Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Bekendtskaber fra Fortiden
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Bekendtskaber fra Fortiden
Malakor- Advanced Beginner (Rank 7)
Antal indlæg : 166
"Det lyder måske forkert at sige hvor lang tid jeg er ansat, men jeg håber ikke De tager det ilde op. Det jeg egentlig bare vil høre hvor stort et omfang det handler om og vil der være mulighed for at opsige 'kontrakten'?" Hun havde absolut ikke tænkt sig at blive stavsbundet. Hun forstod at sagde hun ja, ville det blive et længere 'forhold' og selvfølgelig altid med risiko for at forlade livet, men sådan var det med alt, så netop dén del var hun ikke betænkelig ved.
"Jeg vil også gerne høre hvad du helt præcist ligger i ordet 'soldat'. Hvad dækker det over. Skal jeg ud og værge soldater eller skal jeg gå med hjælp og gevær som et menneske."
Gæst- Gæst
Malakor rystede på hovedet svagt i det han begyndte at gå ved siden af hende for at komme væk '' Det er en aftale. Jeg træner dem, de kæmper for mig. Når krigen er over er din kontrakt afsluttet og de er fri. Hvis de stadigvæk ønsker træning efter krigen, vil jeg selvfølgelig give den gratis''.
Ham smilede svagt og kiggede på hende med et roligt smil '' Hvor lang tid denne aftale af vores vare. Det er der et meget simpelt svar på. Den vare lige så lang tid krigen gør. Så jo hurtigere du bliver stærkere jo kortere tid skal de arbejde for mig''.
Malakor rystede på hovedet og svarede En krig mellem vampyrer bliver ikke hold med store hære, fly og kampvogne. Det er mindre tal, oftes nærkampe. Evner der bliver brugt. En sådan krig kan sagtens vindes af en håndfuld hvis de kæmper rigtigt og venter på den rigtige mulighed. Jeg håber det besvarede deres spørgsmål i grove træk''.
"Men skal vi så ikke starte med det samme, eller skal der gøres nogle forberedelser først?" Hun skævede op til manden, mens hun lage armene på ryggen og flettede på fingrene sammen. Hun havde ikke selv mere på programmet, så ville Malakor overtaget tøjlerne her fra, var hun mere end klar på det. Måske havde han også planer eller andet sjovt at tilbyde, eller bare praktisk.
Gæst- Gæst
Efter at have gået lidt tid, greb hun fat i hans hånd og trak ham hen imod en café hvor hun bestilte noget at drikke. "Lad os snakke videre her." Forslog hun efter de havde bestilt, så de ikke bare kunne smutte igen. Hun gad ganske enkelt ikke at mase sig igennem de menneskegrupper hele tiden. Heller bare sidde at glo ud i luften og snakke fredeligt og afslappet. "Men at finde et sted i skoven burde ikke være et problem, men er det ikke letter at finde noget i byen? Så er det også mere diskret." Tænkte hun højt og tog imod den drink der var ankommet. Manden måtte selv købe hvis han havde lyst til det. Hun havde selv hovedsageligt købt for at de kunne sidde og snakke og så det ikke så mærkeligt ud for folk der gik forbi.
Gæst- Gæst
Da hun trak ham med ind på cafeen fulgte han roligt med. han nikkede anderkendende til at de skulle snakke videre der. Der var der vel intet galt i. Han vidste at hans fars mænd ikke ville komme et sted der var så tæt befolket, chancen for at de ville skille sig ud og blive opdaget ville være for stor.
Han tog sig til hagen og tænkte kort over hvad hun sagde og rystede så på hovedet og svarede ''Nej. Et sted i byen ville betyde at vi skulle betale, betaling betyder at vi bliver registreret og det betyder at vi kan blive sporet. Derudover kan vi blive set i byen. Jeg er jo jagtet af min faders folk. Skoven er ikke beboet af mange. Der er rig mulighed for at træne uden at blive set og flugt og udsyns mulighederne er i top. ''.
Malakor kiggede på Jessica alvorligt og sagde ''første lektion er simpel. Lær din fjendes styrker og svagheder at kende før de kæmper. Men en endnu vigtigere ting er at kende dine venners styrker og svagheder. Ser de, hvis de ved hvad dine venner vil gøre i kamp kan du bruge det til at planlægge dit eget træk. Det er næsten som at se ind i fremtiden. At kende dine venner så godt er uvurderligt. Husk det, frøken''.
Efter introduktionen til den første lektion, kunne hun ikke helt lade være med at smile. "Hmm, måske man så skulle finde ud af om De har lige så store svagheder for kvinder, som de har for dig." Hun sendte ham et drillende blik og rakte frem for at sætte sit glas tilbage på bordet. "Men vi kan konstatere at De ikke er helt tabt bag en vogn. Men fortæl mig, hvad er Deres motiv for at begård mord på Deres egen fader?" hendes eget bud ville være hævn, det var den traditionelle historie, men måske var der også andre motiver. Ærligt måtte hun indrømme at hun tvivlede.
Gæst- Gæst
Da hun spurgte om han havde en lige så stor svaghed lænede han sig tilbage i stolen og et smil kørte svagt over hans læber. Han svarede med en mild nysgerrighed i stemmen '' Og hvordan har de så tænkt dem at finde ud af om jeg har det, frøken Amador?''.
Da hun spurgte ham om hans motiv tænkte han lidt over det, der var flere motiver men det motiv der dækkede over de fleste var et ord og det var det eneste ord han sagde ''Frihed''. Et simpelt ord men dog med så meget mening bag. Så meget dybde dette ord hold for ham. Dette ord alene beskrev mere end hundrede ord kunne for ham.
Frihed. Så måtte han have været indespæret før og når man ligefrem ville dræbe sin far, passede det fint med hævn. Generelt bare det at ville ønske at dræbe kunne være en svaghed i sig selv. Så nu kendte hun i hvert fald en, men hun havde ikke tænkt sig at lufte den, for han ville sikkert ikke blive glad for at høre den. Hun var heller ikke sikker på i hvor stor omfang svagheden galt. Nogle midstede jo helt hovedet når de tog på hævntogt, andre var bare en smugle lidt for impulsive når de blev ophidset eller var nær deres mål.
"Okay. Er der mere vi skal ordne i aften?
Gæst- Gæst
Dog kom den drilske gnist frem igen da hun sagde hun ikke ville afsløre det. Han lænede sig langsomt frem i stolen med et legende og mildt forventningsfuldt blik i hans øjne og sagde ''Du hvor de ikke vil afsløre det. Har de så tænkt dem at vise mig det''.
Malakor smilede og lod hans blik glide gennem cafeen og så tilbage på Jessica og svarede ''Nu hvor alt det alvorlige er talt om og afsluttet. Så kan vi enten finde noget sjov. Eller gå hvert til sit, natten er ung''. Igen lå han op til at finde ud af hvordan hun ville teste ham. Han vidste ikke at hun ingen ide havde om hvordan. Han tog elegant sin telefon imens han kiggede hende i øjnene.
//Beklager det korte indlæg.
Gæst- Gæst
Malakor virkede skuffet igen. Han var som et barn der ikke måtte få et stykke kage, men det var vel meget normalt for en så gammel som ham. Der skulle ske noget spændende for at få tiden til at gå. Han sad kun et øjeblik, som om han ikke havde brug for lang tid til at tænke. Sandheden var at det havde han heller ikke. Han var yderst strategisk anlagt og han kunne brygge en plan sammen på kort tid. Han ville så gerne finde ud af hvordan hun ville teste ham. Det var derfor han kom med det forslag han gjorde.
Malakor lænede sig frem og et skævt, drilsk og charmerende smil kom til syne. Han sagde interesseret '' Jeg syntes at vi skal tage ind på det diskotek der åbner når tivoliet lukker. Det giver mig en mulighed for at få en dans med dem frøken Amador og hvis vi skulle blive sulten ville der være snacks lige ved hånden ''. Malakor lænede sig derefter tilbage i sin stol og det virkede som om han havde bagtanker med sin lille invitation, men det havde han jo også.
Malakor kiggede op og ned af Jessica og sagde så ''Selv om de ser bedårende ud i deres tøj. Burde vi måske købe noget mere passende, en kjole måske. Jeg er sikker på de ville se fortryllende ud ''.
Bedstefar var ikke færdig endnu, han ville også have noget tøj til hende. Hun kiggede kort på på ham, med et næsten vantro blik, før hun så himlede med øjne. "Godt godt, fortæl mig hvilke diskotek du snakker om og så skal jeg finde mig en kjole du kan være bekendt at gå i byen med." Halvbrokkede hun sig, dog med et lille glimt i øjet. Selvfølgelig skulle man være fin på et diskotek og hvis manden ikke kun ville have høje hæle, så kunne han da godt få mere.
Efter at have fået adressen til diskoteket, takkede hun af og forlod parken for at tage en taxa hjem og få skiftet sit tøj.
//Skal vi tage et nyt emne eller fortsætter vi bare i denne tråd?//
Gæst- Gæst
Malakor nikkede og sagde ''Der er et diskotek nede i byen der har en anstændig V.I.P afdeling. Der kunne vi starte i den normale del af diskoteket og så bevæge os over i V.I.P delen når vi bliver trætte af mængden af mennesker''. Han gav hende adressen og rejste sig og gik over og træk stolen ud for Jessica som en venlig gestus før han gik over imod døren.
//Ja lad os starte et emne på Diskoteket//
Side 2 af 2 • 1, 2
» Et møde med fortiden - Dean
» Et møde med fortiden* Angela *
» problemer med fortiden, forude vinteren ( fravær )
» Personer fra fortiden dukker op igen.. //Liam//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage