Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 9 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 9 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 9 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 9 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 9 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 9 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 9 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Something new - Leetha. (XXX)

2 deltagere

Side 9 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Næste

Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 9 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Man 24 Feb 2014 - 19:37

Taylor smilte varmt, han lænede sig frem og tog selv 4 shoots lige efter hinanden og grinte svagt. Amanda løb op til baren med et smørret grin og kom tilbage lidt efter med en røvfuld tequila shoots, samt citron og salt. Taylor rødmede svagt, men grinte. Han hældte lidt op, grinte og satte sig overskærs på Leetha med fronten til ham, fik noget salt sat på Leetha’s brystkasse og placerede det lille glas med væsken i hans mund. Derefter suttede på citronen slikkede salten og tog shootet. Han lavede en grimasse og Amanda hujede. ”Bare så du er klar over det Leetha.” Råbte hun igennem musikken. ”Så slår Taylor mange i shoots, den dreng kan tåle noget!!” Grinte hun og Taylor rødmede svagt.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 9 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Man 24 Feb 2014 - 19:42

Leetha blev lidt overrasket, alle drengene råbte og grinte da de så hvad Taylor gjorde. Leetha smilede bare og grinte lidt til det Amanda sagde. Leetha så på Taylor "er du sikker på du skal have mere?... du virker allerede ret fuld" sagde han,
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 9 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Man 24 Feb 2014 - 19:49

Han kiggede på Leetha med øjne som så forholdsvis ædru ud. ”Har heller ikke tænkt mig at få ret meget mere, er kun beruset lige nu.” Smilte han og satte sig tilbage som han sad før og puttede sig lidt på hans skød. ”Håber det er okay at jeg sidder her.” Hviskede han halvt ind i Leetha’s øre. Han var stadig lidt genert over at Leetha virkede så åben om at de havde sovet sammen osv.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 9 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Man 24 Feb 2014 - 19:55

Leetha lagde den ene arm på Taylors ryg, og den anden på Hans lår. "det er helt fint" sagde han med et smil.
Leetha sad og skiftevis og snakkede lidt med de andre drenge. Pludselig var der en af drengene der så på Taylor, det var tydeligt at han havde drukket lidt meget. "nåårh Taylor?...hvilken karakter vil du så give Leetha i sengen?" sagde han med et grin.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 9 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Man 24 Feb 2014 - 22:07

Taylor sad og lyttede til hvad de snakkede om og engang imellem tog han en tår af en drink som Amanda havde givet ham, det var en mild en, så han var glad nok for det. Han rødmede utrolig meget over spørgsmålet, men trods alkoholen sagde han den fulde sandhed. ”Helt klart et 12 tal med pil op.” Fniste han og kyssede blidt Leetha’s kind.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 9 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Tirs 25 Feb 2014 - 18:53

Alle drengene jublede og skubbede lidt til Leetha. Leetha rystede bare på hovedet, han tog noget af drikke Leetha havde aldrig været god til for meget opmærksomhed, og især ikke når det drejede sig om hans kærligheds liv.
Carl sagde ikke ret meget, pludselig lagde han en hånd på Amanda's arm. "kan vi to lige tale sammen?" spurgte han
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 9 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Tirs 25 Feb 2014 - 18:58

Taylor gemte halvt hans ansigt i Leetha’s hals, han rødmede utrolig meget og krammede sig ind til ham. ”Undskyld..” hviskede han til Leetha. Amanda kiggede op på Carl og smilte. ”Sure, det kan vi godt.” Hun rejste sig og trak Carl med udenfor. ”Hva så?” Hun trak en løs hårlok om bag hendes ene øre. Taylor kiggede lidt efter dem og kyssede blidt Leetha’s kind.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 9 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Tirs 25 Feb 2014 - 19:10

Leetah smilede bare "det er okay... det er ikke dig men mine venner... de har vidst fået lige lovligt meget" Sagde han med et grin.
Da Carl og Amanda kom ud, stak Carl hænderne i lommerne. Han så lidt ned "du skal lige vide at det her ikke er så nemt for mig" sagde han og kløede sig i nakken, han så op på Amanda "jeg ved, og kan se at du holder af Taylor... derfor syntes jeg også det er bedst du får det her af vide.. jeg ved at Taylor ville syntes det var underligt jeg sagde det til ham, og han ville nok heller ikke lytte, men... jeg er nok den der kender Leetha bedste" Carl satte sig på en bænk der stod ved siden af dem. Han så op på Amanda "du bliver nok nød til at forberede Taylor på at Leetha ikke bliver ved med at være som han er nu.. og at han muligvis forsvinder lige pludselig" Han sukkede dybt "Leetha har desværre den dårlige vane at når der er nogle der begynder at regne med ham, og stole på ham.. så svigter han" sagde han.
Leetha kyssede Taylor på kinden "kan du lige hoppe ned, jeg skal på toilettet" sagde han
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 9 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Tirs 25 Feb 2014 - 19:15

Taylor smilte og kyssede hans kind.

Amanda kiggede uforstående på Carl og satte sig ved siden af ham. ”Hvad mener du?” Hun lagde hovedet på skrå. ”Siger du at Leetha vil forlade ham?!” Hendes øjne begyndte at lyne.

Taylor nikkede lidt og smilte, han hoppede af hans skød og satte sig på stolen hvor Carl havde sat før. Han smilte og pillede svagt ved kanten af hans trøje.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 9 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Tirs 25 Feb 2014 - 19:21

Carl trak på skuldrene "Jeg ved det ikke.. det er ikke noget han gør for at være ond... han har det vidst bare ikke så godt med ansvar... Eller forhold" Carl sukkede og så lidt frustreret ud "Leetha og jeg har været venner i mere ind 6 år.. vi gik i skole sammen.. og..... Leetha har altid været populær, men desværre har han også såret mange... han hader sig selv for det hver gang, men han kan ikke lade vær.. så snart det bliver for seriøst, og folk stoler på ham.. så svigter han" Carl så på Amanda "jeg fortæller dig det her... også fordi jeg ikke helt kan kende Leetha i det her forhold.. Han har ALDRIG ladet os møde en 'kæreste' og Han har ALDRIG overnattet hos en..." Carl så lidt ned "det er lidt som om han er bange for at de lære ham rigtigt at kende" sagde han

Leetha gik ud på torilettet, han gik ud for at få noget vand i hovedet. Han vidste godt at hans venner ville blive dumme at høre på, men ikke på denne måde.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 9 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Tirs 25 Feb 2014 - 19:27

Amanda nikkede og lyttede. ”Taylor var jomfru før han sov med Leetha.. Så, Leetha har taget hans møgdom her i nat.. Taylor har altid været usikker på hans kærester igennem tiden, fordi han jo er 100% homo, men ligner meget en pige i ny og næ, han har aldrig stolet nok på hans kærester igennem tiden, så derfor har han aldrig haft sex. Men jeg har aldrig set ham se på en person før, som han ser på Leetha. Det.. Er fantastisk.” Hun smilte og rystede svagt på hovedet.
Taylor kiggede lidt rundt, han sukkede svagt og synes at Leetha tog lang tid ude på toilettet. ”Undskyld mig.” smilte han og gik ud imod toilettet, han nåede ikke langt, før en kæmpe pumpet fyr greb fat i ham og holdte ham fast omkring hans hofter. ”Hey!” Råbte Taylor og skubbede til ham. ”Hva så smukke? Du ser godt nok fladbrystet ud.” Han lænede sig ned imod Taylor og prøvede at kysse ham.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 9 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Tirs 25 Feb 2014 - 19:36

Carl nikkede "det er også det jeg ikke forstår... Leetha ville aldrig lade os møde en Pige... eftersom der kun har været 1 fyr før Taylor.. og det var vidst mest bare et uheld... Men han ville heller aldrig lade nogle sidde på hans skød foran os.." Carl så på hende "Leetha tilbragte hele natten og dagen hos Taylor med en hver anden ville han have... ja.. haft sex og gået... og så vidt jeg forstod på Leetha var det først om morgnen at de.. ja du ved... havde sex"

Leetha kom lidt i humør igen, og begynde at gå ud. Han lagde mærke til den fyr der havde fat i Taylor, og 'løb' nærmest der over, han skubbede fyren væk "Hey nalerne væk makker!" sagde han bestemt
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 9 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Tirs 25 Feb 2014 - 19:41

Amanda lagde en hånd på Carl’s lår og smilte til ham. ”Tror ikke vi skal bekymre os, men bare holde lidt øje.” Hun smilte varmt og rejste sig. ”Skal vi?” Hun rakte hendes hånd ud til ham.

Taylor kastede sig i armene på Leetha og krammede hans brystkasse tæt. Den fulde fyr knurrede og kiggede på Leetha. ”Hey, du skal ikke stjæle min dame!” Råbte han og pustede sig op.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 9 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Tirs 25 Feb 2014 - 19:45

Carl nikkede "jeg syntes bare jeg ville sige det til dig..." sagde han og tog hende hånd og rejste sig.

Leetha skubbede blidt Taylor om bag sig "nej og måske skulle du tag og blive mere ædru... så ville du kunne se at du var ved at stjæle min FYR!" sagde han med en bestemt og hård stemme. Han virkede enlig ikke særlig sur.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 9 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Tirs 25 Feb 2014 - 19:51

Amanda trak Carl med indenfor igen med et grin og stoppede op. ”Oh shit.” Hun pegede ned på Leetha, Taylor og fyren.

Taylor krammede sig tæt ind til Leetha, hen gemte halvt hans ansigt imod hans ryg. Fyren lagde hovedet på skrå og grinte. ”Fyre har vel også et hul man kan kneppe, han ligner en tøs anyways, så bare om på maven med ham, så er han vel lige så go’.” Han grinte og nogle af hans venner kom over, lige så store.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 9 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Tirs 25 Feb 2014 - 19:57

Carl stoppede op og så næsten skramt ud da han så Leetha, Taylor og den anden fyr.
Han så på Amanda "få Taylor væk... NU!" sagde han lidt bestemt, og satte i løb mod Leetha, og de andre.
Da andre drenge rejste sig også fra bordet.

Leetha så på fyren og hans venner, og kom med et grin der næsten virkede som om han syntes det var sjovt det han havde sagt.
Men pludselig ud af ingen ting, svang han en knytnæve og ramte fyren i ansigtet. Han 'Kastede' sig over fyren, og begynde at slå løs på ham.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 9 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Tirs 25 Feb 2014 - 20:04

”TAYLOR!!” Skreg Amanda og løb hurtigere end man lige truede en tøs kunne i så høje hæle.

Taylor så panikslagende efter Leetha og hans bemærkede slet ikke fyren som kom op bag ham og krammede ham. ”Kom så smukke.” Sagde han. Taylor så pludselig rødt og skreg, han greb hårdt fat i fyren, svang ham over sig så han landede på gulvet på ryggen foran Taylor. Han greb fat i hans arm, placere hans fod på hans brystkasse og vred hans arm rundt i en smertefuld position. ”Lad. Mig. Være.” Knurrede han og kiggede ned på ham med øjne som lynede.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 9 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Tirs 25 Feb 2014 - 20:09

Carl Kom over til Taylor "Taylor se at komme væk... det har bliver ikke kønt" sagde han

Leetha var i fuld gang med et hamre løs på den første fyr, og selvom fyrens venner prøvede at stoppe ham, så slog han bare dem væk. Leetha rakte hånden op på baren, og fik fat i en flaske. Han sang den, og ramte fyren i ansigtet med flasken, hvilket gjorde at fyren fik nogle meget gramme sår, og begynde at bløde meget.
pludselig var der en der sparkede ham i ansigtet, det begynde at bløde fra hans øjenbryn og læbe.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 9 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Tirs 25 Feb 2014 - 20:14

”Jeg vil ikke efterlade Leetha!” Råbte han og holdte ved fyren, han vred sig i smerte under ham og tiggede flere gange om at han skulle give slip. Han strammede grebet endnu mere, da han så at Leetha blev sparket i ansigtet. Taylor var urokkelig og stirrede ned på fyren med had i øjnene. ”Fortæl dine kammerater at de skal stoppe, omgående.” Fyren skreg efter hans kammerater og klynkede til dem. ”Råb højere.” Han drejede hans arm endnu mere og han skreg nu højere til dem.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 9 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Tirs 25 Feb 2014 - 20:29

Carl trak fat i Taylor og rev ham væk fra fyren "Taylor.. jeg mener det!" Carl så på Amanda "få ham væk" sagde han næsten lidt surt.
Carl, vende rundt og løb over og prøvede på at få fat i Leetha hvilket ikke var nemt, eftersom at Leetha var gået helt amok efter at der var en der havde sparket ham. Han slog og sparkede fyrende og det var enlig utrligt så god han var til at slås, det så næsten prof ud. Carl fik fat i ham Leetha kom nu her.." sagde han og måtte holde ham i spænd, og det lykkedes kun fordi der var nogle af de andre af Leethas venner der kom og hjalp.
Carl så på fyrene "HEY... måske burde i se at få jeres ven der væk" sagde han og hentydet til den første fyr der lå og skreg eftersom han havde fået skåret det meste af ansigtet op.

Selvom de var fire drenge til at holde Leetha havde de stadig svært ved det. Leetha virkede anderledes, hvis han kunne slog han stadig løs på fyrene, og det virkede ikke længere som om han bare var sur, men måske mere fordi han ikke kunne holde op.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 9 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Tirs 25 Feb 2014 - 20:34

Taylor fik endelig revet sig fri af Amanda, han stormede over og krammede Leetha’s brystkasse blidt og venligt. ”Årh Leetha.. Leetha..” Taylor havde fået ro på igen, men lige nu var han bare bekymret for Leetha. Hun gemte hans ansigt i Leetha’s hals og kyssede den blidt gentagende gange. ”Ro på skat.” Sagde han venligt, greb fat i Leetha’s kæbe blidt og kyssede hans læber imens han lænede sig op på hans tær for at kunne nå.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 9 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Tirs 25 Feb 2014 - 20:41

Leetha stod stadig og vrad sig, han ar absolut ikke faldet til ro. og det lod til at Taylors kys og kram, ikke var noget der hjalp.
Carl sukkede lidt, og så på Leetha "Leetha!... hvis du ikke stopper så kan du lige så godt tage ham i hånden og blive ligesom ham" kom det lidt tungt fra Carl.

Leetha stoppede brat op og vende hovedet og så på Carl, han vred sig fri fra drengenes arme, og tog fat i Carls krave "jeg har sagt du ikke skal snakke om ham!" sagde han vredt.
Carl stod helt stille selvom han faktisk blev truet.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 9 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Tirs 25 Feb 2014 - 20:46

Taylor tog et bare skridt væk, hans øjne blev blanke og han forstod intet. ”Jeg kunne lige så godt.. Have været luft..” Hviskede han. Amanda gik over til Taylor og tog blidt hans hånd. Det betød meget for Taylor at folk kunne se ham, hans største frygt var at blive glemt eller ikke set af dem han holdte af, derfor var Amanda så opmærksom på ham. Taylor rystede hendes hånd af sig, vendte rundt og stormede ud af diskoteket. Han skreg irriteret, tog en smøg og gik hen til en bænk hvor han satte sig ned, lidt i skyggen.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 9 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Tirs 25 Feb 2014 - 21:01

Carl så på Leetha "jeg ved godt jeg har lovet ikke at tale om ham... men se lige hvad du har lavet!" sagde han og pegede hen på de fyre der haltede og næsten slæbte sig selv væk. "OG du har lige fået Taylor til at gå... du ignorerede ham fuldstændig" Carls stemme var meget bestemt og indgående.

Leetha så mod døren, hvor Taylor var gået ud af. Han så ned i gulvet. Nu havde han helt sikkert øddelagt det hele. Han slap Carl, og satte sig ned i hug. Han tog sig til hovedet.
Carl satte sig ned ved siden af på samme måde "Leetha... jeg ved det har været hårdt.. men du bliver nød til at glemme ham... Han gør intet godt for dig... og... måske var det en god ide at du forkalre Taylor hvad der foregår" sagde han.

Leetha så op på Carl med et næsten bedene blik. Det havde han ikke lyst til. Han ville ikke skræmme Taylor væk. "hvad hvis han ikke vil se mig mere...?" mumlede Leetha. Carl sukkede "så er det på grund af det her,.. og ikke det andet" sagde han.

Leetha sad lidt, men rejste sig så op. Han gik mod døren, og ud. Han stod lidt, men gik så over til Taylor. Han satte sig på bænken ved siden af.. han vidste ikke hvad han skulle sige.
Han så ned i jorden "undskyld..." sagde han pludselig
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 9 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Tirs 25 Feb 2014 - 21:04

Taylor sad og røg rimelig meget på hans smøg og sukkede svagt da Leetha kom over, hans øjne var røde og det samme var hans kinder, det var tydeligt at han havde grædt utrolig meget. ”Gør ikke noget.” Mumlede han med en stemme der rystede, han kiggede op imod himlen og sukkede svagt imens han rystede lidt.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Side 9 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum