Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
I do bite.. (Sansiss)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: I do bite.. (Sansiss)
Hun smilte smørret og så ham i øjnene.
Kyssede ham ganske blidt inden hun lod hovedet glide på skrå.
De havde lavet så mange sjove ting sammen.. Som den dag på gågaden med de popmennesker de havde mødt.. det havde været sjovt.
"Det er længe siden vi har fanget nogen sammen.."
Hun nussede ham blidt ned af maven, og hvilede hænderne mod hans buksekant.
"Forestil dig lige alt det blod.. vi kunne frembringe"
Det havde de gjort før.. og de nød det ligeså meget som hvis de jagede alene.
Hun smilte og sukkede ganske let som hans fingre borede sig ned mod hendes hud.
"Det en dejlig følelse.. når du gør det"
forsigtigt lod hun tungespidsen glide op af hans hals, og så drilsk på ham.
Amy- Competent (Rank 10)
Antal indlæg : 386
Så førte han den ene hånd fra hendes side og over på hendes mave, hvor han knyttede den og lagde den mod hendes hud.
"Jeg ville gøre noget som jeg nyder... som gør ondt på dig... " sagde han roligt.
Han var klar over at der muligvis ikke var meget 'straf' i det... med mindre han gik til den...
"Men det ville du jo muligvis bare nyde..." sagde han og kyssede hende.
"Åh ja... vores sidste offer overlevede, men kun fordi du var god ved hende... vi må snart jage igen. Finde en en ny... og jeg tror det er din tur til at vælge..." sagde han og smilede ondt.
I stedet for at kommentere hendes sidste ord, kyssede han hende lidenskabeligt.. Han nød det skam også.
Zuresh- ShadowSun - Leder
Antal indlæg : 1192
"Det kan jeg godt li"
Hun mumlede blidt mod hans skulder.
Nød hans hånd mod hendes mave. Det var dejligt at den lå knyttet mod hendes mave.
"Uuh gør det ondt? det er okay. Det kan jeg godt li"
Blidt grinte hun og strøg ham stadig blidt ned af maven.
Som hendes hænder hvilede mod hans buksekant, blinkede hun.
Åbnede dem langsomt og kyssede ham ganske stille ned af halsen. Det var en sjov ting.. For faktisk troede hun slet ikke hun kunne li den slags, før hun mødte ham.
"Skal jeg vælge en ny? det tror jeg sagtens kan arrangeres.. Hende vi lod slippe var alligevel også lidt øv til sidst. Hun var irriterende"
Hun ville gerne jage sammen med ham, det var hyggeligt.
Intenst holdt hun kysset, og lod armene glide op om hans nakke istedet. Lod hans bukser være som de var.
Amy- Competent (Rank 10)
Han nød hendes kys... hendes intense kys, som i den grad ikke bare var følelser...
Han smilede bare da hun åbnede hans bukser.
"Jeg glæder mig allerede til den næste jagt..." sagde han roligt, mens hans øjne igen nærmest lyste af intensitet.
"Og ja.. hun var en anelse irriterende... jeg havde mest af alt lyst til at... gøre det af med hende." han smilede endnu ondere end før.
Han kiggede på hende da hun lagde armene om hans nakke, og kyssede hende intenst, som var det det mest naturlige i verden.
Blidt grinte hun da han trykkede knytnæven mod hendes mave.
Amy nappede ham i læben, og kyssede ham så intenst igen.
"Jeg glæder mig oz.. det skal nok blive spændende som altid"
For en stund lod hun hans bukser være, og holdt bare blikket på ham.
Grinte lidt.
Åbnede derefter hans skjorte og tog den af, smed den på jorden og så ham i øjnene.
"Men jeg glæder mig mere til at lege med dig"
Hun kyssede ham ned af halsen og sukkede blidt for sig selv.
Det var jo ikke sikkert han ville lege med hende overhovedet.
Amy- Competent (Rank 10)
"Jeg vil ikke skade dig rigtigt..."
Det var kun halvt sandt... det eneste han virkelig ikke ville, var at slå hende ihjel eller gøre hende ondt følelsesmæssigt - men det behøvede hun ikke at vide.
"Jaa.. jagt er altid sjovt. Og det er endnu mere sjovt at lege med byttet..." sagde han roligt, men med ondskaben og lysten tydelig i de røde øjne.
"Men jeg er enig... lige nu, vil jeg hellere lege med dig..." sagde han og smilede skævt over hendes suk.
Han åbnede sin knyttede hånd og lod fingrene løbe legende hen over hendes hud.
"Det er her din hud er mest blød..." hviskede han og smilede lidt. "Sårbar... et svagt punkt..."
Han kyssede hende igen, og den anden hånd fandt nu vej til hendes buksekant, bagpå.
Amy smilte ganske svagt og lod hovedet glide på skrå.
"Mmh.. jeg kender dig for godt efterhånden.. Jeg ved godt at det sidste du ønsker at at slå mig ihjel.. Men skade mig rigtigt.. jeg tror godt det er noget du vil"
Let nussede hun hans arm. Havde ikke noget imod at han var sådan, men han behøvede ikke at lyve om det. Hun stolede jo på ham.
"Jagt er sjovest sammen med dig.. Du forstår at gøre det mere blodigt"
Drillende så hun på ham og nappede ham i læben.
Hans ord fik hende til at grine ganske let.
"Ja.. der er jeg mest sårbar.. Så du skal være sød ikke?"
ømt kyssede hun ham, og strøg ham ned af armen med en blidt hånd.
Langsomt nussede hun ham på brystkassen igen og så ham i øjnene.
Amy- Competent (Rank 10)
"Hm... du har nok ret..." sagde han.
"Men mon ikke vi skal holde det på samme niveau som sidst..." tilføjede han så og smilede.
Det nyttede jo heller ikke at stoppe legen før tid.
"Blodigt? Jeg har en forkærlighed for at gøre det blodigt... og smertefuldt." sagde han til det om jagt mens han samlede to fingre og kørte dem langsomt op over hendes mave, som for at simulere en kniv.
"De fleste dør når kniven har bidt... men det er okay..."
"Og ja.. det er de fleste kvinders svage punkt... og mit favoritpunkt..." sluttede han og gengældte hendes kys.
"Jeg er kun så sød som du vil have mig til at være." hviskede han i hendes øre.
Det var sødt at han prøvede at virke sødere end han egentlig var. Men det var slet ikke så nødvendigt.
"Det er sødt af dig.. Men jeg har ingen planer om at ændre på dig.. Du må være så venlig som du selv sys, jeg skal nok sige stop.
Hun hviskede det mildt i hans øre og nussede ham ned af brystkassen. Det var ham hun ville være sammen med, og hun ville gerne vise ham hvor meget hun kunne klare det.
Svagt lod hun tænderne hvile mod hans hals, men bed ham ikke. Hun var ikke sulten, så var der ingen grund til at bide ham.
De røde øjne hvilede legende på ham.
"Jeg sys.. Stadig du skal gøre præcis som du vil.."
Hun mumlede det let mod hans arm.
Markerede sine negle ned af hans brystkasse.
Amy- Competent (Rank 10)
Ikke at det var en dårlig ting. Langt fra, faktisk.
"Du behøver heller ikke ændre mig for at fortælle mig hvad du gerne vil have at jeg gør." hviskede han halvt udfordrende og markerede sine tænder mod hendes hals på samme måde som hun gjorde ved ham.
Han fandt det lidt morsomt at hun endnu ikke havde opdaget at det var det han ville: have hende til at bestemme hvad han skulle gøre.
...i hvert fald lige til at starte med.
"Præcis hvad jeg vil...? Fristende... men hvad med at du fortæller mig hvad du synes jeg skal gøre...?"
Han smilede, kyssede hende intenst... og afventede hendes reaktion.
Blidt grinte hun og så lidt usikkert på ham.
"Du ved godt jeg er dårlig til den slags"
Svagt bed hun sig i læben, og nussede hans arm en smule.
Let kyssede hun ham ned af halsen.
"Vil du virkelig gerne have at jeg bestemmer?"
Hun nappede ham en smule i læben.
Hun vidste godt at han gerne ville have det og det virkede sikkert sjovt for mange at hun ikke kunne finde ud af det, når hun var så anderledes ellers.
Svagt trak hun vejret dybt ind, og nikkede lidt.
"Så sys jeg.. Du skal tage mit tøj af"
Amy- Competent (Rank 10)
"Sidste gang måtte jeg jo nærmest tvinge dig... kan du huske det?"
Det kunne han ihvertfald...
Han havde spurgt hende hvad hun godt kunne lide, og fortalt hende at hvert slag han gav hende blev hårdere og hårdere indtil hun fandt på noget.
Det havde været en sjov leg. Og i hans øjne, umådeligt sexet.
Denne gang var dog lidt anderledes... nu skulle hun nærmest dirigere ham.
Han nikkede og kyssede hende da hun sagde hvad han skulle gøre.
Midt under kysset rakte han ned og spændte hendes bukser op, og da kysset var ovre, gik han på knæ og lod drillende fingrene på den ene hånd løbe hen over hendes buksekant.
Så tog han fat i stoffet, og begyndte langsomt at hive hendes bukser ned.
Da han havde hevet dem ned til hendes knæ, lagde han læberne mod hendes ene lår og kyssede det, igen drillende.
Hendes bukser kom af, og han kørte hænderne op over hendes nu bare ben, og markerede sine negle op over hendes lår.
Han så op på hende med et lille smil, mens hans højre hånd kærtegnede hendes venstre lår.
Så vendte han opmærksomheden mod hendes krop igen;
han plantede et kys på hendes mave, lige under navlen, og rejste sig så op.
Uden at sige noget, lagde han en hånd på hendes skulder og drejede hende rundt så hun stod med ryggen til ham.
"Op med armene..." hviskede han og førte hendes hænder op over hendes hoved.
Han lagde den ene hånd på hendes mave et øjeblik, og nød bare følelsen af hendes bløde hud mod sin hånd..
så smilede han og førte hånden op over hendes mave med fingrene boret lidt ned så han markerede neglene på samme måde som hun havde gjort med hans bryst. Han var dog en anelse mere voldsom...
Da hans hånd nåede kanten af hendes top, trak han den roligt op over hendes hoved og lod den falde til jorden.
Hun stod nu kun i undertøj, og han kunne godt mærke pulsen stige... meget.
Han lænede sig lidt ind og kyssede hende på skulderen, men holdt hænderne for sig selv lige nu.
"...og hvad så nu?" hviskede han i hendes øre.
"Jaa.. det kan jeg godt huske.. Du vil måske hellere det igen?"
Hun hviskede det drilsk mod hans øre, og kyssede ham på halsen.
Som han tog hendes tøj af, smilte hun bare og holdt blikket på ham.
Nød følelsen af hans fingre mod sin hud, og sukkede mildt for sig selv.
Vendte sig rundt da han bad hende om det, og nussede hans arm en smule idet hun vendte sig.
Rakte armene op over sig.
Hans negle mod hendes hud, fik hende til at smile lidt.
Det var en rar følelse, og fik det næsten til at sitre i hende.
"Det er måske lidt mærkeligt.. Men.. Jeg vil gerne have du skær mig"
Let så hun op imod ham.
Vidste ikke hvordan han ville reagere på det, så det var spændende at se.
Men smerten sammen med duften af blod var så rar.
Amy- Competent (Rank 10)
Hendes næste ord kom faktisk bag på ham.
At være hårdhændet og sadistisk med hænderne var én ting. En kniv var noget helt andet.
Et eller andet sted havde han troet at hun ville være meget imod den slags...
Han var helt stille mens han tænkte disse tanker, og da der var gået et lille stykke tid, måske et par sekunder, smilede han grumt.
Han fokuserede sin magi i et øjeblik, og en skarp kniv manifesterede sig i hans højre hånd.
Han lagde venstre arm om hende bagfra og holdt kniven op mod hendes kind.
"Jeg kan huske den gang jeg troede du ikke længere elskede mig..." sagde han og førte langsomt kniven ned over hendes hals, med den flade side så den ikke gik igennem hendes hud.
"Jeg brugte min magi til at komme ind i dit hus, op i gangen på første sal, uden for soveværelset..."
Kniven blev langsomt ført over hendes kraveben og ned mellem hendes bryster, stadig uden at skære...
"Du dukkede op, og jeg trak en kniv... denne kniv... og holdt den mod dig, lige her..."
Hun kunne mærke hvordan kniven blev ført ned over hendes mave, til et punkt lidt over navlen.
"Jeg havde den største lyst til at stikke den i dig... til at skære... så heale dig igen, og gentage... gentage... gentage..." hvislede han mens han flyttede kniven lidt, så spidsen var mod hendes hud.
"Det var der to grunde til... ét... jeg troede du havde forrådt mig, og agtede at straffe, og i sidste ende dræbe, dig..."
Han førte kniven op til hendes solar plexus. Spidsen skabte en fin, lys rids i hendes ellers fejlfrie hud - endnu intet blod, ej heller smerte... men hun kunne mærke hvor skarp kniven var.
"Og to... jeg havde lyst til at gøre det... tanken ophidsede mig..." hviskede han.
"Kniven bider hvor som helst... og du er den første der nogensinde får valget med hvor..."
Svagt smilte hun og så op imod ham.
Da han fortalte nikkede hun ganske stille.
Det kunne hun også sagtens huske.
Aldrig før havde hun set det blik i hans øjne, ikke en gang første gang de mødtes og hun gjorde ham vred.
Men han havde ikke gjort det.. Han var gået.
Et svagt suk gik igennem hende da han ridsede i hendes hud.
Som han snakkede videre, gik det op for hende hvor tæt på det havde været, før han ville have dræbt hende.
Hans spørgsmål kom bag på hende. Hun nikkede ganske svagt.
"Bare ikke i ansigtet.. og ikke på brystet. Ellers er det op til dig"
Hun rykkede sig ikke så meget, for ikke at hans skulle få trykket kniven hårdere.
"Jeg vidste ikke.. Du kunne li det her?"
De røde øjne hvilede på ham, selvom hun stod med ryggen til ham.
Amy- Competent (Rank 10)
Han ville respektere hendes grænser...
"Nuvel... jamen skal vi så ikke starte med mit favoritsted?" hviskede han og førte kniven ned til punktet midt på hendes bare mave.
"Lad os se hvor meget du egentlig kan klare..." sagde han.
Knivspidsen gennemborede hendes hud, og han stak langsomt bladet ind i maven på hende.
Nok havde hun bare sagt 'skære'... men han valgte at starte hårdere ud.
"Jeg ved du respektere mig.. jeg stoler på dig"
Let smilte hun.
Mærkede ham føre kniven ned, og hvile mod hendes mave.
"Lad oz gøre det.."
Da han borede kniven ind i hendes mave, gispede hun let.
Men hun smilte dog stadigvæk.
Det gjorde ondt, men det var ikke så slemt.
Ingen tvivl om at have hun været menneske, ville det blive en lang og smertefuld død sådan her.
Svagt nappede hun ham i øret.
"Det er sjovt.. Hvis du stikker den dybere ind, rammer du min mave"
Let grinte hun, og lukkede kort øjnene da duften af blod ramte hende.
Amy- Competent (Rank 10)
"Godt nok... du kan virkelig klare meget..." sagd ehan stille, og trak langsomt kniven ud.
"Hm.. vil du da gerne have at jeg stikker dybere...?" spurgte han mens han kørte den flade side af kniven hen over det nederste af hendes mave. Bladet var rødt af blod, og duften fik ham til at le lavt og plante et kys på siden af hendes hals.
"Klare meget?.. naah det ved jeg ikk.. men måske mere end andre?"
Hun så spørgende om imod ham.
"Ikk nødvendigvis.. Jo dybere de er desto længere er de om at heale"
Hun smilte blidt af hans kys, og så på den røde farve kniven efterlod på hendes mave.
"Desuden.. Gør det ondt når det er mine indre organer"
Hun vendte sig om imod ham.
Amy- Competent (Rank 10)
Han gik ned på knæ og lagde hånden på hendes sår.
"Ingen grund til at tage chancer... nok kan du klare mere end mennesker og andre svage væsener, men at blive stukket med en kniv kan stadig skade dig."
Et svagt, rødt lys dannedes omkring hans hånd, og hun kunne mærke hvordan det ret dybe sår lukkedes indenfor sekunder.
Mens han healede hende, overvejede han om han var for blød nu... og om han undervurderede hendes evne til at udholde den slags ting.
Da han fjernede hånden, var hendes hud igen fejlfri.
Han kyssede hende der hvor han havde stukket hende, og kiggede op på hende med et smil.
"Men jeg må indrømme... at jeg godt kunne lide det."
Hun var helt enig.. nogle smerter var ikke så slemme.
Det kom bag på hende at han satte sig ned for at heale hendes sår.
Svagt strøg hun hånden gennem sit hår, og betragtede ham.
"Hvorfor gør du det? det ligner dig ikke.. Men jeg er smigret over du tænker på det"
Det var skam sødt af ham. At tænke på hun ikke kunne klare alt.
Hans ord fik hende til at grine blidt. Langsomt satte hun sig på knæ foran ham.
"Så det kunne du? Det kunne jeg nemlig også"
Det var en sjov ting.. En mærkeligt ting at kunne li andre gjorde skade på en selv.
Så længe han fandt det sjovt, så hun dog ingen grund til at han lod være.
Intenst kyssede hun ham og skubbede ham ned og ligge.
"Jeg kunne nu ikke finde på at gøre det ved dig"
Let satte hun sig på hans mave, og lod hænderne holde hans arme ned mod jorden.
Drilsk så hun på ham og nappede ham i halsen.
Amy- Competent (Rank 10)
"Jaså. Hvis du kunne lide det... så kan vi jo-" han blev afbrudt af hendes kys, og han hævede det ene øjenbryn en smule da hun skubbede ham tilbage.
Han opgav det han var ved at sige til fordel for den nysgerrighed der nu meldte sig i ham.
Han lod hende holde hans arme nede, og nød bare hendes drilske blik og hendes nap.
Han var begyndt at kunne lide det... ret meget.
"Hvad planlægger du nu, lille blodsuger...?"
Blidt kyssede hun ham.
Smilte bare og så legende ned på ham, som hun nu holdt ham fast mod jorden.
"Ikk se så skræmt ud, det klær dig ikk"
Det var tydeligt hun bare drillede ham lige nu.
Ikke af nogen ond grund, blot af den simple grund hun kunne.
"Planlægger? hm.. Så langt er jeg ikke kommet.. måske.."
Hun rev ham ned af maven, men ikke så der kom hul, kun så der kom røde mærker.
Det var sjovt deres lille leg.. Det var ikke noget hun havde haft med nogen før og heller ikke noget hun ville få med andre.
Let trak hun hans bukser af.
Amy- Competent (Rank 10)
At dræbe hende ville kun give ham en kort tilfredsstillelse... efterfulgt af... noget skidt, havde han en fornemmelse af.
Han vidste ikke helt hvad det var, men han var klar over at det ville gøre ondt på ham at miste hende.
"Skræmt.. mig? Jamen, lille blodsuger... det er da dig der burde være skræmt."
Han viste smilende tænder ad hende da hun rev ham.
Da hun nu ikke længere holdt begge hand hænder nede, førte han den ene over på hendes lår og kærtegnede det mens han så hende i øjnene.
"Nogen gange er det også sjovest bare at være... spontan."
Lænede sig ned og nappede ham kort i skulderen.
Kyssede ham derefter blidt mod halsen.
"Jeg tror alligevel ikke du kan blive bange."
Hun hviskede det imod hans øre og så ham så i øjnene.
Grinte en smule af hans ord og trak på skuldrene.
"Spontan kan være godt ja.. Men det er vi vidst også ret gode til"
Hun rykkede en smule på sig og lænede sig så ned og kyssede ham ned af maven.
Kærtegnede stille hans lem med tungen.
"Eller hvad?"
Det var et spørgsmål til om han ikke syntes de var spontane.
Amy- Competent (Rank 10)
Side 3 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» The last day. (Sansiss, Zane og Amy)
» Torture - Amy og Sansiss.
» er var det dit bytte, ups (Sansiss)
» A wanted man - Sansiss
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline