Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
et særligt møde
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: et særligt møde
Han vendte dog opmærksomheden mod Xander da han bemærkede det chok den anden fik. Han kunne ikke lade være med at smile stort. Dai havde egentlig ikke specielt nemt ved at sotle på folk, men der var et eller andet ved Xander som gjorde at han slet ikke kunne lade være. Dai skældte sig selv lidt ud over at han fik den slags tanker igen. Han var ikke Xanders type. Og Xander virkede heller ikke som om han var gay. Dais øjne hang ldit fast ved xanders sensuelle læber. han overvejede hvordan det mon ville være at kysse dem. Han nåede dog at stoppe sig selv i at rykke frem mod ham. Han rødmede kraftigt og kiggede ned. "Det er nok ikke klogt at løbe med en ladt pistol. Jeg tror jeg lægger den ned i kassen igen før vi løber. Mine ting burde være sikre heroppe." Dai kiggede over på et lille træskur som stod lidt væk. Det lignede næsten et legetøjshus til små børn.
Dai rakte ud efter pistolen og kunne slet ikke lade være med at smile stort da han hørte hvad Xander sagde. Han blev helt ivrig, og kune ikke styre det i sin stemme. "Mener du det? Fedt! Det glæder mig at du synes vi forstår hinanden. For jeg har det på samme måde." Der kom en svagt rosa farve hende over Dais kinder. Han blev irriteretr på sig selv, men lod som ingenting.
//Undskyld længden//
Dai- Competent (Rank 11)
Antal indlæg : 437
Han kunne ikke lade være med at lægge mærke til farven på hans kinder, men sagde dog ikke noget til det. Hvad skulle han overhovedet sige til sådan noget? Der var jo intet galt i at rødme, også selv om han ikke kendte grunden til hvorfor han gjorde det. Han var dog bare glad for at Dai havde spurgt ham, og de nu havde planer om at skulle starte en bande sammen ”så længe du ikke opføre dig som min far igen” sagde han og gav et par grin fra sig, da han vel et eller andet sted blot mente det for sjov.
//selv undskyld//
Gæst- Gæst
Han stod med ryggen til Xander lidt ekstra tid, og prøvede at få kontrol over sit ansigt. Det lykkedes næsten og han vendte sig om igen, med et smil på læben. Han kunne slet ikke lade være med at smile, han var simpelthen bare så glad for at Xander havde sagt ja. "Han er sådan en sød fyr." Dai rødmede stort da han opdagede at han havde sagt sine tanker højt. Han undlod at kigge på Xander, og lod sine øjne hvile på sine hænder i stedet. Dog kiggede han op da Xander snakkede. "Hehe det skal jeg nok lade være med. Men vi bliver nødt til at sørge for at vi ikke bliver opdaget." grinede Dai.
Dai- Competent (Rank 11)
Han kiggede længe efter pistolen, og vende først sit blik mod Dai igen når han snakkede. Han så lidt undrende på ham, og lag sit hoved lidt på skrå ”snakker du om mig?” spurgte han om og viste ikke engang hvad han skulle sige, hvad nu hvis det var ham som han snakkede om? Var Dai til drenge? Var han blevet venner med en homoseksuel fyr? Nej det kunne da ikke passe, det var jo bare ulækkert. Han rystede kort på hovedet, og kunne ikke tro sådan noget om Dai. Det var da forkert at dømme folk for noget de ikke var?
Han nikkede bare kort ”selvfølgelig, ville da også være dumt og gå rundt og råbe det til alle mulige” sagde han og sende ham et venligt smil atter igen, mens han rettede på sit tøj. Han glæde sig vel ligefrem til at lære nogle nye ting, som det at springe fra tag til tag.
Gæst- Gæst
Dai smilede svagt da han hørte det næste Xander sagde. "Jep." Han sørgede for at have så kort et svar som muligt.
Han gik ind midt på taget. "Okay.. Vi starter med at hoppe over på det der tag."Dai pegede på et tag lige udfor hvor han stod. Der var kun ca en halv meter fra de ene kant til den anden, men der var så på den anden side 3 etager ned."Jeg hopper først og så hopper du. Der er ikke ret langt, men det giver alligevel et godt sus i kroppen. Ved du hvordan man laver et rullefald? De er nemlig gode at lande med.. Så er det ikke så nemt at brække noget." Dai smilede større til Xander. Han ventede på svar fra ham. Dai ville være sikker på at Xander var klar på at de kunne brække noget, men at det var underforstået at Dai ville gøre alt hvad han kunne for at hjælpe Xander. "Og hvis du hellere vil ride ud over tagene kan vi også det." Dai tænkte på hvordan det ville se ud for normale mennesker. Han kunne ikke lade være med at slippe et grin ud ved tanken om deres ansigter når de så en tiger med en dreng på ryggen hoppe rundt på tagene.
Dai- Competent (Rank 11)
Gæst- Gæst
Dai- Competent (Rank 11)
Han blev bare stående og kiggede efter Dai som hoppede over taget før ham, men hans læremester så ikke ud til at klare det særligt godt. Han kunne mærke hvordan hans hjerte begynde at hamrede inde i ham, nok havde han ikke noget imod at overfalde og mishandle folk. Han havde dog ikke lyst til at opleve den der var død, det var ikke lige en af de ting som han havde tænkt sig at opleve. Han hoppede hurtigt over på det andet tag, og landede roligt på det. Han vende sig hurtigt mod ham og satte sig ned på hug, og greb fat i hans hænder. Han kæmpede lidt med at hive ham op, men klarede det til sidst og fik ligefrem trukket ham ned over sig og fik væltet sig bagover og lagt ned. Han gispede lidt efter vejret, og kiggede op på Dai. Han var faktisk en meget flot ung mand, nu når han kom så tæt på Xander. Han rystede kort på hovedet af sig selv, hvad fanden var det for en tanke af have? ”sådan” gispede han, og sende ham et lidt usikkert smil.
Gæst- Gæst
Dai- Competent (Rank 11)
det var svært ikke at kigge tilbage på ham, når han lag mærke til hvor meget Dai endelig stirrede på ham "ska..." han fik ikke sagt mere, før han lag mærke til at Dai kom tættere på hans ansigt. Han kunne mærke hvordan hans hjerte, hamrede inde i brystet på ham *hvad har han gang i* tænkte han, også selv om han ikke fik lov til at tænke længe over det. Han mærkede de bløde læber mod sine, mens hans øjne sprang op. Han blev helt stiv i kroppen, og kunne ikke flytte sig en meter. Han kunne ligefrem mærke, hvordan hans læber begynde at kysse med i det blide kys *stop! stop!* skræg han inde i sit hoved, og viste ikke hvad han skulle stille op. Det var som om det gik en evighed, før Dai fjernede sig fra ham. Han blev bare liggende et stykke tid, før han endelig satte sig op og gispede efter luft "hvad fande skulle det til for?" sagde han og kunne mærke hvordan hans hjerte hamrede inde i ham, og det var som om der var stød i hans læber. han tørrede dem hurtigt af med bagsiden af sin hånd, og en lyst til at mærke den stødende følelse kom frem i ham. Han kunne ikke lide det, havde et had til sig selv der "jeg er ikke til drenge, er du med?" sagde han med en snerrende tone, og håbede bare på at Dai ikke havde mærket at han havde kysset tilbage.
Gæst- Gæst
Dai var fuldstændig forvirret og kunne ikke fokusere. Han bed sig i læben og satte sig ca en meter fra Xander. "Okay kom bare. Slå mig. Spyt på mig. Lad mig se det fjæs som alle får når de ser noget de ikke kan lide.. Jeg skal nok lade være med at gøre noget.." Dai kiggede ned på sine hænder mens han snakkede. Han kunne mærke hvordan tårerne steg op i øjnene på ham og han kiggede på Xander med et endnu mere såret blik i øjnene. "Undskyld.. Jeg har ødelagt alt.." Dai kiggede ud for sig igen. Sad med tomme øjne og overvejede seriøst at hoppe. Men selvfølgelig kunne han ikke det. Han måtte indse at han havde fået følelser for Xander, og at de ikke ville gå væk igen.
Dai- Competent (Rank 11)
Gæst- Gæst
Da han mærkede den blide berøring af Xanders hånd på sin kind, blussede hans håb op, blot for at blive slukket igen da han fjernede den lynhurtigt. Han følte sig dum. Han kunne dog ikke lade være med at gengælde det svage smil, med et endnu svagere skævt smil. Han havde egentlig ikke lyst til at smile, men der var et eller andet ved Xander som gjorde han ikke kunne lade være. "Hmm. Det må du vel..Vent.. Vil du stadig lave en bande med mig selvom jeg er homo?" Dai vrængede det sidste ord, så det var tydeligt hvad han syntes om det. Han bed sig håbefuldt i læben, havde ikke lyst til at indse at det måske var forbi allerede før det startede. Dai var ikke vant til at være sammen med folk, og da slet ikke folk han stolede på. Han var vant til at være alene. altid alene, med intet andet end sin guitar og sine indre dyr. Han overvejede om han egentlig ville være død hvis han var faldet ned, eller om han kunne have forvandlet sig og derved overlevet. Han valgte dog ret hurtigt at skyde tanken fra sig og fokuserede i stedet på Xanders ansigt. Han håbede virkelig på at Xander stadig ville lave den bande. Han håbede bare ikke han ville blive skuffet.
Dai- Competent (Rank 11)
Gæst- Gæst
(Undskyld længden :/ )
Dai- Competent (Rank 11)
Gæst- Gæst
Dai- Competent (Rank 11)