Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 10 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 10 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 10 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 10 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 10 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 10 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 10 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Something new - Leetha. (XXX)

2 deltagere

Side 10 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Næste

Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 10 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Tirs 25 Feb 2014 - 21:17

Leetha foldede sine hænder "jo det gør... og jeg har noget jeg skal fortælle dig" Leetah sukkede og så ned i jorden "kan du huske i morges at jeg sagde at du intet vidste om mig?" han så på Taylor "det mente jeg..."han så ned i sine hænder, og begynde at gnide dem mod hinanden "det jeg fortæller dig nu er der kun en anden der ved.. og det er Carl.." Leetha sank en klump, og det var tydeligt at det var svært at få sagt.

"Da jeg var lille.. omkring 5 år, der havde min mor en kæreste... en aften var han og jeg var alene hjemme... kom han ind på mit værelse.. jeg troede bare at vi skulle lege med biler.. som vi så tit havde gjort.... jeg kunne virkelig godt lide ham.. Men... efter lidt bad han mig om at tage mit tøj af... han forgreb sig på mig... jeg turde ikke sige noget til min mor.. jeg vidste hvor meget hun elskede ham, og hvor glad han gjorde hende... Det fortsatte i 8 år... indtil jeg en dag ikke kunne mere,.. jeg fortalte det til min mor" Leetha kom med et næsten fortabt grin "hun gav mig en lussing og sagde at jeg ikke måtte lyve.. en dag hvor kom hjem fra skole, stod alle mine ting ude på fortovet, og der lå en seddel hvor der stod at jeg skulle rejse hjem til mine bedste forældre.." Leetha begynde at blive rød under øjne "Jeg boede hos mine bedste forældre indtil jeg var 18 år hvor jeg flyttede her til.." Leetha så på Taylor "jeg ser min mor hvert andet år til jul... og der taler vi ikke sammen, vi opføre os som om vi aldrig har mødt hinanden" sagde han
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 10 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Tirs 25 Feb 2014 - 21:22

Da han var færdig med at fortælle rejste Taylor sig op, han gik hen og satte sig overskærvs på Leetha, greb blidt hans kæbe og kyssede ham venligt i lang tid. Efter nogle minutter brød han kysset og hviskede til Leetha. ”Jeg er så glad for at du åbner dig for mig, jeg kan slet ikke beskrive hvor glad jeg er for at du åbner dig op, og hvor trist jeg også er over hvad der er sket med dig.” Han krammede ham blidt og nussede venligt hans hår. ”For resten.. Så tak også fordi du beskyttede mig og redet mig fra det svin..”
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 10 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Tirs 25 Feb 2014 - 21:28

Leetha lukkede øjne og krammede ham igen. Han vidste ikke helt hvad han skulle sige. Han havde lige fortalt den største hemmelighed af alle til en han kun havde kendt i 2 dage. Men det føltes rigtigt. Han strammede sit grab lidt, og pressede sit ansigt ned mod Taylors skulder. Det var underligt, dette havde han aldrig prøvet, han kunne mærke sine kinder blive varme og sine øjne våde.

Carl åbnede døren ud til for at ville sikre sig at de var blevet gøde venner. Han sagde ikke noget, men stoppede lidt op da han så dem kramme.
Han kom med en lille smil
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 10 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Tirs 25 Feb 2014 - 21:35

”Bare luk det ud..” Hviskede han blidt imens han lænede hans hoved imod Leetha’s og nussede hans hår. Han lukkede hans øjne og begyndte stille at synge imens han nussede Leetha’s hår. ” We were strangers,
starting out on a journey.. Never dreaming, what we’d have to go through.. Now here we are,
and I’m suddenly standing.. at the beginning with you~”
Han sang stille og roligt, mest for at berolige Leetha. (( Den her sang synger han, bare mere rolig i det i stedet for energisk som de gør :3 https://www.youtube.com/watch?v=mcW9hKE12os ))
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 10 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Tirs 25 Feb 2014 - 21:43

Leetha begynde at slappe af. Han sukkede et par gange. Men han slappede af.

Carl gik ind igen, og beroligt de andre drenge "de har det begge to fint" sagde han med et smil.
Han så over på Amanda "er du okay?" spurgte han
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 10 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Tirs 25 Feb 2014 - 21:57

Amanda nikkede og kørte en hånd igennem hendes hår. Det var tydeligt at hun ikke kunne slappe af.

Taylor sang færdig og holdte stadig om Leetha. Han nussede blidt hans hår og kyssede hans hals et par gange. ”Lyst til at komme med mig hjem? Tror vi begge trænger til at slappe af resten af aftenen.”
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 10 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Tirs 25 Feb 2014 - 22:02

Leetha så på ham, og kyssede ham en enkelt blid gang. "nej... det er vidst på tide at vi tager hjem til mig" sagde han med et smil.
Han smilede til ham "men du må hellere snakke med Amanda først.. Jeg vil ikke bare tage dig væk fra hende" sagde han
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 10 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Tirs 25 Feb 2014 - 22:05

Han smilede varmt. Derefter fandt han hans mobil frem, skrev til Amanda og kyssede Leetha. ”Lad os finde vores jakker, og så er vi dem der er smuttet.” Han hoppede blidt af hans skød og trak ham med op og stå, derefter tog han Leetha’s hånd og hentede deres jakker. ”Glæder mig til at se hvordan du bor.” Han tog hans jakke på og dansede glad ud af døren.

Amanda tog hendes mobil frem og grinte. ”Hey Carl, Taylor har lige skrevet at de smutter hjem til Leetha, så de har det godt.” Hun fniste.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 10 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Tirs 25 Feb 2014 - 22:14

Leetha rejste sig, og da de fik deres jakker, lagde han armen om Taylor og begynde at gå. "det er ikke noget vildt" sagde han bare med et smil.

Efter de havde gået et kort stykke vej, var de ved en bygning. den så ikke ret stor ud. Leetha gik ind, og op på anden sal, han låste døren op, og åbnede.
Det var en ret stor 2 værelses, med Køkken/stue. Mange af hans møbler var meget rustikke, det var det meste i lejligheden, og i stort set alle møblerne var der syreskind.
der var meget lyst men mange ag møblerne var ret mørke.

Leetha smed sin jakke på en stol, og satte sine sko. Han gik ind i rummet og så ud som om han lede efter noget.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 10 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Tirs 25 Feb 2014 - 22:20

Taylor gik indenfor, lagde hans jakke på samme stol og hoppede ud af hans sko. Han smilte og kiggede rundt nysgerrigt. ”Her er flot.” Sagde han imponeret og stod mit i stuen imens han kiggede på Leetha. Gad vide hvad han ledte efter? Taylor gik nysgerrigt rundt og kiggede i Stuen.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 10 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Tirs 25 Feb 2014 - 22:36

Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 10 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Ons 26 Feb 2014 - 8:00

Taylor smilte varmt og grinte lidt, nøj hvor så den sød ud! Han tænkte nok at Leetha var et hunde menneske, på en måde kom det ikke som en overraskelse.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 10 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Ons 26 Feb 2014 - 19:33

Leehta satte sig ned på hug, og nussede saco, Efter lidt, rejste han sig og så på Taylor "vil du have noget at drikke?" spurgte han.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 10 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Ons 26 Feb 2014 - 19:47

”Jeg er ikke rigtigt tørstig.” Sagde han imens han roligt gik over imod Leetha. Han greb blidt fat i hans skuldre, lænede sig op på hans tær og kyssede blidt hans læber imens han pressede hans krop tæt på hans.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 10 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Ons 26 Feb 2014 - 19:50

Leetha lukkede øjne og Kyssede igen, han lagde armene om Taylor.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 10 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Ons 26 Feb 2014 - 19:51

Han smilte varmt og lod kysset blive lidt dybere imens han sukkede blidt imod hans læber.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 10 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Ons 26 Feb 2014 - 19:54

Leetha bukkede hovedet en smule, han lod sin tunge komme med ind i kysset. Og hans hænder begynde at glide ned af mod Taylors numse.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 10 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Ons 26 Feb 2014 - 19:55

Han stønnede svagt, lagde hans arme omkring hans nakke og hoppede op, så han kunne svinge hans ben omkring Leetha's hofter.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 10 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Ons 26 Feb 2014 - 19:59

Leetha kunne mærke hvad Taylor var ved, så han greb fat i ham, og løftede ham op. Han stod og holde Taylor mens han kyssede ham. Efter lidt, begynde han at gå ind imod soveværelset, Mens han stadig kyssede Taylor.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 10 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Ons 26 Feb 2014 - 20:00

Han smilte i kysset og mærkede at Leetha begyndte at gå. Han sukkede blidt og greb fat i Leetha's hår, så han var nød til at ligge sig oven på ham, lige så snart de ramte sengen.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 10 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Ons 26 Feb 2014 - 20:08

Leetah lagde både sig selv og Taylor i sengen, mens han sad på alle fire ind over ham. Han kyssede ham indgående og varmt, indtil han pludselig stoppede på grund af en åndende lyd. I sengen over dem lå Saco, og så utrolig glad ud.
Leetha grinte lidt og så, så ned på Taylor "ja... jeg er et lidt ensomt menneske... så han plejer at sove i sengen" sagde leetha med et lidt flovt grin. Han så over på Saco "Saco... ud i sofaen" sagde han. Sac rejste sig og løb ud i sofaen. Leetha skulle lige til at kysse Taylor igen da Saco kom med et par gø. Leetha sukkede med et smil "ja... jeg kommer" sagde han og rejste sig fra sengen, han gik ud i stuen, og tænde for TV'et "er du så glad" sagde han og så på Saco. Saco sad allerede og gloede på skærmen. Leetha rystede på hovedet og gik ind til Taylor, og skubbede døren til efter sig "undskyld... men han keder sig hvis han ikke ser tv" sagde han som om det var et barn han talte om
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 10 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Ons 26 Feb 2014 - 20:11

Taylor satte sig op og smilede utrolig meget da han kiggede efter Leetha. ”Hvor er i søde.” Grinte han glad og kørte en hånd igennem hans hår. Han satte sig op på knæ, trak hans sweater af på en lidt fræk og sexet måde imens han kiggede over på Leetha med bløde øjne. Han begyndte derefter stille og rolig at knappe hans skjorte lidt op imens han bed hans underlæbe.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 10 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Ons 26 Feb 2014 - 20:14

Leetha smilede varmt til Taylor, han satte sig på sengen "jeg syntes du sagde at vi skulle slappe af" sagde han med et skævt smil
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 10 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Ons 26 Feb 2014 - 20:16

”Hm.. Jeg har lært efter i går at man slapper mere af efter.. Men vi kan også bare ligge os ned og putte?” Han greb hans sweater igen imens han kiggede på ham og knappede en knap igen.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 10 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Ons 26 Feb 2014 - 20:22

Leetha grinte lidt af Taylors reaktion "du er så nuttet når du ikke får din vilje" sagde han og lænede sig frem, og kyssede ham. Han tog fat i hans skjorte knap, som han lige havde knappet, og knappede den op, og gjorde det også med de andre, mens han kyssede Taylor indgående
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Side 10 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum