Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Bekendtskaber fra Fortiden
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Bekendtskaber fra Fortiden
Sted: Parc d'attractions
Omgivelser: Oplyst park, fyldt med væsner og børn
Vejr: Næsten skyfrit, med en stor tiltagende måne
Tiltænkt Malakor
Med elegante skridt gik hun ned af stierne i forlystelsesparken og for at finde et passende offer for hendes sult. Tænderne formåde hun endnu at skjule når hun sendte et forblændende smil til folk, men det ville kun handle om tid før at tørsten tog overhånd og det ville være umuligt for hende. Trods hun efterhånden havde en hel del år på bagen, siden hun var blevet forvandlet, var der endnu et par ting hun endnu ikke helt havde styr på. Dette var blandt andet tænderne, når sulten meldte sig efter mange dages fravær.
Ud af øjenkrogen opfangede hendes øjne spøgelseshuset. Først stod hun bare at kiggede på det, men lidt efter voksede et smil frem på hendes velformede læber, før hun gik hen imod køen der stod og ventede på at komme ind. Hun ville have en vogn for sig selv og inde i mørket, udenfor kameraernes rækkevide, ville hun forlade vognene og vente på en uheldigene sjæl, der rigtig ville få et gys. Så slemt at vedkommende måske ville dø af skræk! Det var i hvert fald planen hos vampyren, da hun stod i køen og ventede på at det blev hendes tur.
Gæst- Gæst
Sv: Bekendtskaber fra Fortiden
Da han kom ind i forlystelsesparken kiggede han sig rundt omkring. Dog havde han allerede besluttet hvor han ville finde et offer, var der andre oplagte sted en det klassiske spøgelseshus. Malakor kunne godt lide en god klassiker en gang i mellem så han begav sig der over med elegante skridt.
Malakor som var lidt over 1.90m høj, blå øjne, blond hår og fine ansigtstræk var bestemt ikke en af de grimme vampyrer tværtimod.
Da han kom hen til spøgelseshuset fik han hurtigt øje på Jessica og han tænkte *Hvordan er det muligt. Sidste jeg så Jessica var hun bare et menneske der arbejdede på min ambassade i Spanien. Men det var flere hundrede år siden. Der kan kun være sket en ting, hun er blevet forvandlet og hvis hun ser mig ved hun at jeg nok også er en vampyr. Meeen hvorfor ikke have en jagt partner i nat. Hun er den første her i byen jeg kender. Det kunne blive sjovt*.
Malakor valgte at nærme sig. Han gik op ved siden af hende og sagde roligt ''Lang tid siden, frøken Amador''
Malakor- Advanced Beginner (Rank 7)
Antal indlæg : 166
Hvem vedkommende var, kunne hun ikke helt genkalde sig, selvom der bestemt ringede en klokke langt væk. Enten var det en person hun havde mødt i sine menneske år eller i sine tidlige år som vampyr, for ellers mente hun at have styr på de fleste folk der kunne udtale hendes efternavn som det skulle. Da hun til sidst måtte opgive selv at forsøge at finde ud af hvem manden var, valgte hun at spørge: "... og hvem har jeg så æren at snakke med?"
Med en let håndbevægelse greb hun fat i en af hendes krøllede hårlokker og svang den over skuldren med et vrid med håndledet. Tankerne var begyndt at kræse om manden ville med hende for at holde hende i hånden i spøgelseshuset eller om han havde en anden agenda. At han måske var en vampyr havde hun overvejet et par gange, for hans udstråling virkede absolut som det, men hun var endnu ikke helt sikker. Svaret ville sikkert komme snart, da fyren jo kendte hende og hun så sikkert burde kende ham også den anden vej. Med navn på manden, ville hun sikkert kunne finde ham en passende race samtidig.
Gæst- Gæst
Malakor sagde roligt og på spansk '' Lad os lege en lille leg. Jeg giver dig et hint af gangen, så må vi se hvor lang tid der går før du gætter hvem jeg er''. Malakor talte flydende spansk uden tegn på accent. Han havde det med at gøre næsten alt til en leg. Hvordan skulle man ellers få natten til at gå, de blev alle så ens når man havde levet så længe som ham.
Malakor stillede sig ind i køen ved siden af hende. En mand bagved fnøs af utilfredshed. Malakor ignorerede mandens kommentar og blev stående. Et menneskes ord betød normalt intet for ham og intet de sagde ville kunne gøre ham sur.
Malakor så frem til at finde ud af hvordan Jessica var blevet vampyr. Det måtte være en spændende historie. Han kunne også regne ud at hun ikke havde gættet hans race nu hvor hun ikke kunne genkende ham.
Da køen rykkede frem, trådte hun både et skridt frem og lidt til siden, så der var plads til manden. Hun ignorerede, ligesom hendes nye ledsager, personen bag dem. Det var et menneske, blot mad. De behandlede også deres mad, som var det intet, hvorfor skulle hun så ikke også gøre det? Der var intet der gjorde dem bedre end hende, tvært imod.
Gæst- Gæst
Malakor vidste at Jessica var en klog ung dame. Det måtte hun jo være for at have arbejdet for hans familie. Arbejdet på en ambassade er bestemt ikke for alle. Det kræver en del omtanke, tale evne og toldmodigehed, for ikke at sige politisk snilde.
Malakor rystede lidt på hovedet og sagde mildere drilsk ''Det første spor har jeg allerede givet dig. Det var at jeg talte spansk til dig. Ved at gøre det viste jeg at jeg ved du kan tale spansk og at jeg selv kan. Det var faktisk to ledetråde''. Malakor havde ikke regnet med hun havde opfanget det, det var der jo heller ikke noget at sige til det var jo lidt fejt gjort af ham. Men i en leg skulle der jo være lidt drilleri.
Malakor kiggede først nu mod Jessica igen og sagde '' Den næste ledetråd. Vi har tilbragt tid sammen. Bare aldrig i denne by ''. Malakor vidste det ikke var en god ledetråd, men det skulle de første jo heller ikke være. Det mente han i hvert fald ikke.
"Hvor meget tid sammen?" Ville hun vide. Hun havde kort mødt folk, mange folk, men hun gættede på at de havde tilbragt en del tid sammen. Hun havde også tænkt på noget andet hun gerne ville vide noget om, men da hun skulle til at spørge, havde hun glemt det og hun måtte se det sejle væk, mens hun intet kunne gøre. Det irriterede hende, men forhåbentligt kunne den fremmed, som ikke var helt så fremmed, fortælle hende noget mere om hvem hun havde med at gøre.
Køen rykkede igen et lille stykke frem, men det var ikke lige så meget som før. Oppe ved enden stod en større gruppe af børn der skulle ind og vise sig overfor hinanden. De tog ind to og to, så der var mindst tre vogne der skulle besættes før den gruppe var færdig og så var der stadig noget kø ned til dem. Der var altså endnu noget tid at løbe på, men hun skulle skynde sig.
Gæst- Gæst
Malakor kørte en hånd gennem sit hår langsomt og elegant og svarede roligt ''Kun til vi når til huset. Det er jo ikke sjovt hvis de har for meget tid''.
Det var et godt spørgsmål hun havde stillet. Desværre havde han selv svært ved at huske den præcise tid. så Malakor valgte at bruge det sikre svar ''nogle få år''.
Malakor kunne lide denne leg men eftersom han vidste hvor intelligent hun var kunne han ikke give hende alt for gode ledetråde. Så ville hun gætte det for hurtigt. Hans blik hvilede på han. Hans kolde blå øjne kiggede imod hendes og han sagde ''Her er næste ledetråd. Jeg ser nøjagtigt ud som jeg gjorde dengang''. Han var ikke sikker på om han var kommet til at give for stor en ledetråd men det ville han jo snart finde ud af.
"Hvis det er korrekt, så vil du have haft penge, for penge og en lækker mand plejer som regelt at kunne tiltrække en harme af piger." Hun lage armene over kors. " ... og hvem har penge som en prins?" Hun kiggede ud af øjenkrogen op på Prins Malakor, med et triumferende smil i mundvigen. Det havde hjulpet en del at kunne begrænse tidsperioden til hendes korte tid som menneske og i den periode kunne hun tydeligt huske hvordan hun i smug selv havde savlet lidt over den fremmed prins med det eksotiske smukke udseende og kroppen som kunne tilhøre en gud. Tingende havde ændret sig lidt, men han var stadig lige så gude lækker. Han holdte sig godt.
Gæst- Gæst
Malakor nikkede og sagde lettere imponeret '' De er lige så intelligent og skarp som Jeg husker dem, frøken Amador. Jeg er glad for at tiden ikke har taget sit tag i dem''. Malakor lænede sig tættere på Jessica og hviskede drillende ''Hvad siger de til en lille team jagt når vi når ind i huset?''.
"Det vil være mig en ære." Det var ligefør hun nejede, det ville hun sikkert godt kunne lide. "Men fortæl mig, hvordan går det så derhjemme? Har hørt der er nogle problemer." Sludrede hun videre. Hun havde selvfølgelig holdt øje med landet i nyhederne. Set overskrifterne og læst de korte nyheder som kunne give hende en idé om hvad der skete i de områder hun som menneske havde færdes. Det var dog, især på de senere år, blevet mindre og mindre. Hun havde aldrig i sin vildeste fantasi troet at hun ville møde nogle fra sin fortid face to face.
Efter ti minutter var køen forsvundet foran dem og de stod som den næste i rækken. Da vognen kom frem trådte hun op i den og satte sig ude i siden så der også var plads til prinsen. Der var ikke meget plads i vognene og slet ikke til fødderne når man sad så lavt, men så var det godt de ikke skulle hele turen igennem. Efter de havde fået sat sig til rette, gik vognene igang og de kørte ind i mørket med farlige lyde og skabe der truede med at falde ned i hoved på folk.
Gæst- Gæst
Da hun stillede ham spørgsmålet var det klart at se det var en ømt emne for ham for han svarede bare ''Ja det kunne godt gå bedre der hjemme''. Han vidste ikke hvor meget hun vidste omkring hans flugt i nu.
Han satte sig ved siden af Jessica. Eftersom han var så høj sad han næsten med sine knæ ved halsen. Han følte sig dum sidende i denne vogn. Det var bestemt ikke noget han normalt ville gøre, men nu havde han en jagt partner og så kunne han godt holde det ud i et stykke tid.
Da de kom ind i mørket og havde siddet lidt sprang han let og elegant op af vognen og ventede på Jessica, da hun sluttede sig til ham hviskede han ''De får lov at føre an, unge frøken. Jeg vil gerne se hvor god og... opfindsom de er''.
"Jamen så håber jeg at jeg ikke skuffer Dem." Blev hendes svar, mens hun førte an længere ind i huset. Det var ikke helt nemt at komme frem, men efter lidt tid imellem en masse maskiner, stoppede hun tilfreds op.
De var kommet ind i et rum som man kun kunne komme ud og ind af, ved at bruge to mekaniske døre i hver ende. Der inde var der sjovt nok en greb dracula og en masse flagermuse der ville poppe op helt tæt på folks ansigter imens der var en masse uhyggeligt musik. "Vi venter på der kommer nogle ind, så blokere jeg begge døre og så er der fred og ro til at spise." Forklarede hun og lod det så være op til ham selv at afgøre om de først skulle lege lidt med deres mad. Muligheden var jo oplagt, for når hun fik lyset slukket og vognen ikke kunne komme ud, ville de uheldige stakler gå i panik.
Efter deres egen vogn var kørt ud af rummet, brugte hun sin telekinese til at holde døren lukket, mens hun tålmodigt ventede på at den næste vogn skulle komme. Da det skete ville hun igen med sin evne lukke for den dør og efter at have fundet eventuelle lyskilder, ville hun også fjerne dem, så der var helt mørkt for et normalt menneskeøje. Selv ville de to vampyrer se ganske klart og uden problemer kunne finde rundt.
Gæst- Gæst
Da vognen stoppede og menneske langsomt begyndte at gå i panik kiggede han afventende over på Jessica. Hun havde planlagt godt men hvor god var hun til at indgåde rædsel. Det ville han gerne se. Malakor havde dog fået en del respekt for hendes metoder. så han valgte at se hvad der nu ville ske. Han sagde blot ''Nydeligt min ven, men hvad nu?''
Hurtigere end hvad det menneskelige øje kunne opfatte var hun sprunget op i vognen ved siden af kvinden og greb fat i hendes hår for at trække hoved bagover. "Jeg har en meget betydningsfuld gæst med i dag - og han kan rigtig godt lide jomfru skrig, så lad nu være med at skuffe ham." Lød det sukkersødt til pigen, mens trak mere i hendes hår, til mennesket begyndte at skrige og klynke.
Gæst- Gæst
Med et blik af øjet stod Malakor ved siden af Jessica. Han stod stadigvæk med sine arme over kors og kiggede på den kvinde hun holdt i sine arme. Det var stadigvæk sjovt at se hvordan menneskers frygt skinnede ud af dem.
Manden rejste sig op for at hjælpe hans datter, men Malakor satte en hånd på halsen af manden og holdt ham hen foran hans datter og Jessica. Malakor sagde koldt og drilsk '' Se nu godt efter, se hvordan din datter skriger efter din hjælp. Se hendes blik nu hvor hun indser du er ude af stand til at hjælpe hende. gem hendes blik i din hukommelse, for nu vil min smukke kollega snart begynde at have det sjovt med hende, og du skal se det hele''. Malakor holdt manden frem. han holdt så hårdt om mandens hals at manden ikke havde kræfter til at gøre modstand, bare hænge der i luften og se på.
Efter at være blevet mæt, var tiden inde til at forlade stedet. Med sit eget blod lukkede hun sårene på halsen af menneskerne, hvor efter hun åbnede dørene så de kunne komme ud igen. Det måtte nok finde en bag-indgang, da hovedvejen nok ville være at gå lige i armene på dem der ejede stedet. De havde sikkert fundet ud af at der var problemer med maskinen.
"Er du blevet mæt eller skal vi tage videre til Pariser hjulet?" Spurgte hun da de var kommet udenfor, væk fra spøgelseshuset der rigtig nok allerede havde tiltrukket lidt opmærksomhed på grund af den manglende vogn. Det ville kun være et spørgsmål om tid før de fandt kroppene, som stadig ville være i vognene, havde Malakor ikke besluttet at få dem gemt af vejen.
Gæst- Gæst
Da hun spurgte om de skulle fortsætte deres lille jagt nikkede han og sagde følelses forladt ''Jeg kunne godt bruge en bid mere. Det er som har de læst mine tanker, frøken Amador. Har de en bestemt plan i tankerne?''. Det var lang tid siden han havde ladet en anden vampyr styre spillets gang men han kunne lide hendes stil og så muligheder i den.
I vognene var der plads til fire mennesker, hvilke var helt perfekt. Med den perfekte timing fik hun det hele ordnet sådan at de stod imellem to grupper på fire, som skulle op i deres egen vogn. Det betød at de skulle sidde alene, hvilke jo ville være en skam. Da det blev deres tur gik hun hen til manden der styrede vognen. "Er det ikke synd at lade folk stå at vente og se to tomme pladser gå til spilde?" Det gav manden hende ret i. "Jamen jeg har set to piger der nede." Hun pegede. "De kunne jo komme med mig og min partner." Forslog hun, hvilke gik rent ind.
Selvom hun kunne have svært ved at genkende en vampyr, fordi de ikke på samme måde udgav dufte som mennesker, var engle derimod lette at spotte. De duftede sødt og havde en helt bestem rolig og fredelig udstråling som ingen andre væsner kunne hamle op med. Selvfølgelig var de to naive skabninger med på en tur foran i køen og især sammen med en flot fyr, så før der var gået specielt lang tid, sad de sammen i vognen der langsomt bevægede sig op af.
Gæst- Gæst
Da han så hendes plan udfolde sig kom et lille smil frem på hans læber. Det var nu meget smart tænkt af hende og at hun ligefrem valgte to piger betød hun havde lagt mærke til han ikke drak blodet fra manden. Hun var observant. Malakor syntes virkelig den unge vampyr gjorde det godt.
Da de fire sad i vognen sad Malakor spændt og ventede. Hvilket sjovt påfund havde hun fundet på de skulle lave med disse piger. Hvordan skulle denne leg sættes i gang. Han sad dog helt stille og lod sit blik glide mellem de tre kvinder.
Pigerne var først lidt skeptiske, men da pladsen omkring den lækre blonde fyr blev tilbudt dem med en let gestus, gik der ikke lang tid før de var over ved siden af ham, hvis de fik hans godkendelse til billedet og at sidde tæt op af ham. Selv satte hun sig overfor klar med sin telefon. Et kort øjeblik sad hun helt tavs og lignede en der var kommet i tanke om noget. Det var igen perfekt timet, denne gang til at hjulet helt af sig selv holdte og de havde top udsigten ud over forlystelsesparken og byen.
"Hey, jeg har fået en idé. Skal vi ikke filme hvor vi lader som om han bider jer? Bare skrig og lad som om det gør ondt og så bliv slappe når i mener det er et passende tidspunkt at dø på." Forslog hun pludselig, mens hun satte telefonen til at filme. Hun håbede Malakor forstod hendes hentydning og gjorde som der blev sagt, for på den måde kunne han spise i fred og ro - og parishjulet ville ikke pludselig være nede på jorden. Igen var hendes kræfter nyttige. Det var ikke lige så let denne gang som før, da maskinen der bevægede hjulet var langt større. Derfor spidse hun intet selv, men lod ham tage for sig af retterne.
Gæst- Gæst
Nå, det måtte de tage bagefter. Da de to piger satte sig ved siden af ham slikkede han sig elegant rundt om munden og satte hårdt sine hugtænder i den første kvinde. Først kom hun med et smerte støn af glæde. Så fniste hun lidt og nussede hans nakke. Man kunne se da det gik op for hende at dette var virkeligt. Hun begyndte at skrige og slå ham og sparke ud i luften. Hendes slag havde ingen effekt på ham. Han sugede livet langsomt og smertefuldt ud af hende. Hendes spark og slag med mindre og svagere, indtil de helt stoppede og hun sad bleg og livløst i vognen.
Den anden pige sad og fniste og troede det hele var skuespil. Han satte sig over og bed sig fast i hendes hals. Lidt efter slap han hans blid og holdt hende nede med en arm og holdt hende for munden med den anden. Han drejede hovedet og slikkede lidt blod væk fra sin mundvig og kiggede på Jessica og sagde ''Hvor er mine manere. Vil de ikke slutte dem til mig frøken Amador, hvis de er mere sulten. De kan vælge mellem pulsåren i hendes inderlår, det er næsten bedre end halsen eller de små pulsårer ved håndledene''. Malakor smilede ondt og charmerende til Jessica og afventede hendes svar.
Havde hun tænkt den tanke for blot en dag eller to dage siden, ville hun have rynket på næsen i afsky, men nu hvor hun faktisk var sammen med manden, fandt hun noget dragende over ham. Han strålede af styrke og autoritet, noget man godt kunne mangle i en verden der var fyldt med mænd der troede de kunne gå på vandet. Det mest frygtelige var dog den følelse af stolthed hun fik, når hun så han anerkendte hende. Det var jo ligesom far og datter, hvilke ikke helt kunne passe. Han havde ikke forvandlet hende, det var ganske enkelt uimodsigeligt.
Gæst- Gæst
Da hun var færdig lænede Malakor sig lidt frem imod hende og så på hende med et indbydende og seriøst blik. Han sagde med hans altid charmerende stemme ''Jeg ved jeg ikke er deres skaber. Men når jeg ser dig ser jeg så meget potentiale. De er som en usleben diamand. Det skal ikke tages på den negative måde, tværtimod. Jeg har et tilbud til dem. At se dem er som at se en kvindelig ung udgave af mig selv. I sandhed en inspiration så derfor vil jeg komme med dette tilbud. Lad mig tage dem under min vinge. Lad mig lære dem op. Alt jeg kræver til gengæld er at de arbejder for mig. Jeg bliver snart 1900 år, så jeg jeg tror jeg har en masse jeg vil kunne lære dig at være vampyr og hvordan de skal lære den sande styrke i deres blod. Misforstå mig ikke, jeg har skab ikke andet en respekt for dem. De er en fantastisk jæger, jeg tilbyder bare at... Lad os sige finpudse dine egenskaber. Hvis de har lyst står mit tilbud ved magt ''.
Det var en sjældenhed at Malakor tilbød sådan noget. Men Jessica var unik i hans øjne. Han kunne se hun kunne blive meget mægtig og han var sikker på hun kunne blive det med hans hjælp. Han var meget fascineret over hendes måde at udføre ting på, det var nemt at høre i hans stemme.
"Det lyder fristende, det må jeg indrømme, men før jeg kan acceptere noget som helst, vil jeg høre hvordan du har tænkt dig at gøre det og så vil jeg selvfølgelig også vide kende til det der står med småt." Hendes egen skaber havde i starten hjulpet hende med at lærer hvordan hendes nye liv fungerede, men han havde ellers ikke givet meget support og efter ti år var han helt forsvundet. Formodenligt død. Derfor havde hun selv måtte træne og lærer sig selv alt hvad der var nødvendigt for at blive en perfekt jæger. At hun endnu var en usleben diamant kom ikke bag på hende, der var altid noget nyt at lærer og kunne hun få hjælp til det, var hun mere end villig, men bare at takke ja, havde hun ikke i sinde at gøre. Hun ville høre hvordan vilkårene var. Alle.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Et møde med fortiden - Dean
» Et møde med fortiden* Angela *
» problemer med fortiden, forude vinteren ( fravær )
» Personer fra fortiden dukker op igen.. //Liam//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage