Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
That's What's Up... - Skylar - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
That's What's Up... - Skylar - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
That's What's Up... - Skylar - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
That's What's Up... - Skylar - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
That's What's Up... - Skylar - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
That's What's Up... - Skylar - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
That's What's Up... - Skylar - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
That's What's Up... - Skylar - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
That's What's Up... - Skylar - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
That's What's Up... - Skylar - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

That's What's Up... - Skylar

Side 3 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

That's What's Up... - Skylar - Page 3 Empty Sv: That's What's Up... - Skylar

Indlæg af Kendall Søn 29 Dec 2013 - 12:58

Lawrence nikkede i stilhed til hende som han så fandt papiret frem og hun roligt skrev under, jo det var hvad han ville have fra hende, men han ønskede ikke at hun skulle gøre det bare fordi at hun havde det dårligt: "Du lover at du ikke gør det fordi du skylder mig noget?" spurgte Lawrence og kiggede så roligt i mod hende.

Han ønskede ikke at han skulle føle sig som en psykisk voldtægts mand hvor hun blot gjorde det fordi at hun følte sig tvunget til det, fordi at hun havde fucket hans liv op. Lawrence satte sig roligt på en stol i den store spisestue og han kiggede så over i mod hende med et kort suk: "Skylar jeg lyver ikke når jeg siger at jeg har følelser for dig" sagde han roligt og kiggede over i mod hende : "Du skal ikke tro at jeg bare ser dig som en ting" sagde han roligt.

Lawrence følte vel efterhånden den samme facination for hende som han havde for Madison, også selvom man vidst roligt kunne sige at dette var startet på en helt anden måde, hvilket vel både kunne være godt og skidt: "Og jeg skal nok tilgive dig på et tidspunkt, det er jeg sikker på" sagde han og nikkede let, egentligt så va rhan ret træt af alle de følelser han viste lige nu og han håbede også de snart ville forsvinde.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

That's What's Up... - Skylar - Page 3 Empty Sv: That's What's Up... - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 29 Dec 2013 - 13:04

Hun så kort på ham og nikkede en lille smule, da han sagde at han ikke så hende som en ting. " Men nogen gange ville jeg ønske du gjorde ". Hun slap altid fra fængsel, samt at blive straffet og hun var faktisk ret så træt af altid at slippe for alt. Hun rejste sig forsigtigt op og betragtede Lawrence en lille smule, i det hun jo havde skrevet under på den kontrakt. Hun havde følelser for ham, så stærke følelser, men hun anede ikke om han virkelig ville ha hende, eller om det mest var hendes krop og den måde hun aldrig rigtig lod sig føje. Hun betragtede ham en lille smule, før hun sagde " Såh?.. skal jeg bo ved dig, hele den periode kontrakten er på eller.... skal jeg blot tag hjem og så ringer du, vis der er noget ".

Det var en lidt hård tone der fremtrådte, da hun sagde det med at tag hjem og blive ringet op. Et bootycall, det var hun vel så, vis hun blot skulle tag hjem og vente, dog håbede hun at han ville sige hun skulle blive, så kunne hun måske.. måske prøve at fikse ham en lille smule, prøve at få ham til at stole på hende igen, samt gør så han ikke følte sig til grin. Hun huskede de tider de havde grint og snakket sammen... almindeligt. Hun savnede at kunne gør det med ham. Hun gik forsigtigt hen til spisebordet og betragtede avisen han tidligere havde hentet frem. Forsigtigt lænede hun sig ind over bordet og betragtede avisen en smule, før hun begyndte at læse i den, med kroppen stadig over bordet, med armene støttende, så hun ikke lagde på det smukke bord, med sin overkrop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

That's What's Up... - Skylar - Page 3 Empty Sv: That's What's Up... - Skylar

Indlæg af Kendall Søn 29 Dec 2013 - 13:14

Lawrence kiggede i mod hende: "Det må du selvom, men jeg syntes du skal bo her" sagde han og kiggede i mod hende, han savnede også deres venskab, som var det som om han ikke vidste hvor det var blevet af, han ville bare gerne grine med hende, være glad og have det underligt: "Har du læst hvad du har skrevet under på?" spurgte han en smule tøvende: "Du adlyder alt hvad jeg siger. Opføre du dig pænt bliver du belønnet, gør du ikke bliver du straffet" sagde Lawrence og kiggede i mod hende, og ud af det lå kom hans legesyge smil frem på hans læber.

Lawrence rejste sig op og gik hen til Skylar imens han afbrød hendes læsning og trak hende hen i mod sig og kyssede hende så op af halsen og indåndede hendes duft: "Jeg har savnet dig" sagde han roligt imens han så roligt slap grebet om hende.

"Skal vi ikke lave noget, så stemningen løsner lidt op?" spurgte han og kiggede roligt på hende: "Hvad har du lyst til?" spurgte han: "Skal vi redde en dreng i Italien igen?" spurgte han med et lille smøret smil.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

That's What's Up... - Skylar - Page 3 Empty Sv: That's What's Up... - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 29 Dec 2013 - 13:23

Hun så flovt på ham, da hans legesyge smil kom frem på hans læber. Hun mærkede sig selv blive en lille smule let om hjertet, eftersom det var lang tid siden han havde smilet sådan til hende. Hun elskede også bare generaldt at se ham smile egentlig. " Nej ikke rigtig ". Hun hørte hvad han sagde og tænkte, at hun sikkert ville ende med at blive straffet EN HEL DEL. " Virkelig.. ". Hun så tøvende på ham, men smilede så forsigtigt, som gjorde det intet. " Så må jeg hellere opfør mig utrolig eksemplarisk ". Hun grinte en lille smule og så flovt ned, i det hun sagde " Men ja.. jeg.. bliver her så.. ". Hun smilede en lille smule og fortsatte med at læse, indtil hun pludselig mærkede ham komme bagved hende og trække hende ind til sig, for så at kyssse hendes hals og dufte til hende.

Hendes kinder fik en let rødlig farve, mens hun stod der og prøvede at bevar fatningen. Hun gav et nydende suk fra sig og sagde" Jeg har også savnet dig... ". Hun ville ikke mere holde det tilbage, fordi hun havde skam savnet ham.. og vis han ligefrem kom og var så ærlig overfor hende, så ville hun da også være ærlig overfor ham. Da han spurgte om de skulle redde en dreng i italien, grinte hun blot og slog ham blidt med avisen og sagde" Ha ha Lawrence.. du rigtig sjov hva ". Hun rakte kort tunge til ham og sagde " Fordi det var jo ikke dig der skulle springe i salt vand og finde ham ". Hun grinte en lille smule og sukkede kort, da hun gik forbi ham, med avisen i hånden og lagde sig over i sofaen. " Jeg regnede med at idag, blot ville være en slap af dag.. ved mindre du havde noget andet i tankerne? ". Hun kom pludselig i tanke om tøj og satte sig hurtigt op, i det hun sagde" Lawrence?!. Mit tøj, jeg nød til at ha tøj, vis jeg skal bo her.. ": Hun så flovt på ham og sagde " Jeg smutter lige hjem og henter det ": Hun rejste sig op og lagde avisen fra sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

That's What's Up... - Skylar - Page 3 Empty Sv: That's What's Up... - Skylar

Indlæg af Kendall Søn 29 Dec 2013 - 13:34

Lawrence kunne ikke lade være med at bide selv selv i underlæben blot for at tvinge et grin tilbage:"Jeg tror du har nået straf du skal have indhentet" sagde han og smilede roligt til hende og hans tanker var allerede begyndt at fantasere på hvilke skønne måder han skulle straffe hende, selvom han lige nu generelt bare følte han havde brug for sex in general, men ikke nu.

Lawrence rystede på hovedet og greb så fat omkring hende: "Nej det gør du ikke" sagde han og smilede legesygt og løftede hende så op på bordet så hun sad og kiggede på ham og han stilt sig så ind imellem hendes ben imens han fra sin lomme fremdrog sin telefon: "Thomas, vær sød at hente Ms. Lockhart's tøj, eller.. Ved du hvad tag ind til kontroet og få Nina til at købe noget" sagde Lawrence og lagde så røret på da ordren var levet forstået.

"Det har du vel intet i mod?" spurgte han udfordrende med det dominende smil som han ikke kunne holde tilbage imens han lod sine hænder glide op af hendes lår, også måske alligevel en smule sex nu, selvom han egentligt synts de burde vente, de havde jo trods alt begge haft meget at tænke på, men det var måske netop derfor Lawrence mente det var en god idé...
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

That's What's Up... - Skylar - Page 3 Empty Sv: That's What's Up... - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 29 Dec 2013 - 13:41

Hun grinte en lille smule, da han begyndte at snakke om straf. " Det ville slet ikke undre mig. Spørgsmålet er blot, om du Lawrence Watson.. kan indhente alle de straffe jeg får påtvunget mig ". Hun smilede drilsk til ham og grinte, da han pludselig greb fat omkring hende og løftede hende op på bordets kant, så han kunne stå mellem hendes ben. Hun smilede til Lawrence og sagde" hvad laver du? ". Hun så på ham, da han tog mobilen frem. Hun forstod ikke helt hvad han ville, før han faktisk havde ringet Thomas op. " vent!? nyt tøj ". Hun så flovt væk fra ham og sagde drilsk. " kan du da ikke lide mit kunstnerisk vagabond tøj, med huller hist og her ". Hun smilede drilsk til ham og betragtede ham med de uskyldige isblå øjne.

Hun så flovt på Lawrence og rystede på hovedet, til om hun havde imod at hun fik købt nyt tøj. " Nej, det blot. Jeg er så Vagachik, såh vis du ikke kan lide det og heller vil ha slank dela couture, såh det vel også iorden ". Hun grinte en lille smule og rakte kort tunge til ham, dog da hun mærkede hans hænder der gled op af hendes ben, kunne hun ikke lade være med at se flovt væk fra ham, i det hun forsigtigt placerede sine hænder på hans og sagde " Lawrence, du tænker altid på sex hva? ". Hun grinte en lille smule og betragtede ham. Hun havde lyst til at kysse ham... så meget, at hun faktisk lænede sig frem af og gjorde det. Hun fangede kort hans læber, i et heftigt kys fra hendes side, så grådig hun nu var. Hun smilede forsigtigt og sagde" Ups " da hun slap det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

That's What's Up... - Skylar - Page 3 Empty Sv: That's What's Up... - Skylar

Indlæg af Kendall Søn 29 Dec 2013 - 13:47

Lawrence kunne ikke lade være med at smile let, med det samme dominerende han så ofte fik når han var i det humør han nu var, blandet med en smule drilleri: "Dit tøj er ganske flot Ms. Lockhart og jeg skal personligt klippe huller i det nye hvis De ønsker det sådan" sagde Lawrence og smilede roligt til hende med et skævt smil, naturligvis skulle hun ikke ønske at gå i noget tøj hun ikke ville.

Lawrence smilede kort og tog i mod det kys hun gav ham, han ville meget gerne kysse hende, faktisk så var der intet i verden han hellere ville. Så da hun kyssede ham trak han vejret ind og opslugte hvert et sekundt og som hun slap det, lænede han sig frem og kyssede hende voldsomt og intenst imens han lod sine hænder glide om på hendes bagdel og pressede hende så ned i mod sig så hun kunne mærke hans gemte erektion.

"Ikke altid" sagde han: "Men lige nu måske" sagde han undskyldende med et lille smil og kyssede så hendes hals imens han roligt to fat i kanten af hendes top og trak den over hovedet på hende og kyssede hende så igen, som hans telefon begyndte at ringe tog han den op af lommen og smed den hen af gulvet, han gad ikke snakke med nogen lige nu: "Men det gør du måske ikke?" spurgte han udfordrende og lod sine hænder glide ned af hendes ryg imens han kyssede hendes kraveben.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

That's What's Up... - Skylar - Page 3 Empty Sv: That's What's Up... - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 29 Dec 2013 - 18:32

Hun smilede en lille smule, da han spurgte hende om hun ikke tænkte på sex. Hun kyssede ham grådigt tilbage og sagde flovt " altid, når jeg i selskab med dig ". Hun skubbede sig en lille smule imod hans erektion, før hun tog fat i hans skjorte og begynde at knappe den op. Hun så kort hen af i mod hans mobil der var blevet kylet hen af gulvet og sagde undrende " burde du ikke tag den? ".

Den blev ved med at kime, hvilket fik Sky til at blive lidt nervøs, dog trak hun på skulderne og fokuserede igen mod Lawrence. Forsigtigt kyssede hun ham på læberne, før hun kyssede ham ned af halsen til skulder.. Blot for at være en lille smule slem, bed hun hårdt ned i hans skulder, så der var et rødt blødende aftryk fra hendes tænder.

Hun kyssede det blidt bagefter og smilede en lille smule, før hun lod sine negle glide ned af hans ryg. " så Mr. Watson...hvad kunne du tænke dig ? ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

That's What's Up... - Skylar - Page 3 Empty Sv: That's What's Up... - Skylar

Indlæg af Kendall Søn 29 Dec 2013 - 18:51

Lawrence rystede på hovedet: "Det er sikkert bare presse" sagde han: "Eller ligegyldige folk" sagde Lawrence med et kort smil, det var meget sjældent at han ikke tog sin telefon men lige nu havde han ikke lyst til at snakke, for første gang i meget lang tid var han alene med Skylar uden negativ stemning, og det skulle en eller anden dum telefon opringning ihvertfald ikke ødelægge.

Lawrence smilede roligt til hende da hun spurgte hvad han kunne tænke sig og grinede kort da hun bed ham i skulderen: "Vil du virkeligt gerne have din straf nu?" drillede han, dog havde han tænkt sig at lade den vente til senere og blot nyde dette øjeblik. Lawrence rev sit slips af som hans skjorte efterhånden var knappet op.

Han førte det sammen med sine hænder om bag hendes ryg og bandt roligt hendes hænder sammen, han kunne nærmest øre det i søvne efterhånden og lavede en perfekt knude der var så godt som umuligt at komme ud af: "Dig" svarede han blot og smilede så kort til hende imens han knappede hendes bh op og lagde hende så tilbage på bordet imens han stille kyssede hendes så helt perfekt overkrop og han begyndte ligeledes aftage det sidste tøj hun havde på.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

That's What's Up... - Skylar - Page 3 Empty Sv: That's What's Up... - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 29 Dec 2013 - 19:43

Hun smilede en lille smule og sagde" Hey, må jeg ikke mærke dig ". Hun blinkede kort til ham og lod den jordbær røde tunge glide forsigtigt hen af de blødende tandmærker, før hun forsigtigt kyssede det igen. Hun rødmede da han tog hendes hænder bagved rygge. Hun mærkede hans slips, der blev bundet om dem og godt fast. Hun prøvede at rive sine hænder fra hinanden, men fandt hurtigt ud af, at det var umuligt. " Wauw, du virkelig.. god til dette ". Hun hev en smule igen, men konstaterede, at det altså var helt og aldeles umuligt.

Hun så flovt på ham, da han lagde hende ned mod bordet. " L-lawrence.. ". Hun sagde dette med en pinlig berørt stemme, før hun forsigtigt prøvede at komme op at sidde, men endte så blot med at blive læggende, da han jo havde sagt han ville ha hende. " Lawrence, please ikke her.. ellers vil jeg blot komme til at tænke på det, hver gang vi skal sidde her og spise morgenmad ". Det var jo sandt, fordi hun ville komme til at huske hvordan han havde taget hende på spisebordet. Det var så flovt at lægge der, mens hun kunne mærke ham tage det sidste af hendes tøj af. Hun rødmede ekstra, da hun mærkede sine trusser glide ned om anklerne på sig. Hun begyndte at trække vejret en smule hurtigere, samt hun svajede lidt i ryggen, da han kyssede hende ned af hendes krop. " Mmh ". Hun lukkede sine øjne kort i og uddrog et kort suk, da dette var himlen. " Har du ikke arbejde idag.. ". Hun ville prøve at få ham til at stoppe, fordi vis han fik hende nu, var hun ikke sikker på, at hun ville overleve, så liderlig var hun efter ham.. hvilket han nok hurtigt ville kunne mærke på hende, samt se på hendes trusser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

That's What's Up... - Skylar - Page 3 Empty Sv: That's What's Up... - Skylar

Indlæg af Kendall Søn 29 Dec 2013 - 19:53

Lawrence kunne ikke lade være med at komme med et lille grin: "Som om det ikke er planen" smilede ham, han ønskede at hun huskede ham forevigt og også gerne at hun flere gange om dagen blev mindet om at han ejede hende og nød at være sammen med hende, for det gjorde han uden tvivl, ikke kun seksuelt.

"Skylar" sagde han og rejste sig ret op og kiggede ned i mod hende da han havde fået pillet tøjet af hende og hun igen begynte at snakke: "Hold kæft" sagde han blot og kom så med et lille smil imens han stille trak sine egne bukser af og sørgede for hun igen lå tilbage på bordet og han kyssede så roligt hendes mave imens han rullede et kondom på sig selv, han nød at kysse hendes så helt perfekte hud.

Lawrence trak hendes hofter i mod sig og trængte på samme tid ind i hende i en helt rolig og aslappet bevægelse og han lod så sine hænder glide ned af hendes lår: "Din krop elsker mig" konstaterede han og lænede sig fre for at kysse hendes bryst, Lawrence var glad for hun skrev under og når først han kunne tænke klart igen, så glædede han sig til at vise hende hvilke vidundere rummet indeholdte.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

That's What's Up... - Skylar - Page 3 Empty Sv: That's What's Up... - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 29 Dec 2013 - 20:09

Hun så flovt væk fra ham og sagde " Meanie... ". Da han sagde at det var planen. Så han havde tænkt sig, at hun skulle blive mindet om de dirty ting de lavede, hver dag.. hver eneste morgen, ville hun blive mindet om, at han havde bundet hende og taget hende på dette bord. Hun så flovt mod ham igen og sagde forsigtigt " Har.. har du gjort det med andre os ". Hun vidste ikke helt om hun egentlig gerne ville vide det, dog ville hun vel gør alt for at ødelægge the mood lidt, eftersom hun så ikke skulle mindes om dette, hver eneste morgen. Da han sagde hun skulle holde kæft, stoppede hun dog med det samme med at snakke og betragtede ham blot, i det han tog sine bukser af. Hun kunne ikke fjerne sine øjne fra hans pik, fra hans smukke maskuline krop, fra hans trænede overkrop, de stærke arme, de ru finger der gled over hendes krop.

Hun svajede en smule, da han trak hende hen i mod sig og så trængte ind i hende. Hun bed sig en lille smule i underlæben og kom med en lille klage lyd, i det.. dette jo faktisk kun var anden gang, hun havde haft sex.. eller bare, generalddt noget inde i sig. " Ah.. ". Hun så nervøst mod Lawrence, i det han lod sine hænder glide ned af hendes lår. Han fylde hende så meget, så det næsten var ligesom om at hun var ved at gå i stykker. Hun prøvede at få sine arme fri, blot for at kunne gør et eller andet.. for ikke at føle sig så sårbar, så magtensløs, men.. hans dumme slips, den måde han havde bundet det på. " Law.. please slip mig fri ". Hun så bedende på ham og der slap et spontant støn ud med hendes ord. Hun lukkede sine øjne igen en smule, før hun åbnede dem en lille smule og så flovt væk fra ham, da han havde sagt.. at hendes krop elskede ham. " I lige måde ". Hun kunne ikke lade være med at smile en lille smule flabet til ham, mens hun forsigtigt trak sine ben en lille smule op, blot for at gør det liiiiidt svære for ham. Hun begyndte at tænke over en lille ting, der havde faldet hende ind fra starten af... han brugte kondom.. mente han, at hun ville give ham sygdom, eller var det på grund af.. at han ikke ville gør hende gravid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

That's What's Up... - Skylar - Page 3 Empty Sv: That's What's Up... - Skylar

Indlæg af Kendall Søn 29 Dec 2013 - 20:16

Lawrence valgte ikke at besvar hende spørgsmål om han havde gjort det med andre, dette var vidst ikke helt tid eller sted til at tage denne samtale og lige nu havde Lawrence faktisk heller ikke lyst til det, han ville bare gerne nyde dette øjeblik lige nu, hendes duft, hendes udseende og ikke mindst følelsen af hende.

"Nej" svarede han blot med sin bestemt og dominerende stemme da hun spurgte om hun måtte komme fri, dette var kun starten på hans lyster og hun måtte vende sig til det, dette var ingenting og han håbede at hun ville prøve at finde nydelsen i netop denne form for sex. Lawrence satte hurtigt farten op og rejste sig så ret op for at lade den ene hånd berøre hendes underliv imens han fortsatte sine hurtige rytmer.

Han ventede på at hun faldt sammen under ham: "Bare giv slip" hviskede han til hende imens han selv prøvede at holde tempoet og pusten, for denne gang ville han gerne lade hende falde hårdt og dybt og han afventede hende inden han ligeledes lod sig selv komme og tog en dyb vejrtrækning, han svedte.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

That's What's Up... - Skylar - Page 3 Empty Sv: That's What's Up... - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 29 Dec 2013 - 20:25

Hun lukkede sine øjne, da han sagde at hun måtte give slip. Hun havde ikke lyst, skønt hun kunne mærke følelsen bygge sig op inde i hende. Hun svajede smidigt i ryggen, mens hun krummede tær, samtidig med at hun stak sine håndflader med sine negle, da hun syntes at det blev lige en tand for hurtigt og hårdt. Støn gled ud fra mellem de fyldige lyse røde læber. Hun mærkede sveden melde sig, dog gjorde hun intet andet, end at nyde netop dette øjeblik. Bordet syntes at give en knirkende lyd fra sig, mens dets blanke overflade rev og sled i hendes følsomme mælke hvide hud.

Hun mærkede sit underliv og muskler, klemme sig en smule sammen om ham, i det hun var tæt på climax. Hun havde savnet denne følelse, savnet at mærke dette, uden den forfærdelige smerte fra første gang, der nær havde endt i tåre, vis det ikke havde været fordi han var så god til at gi en orgasme. Hun mærkede det, hvordan hele hendes krop spændte og gjorde sig klar, før hun faldt sammen under ham. Hun mærkede sin krop ryste en smule, mens hun strammede sig om ham, både med sine ben men også sit underliv om hans pik. Hun udstødte næsten et hyl af nydelse, da hun mærkede hele sin krop blive ramt af denne fantastiske følelse, en hun sagtens kunne ende med at frygte, fordi vis der var en ting hun allerede var.. så var det at blive hooked. Hun lå og trak vejret i små hyppige træk, under Lawrence. Hun havde lukket øjne, dog åbnede hun dem kort tid efter, da han ligeledes var kommet. Hun så flovt op mod ham, eftersom hun jo ikke ligefrem kunne gør andet end at vente.. vente på at han løsnede sit slips, så hun kunne sætte sig op og muligvis gå ud i bad. " Hhååå..... åhhh... ". Hun slikkede sig let om læberne og sagde med en tør stemme. " Såh, det vel nu.. du burde slippe mig fri ". Hun smilede uskyldigt og grinte en lille smule, mens hun lå der.. nøgen, med svedperler her og der på sin smukke glinsende krop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

That's What's Up... - Skylar - Page 3 Empty Sv: That's What's Up... - Skylar

Indlæg af Kendall Søn 29 Dec 2013 - 20:32

Lawrence trådte et par skridt tilbage og snuplede nært over sine egne bukser på grund af den svævende følelse han nnu engang havde i sit hoved. Han kiggede roligt ned på hende med et smil og trak så sit tøj på uden at slippe hende fri og han talte heller ej til hende, han kiggede dog så over i mod hende med et kort smil.

"Du kan lide så godt vende dig til det, har du ikke set kæderne i rummet?" sagde han roligt og bandt så slipset op fra hendes arme og påførte sig selv det igen, bandt en fin perfekt slipseknude og smilede roligt i mod hende imens han let placerede et kys på hendes læber.

"Nå hvad ville du spørge om?" spurgte Lawrence og gav hende plads til at tage sit tøj på, egentligt så var han ikke helt træt nok endnu, men hun fortjente ikke mere, faktisk så fortjente hun at få smæk og han glædede sig til at give hende dem på et eller andet tidspunkt: "Jeg glæder mig til at lege mere med dem Ms. Lockhart" sagde han og smilede roligt til hende.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

That's What's Up... - Skylar - Page 3 Empty Sv: That's What's Up... - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 29 Dec 2013 - 20:40

Hun rødmede en smule, da han blot trådte væk fra hende og slet ikke svarede hende. * Nå så det med den på *. Hun sukkede tungt og lukkede øjnene, i det hun blot lod sig lægge på bordet, som var hun en eller anden and til thanksgiving. Hun ventede og ventede, i noget der syntes som evigheder, indtil han endelig kom og slap hende fri, mens han snakkede om kæderne nede i rummet. " Er du sikker på, jeg er i god nok form til noget i nærheden af det? ". Hun tænkte på kæderne i hans loft. Vis hun skulle hænge fra loftet af, måtte hun vist hellere se at komme igang med noget træning. Hun rømmede kort hals, da han havde kysset hende på læberne. Hun vidste ikke om han kyssede hende fordi han ville, eller fordi hun var noget specielt.. nej egentlig så anede hun intet om hans tidligere tøser, samt hvad han kalde dem, siden hun slet ikke havde læst det der kontrakt noget igennem. " Jeg kunne vel aldrig.. læse min kontrakt igennem. Altså, blot for at komme til at vide mere.. du ved ". Hun så flovt ned mod gulvet, i det hun samlede sine bukser op og trusser. Hun iførte sig sine trusser og bukser, for derefter at iføre sig sin bh. Hun betragtede Lawrence en lille smule og svang så sin tshirt om nakken, i stedet for at tag den på, så det kun var bukser, der var lynet en lille smule op foroven, samt bh, der var lidt gennemsigtig.

Hun smilede frækt til ham og sagde " Kald mig Sky. ". Hun bed sig en smule i underlæben og hoppede op, netop det sted hun havde sat før, før hun placerede sine hænder mellem sine ben, mod bordpladen og spredte sine ben smidigt en lille smule og lænede sig frem af. " Har du haft sex med andre på dette... bord? ". Hun lænede sit hovedet en smule til siden og så uskyldigt på ham, med et lille drilsk glimt i sine øjne samt et sassy smil over læberne. " Angående sex.. bruger du altid kondom?... og hvorfor ": Hun havde jo ikke haft sex med andre end Lawrence, samt hun troede ikke ligefrem hun havde nogen køns sygdomme. " Har du nogensinde haft sex, uden.. kondom? ". Hun så kort på ham strakte sig en smule, før hun satte sig som før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

That's What's Up... - Skylar - Page 3 Empty Sv: That's What's Up... - Skylar

Indlæg af Kendall Søn 29 Dec 2013 - 20:51

"Well det finder vi jo ikke ud af før vi prøver" sagde Lawrence og kom med et lille grin, han ville meget gerne se hende være nede i kælderen lige nu, men kunne godt fornemme at hun nu nok ikke havde det helt godt nok: "Du skal nok klare den, du kan stole på mig Skylar" forsikrede han: "Jeg ville aldrig udsætte dig for noget hvis du bad mig stoppe" sagde han blot.

Lawrence nikkede til hende og gik over til en af skufferne i det høje skab og rakte hende så kontrakten imens han roligt smilede til hende: "Naturligvis" sagde han så. I kontrakten stod der naturligvis safe words, rød som betød stop, og gul som betød han var på grænsen, og derudover stod der naturligvis at Lawrence ikke var til SM, blod eller andet sindsygt i den stil.

Lawrence kiggede roligt på hende: "Well jeg syntes Skylar er et smukt navn" sagde han blot og smilede så roligt til hende imens han let rynkede på panden over hendes spørgsmål: "Ikke hvad jeg husker" sagde han blot: "Jeg udskiftede alle møblerne da Madison døde..." sagde han blot og kiggede over i mod hende med et alvorligt udtryk i øjnene: "Jeg er normalt ikke i nærheden af piger der er til... Normal sex" sagde han blot og kom med et roligt smil.

Hendes næste spørgsmål fik ham mest til at se undrende ud: "Well jeg gik ikke udfra du ville have børn lige nu" sagde han blot en smule henkastet og han rystede så kort på hovedet: "Kun Madison igen, jeg vil gerne beskytte mig selv og andre" forsikrede han blot og kiggede så på hende som forventede han en videre forklaring på hendes spørgsmål.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

That's What's Up... - Skylar - Page 3 Empty Sv: That's What's Up... - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 29 Dec 2013 - 20:59

Hun smilede en lille smule og grinte, da han sagde det med Madison, samt så på hende, som forventede han at høre mere. Hun ville ikke fortælle det.. hun kunne ikke sige det, at selv vis han ikke brugte kondom, så ville der nok alligevel intet ske, fordi at der havde været noget galt med hende fra starten af, ligesom hendes mor. Alle kvinder i hendes familie, havde svært ved at få børn, hvilket var derfor hendes mor kun havde hende. Hun så kort over mod Lawrence, mens hun læste kontrakten en smule og sagde " Det da godt jeg læste den, fordi vis jeg så havde sagt stop, så ville du nok ikke ha stoppet ". Hun rakte kort tunge til ham og grinte en lille smule, i det hun betragtede kontrakten lidt. " Vil du ha den igen? ". Hun rakte den forsigtigt frem mod ham, før hun hoppede ned fra bordet og gik forbi ham, vis han ikke tog den, så tog hun den med sig.

" Jeg overvejer faktisk lidt, at gå til læge og få et check up.. nu da jeg ikke er.. du ved.. ". Hun smilede forsigtigt og sagde tøvende " Alle kvinder i min familie, de.. de har haft svært ved at blive gravid, sådan viiiirkelig svært.. og nogen, nogen af dem, der er i vores familie, har været nød til at adoptere... fordi de ikke selv har kunnet få, så.. så jeg har vel altid været lidt nervøs, for om den mulighed, nogensinde ville blive taget fra mig ". Hun tog sig kort til maven og grinte så en lille smule, da hun fjernede den og sagde " Men bare rolig, jeg tænker overhovedet ikke i nærheden af børn eller noget i den stil. Desuden er det fint nok du bruger kondom. Så der jo en anden der måske kan prøve at lade mig mærke, hvordan en mand rigtig føles, uden noget ". Hun rakte kort tunge til ham og stillede sin kop te fra sig, før hun så lidt rundt. " Såh? klokken er ret så tidlig.. ". Hun så kort på sit ur og derefter mod Lawrence og sagde" Jeg smutter på arbejde.. bare rolig, jeg skal nok sørger for at ingen ser mig smutte fra dit hjem og hjem til dig igen ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

That's What's Up... - Skylar - Page 3 Empty Sv: That's What's Up... - Skylar

Indlæg af Kendall Søn 29 Dec 2013 - 21:24

Lawrence smilede roligt til hende: "Åh Ms. Lockhart man skal altid læse hvad man skriver under på" sagde han i et lille grin og tog så i mod kontrakten igen, han ville meget gerne have den i sine gemmer, om ikke andet som et minde: "Så den næste måned er du min" sagde han med et ganske tilfreds smil og håbede naturligvis at hun ville blive meget længere end det.

Lawrence kunne ikke lade være med at smile kort til hende: "Unge dame, P-piller er opfundet. Desuden så har jeg en udemærket læge som du kan tage hen og se" sagde han og smilede roligt: "Jeg ønsker kun du skal tilses af de bedste" sagde han roligt, han ville gerne have at hun havde det godt og derudover ville han være sikker på det ikke var en svindler, for Lawrence skulle ikke, med stor fed strej under ikke, have børn.

Lawrence smilede roligt: "Folk må gerne se dig her" sagde han roligt: "Det var derfor jeg tog til pressemødet, Skylar" sagde han blot: "Fordi at hvis de havde troet hvad du havde sagt så ville de jo mene jeg var mental hvis jeg tog dig tilbage" sagde han ærligt og kiggede i mod hende med et roligt smil: "Ses vi til aftensmad?"
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

That's What's Up... - Skylar - Page 3 Empty Sv: That's What's Up... - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 29 Dec 2013 - 21:41

Hun spærrede sine øjne en smule op, da han sagde, at han havde en læge i tankerne, angående det med at skulle tilses. " Virkelig?! ". Hun smilede over hele ansigtet og sagde" Kan du skaffe mig en tid til imorgen måske.. eller idag? ". Klokken var kun de 11 stk, så selvfølgelig ville hun elske, vis det kunne være i dag. Hun kunne tag forbi lægen, efter arbejde vis han nu kunne få fat i ham. Hun kunne ikke lade være med at smile lidt ekstra, af at han kun ville ha, hun blev tilset af de bedste, dog var hun heller ikke helt sikker på, om han faktisk stolede på, at hvad hun sagde var sandt.

Hun pustede kort ud og sagde " Din far.. han er en temmelig okay fyr hva? ". Hun huskede at ha mødt ham inden mødet, samt også da Lawrence sad og snakkede med ham. " Måske var det ham der ringede dig op før? ". Hun så kort over mod ham og strakte sig en smule, før hun smilede over hans ord. Så hun kunne godt gå frem og tilbage som hun ville.. dog var hun lidt nervøs for om folk opdagede hende, at de genkendte hende. Hun så kort over mod Lawrence, da han spurgte om de sås til aftenmad. Hun nikkede forsigtigt.

Hun tog ind til byen, efter at ha spist resten af sin mad op, det som hun havde sat til side, før hun havde fået et flip. Hun kunne stadig ikke helt forstå det hele, angående det med at hun havde skrevet under.. men det var slet ikke så slemt som hun havde troet. Da hun endelig var færdig med skaterhallen, tog hun op til den læge, som Lawrence havde ringet til tidligere for at få en tid til hende. Hun fik taget forskellige teste, både for at se angående om hun havde køns sygdomme, samt om der var andet der var i vejen. Hun gik en helt krop undersøgelse igennem, skønt hun nu ikke havde regnet med det. Hun blev sendt op til sygehuset, for at få tjekket om det var muligt overhovedet at få børn, eller om hun havde arvet en del af familiens sorte side. Hendes mor havde været så heldig at kunne få hende, dog.. hendes mor´s søster, var knap så heldig.

Skylar ventede og ventede, indtil hun endelig blev kaldt ind ved en 19 tiden. Hun snakkede med en læge der oppe, der fortalte hende en temmelig grum ting, før hun fik nogle papir og blev sendt hjem. Skylar havde valgt med vilje at slukke sin mobil, samt hun tog ikke bussen eller noget tog.. hun gik ud af mod Lawrence, dog ikke med den bedste mine på. Hun havde ingen køns sygdomme, samt hendes krop var top form, men.. ifølge de tusinder teste de tog på hende... var det umuligt for hende at blive gravid. Hun anede ikke hvorfor hun var bedrøvet, fordi dette var vel en god ting?, men så igen.. det betød også, at hun måske var mindre kvinde en andre.. ifølge hende selv. Hun gemte papiret væk, da hun kom indenfor hjemme ved Lawrence og sagde" Så jeg tilbage ". Hun stod ude i gangen og klædte sig af for overtøj, mens hun tændte sin mobil, før papiret røg ud af hendes jak lomme, da hun tog sin mobil frem. " Uh.. ". Hun bukkede sig ned for at samle det op. Hun vidste ikke om Lawrence´s læge, havde kontaktet ham og fortalt ham denne ting, eller nyhed.. at hun var rask, undtagen den ene ting.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

That's What's Up... - Skylar - Page 3 Empty Sv: That's What's Up... - Skylar

Indlæg af Kendall Søn 29 Dec 2013 - 21:48

Lawrence nikkede, ja hans far var en ganske udemærket fyr og egentligt så havde Lawrence intet at klage over, han elskede sin familie, dem alle sammen og han kunne godt lide at bruge tid sammen med dem. Hans far var en flink gammel mand, hans mor et varmt menneske og hans søster både sjov og flink, Lawrence nød at bruge tid med dem. Lawrence nikkede roligt: "Intet problem" sagde han helt koldt,han vidste at hvis man bare betalte det rette beløb så aflyste de gerne andre aftaler for det, hvilket fik Lawrence til at gå hen og hente sin telefon.

Lawrence var taget ind på Desiré Noir til møde på bestyrelses, alt det ballade fra dagen før kørte stadig rundt i gangene og Lawrence ville være helt sikker på at alle forstod dette blot af rygter, pigerne flirtede allerede med ham igen, så helt bange kunne de ikke være for ham selvom de måske havde hørt at han ahvde piger som sex slaver, det måtte jo enten betyde de heller ej troede på anklagerne eller at de var for dumme til at forstå hvad det betød. Klokken lidt over fire var Lawrence hjemme og sad i køkkenet og læste avis da han tid efter hørte Skylar komme hjem.

"Hey" sagde han og lagde roligt avisen ned på bordet: "Hvordan gik det?" spurgte han med et afslappet smil og kiggede så i mod hende, ikke fordi han som sådan var super desperat efter at vide det, det ville da være synd for hende hvis hun gerne ville have børn, men for Lawrence personligt havde det ikke den store effekt.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

That's What's Up... - Skylar - Page 3 Empty Sv: That's What's Up... - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 29 Dec 2013 - 21:55

Skylar så kort mod Lawrence, da hun så hans blik være begravet i avisen, indtil han lagde den fra sig og spurgte hende hvordan det hele var gået. Hun så en smule ned og grinte lidt, da hun sagde " Fint nok, det gik fint.. jeg er i top form ". Hun smilede forsigtigt og sagde " jeg fik endda afvide, at jeg er et sjældent fund, af krops toning og ynde, samt alt inden i mig er perfekt eller.. eller ja, det er perfekt ". Hun grinte en lille smule og så tøvende på Lawrence, før hun puttede sit papir ned i lommen på sin jakke, før hun strakte sig lidt og så kort mod Lawrence og sagde" jeg smutter lige i bad.. jeg kommer ned bagefter ". Hun skyndte sig at smutte op i bad, som var der intet galt, dog kunne hun ikke lade være med at græde en smule ude i badet, eftersom det jo ikke var ligefrem, det dejligste at få afvide, at der var noget galt på den måde.

Lægen havde sagt, at han syntes hun skulle komme til undersøgelse igen om en måned, for at se om hendes krop ville reager slemt, nu da hun ikke var jomfru.. samt nu da hun sikkert normalt ville begynde at få mens, hvilket hun næsten med sikkerhed ikke ville ende med. Hun sukkede dybt og sad en smule på de iskolde fliser et stykke tid, før hun fik sig taget sammen og fik badet færdig. Hendes shampoo duftede skønt af jordbær, en mild sommerduft med strejf af jordbær. Hun trådte ud fra bruseren og tørrede sig, samt tørrede sit hår, før hun så kort ned på hvad der var blevet købt til hende. Hun betragtede det en smule og smilede forsigtigt, før hun iførte sig en smuk kongeblå silke natkjole. Hun tog nogle dejlige sutsko i hvid på, før hun smuttede ned i det nye elfenbens hvide undertøj, samt den flotte silke kjole. Hun trappede ned af trapperne og sagde nysgerrigt. " Hvordan er din dag egentlig gået Law? ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

That's What's Up... - Skylar - Page 3 Empty Sv: That's What's Up... - Skylar

Indlæg af Kendall Søn 29 Dec 2013 - 22:00

Lawrence kom med et lille grin over hendes kommentar: "Jeg kunne da godt have fortalt ham at du var et sjældent fund" sagde han med et lille smil og nikkede så til at hun ville tage et bad, det var ganske fint med ham. Lige nu sad han mest af alt bare og slappede af ovenpå en masse beslutninger og møder dagen igennem.

Lawrence kiggede op da hun igen var tilbage: "Udemærket..." sagde han: "Du har været i mine tanker" sagde han en smule flabet og smilede så let til hende, han var ganske glad for at være sammen med hende, og han var glad for at se hende være glad igen: "Jeg vil gerne lige fortælle dig noget" sagde han: "Bare fordi jeg ikke ønsker at have skeletter i skabet" sagde han, det sidste han ønskede var at hun selv opdagede ting han kunne fortælle.

"Da du skred efter nytår, ansatte jeg en ny submissive" sagde han roligt og afventede let hendes reaktion: "Jeg har netop fyret hende" og samlede kort sin telefon op og lagde den så på bordet igen, blot for at forsikre hende om at han nu ikke havde hende længere, men han ønskede hun skulle vide at der havde været en. Lawrence tog en tår af sin kaffe og lukkede så roligt sin avis sammen imens han afventede.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

That's What's Up... - Skylar - Page 3 Empty Sv: That's What's Up... - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 29 Dec 2013 - 22:08

Hun spærrede sine øjne en hel del op, i det han havde sagt netop dette. " Vent så du har... haft med.. med mig og.. og hende... ". Hun så flovt ned og sagde " På samme... samme tid ". Hun var nervøs, nervøs for at høre ham sige ja. Hun anede ikke om han havde haft gang i hende, i mens han havde gang i hende, men vis han havde, ville det vel såre hende en del, samt det ville vel også være lidt creepy. " Jeg sætter pris på din ærlighed ". Hun så ikke rigtig mod ham, dog mente hun ikke, at hun havde lov til at dømme ham på nogen måde, efter at ha behandlet ham sådan som hun havde. " Ville du ha beholdt hende, vis.. vis vi ikke havde lavet den kontrakt ". Hun så kort op mod ham nu, med et bekymret blik, som turde hun ikke rigtig høre ham sige ja eller nej.

Hun rejste sig forsigtigt op og strøg det lange rubin røde hår bagud. Det var stadig en smule vådt, dog ikke for meget. Det krøllede i slange krøller, når det var vådt. De isblå øjne så kort over mod Lawrence, i det hun gik ud i gangen og tog forsigtigt papiret i lommen af sin jakke, før hun gik tilbage og satte sig overfor ham. Hun betragtede ham lidt og skubbede det krøllede papir hen mod ham, før hun sagde" Mine test resultater... jeg blev der, for at få dem.. ". Hun så kort ned og rejste sig så op, før hun gik hen og begyndte at lave en kop kaffe til sig selv. " J-jeg.. jeg komplet rask undtagen.. undtagen en ting " Hun så sig kort over skulderen mod ham og smilede forsigtigt, i det hun sagde " Som du kan læse.. ". Der stod at resultaterne havde vist, at det ville være umuligt for hende, at få et barn.. nogensinde. Hun så kort på Lawrence og sagde " Men jeg okay.. måske en smule røstet, fordi.. fordi de fleste kan bestemme om de vil eller ej, nu til dags men.. men jeg fik ingen gang lov til at bestemme... samt, tænkt vis jeg nogensinde ændrede mening? ". Hun grinte lidt og sukkede så kort, før hun stillede sig op af køkkenbordet. Hun tog en tår af sin kaffe og smilede forsikrende til Lawrence, i det hun sagde" Såh.. ja.. ". Hun grinte lidt og sagde" Nu behøves du dog ikke at frygte, at du nogensinde kommer til at gør mig, du ved.. gravid. Vis kondomet sprang ". Hun grinte lidt og sukkede så kort, før hun sagde " Dog føler jeg mig vel mindre.. kvindelig ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

That's What's Up... - Skylar - Page 3 Empty Sv: That's What's Up... - Skylar

Indlæg af Kendall Søn 29 Dec 2013 - 22:14

Lawrence rystede på hovedet: "nej nej naturlig ikke" sagde han blot, Lawrence havde fået Kylie som pigen hed, ind to dage efter at Skylar havde forladt ham og sidst han havde set hende var tre dage siden, altså dagen før alt denne ballade skete, Lawrence ønskede ikke at se andre end Skylar og det håbede han inderligt at hun troede på. Lawrence kiggede kort op på Skylar ved hendes næste spørgsmål, som undrede han sig kort over om hun virkeligt ville vide det, men han nikkede så roligt: "Ja det ville jeg nok" sagde han roligt.

Lawrence smilede forsigtigt til hende over hvad hun fortalte: "Well jeg er ked af det på dine vegne" sagde han roligt, det var han oprigtigt for det var jo tros alt hendes krop, men som hun selv sagde så behøvede han jo ikke at bekymre sig længere om de børn han ikke ville have.

Lawrence trak let i hende så hun satte sig på hans skød og han kyssede så hendes kind: "Du siger bare hvis jeg kan gøre noget for dig" sagde han, godt nok var Lawrence ikke altid god til at tale om sine følelser, men han bekymrede sig altid for dem han elskede og holde af, og hun var efterhånden blevet en af dem, ligesom han også holde af sin familie, tænkte på dem og på mange af sine venner, han ønskede ikke at hun gik og havde det dårligt.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

That's What's Up... - Skylar - Page 3 Empty Sv: That's What's Up... - Skylar

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum