Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Maybe This Christmas... - Privat
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Maybe This Christmas... - Privat
Dengang at hun begyndte at tale om hvordan hun opdagede det blev Lawrence ganske stille og han kiggede så imod hende, han kunne mærke tåre presse sig på da hun snakkede om Madison, men det eneste man kunne se på ham var at han fik blanke øjne, han ønskede ikke at tale om Madison for selvom det gik fint for ham til dagligt så gjorde det jo trods alt ondt på ham at snakke om netop den periode omkring ulykken.
Lawrence fjernede sig fra døren og nikkede så imens han gik i retning i mod rummet længst nede i stuen til højre, det var soveværelset som han gik ind i og smækkede døren efter sig uden at sige et eneste ord lagde han sig på sengen med alt sit tøj på og kiggede op i loftet, tankene sværmede og Lawrence, tjah han lå blot.
Kendall- Highly competent (Rank 14)
Antal indlæg : 895
Hun anede ikke hvordan hun skulle rette op på sine fejl, samt hvad hun skulle sige til ham, men måske.. måske skulle hun ikke ha snakket om Madison, det gjorde blot mere skade på ham. Hun gik hen af mod stranden, det eneste sted hvor hun følte sig sikker, blot en lille smule.. samt hun turde ikke gå tilbage til Lawrence, ikke efter alt der var sket. Hun satte sig på en af de frie stole, der ikke mere var et håndklæde på. Hun rettede en smule på den vin røde striktrøje, før hun lænede sig bagud og lagde sin skitze blog over sit hoved, så der blev helt mørkt. Gadelygterne kastede et svagt skær ned mod stranden, mens kulden så småt kom krybende. Hun lå blot der og spekulerede på hvad hun skulle gør af sig selv, samt skulle hun tag tilbage til Lawrence og sige noget, eller skulle hun blot lade ham være. Hun tog forsigtigt sine falske briller frem, en blyant i hånden og tændte lyset på dem, så hun kunne se hvor hun tegnede. Hun begyndte at tegne sin skitze af Lawrence færdig... den fra hvor han sad i stolen nede på stranden.
Gæst- Gæst
Da han så dørhåndtaget stå vandret igen antog han at hun var gået ud af døren, Lawrence var ikke sikker på hvad hvad han skulle gøre af sig selv. Han lå længe i sengen og prøvede at gennemtænkte tingene, som anede han ikke helt hvad han skulle mene om noget, han ville helst ikke smide sit venskab med Lawrence i vasken bare på grund af det her, eller, det kom jo naturligvis an på hvordan hun havde det med det, han var jo ikke sikker på om hun var ked af det - men det virkede jo umiddelbart sådan.
Lawrence lå meget længe og kunne ikke sove, og som han bemærkede at vejret skiftet og regnen kom kunne han ikke lade være med at bekymre sig for Skylar, han gik derfor ud af døren og ned i lobyen for at spørge om hun mon var tjekket ind på hotellet, men nej. Lawrence gik derfor ned i mod stranden da det var det eneste sted han vidste hun kunne befinde sig og han gik der og kaldte hendes navn..
Hun krøllede sig en smule sammen og slukkede brillernes lys, mens hun betragtede hvordan stranden langsomt begyndte at blive vådere og vådere, mens vejret begyndte at trække op til storm. Hun tog sin rygsæk op og knugede den ind til sig, mens hun så vandet komme tættere og tættere på indtil.. " Hm? ". Hun vendte sig kort rundt og prøvede at se efter personen der råbte hendes navn, dog da hun ikke kunne se hvem der var, blev hun bange.. hvad vis det var Will?!. Hun sank ned i stolen en smule og lukkede sine øjne, mens hun knugede rygsækken tættere ind til sig, indtil stemmen kom tættere og tættere på. * Lawrence?? *. Hun rejste sig hurtigt op og så rundt, før hun fik øje på skikkelsen og gik en smule mod ham...* Hvorfor leder han efter mig.. *. Måske han havde det skidt.. eftersom han vidste hun intet sted havde at tag hen. Hun gik forsigtigt hen mod ham og grinte så en lille smule, før hun smilede uskyldigt og snøftede kort, mens hun tørrede en tåre væk. " Jeg er lige her, du behøves ikke at råbe ": Hun smilede forsigtigt og gik hen mod ham, før hun stod en meter eller to overfor ham. " Hvorfor leder du efter mig... jeg fortjener ikke din bekymring ". Hun sukkede kort og så skamfuldt væk fra ham.
Gæst- Gæst
"Lad være med at spørge så meget" sagde Lawrence og gav hende et roligt smil imens han let lagde hovedet på skrå: "Kom med tilbage og få noget tørt tøj på" sagde han roligt, han syntes bestemt ikke at hun kunne ligge herude i regnen, han ønskede heller ej at hun skulle tro af han hadede hende for det gjorde han bestemt ikke, faktisk ville han gerne hjælpe hende, om ikke andet mente han naturligvis at hun burde forklare sig, men den tid kunne de jo altid komme til.
Som de kom tilbage på hotellet førte Lawrence hende op på sit værelse, begge meget våde og gennemblødte tog Lawrence sine sko af og gik ind på badeværelset til han kun ahvde bokseshorts på, og han gik så ind i mod hans soveværelse og fandt en morgenkåbe som han tog på: "Noget af tøjet du købte er i kassen derudover" sagde han og pegede på en kasse henne ved udgangen.
Hun betragtede Lawrence, da hun endelig kom indenfor. Hun tog sine sandaler af og gik hen af gulvet, dryppende. Hun sukkede kort og rejste sig op, før hun gik hen til kassen og fandt en tshirt frem og trusser. Hun gik ud på badeværelset, efter han havde været der ude. Hun lukkede døren efter sig, tog det våde tøj af og hængde der ude, mens hun iførte sig trusser, samt hotpants i sort, samt grå tshirt. Hun bandt tshirten under brystet af sig, lige over navlen.. dog bar hun ikke bh, men det behøves hun heller ikke. Hun kom ud fra badeværelset og lagde sig i sofaen og slappede af for første gangs skyld hele dagen. Hun så hen mod Lawrence og lukkede sine øjne en smule, eftersom hun var pænt træt. " Undskyld alt.. ". Hun sagde ikke mere efter dette, men strakte sig en smule, mens hun prøvede at finde en behagelig måde at lægge på, hvilket var fysisk umuligt på hotel sofaer.
Gæst- Gæst
Lawrence rystede på hovedet: "Du har intet at undskylde for mere" sagde Lawrence og kiggede i mod hende imens han i sin morgenkåbe satte sig ned på sin kontor stol ved skrivebordet og kiggede i mod hende, præcist som de havde siddet før hun var gået ud af døren: "Vi behøver ikke snakke om det hvis du ikke har lyst" sagde Lawrence, selvom han nu gerne ville have en forklaring på hvorfor hun kørte fuld rundt midt om natten.
Ja Madison's død var hendes skyld, men det var længe siden og Lawrence havde ikke lyst til at toturere sig selv ved at rode mere rundt i det og han kiggede derfor nu blot over i mod hende: "Og du skal altså ikke tro at jeg vil straffe dig for noget" sagde han og rystede kort på hovedet, hun så ud til at straffe sig selv fint.
Hun smilede da han sagde, at hun blot kunne tage sengen. Hun regnede selvfølgelig med at han ville tag sofaen og sove i, eftersom de jo ikke skulle sove klods op af hinanden, dog havde hun det skidt med at han skulle sove på den, eftersom den var helt usovelig på. Hun så kort mod Lawrence og sagde tøvende. " Er du sikker på at.. at vi ikke kan dele seng. Jeg vil ikke gør noget, samt jeg snorker ikke... og vi kan blot sætte noget mellem os, vis du er flov over at lægge.. og dele seng med en fremmed. Vi er blot.. venner, vis du ser på det, på den måde ". Hun smilede en lille smule og bed sig i underlæben, før hun gik ind til soveværelset og satte sig kort på sengen´s kant, i den hjørne, der så mest ubrugt ud.
Gæst- Gæst
Lawrence rystede på hovede: "Jeg har aldrig sovet ved siden af andre end Madison, så vil helst sove på sofaen" smilede han roligt og gik ind i soveværelset for at hente en dyne han kunne ligge på sofaen, han havde egentligt lyst tl at være oppe lidt endnu, mest fordi at han overhovedet ikke var træt: "Vil du have en kop kaffe?" spurgte Lawrence og gik ud i mod det lille the køkken.
Han satte det varme vand til, ihvertfald ville han selv have kaffe: "Så vil du fortælle lidt mere om hvorfor du er her?" spurgte han, nu hvor han havde fundet ud af at hun var fra Rusland ville han gerne vide mere om hende, noget der faktisk var sandhed. "OG fremover, så sig nej istedet for at lyve" sagde Lawrence og kiggede i mod hende med et lille smil: "Men du kan altså godt stole på mig" sagde han så roligt og hældte kaffe op.
Hun havde det skidt med at sidde her overfor Lawrence især fordi han sådan havde hjulpet hende og hun havde ikke gjort andet end at give ham smerte. Hun tog sig sammen og tog en ordentlig tår, før hun sagde" Flasken med whiskey.. har du den ". Hun huskede hans ord.. sov ved andre end Madison. Hun kunne godt forstå ham, men hun ville ikke lade ham tag sofaen så. " Jeg tager sofaen, du tager sengen.. jeg fortjener ikke din medlidenhed.. jeg fortjener faktisk intet ". Hun tog whiskey flasken, om han ville det eller ej, før hun tog en tår af den, så hendes læber havde været på flasken. " Jeg stak af hjemme fra den nat det skete. Min mor er utrolig kontrollerende og jeg plejede at bøje mig, men jeg fik nok den aften. En af dem der stod foran mig, i rækken om rigdom og status.. døde en uge før og det eneste min mor kunne snakke om, var vor meget tættere jeg kom på denne status. ". Hun tog endnu en tår og satte sig hen i sofaen før hun betragtede Lawrence lidt.. og sagde" Men jeg ville ikke være noget af det.. jeg ville blot ha lov til at leve.. at male og tegne.. at opleve verden ". Hun sukkede kort og sagde " Så jeg sneg mig ud.. og tog hen for at drikke med nogen jeg havde lært at kende på kunstskolen.. ". Hun så kort mod Lawrence før hun sagde" Jeg lånte en bil af en ven.. og.. og da jeg var på vej hjem.. skete det.. hun kom bare ud af det blå og før jeg vidste af det, var vi begge end hvor vi ikke kunne bunde ".
Gæst- Gæst
"Hold nu op, du sover i sengen... Basta" sagde Lawrence galant og smilee roligt imens han nikkede på barskabet med alkohol i det ene hjørne af stuen imens han selv satte sig roligt ned i sofaen: "Jeg insitere" sagde han med den voksne og charmerende stemme som han så ofte havde omkring sig, han ønskede ikke at hun skulle have det dårligt og slet ikke over ham.
Lawrence nikkede som han lyttede til hendes historie, han havde mest af alt lyst til at fortælle hende at hun var en idiot for at køre bil efter hun havde drukket, men på den anden side havde Lawrence engang selv været så vred at han var kørt i fuldskab, dog havde han ikke ramt nogen og man kunne jo sige at det var mere held end det var noget andet: "Vi behøver ikke snakke om det, Skylar... Jeg var bare ked af at du vidste det og du ikke fortalte mig det" sagde Lawrence roligt og tog en tår af sin kaffe.
Hun sukkede dybt og betragtede Lawrence, før hun rødmede i sine kinder og sagde" Nej, du sover i din seng, mens jeg tager sofaen og du kan ikke få mig til at ændre mening ". Hun pustede kort en hårlok væk, der var gledet vådt ned foran hendes ansigt. Hun kom til at grine en lille smule af det, før hun tog endnu en stor slurk af hans dyre whiskey. Det slog hårdt, men hun var ligeglad, fordi der var intet som at drikke lige nu. " Såh.. hvordan fandt du ud af alt det om mig? ". Hun hævede det ene øjenbryn en lille smule, dog blev hun sig i underlæben, i det hun smilede en smule drilsk og sagde " Hvorfor... ville du finde ud af mere om mig. ". Hun smilede og ventede nysgerrigt og spændt på hans svar. Det var da lidt sjovt, at han havde villet søge lidt ekstra ind på hende, men samtidig var det heller ikke så sjovt igen, fordi han havde jo fundet ud af noget om hende, som ingen andre vidste, andet end familie.
Gæst- Gæst
Lawrence kiggede på hende med et let udfordrende blik: "Skal vi battle i stædighed? Det er min sofa og jeg bestemmer jeg vil sove på den" sagde han og smilede kort til hende så hun kunne se at han ikke mente det alt for alvorligt, men han mente det dog, han ville sove på sofaen og han institerede på at hun skulle sove inde i sengen, for han var ikke sur på hende og derudover så ville han hende kun det gode.
"Jeg har folk til den slags" sagde han blot til hende med et roligt smil, han havde folk til næsten alt og da hun spurgte hvorfor at han ville finde ud af mere om hende så sukkede han blot kort og trak så på skuldrende: "Fordi der var noget du ikke fortalte mig, lad os bare sige jeg er en menneskekender" sagde han og smilede roligt til hene imens han trak på skuldrende, han vidste faktisk ikke helt hvorfor.
Gæst- Gæst
Lawrence kiggede i mod hende og afventede at hun gik, Lawrence blev en smule chokeret af sig selv imens han sad der, var han lige blevet seksuelt opstemt i rum med hende? Ikke fordi han følte sig egentligt ikke sådan, men han kendte jo trods alt sig selv så godt at han kendte stemmen og den mørke måde han talte på.
Han havde jo også en submissive hjemme i Terre så han manglede jo ikke noget, Lawrence tiltede hovedet på skrå og hævede sine øjnbryn i mens han stadig afventede, han kunne aldrig lave noget med Skylar, hun var jo ung, det ville være mærkeligt, især efter det med hende og Madison, og det vidste Lawrence's hjerne godt, men det var nu ikke altid den gad høre sammen med resten af kroppen.
Hun bandt forsigtigt sin tshirt op i den ene side, før hun gik ind i soveværelset. Hun lagde sig i sengen og strakte sig en lille smule, før hun tog sin hestehale ud, så det lange røde hår gled ned af hendes ryg og skulder. Hun rejste sig dog hurtigt op, da hun kom i tanke om at børste tænder. Hun gik ud i stuen igen og betragtede Lawrence en lille smule, før hun sagde" Har du en tandbørste jeg kan låne??... ". Hun tjekkede kort sin ånde, ved at ånde på sin hånd. Den stank af whiskey, samt hun følte sig faktisk også en smule fuld af energi stadig. Hun betragtede ham lidt, før hun strakte sig kort og sagde" Ey?. Hvorfor lægger du dig ikke ind i sengen egentlig, det ville være tusind gange bedre for dig ". Hun gik ind på badeværelset og tog noget tandpasta på sin finger, før hun skrubbede sine tænder og skyllede sin mund og kom ud igen. Vis Lawrence havde rejst sig, ville hun smide sig i sofaen og smile flabet, i det hun ville sige. " I call shotgun! ". Som i at hun nu havde sofaen og at han ikke måtte tag den. " Smut så ind og sov i din luxus seng, Mr Watson, mens jeg hygger mig her på den beton hårde sofa ": Nogle få rifter kunne ses ved kanten af hendes tshirt, som gik de en smule længere op mod brystet af hende, på venstre side.. hvor Will havde prøvet at rive hendes tøj af hende fra tidligere.
Gæst- Gæst
Lawrence rejste sig og satte kaffen ud i køkkenet imens tanker stadig var godt igang: "Jeg tror der ligger nogen i skufferne derude" svarede han blot og kiggede ind i mod hende og da hun løb hen og satte sig på sofaen smilede han blot roligt i mod hende, som anede han ikke hvad han skulle sige. Lawrence gik ind i mod soveværelset og trak træningstøj på, et par løse bukser og en sort tank top og han kom så ind i stuen igen.
"Jeg løber en tur" sagde han: "Bare gå i seng" fortsatte han og kiggede hen i mod hende, han ville gerne lige væk fra hende lidt og have tid for sig selv til at tænke, mest fordi at han ahvde så mange ting at tænke på lige nu, han forvirrede sig selv hele tiden og spænde ligeledes hele tiden ben for sig selv, hvilket på alle mulige måder var forfærdeligt.
Det var ikke for at være led på nogen måde, men måske nød hun faktisk lidt at få lidt modstand samt kant fra Lawrence, egentlig også fordi hun mente at hun fortjente det, samt hun kunne ikke benægte at der var et eller andet der flammede op i hendes indre, når hun sagde ham imod og han så, så på hende.. med de øjne, det mørke, den dominerende stemme, det var skam noget hun sandelig nød til fulde og gerne ville se mere til, dog kunne hun også lide de stunder de havde haft, med snak og grin, samt hans blide gentleman side.
Gæst- Gæst
Lawrence anede ikke engang hvor han løb hen, men han vidste bare han havde brug for at løbe lagt og tænke, lige nu var han nemlig mere forvirret end han kunne lide at være. Okay så Skylar havde slået Madison ihjel, ind direkte naturligvis. Derudover så ønskede Lawrence kun at være venner med hende, men så pludseligt var hans mørke og dominerende side kommet til syne, og den kom aldrig... aldrig.. Med mindre han var interesseret i at de skulle se den side, hvilket jo ville lede til noget andet. Men i hans hjerne havde han jo slet ikke tænkt på Skylar som på mere og han endte med at konkludere at han nok bare var forvirret, desuden ville Skylar aldrig kunne passe ind i hans univers med de opførsel som hun satte for døren.
Klokken var halv syv om morgenen før Lawrence var tilbage, altså havde han løbet i tre en halv time, men han havde også haft brug for det. Han åbnede roligt døren ind til sin lille lejlighed, hans sorte top var helt våd af sved foran og bagpå, men han pustede knapt da han havde gået den sidste kilometer hjem og Lawrence forsøgte at gå lydløst for ikke at vække Skylar.
Hun gik forsigtigt hen mod ham, før hun gik forbi ham og gabte en lille smule. Hun gik hen for at tag sig noget forfriskende vand i en kaffe kop, før hun vendte sig mod Lawrence og sagde " Det var en lang løbetur.. ". Hun så kort mod uret på væggen og derefter mod Lawrence igen, før hun gik forbi ham og klappede ham blidt på skulderen. " Sofaen er din Watson ". Hun gik derefter ind i soveværelset med vandet i kaffe koppen og tog en tår, før hun lagde sig og gabte en lille smule. Hun var vildt træt, dog var hun også utrolig tørstig, så dette var den perfekte combi. Hun strakte sig en smule og trak dynen let over sig selv. Hun havde med vilje ladt døren stå på hvid gab, så hun kunne snakke med Lawrence vis han ville. " Havde du ellers en god løbetur? ".
Gæst- Gæst
"Undskyld jeg vækkede dig" sagde han med et roligt smil og kiggde over i od hende, hun havde jo ikke sovet ret meget, modsat ham der jo slet ikke havde sovet denne nat endnu. Lawrence gik ud i mod badeværelset og tog et hurtigt bad, skyllede sin krop over og trådte så ud igen nu fuld påklædt med jakkesæt og det hele som var han klar til endnu en dag.
"Ja den var fin, havde bare brug for at tænke lidt" sagde han og smilede roligt til hende: "Jeg vil ikke have sofaen" sagde han og kiggede på sit ur: "Jeg har et møde inde i byen klokken otte, så måske vi skulle få lidt morgenmad?" sagde han og smilede roligt til hende: "Du kan bare blive her hele dagen, det burde kun tage et par timer" sagde han og bandt sit slips imens han gik hen i mod telefonen: "Roomservice? Yes please" svarede han da han blev spurgt om de ville have morgenmaden leveret: "Den kommer op lige om lidt" sagde han til Skylar.
Hun satte sig henne ved bordet, da maden endelig var kommet. Hun spiste, mens hun tjekkede få ting over en bærbar som hun havde fået sendt med op. Hun gik ligeså ind og tjekkede på¨nyhederne. Hun så kort over mod Lawrence og sagde" Måske burde jeg tag ud og finde frem til den der har taget mit pas.. eller spørge rundt omkring ": Hun kunne jo sikkert tegne hvordan personen så ud. Hun bed ned i sit æble og smilede en lille smule. " Så hvad er det du skal lave i dag Mr. Watson sir ". Hun gjorde kort honor, før hun smilede en lille smule og grinte. Hun kunne ikke lade være med at drille ham lidt, eftersom det jo var så fristende, siden han havde reageret på den måde aften før. " Nårh ja.. jeg høre at Will kom i fængsel.. han får 4 måneder for voldtægts forsøg, samt skal hjælpe til med opsamling af skrald på stranden, i 9 yderligere måneder for vold ". Hun smilede en lille smule, før hun strakte sig lidt og betragtede Lawrence. " Jeg må nok hellere se at komme afsted, vis jeg skal finde ham ". Det kunne være farligt for hende at finde en fyr som ham, men hun lyttede jo aldrig til fornuft, så stædig som hun var.
Gæst- Gæst
"Dejligt" sagde han blot da hun snakkede om Will, åh hvor havde Lawrence lige nu lyst til meget bestemt at sige at hun ikke skulle opsøge denne tyv, hun måtte jo være rablende sindsyg og han fik endda en tanke om at binde hende fast til noget, hvilken ledte ham på andre tanker... Hvilket... Fik ham til at tage en bid af sin mad i håb om at skubbe sine tanker væk, de tænkte jo ikke på hinanden sådan, gjorde de?
Lawrence kiggede over i mod hende igen: "Skal bare til mødet, ellers intet... Tror nok jeg må få sovet lidt når jeg kommer tilbage" sagde han med et lille smil, han havde jo trods alt været vågen i over 24 timer efterhånden og selvom Lawrence ikke kunne mærke det lige nu så var han ret sikker på at det ville komme til at ske. Han smilede roligt for sig selv og kiggede så på uret, han burde nok snart overveje at komme afsted: "Skal jeg booke et værelse til dig?" spurgte han roligt.
Han var eftersøgt for mord, tyveri, samt muligvis svindel. Skylar pakkede papiret ned og puttede i sin inderlomme, før hun begyndte at flette det smukke lange røde hår, i en fransk fletning, så det ikke sad i vejen, til vis hun nu skulle løbe af nogen art. Hun gik ind i soveværelset for at finde sine sandaler. Hun satte sig på sengen og begyndte så småt at spænde sine sandaler, mens hun ventede på at høre Lawrence endten gå eller prøve at overtale hende til at lade være med at opsøge denne mand, skønt hun alligevel havde tænkt sig det, ved mindre hun pludselig brækkede foden eller blev låst ingen af nogen art.
Gæst- Gæst
"Jeg må hellere smutte" sagde han og drak sin kaffe ud og tog den sidste bid af sin mad, inden han gik i mod døren: "Jeg er nok tilbage ved en 10 tiden også tager jeg mig nok en lur, men vi ses jo nok" sagde Lawrence blot og smilede i mod hende inden han gik ud af døren og lukkede den efter sig.
Lawrence var efterhånden træt af sin ferie især fordi at han alligevel endte med at arbejde, men hvis han lige kunne få 100.000 dollars i hus på et møde, ja så ville han da ikke takke nej til det. Lawrence var hjemme på hotellet klokken halv ti og ha gik direkte ind i sin seng, tog alt sit tøj af med undtagelse af bokseshorts og lagde sig så til at sove, han var helt ekstremt træt efter manglen på søvn, men desværre gjorde hans drømme ham ikke mindre forvirret.
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
» And so this is christmas..
» All I want for christmas.
» Christmas bal
» It's christmas time!
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline