Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 15 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 15 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 15 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 15 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 15 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 15 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 15 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 15 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 15 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 15 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

hjemme hos Zero (Kaia)

Side 15 af 17 Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Næste

Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 15 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 17:12

Zero smilede og vente sig mod hende med et roligt smil "ja det kan vi jo eller vi kan forsegle vores skæbne" sagde han og tog hende igen på underlivet med et roligt smil mens han fortsat så hende i øjnene lidt før han gik ned og suttede på hendes bryst nips

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 15 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 19:42

hun fik en lille kilder i maven, men hun sys det føltes godt, hun kørte en hånd igennem hans våde hår"skatter det føles godt"sagde hun, hun sagde sandheden hun sys det føltes godt, men hun viste bare ikke om han var tilfreds, men hun kunne ikke helt gøre noget nu da han havde fat i hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 15 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 19:57

"ja?" sagde han smilende "skal jeg stoppe eller fortsætte" spurgte han mens han kørte en finger op og ned af hendes underliv mens han bed blidt i hendes nips og suttede lidt på dem mens han smilede over at hun kunne li det og ventede på hendes svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 15 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 20:00

"for...forsæt"sagde hun nydende, hun var ikke bange mere, hun stolede nu fuldt ud på ham*jeg er hans forlovede, hvor er det vildt*tænkte hun glad, det var vildt for hende at hun var hans forlovede, hun havde nu noget mere at drømme om, om natten, hun elskede at se hvordan hendes drømme udviklede sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 15 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 20:13

"måske skulle jeg" han smilede og begyndte at kysse ned af hendes krop mens han kærtegnede det med sine fingre før han nåede hendes underliv med hans læber hvorefter han begyndte at slikke hendes underliv "se om jeg kunne give dig mere nydelse"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 15 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 20:17

hun gav et støn fra sig, hun kunne ikke holde det tilbage mere, hun ville vise ham at hun nød det meget, hun elskede ham, hun ville ikke havde flere hemmeligheder for ham, det ville hun ikke kunne leve med, det ville bare gnave hende op indefra, så hun smilede bare til ham*ikke flere hemmeligheder*tænkte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 15 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 20:31

Zero smilede roligt mens han fortsatte før han rejste sig op og kyssede hende på munden mens han placerede sin p'k ved hendes underliv "klar" spurgte han roligt han ville ikke gøre det før hun var klar og klar over at der ville komme smerte af det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 15 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 20:33

hun nikkede, hun var helt klar, hun krammede sig ind til ham"gør det bare"sagde hun, hun ville havde ham til at gøre det*han skal gifte sig med mig efter det og jeg er hans forlovede så det bliver vi nok osse en dag*tænkte hun, hun holdte bare om ham, hun kiggede ham i øjene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 15 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 20:42

"okay" hviskede han før han smilede og pressede den langsomt ind i hendes underliv mens han ventede på hendes reaktion "fuck hvor er den stram" hviskede han nydende mens han smilede og så hende i øjnene og forventede snart reaktion

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 15 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 20:44

nogle tåre pressede sig meget på, en af dem løb ned af hendes kind, hun havde lukket øjne, hun sys det gjorde vildt ondt, men hun sys osse det var med at få det overstået, hun elskede ham meget højt, hun begyndte at slappe af, eller rettere hun prøvede på det så hun ikke var så stram

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 15 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 20:53

Zero fik den helt ind mens han lod den side der så hun lige kunne slappe af før han fortsatte og begyndte at rykke ind og ud af hende mens han så på hende med et roligt og glad smil han var her endelig i starten havde det bare været et spil efter at have sex med hende men nu nu var det noget andet han havde dyrket sex med mange jomfruer men ingen af dem ingen han nogensinde havde haft sex med var lige så god som hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 15 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 21:06

hun stønnede stille i hans øre, hun lagede hovedet på hans skulder, hun ville ikke holde tilbage mere, hun ville vise ham hvor meget hun nød af være sammen med ham, hun kyssede hans skulder og op af hans hals og helt op til øret, hun slikkede ham hen over øret, bagefter kyssede hun ham på munden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 15 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 21:12

Han nød det meget mens han fortsatte med at rykke og var virkelig glad for at det var her og det var sammen med hende mens han fortsatte "jeg vil give dig noget skat" hviskede han mens han slap hendes læber "den vil beskytte dig" hviskede han før han kyssede hende ned af halsen hvorefter på magisk vis en halskæde kom frem mens han rykkede videre i hende det var et pentagram et dæmon tegn

http://dark.pozadia.org/wallpaper/Pentagram-Necklace/

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 15 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 21:30

hun nød det meget"tak...min...skat"sagde hun imens hun stønnede, hun havde ryggen ind mod væggen som stadigvæk var kold, vandet løb stadigvæk ned af dem, hun så på ham, hun flyttede lidt af hans hår, hun tog om hans håndled"hvis du nogle sinde får brug hjælp, brug dette her"sagde hun, hun sine støn tilbage, hun slap hans håndled igen, der var et pænt armbånd lavet af grene, men nogle af dem nærmest glittede, det var dem som der var magi i

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 15 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 7:13

Zero smilede roligt mens han rykkede videre og nød det meget før han kyssede hende på munden og lod dem begge glide ned hvorefter hun lå ovenpå ham mens han fortsatte kysset med hende han havde stadig sin p'k i hende og ventede på hvad hun nu ville gøre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 15 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 11:45

hun kyssede igen, men hun viste ikke hvad hun skulle gøre, hun kiggede bare ned på ham, hendes nye halskæde hang næsten imellem hendes bryster, hun smilede ned til ham, hun flyttede sig, hun rejste sig op og lukkede for vandet, hun havde meget ondt i sit underliv, det var derfor hun havde flyttet sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 15 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 14:36

Han fulgte efter hende "hvad er der skat" spurgte han roligt og kyssede hendes nakke blidt mens han lagde armene om hendes mave og nussede den ventende på svar fra hende og forventede at få svar snart fordi han hadede at vente

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 15 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 16:15

"jeg har bare ondt skat, husk nok det er min første gang"sagde hun, hun tog hans hænder i sine"kan vi ikke godt bare putte sammen? for som du sagde et forhold handler ikke kun om sex, men om følseser"sagde hun, hun vendte sig om mod ham, hun kiggede ham i øjne, hendes blik blev fanget i hans

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 15 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 16:25

"jeg begynder osse at blive virkelig træt måske skulle vi smutte i seng" spurgte han roligt med et smil "så længe det ikke er andet end den grund så er jeg glad" sagde han til det der med at det gjorder ondt mens han steg ud og begyndte at tørre sig men slog sig så på panden hvorefter han lukkede øjnene og han begyndte at dampe og efter lidt tid var han tør samt hele toilettet samt hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 15 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 16:39

hun tog en af hans store trøjer på, hun fandt osse et par trusser og tog dem på, hun gik rundt for at se huset eller rettere villaen, hun nu boede i eller det gættede hun på nu da hun var Zero's forlovede, hun kiggede ind i næsten alle rum, undtaget dem som var låst, hun trak bare på skulderne over de låste døre, hun gik tilbage til Zero, hun gav ham et kys

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 15 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 16:48

Zero smilede mens han tog underbukser på og en skjorte hvorefter han gik ud efter hende og så hende gå rundt i villaen med et roligt smil han kyssede hende kort igen før han tog hendes hånd og førte hende hen til en af de låste døre som han låste op og åbnede det var et langt skab med dame tøj smykker sko og alt muligt andet i alle slags former "kun til dig skat" sagde han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 15 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 17:01

hun stod bare og stirrede på alle de ting, lidt efter overfaldte hun ham i et kram, hun krammede ham meget, hun var meget glad for ham"jeg elsker dig så meget min skat"sagde hun, hun kyssede ham meget"du får mig til at føle mig som en prinsesse med verdens bedste prins"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 15 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 17:07

"selvfølgelig hvorfor ikke forkæle min forlovede" spurgte han smilende mens han nussede hendes ryg "når man nu er verdens rigeste" han smilede mere og kyssede hende blidt på munden kort før han slap hende så hun kunne tjekke det hele ud "og så overvejer jeg at lave et drivhus lige ude for balkonen til dig" sagde han smilende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 15 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 17:27

hun krammede ham igen og kyssede ham endnu mere"tak mig skat tak"sagde hun, hun gik der ind og kiggede rundt"wow"sagde hun, hun stirrede rundt på alle de ting hun havde fået af Zero, hun løb ud til ham igen, hun fløj ham om halsen"hvornår har du tænkt at vi skulle blive gift?"spurgte hun var bare nys.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 15 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 21:32

Zero smilede meget "snarest måske allerede imorgen" sagde han smilende før han kyssede hendes kind "er du glad for din forlovede" spurgte han smilende *håber jeg for det har ikke været nemt* tænkte han trist mens han fortsat så på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 15 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 15 af 17 Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum