Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Maybe This Christmas... - Privat - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Maybe This Christmas... - Privat - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Maybe This Christmas... - Privat - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Maybe This Christmas... - Privat - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Maybe This Christmas... - Privat - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Maybe This Christmas... - Privat - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Maybe This Christmas... - Privat - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Maybe This Christmas... - Privat - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Maybe This Christmas... - Privat - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Maybe This Christmas... - Privat - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Maybe This Christmas... - Privat

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

Maybe This Christmas... - Privat - Page 4 Empty Sv: Maybe This Christmas... - Privat

Indlæg af Gæst Tors 26 Dec 2013 - 23:50

Skylar var taget afsted kort efter. Hun havde taget forbi politistationen for at få hjælp fra dem. Hun fik en betjent med sig, for at finde frem til ham der havde stjålet fra hende. Efter at ha ledt det meste af dagen, havde de endelig fundet frem til ham, samt fået ham arresteret. Nu da hun havde sit kort, men ingen kontanter.. vidste hun ikke helt hvad hun skulle gør, fordi i hendes pas, lå hendes fly billet hjem til Terre, hjem til hendes nye hjem. Hun tænkte på flytte kasserne, der sikkert stod rundt omkring, samt hun tænkte også på de forskellige ting, hun skulle lave i Terre, samt opleve. Hun kom hjem til hotellet med en tom følelse i sin mave, som ville hun ikke løsrive sig fra Lawrence. Hun åbnede forsigtigt døren og trådte indenfor. Hun fandt nogle penge i hans jakkesæt, hvor hun skrev en seddel og lagde i lommen i stedet. Hun havde kun liiiige taget til taxi, det var skam det eneste. Hun gik forsigtigt hen mod ham og betragtede ham en lille smule, med de isblå øjne, før hun forsigtigt bøjede sig ind over ham og så på hans smukke sovende ansigt. Hun lænede sig forsigtigt frem. Vis der var en der skulle få hendes første kys, så var det helt klart denne smukke mand, der havde fanget hende i sit spind. Forsigtigt kyssede hun blidt hans læber, før hun rejste sig op og gik ind i stuen. Hun rev et stykke af sin blog og lagde på stue bordet. Det var den første skitze af ham.

I brevet stod der: Undskyld at vi skilles på denne måde, men jeg kunne ikke klare at sige farvel til dig Lawrence... Dette er det ene af mange tegninger jeg tegnede af dig.. Tak fordi du hjalp mig, da jeg mest af alt manglede en ven.. dog tror jeg, at mine følelser tog det bedste af mig.. fordi jeg ser dig ikke som en ven.. jeg hungre efter mere fra dig, end blot dit venskab. Tak for alt Lawrence, måske krydser vores veje engang igen, men indtil da, er dette farve. Ps, vis vi ses, skal jeg nok give dig pengene tilbage for taxien:. Hun var taget afsted til Terre, med det første fly hun kunne komme til. Hun sad blot og stirrede ud af vinduet, ventende på at flyet snart ville lande i Terre, skønt det føltes som en evighed. Hun lukkede sine øjne og faldt kort efter i søvn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maybe This Christmas... - Privat - Page 4 Empty Sv: Maybe This Christmas... - Privat

Indlæg af Kendall Tors 26 Dec 2013 - 23:57

Lawrence bemærkede knapt at hun kom ind på hotellet og selvom han kom med en lille lyd da hun kyssede han så vågnede han ikke, han var død træt og kunne ikke engang overskue at skulle åbne sine øjne, derfor vandt søvnene og han endte med ikke at bemærke noget.

Lawrence vågnede først da klokken var halv fire om eftermiddagen og han nærmest sprang op af sengen, mest fordi han var chokeret over at han havde sovet så længe, han burde komme igang med dagen og måske at Skylar var kommet tilbage? Han kaldte hendes navn en enkelt gang og gik så ind i stuen hvor han fandt hendes brev, han stod længe og kiggede på det og pludseligt følte han sig langt mere tom end han havde gjort da han lagde sig til at sove.

Lawrence undrede sig mest af alt, skulle hun ikke først til Terre efter nytår? Havde hun virkeligt bare forladt ham sådan? Lawrence blev dog på hotellet til D. 2. Januar hvor hans fly ligeledes gik tilbage til Di Morga og tilbage til Terre, han kunne ikke få hende ud af hovedet, men han vidste at de to nok aldrig blev til noget, for Lawrence.... Ja han vidste ikke engang hvad han skulle tænke, han havde slet ikke haft nogen idé om at hun havde kunne lide ham.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum