Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
✝Night Life✝ - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
✝Night Life✝ - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
✝Night Life✝ - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
✝Night Life✝ - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
✝Night Life✝ - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
✝Night Life✝ - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
✝Night Life✝ - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
✝Night Life✝ - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
✝Night Life✝ - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
✝Night Life✝ - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

✝Night Life✝

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

✝Night Life✝ - Page 2 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jan 2014 - 18:12

Landon betragtede hende da hun tabte snebolden, hans ord havde skræmt hende og det betød at hun frygtede ham, nok mest at han kunne kontakte hende hvis han ønskede det. Dette fik ham til at smile skævt dog blev han mund igen alvorlig da hun snakkede til ham.
Hun var en interessant kvinde, men efter hans mening virkede hun letter svag og derfor vidste han at hvis hun havde været hans ville han holde øje med hende for at beskytte hende.

Han smilede let til hende" jeg er en mand der holder mine ord" lød det let fra ham" men jeg vil med det samme sige, at hvis du for brug for hjælp, kan du altid kontakte mig det skylder ´jeg vel"lød det fra ham imens han trådte helt frem til hende g trak hende ind til sig. Landon slikkede hende krop på halsen, imens han snusede til hendes hår for at få alt med før han hviskede blidt i hendes øre" det vil gøre ondt, men det er hurtigt overstået"lød det kort fra ham, før han åbnede munden og lod en skarpe hjørnetænder bore sig ind i hendes uberørte halse, det søde blod drak han roligt med velbehag.

Da han have drukket en del, altså så hun måske ville føle sig letter svimmel men ville overlev, trak han sig ud og lod hulet heale igen så der intet mærke var. Efter det bed han sig let i den ene finger så en blod dråbe kom frem, så lod han sit blod røre hendes læbe, nu hvor hun igen sår havde ville hun få en træng til at få mere af hans blod, men hun ville også føle sig stærkere.

Landon så let på hende imens han fjernede lidt blod fra sin mund, så smilede han let" Farvel unge frøken" Mumlede han så kort før han forsvandt ud af gyden. For at forlade hende som aftalt.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jan 2014 - 19:01

Hun så tøvende på ham og svarede flabet, med krydset arme. " Hm!. Det tror jeg næppe ". Hun så kort over mod ham, da hun åbnede sine øjne. " Dog håber jeg det, for dit eget bedste ". Hun betragtede ham en smule, da han sagde hun altid kunne kontakte ham. " Jeg vil helst være fri ". Hun havde det ikke godt med at være tæt på ham, især da han trådte mod hende. Hun skulle til at træde bagud, men mærkede hurtigt hans arme, der trak hende ind i hans favn. Hun så flovt op mod ham og sagde " Hvad laver du? ". Hun så tøvende på ham, da hans ansigt nærmede sig hendes. Hun vendte sit ansigt den anden vej og mærkede hans tunge mod sin hals. Det sendte kulde gysninger igennem marv og ben. Hun gøs let " Grrhh ". I det hans tunge forsvandt.. før han snuste til hendes hår?. Hun så undrende ud et kort sekund, før hun hørte hans blide hvisken i sit øre. Hun bed sig forsigtigt i underlæben, i stedet for at sige et ord, eftersom hun var ret så skræmt lige nu.

Da hun mærkede hans hjørnetænder sætte ned i hendes hals, knugede hun sine arme om hans. Hun bed ned i den bløde fyldige underlæbe af sin egen, for at holde et forpint skrig inde, eftersom smerten var større end forventet. Hun klemte øjenlågene i og lod sin verden blive mørk, mens hun mærkede ham slubre hendes blod i sig. Hun slap sin underlæbe, med de perle hvide tænder, i det hun spurgte " Er du snart f-færdig ". Det gjorde ondt, samt hun havde det ikke alt for godt. Hun mærkede sig selv føle sig let til hovedet. Forsigtigt tog hun sig til panden, da hun følte en lettere svimmelhed ramme hende. Hun registrerede slet ikke, at han berørte hendes læber, med sin blodige finger. Det gik først op for hende, da det var forsent. " Ew?!. Hvad skulle det til for ". Hun så kort mod ham, før hun betragtede ham, da han trådte væk. Hun hørte ham kalde hende unge frøken og følte trang til at rette på ham. " Navnet er altså SKYLAR ". Hun sukkede tungt, da hun ikke mere kunne se ham.

Hun tog sig flovt til halsen, eftersom smerten stadig lå under huden, som pulserede den. Det havde gjort fanden´s ondt.. dog skulle han ikke få nogen følelse af magt over hende. Hun så kort rundt, før hun begyndte at gå ud af gyden. Hun havde det mærkeligt.. alt for mærkeligt. Hun gik så småt hjem af, eftersom hun mente at det ville være bedst at tag sig en lur.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jan 2014 - 20:38

To dage senere, Terre gågade klokken 23:00, mørkt og koldt

Der var gået to dage siden Landon havde haft sit møde med den unge Skylar, han havde undersøgt en del om hende der hjemme uden rigtig at vide hvorfor? han viste ikke hvorfor han ville kende hende beder men sådan var det og det kunne han ikke lave om på. Han havde brugt dagen efter deres møde på at finde alt hvad han ønskede og vide om hende, hun havde haft en hel del problemer kunne han se men han fandt dog også ud af hvem hendes kæreste var og det var en mand ha på et tidspunkt ønskede at møde.
Nu gik han ned af Terre`s gader uden mål, eller han havde planlagt at besøge et værtshus blot for at få lidt at drikke og måske finde lidt selvskab for en stund da han kede sig en del. Han var denne aften klædt i en mørkerød skjorte, et par grå bukser og de brun dyre lædersko som han altid gik rundt i da de var behagelige og kunne tåle alt slags vejr. Det kort brune hår krøllede let og de mørkeblå øjne kiggede stille frem, Landon så kort rundt før han smutte ind på et lille værtshus i den en ende af gågaden, her satte han sig i baren og bestilte et glas af husets bedste rødvin, hvorefter han betragtede folk omkring sig, en luder kom hen til ham og prøvede at forføre ham med sin slanke krop men han afviste hende blankt hvorefter hun hurtigt smutte væk fra ham igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jan 2014 - 20:50

Det lange rubin røde hår, var sat i en flot stram fransk fletning. Iført højhælede i sort, samt en sort nederdel, hvide lange knæ strømper, samt sort trøje, der blottede skulderne, og selvfølgelig en varm sort figursyet jakke.
Det havde været lang tid siden, at hun havde fået en advarsel fra sin kilde, dog denne gang, var hun altså nød til at få fat i nogle billeder af Landon. Sidst, var hun blevet betalt på forhånd, dog denne gang, var hun nød til at komme med nogle gode billeder, en skandale eller mere. Hun bar kamera´et i den fine sorte rem, der hang over hendes skulder. Hun gik i sine egne tanker, da hun pludselig syntes at få øje på noget der lignede Landon, ud af øjen krogen. Forsigtigt listede hun sig mod værtshuset og ikke et sekund forsent.

Hun åbnede døren og gik hen i et hjørne og satte sig, lagde det ene ben over det andet, før hun tog en avis op og så forsigtigt over den. Hun kunne se Landon her fra. Iført en mørkerød skjorte, samt grå bukser. Et lille smil kom frem, da hun så en luder træde mod ham. Blidt lagde hun avisen ned og tog sit kamera frem. Da hun lænede sig op af ham, tog hun billedet, så det lignede at han selv lagde op til hende. Dog hun opdagede hurtigt at han afviste hende, så hun smuttede væk. * Damn!. Bare et eller to til.. så kunne jeg ha sikret et halv års husleje næsten. *. Hun sukkede tungt, som hun hang kamera´et over skulderen. Hun betragtede ham en smule og kom pludselig i tanke om en ting. * Vent... han kan vel ikke høre mine tanker? *. Hun rystede kort på hovedet og forsikrede sig selv om, at han umuligt kunne gør det, ved mindre der var øjenkontakt eller en hvis meter mellem dem eller nær hinanden.

Forsigtigt rejste hun sig op fra stolen, rettede på trøjen, der gik halvt ned over den sorte fine nederdel, der var i et flagrende skolepige agtig flagrende nede for enden af nederdelen, så den ikke var stram og tæt siddende, men flagrende og let. Hun så kort over mod Landon og listede sig forsigtigt ud bag nogle folk, for så at komme til bagdøren, som hun hurtigt åbnede og gik ud af. Da hun kom ud der fra, smilede hun blot over hele ansigtet, eftersom hun havde fået ret så gode billeder af ham. " Jep, så den hjemme. Tusind tak Landon, for din hjælp ". Hun grinte kort, mens hun smilede triumferende og skulle til at gå væk fra bag gyden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jan 2014 - 21:09

Landon sukkede, han var begyndte at føle sig ensom og kedsomheden var blevet en hverdag for ham, han vidste ikke hvordan det var sket men han kunne intet gøre ved det, men kedsomhede var som et sort hul der sugede hans munterhed og blev til et mindre lysende glød i de mørke øjne. Han kiggede efter kvinden imens han tog vinglasset som endelig var kommet, han drak let men så rejste han sig hurtigt op og satte glasset fra sig.
Da luderen havde haft hans opmærksomhed havde hans øre fanget lyden af en kamera og derfor ´var det gået op for ham et hun var tilstede.

Landon så bagdøren lukke, hvorefter han hurtigt selv gik hen og åbnede den imens han betragtede omgivelserne men det røde hår ´fangede hurtigt hans blik" SKYLAR du har noget du ikke skal have"råbte han efter hende i en letter frustreret tone da han ikke ønskede at medierne skulle sende foto af ham og en klam ludder han ikke engang havde haft kontakt med.
Hvis hun løb ville han løbe efter hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jan 2014 - 21:32

Lyden af hans rugende stemme, der farede som et ekko igennem baggårds gyden, fangede hurtigt hendes hørelse, så hun næsten farede sammen, af chok. Hun så sig hurtigt over skulderen, da hun opdagede hvem det egentlig var, der havde råbt efter hende. Landon. Hun betragtede ham med et chokeret blik, som havde hun ikke forventet at se ham. Hun studerede ham lidt, som han stod der, som ventede han på, hvad hun ville gør. Hun knugede kamera´et og begyndte så småt at gå baglænds, i mens hun holde et fast blik rettet mod ham, med de krystal klare, isblå dådyr øjne, der så uskyldigt på ham, som var det ikke med vilje,- Men det var det. " Undskyld Landon... men jeg kan ikke misse denne chance ". Hun vidste at medierne var forfærdelig, fordi hun havde selv opdaget deres grimme ansigt, men hun kunne ikke mere lade det gå hende på. Hun var nød til at tjene sine egne penge og ingen penge var hurtigere tjent, end at snappe nogle billeder, dog at det ligefrem skulle være af Landon, havde jo så været et forfærdeligt sammentræf.

Hun huskede hvordan han havde bidt hende, hans tunge der gled op af hendes hals, mens han holde hende ind mod sig, for så at bide ned i hendes hud. Minderne stod helt klar, i hendes erindring, fordi det blot var 2 dage siden. " Dette her er hævn, fordi du tog dig den frihed og vandre i mine tanker, samt ligefrem følte, at du fortjente mit blod!... for at holde dig selv i skak! ". Hun drejede elegant rundt på hælene, så den lange smukke rubin røde fletning, gled over skulder og ned på ryg og efter hende, i det hun satte i løb. Hun løb så hurtigt hun kunne denne gang. Hun mærkede sin evne sætte igang, så hun blev hurtigt god, til at smutte imellem folk. Der var ikke særlig mange, men der var nok, til at kunne sænke Landon. Han var jo vampyr og hurtigere end hende. Hun skyndte sig så hurtigt hun kunne, indtil hun mistede pusten. Hun stoppede kort op og så desperat rundt, før hun så mod en nat klub. De havde paint rave. Hun løb indenfor, forbi udsmiderne, der så ret så forvirret ud, men dog lod hende komme ind, fordi hun var jo ligefrem ikke dårlig af udseende.

Da hun kom der ind, smed hun sin jakke fra sig, så hun nu var iført stiletter, hvide knæ strømper, lårkort sort nederdel, samt sort trøje, der gik til kravebene af hende og blottet de bare skulder, uden bh stropper. Hun så sig over ryggen. Ingen Landon at se endnu. Hun gemte kamera´et et specielt sted og begyndte så at mængde sig med mængden, i håb om at han ikke ville finde hende, skønt hun stod ret så meget ud, iført sit sorte tøj, samt det rubin røde hår og isblå øjne, samt fejlfri porcelæns hvide hud, uden neon maling på sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Jan 2014 - 20:15

Landon betragtede hende nøje, han kunne fornemme at hun ville smutte men han ville ikke lade hende smutte så let, man skulle ikke tro at man kunne slippe af med ham så let og slet ikke fornærme ham med ord" Du fortjente det"råbte han vredt efter hende.
Da hun satte i løb, så han surt efter hende indtil hun var ude af synsfeltet før han selv satte i løb efter hende, han mærkede sine musklers styrke idet han løb så hurtigt som han overhovet kunne.
Landon fandt hende hurtigt, han løb mellem folk så let som igen ting imens hans øjne var fuld ud fokuseret på Skylar som løb et stykke foran ham, dog sørgede han for at holde sig skjult så hun ikke så ham. Men han så hende løbe ind på klubben, han satte farten ned før han så roligt blev lukket indenfor.

Han så søgende rundt imens han bevægede sig imellem de mange folk, uden rigtig at se på dem da hans mørke øjne havde fået øje på den rødhåret tøs. Landon smuttede rundt så han endte med at komme bagfra hvor han hurtigt greb fat i hendes arm i et fast greb" så du tror du kan flygte fra en vampyr? fjols"lød det surt fra am imens han trådte ind foran hende og stirrede ind i hendes øjne med et vredt blik.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Jan 2014 - 20:23

Musikken pulserede højt i baggrunden, mens det eneste hun kunne fokuser på, var at mase sig forbi folk, imellem dem, rundt om dem. Hendes hjerte slog hurtigt, som havde hun løbet et maraton, hvilket hun da næsten også havde, med den fart, hun havde holdt.. for ikke at komme tæt på Landon. Hun smullede rundt om en høj fyr, i det hun pludselig mærkede en gribe fast om hendes arm, i et lettere.. hårdt greb. Hun vende sig rundt og så mod personen. Hun havde håbet det blot var en eller anden dum fulderik, men det var det ikke. Landon. Hun betragtede ham med et chokeret blik, som havde hun oprigtigt troet, at han ikke ville finde hende her inde. De isblå øjne, så uskyldigt, ja nærmest skræmt på ham, i det hun prøvede at hive sig fri fra ham, men blot endte med at blive skubbet op mod hans krop, da nogle folk skubbede til hende, da de gik forbi.

" Landon slip mig ! ". Hun prøvede at hive sig fri af hans greb, men smilede så blot, da hun så rundt. Der var folk, så han kunne vel ikke ligefrem gør hende noget?. Kunne han.. Hun så nervøst på ham og sagde tøvende, så modigt hun nu kunne mestre sin skælvende stemme. " D-der er folk her inde, så.. så du kan ikke rør mig, på nogen måde ". Hun smilede triumferende, en lille smule og kiggede kort ned af sig selv, før hun sagde " Vis du leder efter kamera´et.. så har jeg allerede gemt det væk. Og jeg fortæller ikke HVOR ". Hun trådte en smule væk fra ham, i det der endnu engang var nogen der skubbede mod hende. De var på danse gulvet, så det var vel ikke så mærkeligt, at der var mange folk blandt dem. Hun så kort rundt og sagde " Slip mig så Landon, eller jeg skriger ". Hun adskilte de fyldige læber, gjorde sig klar til at skrige.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Jan 2014 - 21:19

Landon betragtede hende nøje, de mørke øjne borrede sig ind i hendes imens han vrede tydeligt kunne ses på ham, hun havde tændt en vrede i ham som han ikke havde set i mange år men nu flød den rundt i hans blod som en vild tiger på jagt. Han holdt godt fast, imens han langsomt begyndte at lave dansetrin, hendes ord fik ham til at fnyse koldt" tror du jeg ikke vil skade dig? Blot fordi vi er omringet? " lød det hånligt fra ham imens han smilede iskoldt til hende.

Da hun truede med at skrige, trak han hende til sig i en elegant bevægelse så det lignede et dansetrin, før han så lod en finger strejfe hendes læbe" hvis du gør det, vil jeg ikke tøve med at bide dig" lød det koldt fra ham da han hviskede hende i øret.
Han trak hende helt tæt på sig imens han dansede elegant " jeg kan blive dit værste marridt men det ønsker du ikke, så drop dit pjat og lad mig give dig pengene så billederne kan slettes"lød det fra ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Jan 2014 - 21:31

Hun så undrende på ham, da han pludselig begyndte at danse. Hun var nok en af de få personer, der ikke havde en eneste rytme i kroppen, når det gik ud på at danse for sig selv, dog havde hun lært af en træner, at danse, eftersom hun jo havde kongelig blod og kom med til få arrengemanter. Da han trak hende ind til sig, i en elegant bevægelse.. stivnede hendes krop, især da hun mærkede hans finger mod sine læber. Hun så skræmt på ham, med dette skrøbelige blik, som ville han fortærre hende?. Hun hørte hvad han sagde og nikkede forsigtigt. Hun turde ikke at skrige nu, eftersom han havde sagt, at han ville bide hende, samt vis han var ligeglad med folkene rundt dem, så kunne hun jo ikke rigtig gør noget.

Hun så stædigt op mod ham, da han trak hende tæt ind til sig. Hun nød ikke at være tæt på ham, det var skræmmende, mærkeligt.. han var den eneste ud over Lawrence, der nogensinde havde været hende så tæt. Hun kunne mærke sit bryst blive presset en smule mod ham, da en gik ind i hende bag fra. Hun gav et smerte udtryk fra sig og et lille " Agh.. ". Da hun mærkede en albue i ryggen. Hun så flovt op mod Landon og så derefter væk igen, mens hun prøvede at følge hans bevægelser, nægtede at lade ham føre an, i denne dans. " Jeg arbejder alene. Jeg har ikke brug for dine penge... de kan ikke redde mit job ". Hun så stædigt op mod ham, i det en eller anden fuld person, pludselig stødte mod dem, så hun mærkede grebet om sin arm blive en smule blidere. * Nu Sky! *.

Hun trak armen til sig og faldt til jorden, med den fulde person. Hun så kort op mod Landon, i det hun hurtigt vendte sig om, kravlede mellem folk, blev trådt på sine finger her og der, men fortsatte, indtil hun kom hen til hvor hendes kamera var. Hun tog det om skulderen og rejste sig op, i det hun smuttede bag baren og ud af bag døren, der dog førte hen af en gang. Hun fandt et rum, hvor der var forskellige alkohol´s kasser, samt isposer og andet, af hvad man nu ellers havde brug for i en klub. Hun lukkede døren efter sig, men låste den ikke, af frygt for at Landon ville bryde ind. Hun lod døren være ulåst, som havde der ikke været nogen.. før hun fandt et sted, ved kabler til lys, samt vodka kasser.. som hun gemte sig bagved og ventede. Hun så kort ned på sine hænder, der blødte en lille smule, men hun tørrede det hurtigt af i sit ærme og healede de rifter hun havde fået
.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 16 Jan 2014 - 16:49

Landon mærkede hendes frygt, det flød ud af hendes øjne og fortalte ham at han var en stærk mand, noget han enligt havde skjult da denne side af ham ikke var synderlig perfekt, hans vrede var som en vulkan der ventede på at gå i udbrud.
Skylar var den lille ting der fik hans indre vulkan til at bryde ud, en vrede gløde i hans blik imens han nøje betragtede hende med et overvejende blik" du er en tåbe"hviskede han køligt i hendes øre.

Den fulde mand ramte ham, han mistede styrken i sit greb men dog stak han manden en syngende lussing" se dig for "lød det koldt, før Landon så rundt efter hende, han nåede at se hende da hun smuttede ud af rummet hvorefter han selv begyndte at masse sig gennem de mange fulde folk.
Efter kort tid stod han ude i den lille gang, han lukkede øjne kort imens han lod næsen fange hendes fært, da han endelig fangede den slog han øjne op* Nu skal hun få* tænkte han vredt, før han greb fat i en tom flaske alkohol, for så at slå den ind i vægen så bunden smadrede og gjorde flasken farlig.

Landon skubbede døren op, før han gik ind og låste døren efter sig, før han så kiggede rundt med et rasende blik" KOM frit frem eller den her nok skal slå hårdt" sagde han truende imens han løftede flasken så den blev synlig.
Hvis hun ønskede at slippe ud i nogenlunde et stykke, ville hun gøre klogt i at komme frem for al fornuft var blevet fjernet og erstattet af vrede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 16 Jan 2014 - 18:44

Det løb hende koldt ned af ryggen, da hun hørte døren åbne sig og låse. Landon.. han var i samme lokale som hende nu. * hvordan fandt han mig?! *. Hun så nervøst rundt, prøvede at finde noget hun måske kunne forsvar sig med, men der var intet. Hun kunne ikke bare lige smadre en flaske som han havde gjort. Hun kunne se ham fra hvor hun sad. Flasken han holde, gjorde så hendes nakkehår rejste sig. Kunne han virkelig finde på at bruge den mod hende?. Hun ville ikke tag nogle chancer. Hun lagde blidt kamera´et fra sig, før hun forsigtigt rejste sig op og kom til syne. " J-jeg er her.. ". Hun så nervøst op mod ham, i det hun gik hen af mod ham. Hun turde ikke gå for tæt. så da der var ca 2 meter mellem dem, stoppede hun brat op.

De isblå øjne, så uskyldigt på Landon, som var det ikke mening at gør ham så vred. " Jeg skal nok slette billederne.. ". hun mente det oprigtigt. Hun turde ikke trodse en vampyr, især ikke i den vredes tilstand han var i. Hun kunne ikke forstå, hvordan han havde kunnet hægte sig på hende så lang tid, men måske var det fordi hun fik noget af hans blod dengang.. eller var det, fordi han havde smagt hende.. duftet til hende.. så han kunne finde hende næsten over alt?, så længe hun blot lige havde været der for nogle sekunder siden. " Please Landon.. jeg mente intet personligt med det ". Hun trådte bagud, indtil hun stødte mod nogle kasser bag sig, der klirrede med vodka, der slog mod hinandens glas overflade. Den fyldige underlæbe af hendes, blev fanget af hendes egne perle hvide tænder, i det hun mærkede nervøsiteten stige. Hun var oprigtigt bange nu.. hun mærkede faktisk sig selv ryste en smule, mens hendes hjerte begyndte at slå hurtigere. " Vis jeg sletter billederne.. vil du så lade mig gå? ".

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 16 Jan 2014 - 19:20

Landon så vredt rundt, hans normale tankegang var sløret, igen tanker kunne river ham væk fra den frygtlige vrede der løb gennem hans krop, da hun trådte frem stirrede han intenst på hende som om han prøvede at finde ud af hvad han skulle stille op.
Han havde fundet hende ved hjælp af sine stærke sanser som en vampyr ejede, hans blod burde have gjort hende afhængig men det havde ikke virket mystisk nok.

Han trådte et skridt hen imod hende, imens han hævede flasken truende " mener du intet personligt? for det følelse ikke sådan" lød det surt fra ham imens han stirrede iskoldt på hende" det er anden gang du kommer for at tage billeder af mig og mit privat liv" fortsatte han imens han langsomt begyndte at gå rundt om hende med flasken rettet mod hende.
Landon var farlige nu, dette kunne ende meget galt hvis han ikke snart fik vreden til at falde, men det var stadig et mysterium at hun kunne få sådan en vrede frem i ham, han stoppede op foran hende og lod flasken røre hendes skulder " du ved hvordan medierene er, men du vil stadig gøre dette?" lød det surt fra ham" hvad ville din mand sige hvis hans så dig nu? du skulle måske få ham her hen, så han kan passe på sit skvat" lød det hadfuldt fra ham hvorefter han lavede et kort snit som sikker ville lave et sår på hendes skulder.

Efter det gik han væk, han satte sig på en kasse, imens han sukkede tungt da hans tanker begyndte at vænne tilbage og vreden begyndte at forsvinde. Han kiggede hen på hende med et stille blik der fortalte at han var fortvivlet og såret men han sagde intet, men smed flasken på gulvet så den smadrede i flere stykker " idiot Landon" mumlede han stille, da han kiggede rundt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 16 Jan 2014 - 19:37

Hun så chokeret på Landon, da han trådte mod hende, mens han hævede flasken. Hun trådte væk fra kasserne, så hun stod en smule væk fra ham igen. " Nej, jeg mente intet personligt!. Eller... måske lidt.. ". Hun så tøvende på ham. Han havde jo snydt hende dengang, så han kunne smage af hendes blod, samt han havde givet hende noget af sit, så hun havde fået det mærkeligt, dog var gået væk for længst, følelsen af trang til mere af hans blod, som et drug. Da han gik rundt om hende, stod hun blot stille, ude af stand til at rør sig, af frygt for at han ville stikke hende ned eller dræbe hende på stedet. Hun så kort op mod ham, da han lod flasken rør hendes skulder. " Kommer fra dig. Du.. du bed mig og.. og gav mig noget af dit blod, tydeligt for at gør mig afhængig af dig! ". Hun så lettere vredt på ham, dog da han bragte Lawrence ind i snakken, så hun rødt.

" Han er IKKE min mand, men min kæreste. Jeg har IKKE brug for nogen mand til at beskytte mig, eller føle mig HEL! ". Hun hadet når mænd troede sådan. Hun havde ikke Lawrence for at føle sig hel, eller for at styrke sig selv, eller fordi hun ikke kunne klare ensomheden. Hun havde altid følt sig alene, så det var skam intet problem for hende at være det. Single eller ej.. folk var åndssvage når de kom til det punkt, at de end ikke kunne klare deres eget selskab. " Så bland ham uden om dette. Dette er mellem dig og mig! ". Hun vrissede lettere vredt af ham, som knurrede hun næsten af ham. Da han lavede et snit i hendes skulder, gav hun et gisp fra sig, i det hun mærkede den pludselig smerte. Hun tog sig til skulderen og holde sin hånd over såret. " Ah.. ". Hun fjernede forsigtigt sin hånd og betragtede blodet der var hen over de smalle finger.. dryppende ned mod det kolde beton gulv.

De isblå øjne, så sårbart op mod Landon, i det han satte sig ned og pludselig så knap så vred ud. Hun kunne skam godt forstå hvor hans vrede var kommet fra. Hun betragtede sin blodige hånd. Der var ikke rigtig andet at skylle med, end vodka.. så hun lod vær. Hun lod sin skulder heale, i det hun gik hen af mod hvor hun havde lagt kamera´et. Hun tog det frem og gik forsigtigt hen til Landon og gik ned på knæ foran ham. De blanke øjne så op mod ham, i det hun fandt billedet frem og sagde " Her.. så kan du trykke slet. Jeg har ikke brug for det... du har ret, måske var det personligt, måske.. måske var det vel for at ramme dig lidt. Undskyld Landon.. ". Hun så kort på ham og vis han ikke trykkede slet, så ville hun gør det. " Dog behøves du ikke ligefrem at skære mig ". Hun tog sig kort til den blottet skulder, som han havde lavet et snit i tidligere, der hvor hun havde healet, men der stadig var blod fra snittet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 16 Jan 2014 - 19:54

Landon stirrede ned på sine hænder, imens han sukke tungt og lod sin krop slappe af for at få vreden ud, det var gået op for ham hvor dumt det var, da han havde skadet hende med flasken og nu følte han sig fortvivlet uden nogle anelse om hvad han sku stille op med sig selv. Denne side af ham havde aldrig været fremme og ny ønskede han at den aldrig ville komme igen, det var ikke rart ikke at have kontrol over sig selv, han kunne have dræbt hende men heldigvis var det ikke gået så vidt.

Da hun kom hen foran ham, kiggede han op på hende med et stille blik i de mørke øjne " lad billederne bliv, du fortjener de penge, efter alt jeg har gjort" hviskede han opgivende imens han stille lage en hånd på hendes blodige skulder og tørrede blodet væk med sin hånd før han stille slikked det af.
Landon stoppede dog hurtigt igen, imens han stille lage en hånd på hendes kind" Skylar, jeg ved ikke hvad der gik af mig, men jeg ønskede ikke at skade dig på den her måde" startede han let" du har ikke fortjent det, jeg burde ikke være fulgt efter dig" fortsatte han imens han rejste sig op" jeg vil forlade dig nu"lød det stille fra ham før han låste døren op og gik ud.

Få minutter efter stod han udenfor, han lod den kølige luft trænge ind i kroppen imens han stirrede op mod himlen, det ville snart blive morgen, så derfor begyndte han at gå hjem af, imens hans tanker fløj rundt om alt der var sket.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 16 Jan 2014 - 20:18

Hun så flovt på ham, da han førte hans blodige hånd op til hans mund og slikkede det i sig. " Hey!?. har jeg sagt, at du må få det måske? ". Hun så en smule mobset på ham, men rystede dog på hovedet og grinte lidt. Hun forstod ikke hvorfor han pludselig var så hård ved sig selv. Da han pludselig forlod rummet, stod hun blot tilbage, uden egentlig at vide hvad hun skulle gør af sig selv. Hun stod der lidt tid, før hun tog kamera´et op og gik ud af bagudgangen. Minutterne syntes at gå, i mens hun gik væk fra clubben. Hun så sig kort over skulderen. Hun kunne se Landon fra hvor hun stod, under gadelyset´s gyllige lys. Hun betragtede ham en smule og tog sit kamera frem, før hun trykkede slet. Hun ville ikke sælge billedet og ødelægge hans liv, hans ry, hans omdømme. Hun tog hjem efter dette.

Få Dage Efter...
Lyset glinsede ind ude fra. Regnen slog mod ruden som små sten. Langsomt åbnede hun sine trætte tunge øjenlåg. Forsigtigt gned sine øjne, før hun satte sig udmattet op. Den før fyldte lejlighed, syntes tom og kedelig. En seng, blandt 4 hvide blanke vægge. Ekko fyldt rum. Blidt strøg hun dynen til side. Natten var faldet på og lyset der gled ind i den næsten tomme lejlighed.. var gadelyset ude fra. Forsigtigt iførte hun sig nogle sorte gstrengs trusser, samt matchende lace sort bh, gennemsigtig, så de fine brystvorte piercinger kunne ses, en fin metal stang igennem hver. Det flettede røde hår, blev blidt viklet ud og faldt ned over skulder og ryg, med en bølgende bevægelse. Langsomt gik hun hen til sit klædeskab. Tjekkede sine outfits. Iførte sig nogle hullede skinny jeans, i lys blå farve. Iførte sig en hvid tanktop, efterfulgt af en sort cardigan. Knappede den foran, før hun tog en elastik og satte om sit hår, så det endte i en sporty hestehale.

Hun gik ud i køkkenet og fandt en banan frem, som hun hurtigt fik spist, hvorefter hun smuttede ud på badeværelset og børstet sine tænder. Hun havde været i bad for få timer siden, så hun trængte ikke til det igen. Hun iførte sig nogle sorte sokker, for derefter at tag nogle høj hælede støvler på, hvorefter hun tog sine nøgler i sin cardigan´s lomme, samt sin hvide Iphone. Hun smuttede ud af døren, fandt nøglerne frem og låste efter sig, før hun smuttede ud i regnen. Hun så kort rundt, før hun så småt begyndte at løbe. Hun skulle hen til centret denne dag. De havde midnat´s åbent. Da hun endelig nåede frem, var hun ret så våd, dog heldigt for hende, så krævede hun intet makeup, for at se fantastisk ud. Dråberne gled ned af den fugtige glinsende næsten porcelæns hvide hud, mens de blanke isblå øjne, så nysgerrigt rundt. Hun begyndte så småt at gå frem af, mens hun kiggede på de forskellige butikker der havde åbent. * Hmm?. Hvilken skal jeg først vælge *. Hun gik hen af mod en smykke forretning, eftersom smykker altid kunne gør hende i godt humør, samt øreringe. Hun gik der ind og fandt nogle fine øreringe med hvide samt lyseblå fjer, hængende i sølv ligene kæder.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 16 Jan 2014 - 20:37

Landon havde brugt de sidste par dage hjemme, han havde intet fortaget sig andet end at se tv og tænke over den aften hvor hans vrede havde overtaget hans sind, det gik ham på og han havde været til psykolog men det havde ikke rigtigt hjulpet ham men han skulle også komme et par gang før at det kunne hjælpe ham.
Medierne var begyndte at skrive ting om ham, de havde artikler om hvor han var henne og hvad han lavede siden igen havde set ham i et par dage, selv igen i hans firma kunne svare de nysgerrig medier da han ikke engang havde givet sit firma besked.

Landon havde brugt hele dagen på at ligge i sit badekar og tænke, men da mørket faldt på fik han tvunget sig selv op, for at klæde om til et par mørke grå bukser, en grå skjorte og en blå langærmet bluse som sad let stramt og afslørede ´hans mange muskler som normalt var skjult af en skjorte men nu kom ferm i lyset, på fødderne dog han de sædvanlige brune spidssnudet sko på.
Få minutter efter smuttede han ud af sin sorte bil, som holdt parkeret i storcentrets kælder, han låste døren før han begav sig ovenpå.

Nu gik han rundt, imens han betragtede butikkerne uden rigtigt at vide hvad han skulle fortage sig, han havde blot haft brug for at komme lidt ud. Han passerede en smykkebutik men opdagede ikke Skylar men gik blot videre i en rolige gang, hans ansigt så hårdt ud og viste ikke tegn på hvad han følte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 16 Jan 2014 - 20:50

Hun købte øreringene, der blev givet hende. Hun tog dem i med det samme, før hun smuttede ud af butikken. Hun pillede lidt ved sit lange pandehår, så det gled ned på hver side af hendes ansigt. Da hun stod og rørte lidt ved det, opdagede hun skikkelsen af Landon. Hun så undrende efter ham, eftersom hun ikke syntes at ha set ham i ret så lang tid, heller ikke i medierne?. Hun blev en smule bekymret over om han måske havde det skidt, over det der var sket den aften. Forsigtigt begyndte hun at løbe efter ham, mellem folk, indtil hun syntes at kunne komme frem til ham. Da hun endelig nåede frem, tog hun blidt fat i hans bluse, eftersom hun ikke anede hvordan hun ellers skulle stoppe ham.

De isblå øjne så nysgerrigt op mod ham, da hun endelig fik stoppet sig selv, så hun ikke ligefrem løb ind i ham. " Landon? ". Hun så tøvende på ham, ventede lidt på respons. " Hej ". Hun smilede forsigtigt og betragtede ham en lille smule, før hun så hans ansigts udtryk. Var der sket noget?. Hun så bekymret på ham og bed sig en smule i den fyldige rosa pink underlæbe, før hun slap den med de fine perle hvide tænder og adskilte sine læber, for at spørge " Er du okay?. Jeg har ikke set eller hørt om dig i medierne i... flere dage ". Strøg blidt en hårlok om bagved sit øre, mens hun stod der og betragtede ham. Normalt når hun snakkede med folk, så kunne hun nærmest bloker folk ude af sin samtale, som var der kun hende og Landon nu. De isblå øjne bar et uskyldigt glimt. " Landon.. jeg tænkte over den aften og.. og jeg forfærdelig ked over det der skete ". Hun så nervøst op mod ham.. håbede at han ville sige et eller andet. " Vil du med hen og sidde lidt og snakke? ". Hun gjorde et hoved kast, hen af mod en sushi restaurant.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 16 Jan 2014 - 21:05

Landon gik stille imens tankerne fløj rundt, han tog sig ikke af når folk så efter ham da han gik forbi dem, de måtte passe sig selv i stedet for at se på folk i medierne men sådan var folk desværre ikke de havde travlt med at følge med i andres liv og blande sig.
Han lage ikke mærke til hende, først da han mærkede en tage fat i hans bluse, løftede han blikket og stoppe overasket op da han så hende. Han havde ikke regnet med at se denne kvinde igen, hun burde ikke se ham efter alt han havde gjort men nu stod hun her og så bekymret på ham.

Landon lagede hovet let på skrå imens hans øjne fangede hendes, han sukke let " hej?"sagde han underne men tvang så et let smil frem"det går vel?" svarede han lidt undvigende imens han betragtede hende, dog nikkede han let og begyndte at gå hen mod rasturanen. Han kørte let en hånd igennem det lidt uredte hår " det var ikke din skyld, det var min jeg skade dig"sagde han stille"og jeg burde ikke snakke med dig, jeg burde slet ikke se dig"lød det lidt fortvivlet fra ham imens han så på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 16 Jan 2014 - 21:16

Hun så undrende på ham og grinte en lille smule og sagde" Tror du virkelig, at jeg er bange for lidt vrede her og der?. ". Hun så kort på ham og satte sig så til rette. Hun betalte for sig selv, eftersom hun ikke regnede med at Landon kunne spise.. normal mad, eftersom han var en vampyr. Hun fik noget isvand med citron i, samt kunne bare tag fra båndet af, der gled forbi med små tallerkner i forskellige farver, med forskellige slags sushi retter på. Hun tog en lille skål, tog dets låg af og afslørede små tynde nudler. Misao sup. Hun så kort over mod Landon og sagde " Hvorfor burde du ikke se mig? ". Hun tog spise pindene og stak dem ned i skålen og drejede dem kort rundt, før hun førte nudlerne op til sine fyldige læber og lod blidt maden lægge sig ind på den jordbær røde tunge.

De isblå øjne, så undrende på Landon. " Du har det vel ikke skidt over det der skete... Landon. Jeg er altså okay, så stop med at se så trist ud ". Hun så en smule bekymret på ham. Havde det skadet ham så meget, at han havde gået amok på hende. " Jeg bad selv om det.. du gjorde intet forkert. Desuden burde jeg ha tænkt mig om, end at.. gør en V sur.. ". Hun grinte lidt og smilede uskyldigt, før hun tog endnu en bid af sin mad. Hun lagde spise pindene fra sig og tog om sit glas og tog en slurk, hvor en dråbe løb fra hendes læber, ned af hagen og ned af hendes hals, til hendes bryst. Hun stillede glasset fra sig og tog kort en serviet og duppede ved sit kraveben, inden dråben nåede ned ved kavaler gangen. " Sorry.. ". Hun grinte lidt og lagde servietten fra sig, før hun betragtede ham lidt igen. " Jeg har altså prøvet værre Landon. Det du gjorde.. du skræmte mig,- ja.. men jeg bad jo selv om det.. jeg burde ikke ha taget sådan et billede, eller sagt ja til sådan en opgave. Men bare rolig, jeg alligevel blevet fyret, såh.. ". Hun grinte lidt og smilede uskyldigt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 16 Jan 2014 - 21:54

Landon tog plads overfor hende, han bestilte blot et glas af husets bedste rødvin og undskyldte overfor tjeneren at han ikke var sulten, desuden betalte han hendes mad og skubbed hendes penge hen til hende igen" det skylder jeg i det mindste"sagde han høfligt.
Da han fik sin vin svang han den kort rundt for at tjekke dens kvalitet før han så tog en tår og nød den krydre vin før han satte glasset fra sig.
Han lyttede til hendes ord" jo det går mig på, men jeg er ved at komme over det igen, du må bare forstå at jeg aldrig har oplevet sådan en vrede før og derfor har været nød til at lukke mig inde for at få den følelse væk fra mit sind" sagde ha roligt og sendte hende et svagt smil.

Landon fulgte kort vanddråben før han igen så hende i øjne"fyret? jeg har et kæmpe firma og kunne sikkert godt skaffe dig en stilling som vil passe til det du end kan "sagde han høfligt, før han drak lidt igen"hvis jeg for lov at gi dig et job vil jeg ikke længer tænke på den aften, men starte på en frisk og være som jeg normalt er overfor folk"sagde han roligt imens han betragtede hende nøje.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 16 Jan 2014 - 22:07

Hun spærrede chokeret sine øjne op og havde nær fået sin sushi rulle galt i halsen, da han tilbød hende et job. " U-undskyld mig?, hvad! ". Hun så lettere overrasket på ham, som var dette faktisk en glædelig nyhed. Hun smilede forsigtigt, i det hun sagde " Jamen dog. Hvilket slags arbejde, har du ledigt? ". Hun kunne lide tanken, om at han ikke ville tag det så tungt, vis han fik lov til at give hende et job. Hun nikkede forsigtigt og sagde " men er det aften eller dag?. Jeg mest for aften arbejde, dog dags arbejde kan skam også godt gå? ". Hun så kort rundt og tog endnu en tallerken med en sushi rulle, før hun tog spise pindene og prøvede at samle den op, skønt det næsten var fysisk umuligt. Hun grinte en lille smule og fik den endelig op og tog den ind i sin mund og bed forsigtigt et stykke af den, før hun tyggede det af og tog det sidste.

Da hun havde spist indtil hun ikke kunne mere, lagde hun pindene fra sig og tog endnu en tår af det iskolde vand, hvis glas var ret så bedugget, så dråber begyndte at løbe ned af glasset og næsten ramme hendes hud. " Så?.. jeg tænkte, vis du intet har imod det.. om du ville give mig en rundvisning iaften?, altså.. der hvor jeg skal arbejde og sådan ". Hun smilede forsigtigt og tog kort sin mobil frem, før hun så på klokken. Midnat om 5 minutter. Hun tog den derefter væk og så kort mod Landon, inden hun forsigtigt rejste sig op og sagde" Skal vi gå lidt rundt?, eller tag direkte hen til.. der hvor du vil ha mig ". Hun grinte forsigtigt og smilede sødt til ham. " Det utrolig sødt af dig Landon.. sådan at tilbyde mig et job, efter alt jeg har gjort mod dig. Men sagde du?, at du aldrig har været vred før??.. ". Hun kunne ikke helt tro det, dog regnede hun ikke med at han ville lyve for hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 17 Jan 2014 - 23:17

Landon smilede let af hendes reaktion, det var rart at se at det kunne gøre hende glad, han følte at han kunne rette op på sin fejl" Jeg mangler en, der kan tage noter når jeg er til møde" startede han roligt før han kort tog en tår af sin vin før han sendte hende et let smil.

Han betragtede hende roligt imens hun spiste, han sad blot stille og så på hende med et roligt blik" det vil være natte arbejde da jeg holder møder sent"tilføj han let " mit firmas hovedkvarter er i New York men jeg arbejder hjemme fra" svarede han roligt før han drak ud og rejste sig da hun gjorde det.
Landon førte hende roligt ud af rasturanen, imens han så stille frem " jeg syns det var passende af mig"svarede han let, før han kiggede på hende" vi kan godt tage hjem til mig så du kan se mit kontor"tilføj han let, han førte hende ned til sin sorte bil og lod hende tage plads ved siden af før han startede den og begyndte at køre hjem af.

Efter kort tid parkerede han foran et kæmpe højhus, han åbnede døren for hende og førte hende i elevatoren før han så tastede sin kode ind så den kørte op til hans hjem.
Denne smukke lejlighed var i to etager fordelt med rum oven på og nedeunder, her kunne man både finde to badeværelser, et kæmpe kontor, 1 værelse til lejlighedens herre, 1 til hans bofælle, 1 rum med bøger overalt, 1 køkken, 2 stuer og sidst men ikke mindst et rum hvor hans husholderske Ben boede, det hele var indrettet i en moderne men rustik stil med møbler af lyst træ og mange andre rustikke ting.
Han låste døren op og trådet roligt ind i sit hjem " velkommen til"sagde han høfligt idet han holdt døren for hende før han lukkede den bag sig.
Ben hans husholderske kom og tog imod hendes overtøj, som fint blev hængt op på en stumptjener ved døren, før han så bukkede og smutte væk fra de to.

sådan er det bygget op. Og vinduerne er bygget sådan så solens stråler ikke kan skade ham.
http://o.homedsgn.com/wp-content/uploads/2011/08/445-Lafayette-01-2-750x561.jpg

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 17 Jan 2014 - 23:52

Hun så kort over mod ham, da han snakkede om en der skulle tag noter, når han havde møde. " Det lyder da spændende ". Hun nikkede forsigtigt og sagde " Det kunne jeg godt ". Det var i hvert fald, langt bedre, end et arbejde midt om dagen, hvor alt det sjove skete. Da hun havde rejst sig, ventede hun blot på at Landon gjorde det også. Hun så kort på ham og sagde" Såh, New York?. Ud af alle steder du kunne vælge. Er du der fra så ". Hun smilede forsigtigt. Hun så kort mod ham, da han snakkede om, at han havde kontor hjemme ved sig. Hun stod en smule og overvejede om hvor klogt det var, at tag med en mand hjem, og så endda en vampyr. * Nej, jeg ikke teenager.. det ikke som at tag med en hjem og så forventer de noget *. Hun fulgte med Landon ned til parkerings kælderen, hvor hans bil holde. Hun betragtede den en lille smule, før hun satte sig ind ved siden af ham og tog sin sele på og lukkede bil døren.

Hun så kort på ham, da de kom hen til højhuset. " Bor du her? ". Hun clickede sin sele op og åbnede bildøren, før hun trådte ud og smækkede den blidt efter sig. Hun så kort mod ham og fulgte med ham hen til elevatoren, hvor han tastede sin kode ind. " Fancy elevator ". Hun grinte lidt og stillede sig op af de fine vægge, inde i elevatoren. Hun så kort på ham, da de stod ude foran døren til hans lejlighed. Hun bed sig nervøst i underlæben, mens hun stod der og overvejede om det var en dum ide at ha taget med ham hjem, skønt det var rent business. Hun rødmede kort over de fine kindben, da han holde døren for hende. Forsigtigt trådte hun indenfor og sørgede for at børste sine sko mod måtten, så hun ikke slæbte regnen´s mudder med sig ind. Hun nær tabt underkæben da hun så indretningen. " W-wauw! ". Hun fattede ikke, at man kunne ha råd til sådan et sted. Hun elskede atmosfæren, samt de hvide vægge, den moderne stil. Hun drejede elegant rundt om sig selv, stadig iført sko og jakke. Hun stoppede kort op, da Ben dukkede frem. Forsigtigt trak hun sin jakke af og gav ham. Burberry, hvid militær model. Hun så kort over skulderen, mod Landon, inden hun trådte længere ind.

Hun gik hen til de store vinduer, nej nærmere løb. " Wauw!, sikke en udsigt! ". Hun grinte kort og betragtede bilerne fra hvor hun stod. At stå og betragte månen her fra, eller regnen der slog mod de store vinduer.... se solen stå op. En tanke slog hende. " Hvad gør du med sollys? ". Hun så kort mod ham, i det hun havde stillet ham dette spørgsmål. Hun så kort rundt, før hun gik hen af mod sofaerne og lænede sig en smule op af dets ryglæn, før hun sagde " Såh, hvor skal jeg.. jeg mener vi arbejde? ". Hun smilede en lille smule og så nysgerrigt rundt, dog uden at gå rundt denne gang. Hun ville ikke virke for.. snagende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 18 Jan 2014 - 0:13

Landon nikkede roligt til Ben som tegn på han nok selv skulle tage sko af, hvorefter han tog dem af og satte dem på sko hylden før han fulgte efter hende, han var lidt overasket over hendes reaktion* har hendes kæreste da ikke råd til sådan et sted*tænkte han underne imens han betragtede hende.
Han lo blidt " ja dette er så mit hjem, man skal vel bo ordenligt når man har muligheden for det" lød det roligt fra ham imens han begyndte at gå hen mod en dør der stod let åben " Hvad mener du med om jeg er fra New York ? " lød det underne fra ham imens han åbnede døren helt så man kunne se hans kontor.
Landon trådte roligt ind og satte sig på kontorstolen, imens han så ind mod stuen " det er her inde vi nok brug en del tid"lød det højt fra ham, før han så lo let over hendes spørgsmål med solen" vinduerne er solsikre så solens stråler kan ikke skade mig men jeg kan se ud og nyde den uden fare"lød det fra ham, imens han roligt startede sin pc op.

kontoret
http://undercdn.under30media.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2010/10/home-office-2-582x379.jpg

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum