleste piger var tiltrækkende en gang måske to men Kaia kunne han falde i staver over udover at han hadede at såre hende og hendes kys. Åh hendes kys han ville ønske de varede evigt før han tændte sit anlæg med et roligt smil før en sang begyndte som han sang med på og smilede mere det var en sang han længe gerne ville synge til en pige men ikke hvilken som helst hans eneste ene og her var han lige i nærheden af hende han elskede så meget at han ville gøre alt for hende mens han sang skrev han øverst på papiret 'Bryllup' og understregede det

https://www.youtube.com/watch?v=vRbQGq_8rO0&feature=search

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 16 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 19:57

hun fik hen til ham, hun tog hans hånd og flettede sine fingere med hans, hun lyttede til hans sang, hun tog blyanten fra ham og skrev 'brudekjole' under overskriften, hun smilede ham, alle piger som ville giftes ville osse gerne havde en brudekjole og hun ville selv vælge sin

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 16 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 20:12

Zero smilede roligt hvorefter han tog blyanten og satte 2 prikker efter det og skrev nedenunder 'forlover' og skrev 2 nye prikker men ikke mere før han gik videre og skrev 'gæster:' og skrev derefter Zankuji, Ailince, Zann, Moon, Silver, Cille, Keela, Rea, Samara, Malika, Naila, Kimmie, Ester, Mika, Thea, Taisho, Damia, Erica, Zelvia, Alice

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 16 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 20:22

hun kiggede på ham, hun stillede ind til ham"forresten har du den der ring jeg burde havde på nu?"spurgte hun og kiggede op på ham, hun havde ikke fået en ring endnu for han havde friet uden en, hun kiggede derefter på halskæden han havde givet hende, hun sys den var smuk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 16 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 20:24

"skat vis du bliver ved med at kræve af mig så bliver jeg nød til at straffe dig" sagde han drillende "sådan her" han kyssede hende på munden kort mens han puttede sin hånd i lommen og frembragte en ring med en masse diamanter som han efter at have sluppet hendes læber satte på hendes finger

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 16 Forlovelsesring_web__21976g

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 16 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 20:32

hun kyssede igen, hun kiggede på ringen bagefter, hun mistede næsten helt vejret da hun så den"men skat dog, den er vidunderlig"sagde hun, hun kyssede og krammede ham meget"den er vidunderlig, du er vidunderlig, det hele er vidunderligt"sagde hun, hun kiggede ned på papiret igen"øh skat jeg ved ikke hvem der skal være mine brudepiger"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 16 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 20:38

Zero smilede roligt og skrev 'Brudepige:' med et roligt blik hvorefter han rettede sit blik mod hende "den kostede en milliard del af hvad du koster for mig undskyld den var så billig" sagde han og prøvede at gemme kviteringen bag sin ryg i et håb af at hun ikke så der stod 100,000,000 dollar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 16 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 20:44

"skat hvad er det du prøver at gemme?, har du nu brug mange penge...men du har jo mange af dem"sagde hun, hun kiggede på ringen igen, hun smilede glad, hun smilede glad til ham, hun kyssede ham igen, hun elskede at kysse ham, det var derfor hun nød hver et kys hun gav ham eller hun fik af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 16 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 20:46

"ja rigtig mange" sagde han og gjorder så man kunne se der stod 100 men efter lidt tid 100,000 og til sidst hele tallet 100,000,000 og vis man gangede det med en milliard ville det stadig være mindre end hvad Kaia var værd for ham mens han fortsat så på hende med et roligt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 16 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 20:50

"dit fjollehovede"sagde hun, hun rystede lidt på hovedet, hvor efter hun skrev en masse ting på, hun skrev hvor hun ville havde de skulle Vies, hvad de skulle hentes i og maden, hun spiste ikke kød, da hun var elver og de spiste ikke kød på nogle måde og det var hun osse glad for, hun kiggede på ham"maden bliver ikke lavet om da jeg ikke spiser kød skat"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 16 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 20:54

Zero smilede og ændrede det roligt på en respektabel måde med 2 tag selv border det ene med frugt grøntsager og andet og det andet med kød osv mens han så på hende lidt "jeg ved det skat men du skal tænke på at der er mange som sikkert gerne vil have kød skat og jeg synes at vi skal holde vores bryllups fest udenfor i naturen" han smilede roligt og så på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 16 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 20:59

"sikke en god idé"sagde hun og skrev det ned på papiret, hun tog et andet stykke papir og tegnede en form for bord plan, hun tegnede hvordan bordene skulle stå, hun viste den til ham, hun havde lavet to border som stod for sig selv og der stod 'grønt' på det ene og 'kød' på det andet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 16 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 21:00

Zero smilede hvorefter han lænede sig tilbage i sofaen og hev hende med sig "det ser smukt ud men jeg tænker for din skyld skat at vi flytter kød bordet ned i den anden ende og vi sætter os her ved grønt bordet" sagde han og pegede så langt væk fra dem som muligt med kød bordet og lige ved siden af dem med grønt bordet "for du ikke skal lugte til kødet"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 16 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 21:09

"tak skatter"sagde hun, hun satte sig på hans skød, hun kiggede på ham, hun elskede ham meget, hun kvalte et gab"puha jeg er vist meget træt"sagde hun, hun puttede sig ind til ham, hun gabte igen, hun var tæt ved at falde i søvn hos ham, hun lukkede øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 16 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 21:13

"hvad med at have en omgang godnat sex inde på vores dobbelt seng og lægge oss til at sove bagefter" spurgte han roligt og nussede hendes side mens han ventede på hendes svar og ville ikke tage et nej for et nej specielt ikke når det handlede om sex

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 16 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 21:19

"jeg ved ikke helt skat, jeg er meget træt"sagde hun, hun halv sov ind til ham, hun kunne ikke lade være, hun var så træt, efter den lange dag, hun rejste sig op, hun var på vej i seng, hun kunne falde i søvn hvornår det end skulle være

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 16 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 21:22

Zero smilede og bar hende af sted hvor han lagde hende i sengen og tog hendes tøj af hvorefter han spredte hendes ben og gik ned og begyndte at slikke hendes underliv "jo skat bare lidt ikke så meget det lover jeg så kan vi gå i seng bagefter"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 16 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 21:25

"skatter, nej jeg er så træt"sagde hun, hun ville til at flytte sig"skat jeg mener det"sagde hun, hun var meget træt, hun prøvede at holde sig vågn, men det var svært for hende og hun viste osse godt at Zero var stærkere end hende, men når hun ikke ville så ville hun ikke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 16 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 21:33

Han nikkede roligt og kom op til hende han flyttede hende om på siden og lagde sig ind til hendes ryg med en arm om hendes mave og nussede den blidt og smilende "jeg elsker dig skat og det er den eneste grund til jeg lader være"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 16 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 21:42

hun smilede, hun lagede dynen om dem, hun puttede sig ind til ham, faldet hurtigt lidt efter i søvn, hun sov bare ind til ham, hun sov stille og roligt, hun havde flettet fingere med ham inden hun faldet i søvn, hun puttede sig ind til ham i søvn et par gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 16 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 21:58

Han smilede roligt og nussede hendes hånd lidt mens han så på hende og kyssede hendes nakke engang imellem før han lukkede øjnene og kort efter faldt han i søvn

Næste morgen stod han tidlig op men ville ikke vække hende ved at flytte sig så han kyssede hendes nakke og nussede hendes hånd og ventede roligt på at hun vågnede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 16 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:05

der gik nogle timer før hun vågnede, hun kiggede på ham"godmorgen skat"sagde hun halv træt, hun puttede sig ind til ham, hun kiggede på ringen, hun blev lykkelig inden ind hver gang hun så på den eller på ham, hun elskede ham højt at det gjorde hende lykkelig*bare mor og far var her*tænkte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 16 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 16 af 17 Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum