Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Bekendtskaber fra Fortiden - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Bekendtskaber fra Fortiden - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Bekendtskaber fra Fortiden - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Bekendtskaber fra Fortiden - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Bekendtskaber fra Fortiden - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Bekendtskaber fra Fortiden - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Bekendtskaber fra Fortiden - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Bekendtskaber fra Fortiden - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Bekendtskaber fra Fortiden - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Bekendtskaber fra Fortiden - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Bekendtskaber fra Fortiden

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Bekendtskaber fra Fortiden - Page 2 Empty Sv: Bekendtskaber fra Fortiden

Indlæg af Malakor Fre 6 Jun 2014 - 16:21

Malakor var ikke overrasket over hendes søgen efter svar. Faktisk havde han forventet det. Det var jo kun dumme eller desperate folk der accepterede sådan et tilbud uden at få alle detaljerne. Malakor overvejede om han skulle finde på en veludformet løgn som han altid gjorde, men denne gang besluttede han sig at sandheden var det bedste valg. Malakor kørte en hånd gennem sit fine blonde hår og sagde roligt ''Min træning og oplæring kommer ikke billigt, du vil arbejde for mig. Hvad det indebærer er simpelt. Jeg håber der er noget her i De Morga der kan hjælpe mig med at besejre min fader. Men for at opnå den påkrævede styrke bliver jeg nød til at have folk på min side. En krig er ikke vundet uden soldater. En soldat som dem er perfekt, de er klog, eftertænksom og uden følelser for de dødelige. Jeg ved at jeg kan lære dem så meget. Så i bund og grund vinder vi begge på det her. Det der står med småt er simpelt. Du vil kæmpe med mig i mine kampe og jeg vil kæmpe med dig i dine. Vi vil selvfølgelig være der for hinanden. Men den kamp jeg skal kæmpe er af store dimensioner og jeg vil være ærlig chancen for du dør vil være stor. Men, skulle de overleve vil de blive stærkere end nogensinde og have mere indflydelse og magt end de kunne drømme om at have. Det er sandheden'' Malakor lænede sig tilbage og satte sine arme over kors og ventede på et respons.
Malakor
Malakor
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 166

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Fre 6 Jun 2014 - 21:47

Langsomt nikkede hun imens der kom forklaring på hendes spørgsmål. Hun manglede dog stadig svaret på ét spørgsmål. "Hvor lang tid vil jeg være ansat?" Hun lage hoved på sned og betragtede ham kort, før hun så kiggede på ligne. "Vi skal nok smutte inden vognen kommer ned, med mindre du vil en tur på politistationen og vi kan jo ikke rigtig bare smide dem ud her fra." Skiftede hun kort emne, før hun igen rettede blikket imod Malakor og vendte tilbage til emnet de før havde talt om.
"Det lyder måske forkert at sige hvor lang tid jeg er ansat, men jeg håber ikke De tager det ilde op. Det jeg egentlig bare vil høre hvor stort et omfang det handler om og vil der være mulighed for at opsige 'kontrakten'?" Hun havde absolut ikke tænkt sig at blive stavsbundet. Hun forstod at sagde hun ja, ville det blive et længere 'forhold' og selvfølgelig altid med risiko for at forlade livet, men sådan var det med alt, så netop dén del var hun ikke betænkelig ved.
"Jeg vil også gerne høre hvad du helt præcist ligger i ordet 'soldat'. Hvad dækker det over. Skal jeg ud og værge soldater eller skal jeg gå med hjælp og gevær som et menneske."

Gæst
Gæst

Indlæg af Malakor Fre 6 Jun 2014 - 22:09

Malakor kiggede lidt rundt før han brugte sin overnaturlige hurtighed til at stå ved siden af Jessica. Hans hastighed var imponerende, men han var jo efterhånden også en gammel Vampyr. Han tilføjede bare ''De har ret frøken''.

Malakor rystede på hovedet svagt i det han begyndte at gå ved siden af hende for at komme væk '' Det er en aftale. Jeg træner dem, de kæmper for mig. Når krigen er over er din kontrakt afsluttet og de er fri. Hvis de stadigvæk ønsker træning efter krigen, vil jeg selvfølgelig give den gratis''.

Ham smilede svagt og kiggede på hende med et roligt smil '' Hvor lang tid denne aftale af vores vare. Det er der et meget simpelt svar på. Den vare lige så lang tid krigen gør. Så jo hurtigere du bliver stærkere jo kortere tid skal de arbejde for mig''.

Malakor rystede på hovedet og svarede En krig mellem vampyrer bliver ikke hold med store hære, fly og kampvogne. Det er mindre tal, oftes nærkampe. Evner der bliver brugt. En sådan krig kan sagtens vindes af en håndfuld hvis de kæmper rigtigt og venter på den rigtige mulighed. Jeg håber det besvarede deres spørgsmål i grove træk''.
Malakor
Malakor

Indlæg af Gæst Fre 6 Jun 2014 - 22:47

Mens Jessica ledte ned igennem menneskemyldret lod hun sig kort fordybe i tanker, før hun til sidst nikkede. "Godt. Det er en deal. Jeg vil hjælpe dig med at vinde din kamp over din far og du træner mig. Aftalen afsluttes når kampen forhåbentligt er vundet." Hun undlod at spørge om hvad der ville ske hvis de tabte, for det tænkte hun slet ikke ville blive aktuelt. Kunne Manakor acceptere hvad der var blevet sagt, var aftalen sikkert i hus, hvilke hun selv var meget glad for. Det ville slå to fluer med ét smæk. Hun ville få noget at bruge tiden på og samtidig med hun vil få træning. Meget smartere kunne det næppe blive.
"Men skal vi så ikke starte med det samme, eller skal der gøres nogle forberedelser først?" Hun skævede op til manden, mens hun lage armene på ryggen og flettede på fingrene sammen. Hun havde ikke selv mere på programmet, så ville Malakor overtaget tøjlerne her fra, var hun mere end klar på det. Måske havde han også planer eller andet sjovt at tilbyde, eller bare praktisk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Malakor Fre 6 Jun 2014 - 23:02

Malakor gik forbi mennesker som var de ingenting. Som eksisterede de ikke i hans verden. Han havde i så lang tid forberedt sig på sit attentat på sin far men det havde fejlet. Han var simpelhen ikke stærk nok, i nu. Han vidste at han ikke ville have en chance uden flere på hans side, uden et hemmeligt våben han kunne drage nytte af. Men det var måske på tide at starte med at planlægge et nyt mordforsøg på hans skaber, hans fader. Malakor kiggede på Jessica og sagde ''Først skal vi finde et sted, et sted væk fra andet. Et stort sted, måske i skoven. Et base of operation så at sige. Derefter skal vi samle de magiske ting De Morga holder, om det er våben eller genstande. Derefter skal vi planlægge selve angrebet. Alt dette skal vi gøre imens vi træner. Jeg er en af de stærkeste vampyrer, men min fader er det stærkeste væsen i verden jeg kender til''. Malakor sagde den rene sandhed, intet udenom snak eller ord puds. Bare sandheden som den var, hård og kontant.
Malakor
Malakor

Indlæg af Gæst Fre 6 Jun 2014 - 23:24

Hun nikkede tænksomt. "Okay. Hvad med at jeg forsøger at støve lidt op omkring din far. Finder ud af hvad der sker med ham og måske om han har nogle " Det var med at udnytte at faren ikke vidste at hun var sammen med hans søn, så kunne hun få lidt informationer ud af hans omgangskreds ville det sikkert ikke være et problem.
Efter at have gået lidt tid, greb hun fat i hans hånd og trak ham hen imod en café hvor hun bestilte noget at drikke. "Lad os snakke videre her." Forslog hun efter de havde bestilt, så de ikke bare kunne smutte igen. Hun gad ganske enkelt ikke at mase sig igennem de menneskegrupper hele tiden. Heller bare sidde at glo ud i luften og snakke fredeligt og afslappet. "Men at finde et sted i skoven burde ikke være et problem, men er det ikke letter at finde noget i byen? Så er det også mere diskret." Tænkte hun højt og tog imod den drink der var ankommet. Manden måtte selv købe hvis han havde lyst til det. Hun havde selv hovedsageligt købt for at de kunne sidde og snakke og så det ikke så mærkeligt ud for folk der gik forbi.

Gæst
Gæst

Indlæg af Malakor Lør 7 Jun 2014 - 0:09

Malakor nikkede accepterende. Hun ville måske være i stand til det, han ville normalt ikke tiltro nogen så vigtig som at samle information om hans faders gøremål. Men Jessica havde bevist overfor ham at hun havde hvad der skulle til for at klare det.

Da hun trak ham med ind på cafeen fulgte han roligt med. han nikkede anderkendende til at de skulle snakke videre der. Der var der vel intet galt i. Han vidste at hans fars mænd ikke ville komme et sted der var så tæt befolket, chancen for at de ville skille sig ud og blive opdaget ville være for stor.

Han tog sig til hagen og tænkte kort over hvad hun sagde og rystede så på hovedet og svarede ''Nej. Et sted i byen ville betyde at vi skulle betale, betaling betyder at vi bliver registreret og det betyder at vi kan blive sporet. Derudover kan vi blive set i byen. Jeg er jo jagtet af min faders folk. Skoven er ikke beboet af mange. Der er rig mulighed for at træne uden at blive set og flugt og udsyns mulighederne er i top. ''.

Malakor kiggede på Jessica alvorligt og sagde ''første lektion er simpel. Lær din fjendes styrker og svagheder at kende før de kæmper. Men en endnu vigtigere ting er at kende dine venners styrker og svagheder. Ser de, hvis de ved hvad dine venner vil gøre i kamp kan du bruge det til at planlægge dit eget træk. Det er næsten som at se ind i fremtiden. At kende dine venner så godt er uvurderligt. Husk det, frøken''.
Malakor
Malakor

Indlæg af Gæst Lør 7 Jun 2014 - 0:47

Hun mente også det vil blive registreret hvis de købte et hus i skoven, men måske havde Malakor tænkt sig at bygge sit eget hus. Det skulle han være hjertelig velkommen til, bare han ikke forventede at hun ville hjælpe ham. Det med søm og træ var ikke hendes område og hun holdte sig gerne langt der fra. "Det må De selv bestemme, bare giv mig adressen, hvis jeg skal bruge den i mit arbejde og ellers giv mig en måde jeg kan kontakte Dem på uden nødvendigvis at skulle mødes med dig. Hvordan bestemmer du selv." Blev hendes svar. Samtidig nippede hun kort til sin drinks, uden at fortrække en mine. Det var absolut ikke første gang hun drak hvad mennesker kunne lide, efter hun var blevet vampyr og hun havde efterhånden lært ikke at ligne en der lige havde drukket tis.
Efter introduktionen til den første lektion, kunne hun ikke helt lade være med at smile. "Hmm, måske man så skulle finde ud af om De har lige så store svagheder for kvinder, som de har for dig." Hun sendte ham et drillende blik og rakte frem for at sætte sit glas tilbage på bordet. "Men vi kan konstatere at De ikke er helt tabt bag en vogn. Men fortæl mig, hvad er Deres motiv for at begård mord på Deres egen fader?" hendes eget bud ville være hævn, det var den traditionelle historie, men måske var der også andre motiver. Ærligt måtte hun indrømme at hun tvivlede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Malakor Lør 7 Jun 2014 - 18:41

Malakor nikkede og sagde en telefon på bordet. Det var ikke en ny model mere en gammel slidt en. Han brugte taletids kort så det ikke skulle indregistreres og sagde ''bare skriv deres nummer her i, så vil jeg kontakte dem med detaljerne senere''.

Da hun spurgte om han havde en lige så stor svaghed lænede han sig tilbage i stolen og et smil kørte svagt over hans læber. Han svarede med en mild nysgerrighed i stemmen '' Og hvordan har de så tænkt dem at finde ud af om jeg har det, frøken Amador?''.

Da hun spurgte ham om hans motiv tænkte han lidt over det, der var flere motiver men det motiv der dækkede over de fleste var et ord og det var det eneste ord han sagde ''Frihed''. Et simpelt ord men dog med så meget mening bag. Så meget dybde dette ord hold for ham. Dette ord alene beskrev mere end hundrede ord kunne for ham.
Malakor
Malakor

Indlæg af Gæst Søn 8 Jun 2014 - 12:11

Hun tog imod telefonen og indskrev sit telefonnummer efterfulgt af hendes navn, adresse og e-mail. Så havde han alle kontaktinformationerne på hende. Spørgsmålet om hvordan hun havde tænkt sig at finde ud af hans svaghed, fik hende til at smile, hemmelighedsfuldt. "Ville det ikke være kedeligt hvis jeg afslørede det for dig?" Egentlig havde hun ingen idé om det endnu, men det behøvede Malakor ikke at vide. Det handlede jo om at skjule de usikre ting og virke selvsikker. Hun var også ganske sikker på at hun før eller siden også nok skulle finde ud af hvad han havde i tankerne når det galt kvinder.
Frihed. Så måtte han have været indespæret før og når man ligefrem ville dræbe sin far, passede det fint med hævn. Generelt bare det at ville ønske at dræbe kunne være en svaghed i sig selv. Så nu kendte hun i hvert fald en, men hun havde ikke tænkt sig at lufte den, for han ville sikkert ikke blive glad for at høre den. Hun var heller ikke sikker på i hvor stor omfang svagheden galt. Nogle midstede jo helt hovedet når de tog på hævntogt, andre var bare en smugle lidt for impulsive når de blev ophidset eller var nær deres mål.
"Okay. Er der mere vi skal ordne i aften?

Gæst
Gæst

Indlæg af Malakor Søn 8 Jun 2014 - 12:51

Malakor der var yderst interesseret i hvordan hun ville teste ham omkring hans forhold til kvinder blev en smule skuffet da hun førte samtalen væk fra emnet. Han følte det lidt som om han var blevet tilbudt lækker kage som så blev fjernet for øjnene af ham. Det kunne sagtens ses på han hans drilske brik forsvandt langsomt og et skuffet blik rullede over hans dybe blå øjne et øjeblik. Denne kvinde havde vist så meget spændende og det var faktisk første gang siden de mødtes at han ikke oplevede noget fra hende som han syntes var sjovt.

Dog kom den drilske gnist frem igen da hun sagde hun ikke ville afsløre det. Han lænede sig langsomt frem i stolen med et legende og mildt forventningsfuldt blik i hans øjne og sagde ''Du hvor de ikke vil afsløre det. Har de så tænkt dem at vise mig det''.

Malakor smilede og lod hans blik glide gennem cafeen og så tilbage på Jessica og svarede ''Nu hvor alt det alvorlige er talt om og afsluttet. Så kan vi enten finde noget sjov. Eller gå hvert til sit, natten er ung''. Igen lå han op til at finde ud af hvordan hun ville teste ham. Han vidste ikke at hun ingen ide havde om hvordan. Han tog elegant sin telefon imens han kiggede hende i øjnene.
Malakor
Malakor

Indlæg af Gæst Søn 8 Jun 2014 - 18:33

Hun kiggede tilbage på ham uden et sekund i blikket at vige. "Når tiden er inde, så vil De finde ud af det, forhåbentligt." Han kunne jo ikke bare få alt serveret med det samme. Noget skulle gemmes til en anden god gang. "Men har De noget de vil have min ledsagelse i, gøre jeg Dem gerne med selskab." Skiftede hun igen emne. Hun formåde ikke helt at skjule hvor meget hun frydede sig over at have fået vakt hans interesse. Det betød også at hun heller måtte finde på noget spændende hvilke krævede lidt tænkepause. Måske bød muligheden sig samme aften eller måske måtte han vente til de igen mødtes, hvornår det så ville blive.

//Beklager det korte indlæg.

Gæst
Gæst

Indlæg af Malakor Søn 8 Jun 2014 - 23:01

// det går nok ikke alle indlæg kan være lige lange^^//

Malakor virkede skuffet igen. Han var som et barn der ikke måtte få et stykke kage, men det var vel meget normalt for en så gammel som ham. Der skulle ske noget spændende for at få tiden til at gå. Han sad kun et øjeblik, som om han ikke havde brug for lang tid til at tænke. Sandheden var at det havde han heller ikke. Han var yderst strategisk anlagt og han kunne brygge en plan sammen på kort tid. Han ville så gerne finde ud af hvordan hun ville teste ham. Det var derfor han kom med det forslag han gjorde.

Malakor lænede sig frem og et skævt, drilsk og charmerende smil kom til syne. Han sagde interesseret '' Jeg syntes at vi skal tage ind på det diskotek der åbner når tivoliet lukker. Det giver mig en mulighed for at få en dans med dem frøken Amador og hvis vi skulle blive sulten ville der være snacks lige ved hånden ''. Malakor lænede sig derefter tilbage i sin stol og det virkede som om han havde bagtanker med sin lille invitation, men det havde han jo også.

Malakor kiggede op og ned af Jessica og sagde så ''Selv om de ser bedårende ud i deres tøj. Burde vi måske købe noget mere passende, en kjole måske. Jeg er sikker på de ville se fortryllende ud ''.
Malakor
Malakor

Indlæg af Gæst Man 9 Jun 2014 - 11:26

Hun havde godt nok ikke forventet at den gamle oldsag ville på diskotek, men var det hvad han ønskede, skulle hun da få det. Hun nikkede derfor som accept til hans forslag. "Det lyder fint." Hun undlod at kommentere snacks-delen. Selv havde hun maven fyldt op og hun gik ikke ind for bare at tage når muligheden nu kom. Gjorde alle det, ville jorden være afbefolket på nul komma fem. Og det var jo ikke hensigten for nogle.
Bedstefar var ikke færdig endnu, han ville også have noget tøj til hende. Hun kiggede kort på på ham, med et næsten vantro blik, før hun så himlede med øjne. "Godt godt, fortæl mig hvilke diskotek du snakker om og så skal jeg finde mig en kjole du kan være bekendt at gå i byen med." Halvbrokkede hun sig, dog med et lille glimt i øjet. Selvfølgelig skulle man være fin på et diskotek og hvis manden ikke kun ville have høje hæle, så kunne han da godt få mere.
Efter at have fået adressen til diskoteket, takkede hun af og forlod parken for at tage en taxa hjem og få skiftet sit tøj.

//Skal vi tage et nyt emne eller fortsætter vi bare i denne tråd?//

Gæst
Gæst

Indlæg af Malakor Man 9 Jun 2014 - 14:40

Malakor sad og betragtede hende imens hun svarede. Det glædede ham at hun accepterede hans lille forslag. Dog sagde hun ikke meget. Han skule nok få hende til at sige mere, når hun fik noget at drikke skulle han nok få hende til at snakke mere.

Malakor nikkede og sagde ''Der er et diskotek nede i byen der har en anstændig V.I.P afdeling. Der kunne vi starte i den normale del af diskoteket og så bevæge os over i V.I.P delen når vi bliver trætte af mængden af mennesker''. Han gav hende adressen og rejste sig og gik over og træk stolen ud for Jessica som en venlig gestus før han gik over imod døren.

//Ja lad os starte et emne på Diskoteket//
Malakor
Malakor

Indlæg af Gæst Man 9 Jun 2014 - 20:23

//OK. Gider du starte? :3 //

Gæst
Gæst