Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

At få tankerne væk... (Åbent Emne)

2 deltagere

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Go down

At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 5 Empty Sv: At få tankerne væk... (Åbent Emne)

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 4:33

"hvorfor er du usikker bare fordi det er sex med en du er kærester med"spurgte han og kiggede på hende med et sødt smil "og ja jeg er okay"sagde han med et smil og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Antal indlæg : 4936

Tilbage til toppen Go down

At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 5 Empty Sv: At få tankerne væk... (Åbent Emne)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 4:35

hun nikkede "Jeg ved det dumt, men forstå det heller ikke selv" hun rejste sig op og gav sin hånd til ham ,da der hånd rørt hinanden gav det et sus i hende, der var meget gnist mellem hende og jaster, mere end hun troede , hun smilede glad til ham "det vel tanken om at gør det med den jeg elsker" hun rødmede pludselig over tanken og og slap hans hånd, han stod op og hun lagde hænderne for ansigt, "Sorry, skal nok tag mig sammen , på et tidspunkt"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 4:38

Han tog hendes hænder væk fra hendes ansigt "når du rødmer det er pænt til dig skat"sagde han med et smil og kyssede hende på munden
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 4:43

hun så mod hans øjne da han kyssede hende, hun smilede "Ja rødmer din skyld" sagde hun og sukkede "Jeg må tag mig sammen, " hun træk vejret dybt og fald til ro , tydeligt at se hun fik en personlighed maske på sig , hun smilede til ham "beder " sagde hun , hun gjorder det for at drille "Så skat hvad skal vi lave" spurgte hun
Adriana
Adriana

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 4:45

"det ved jeg sørme ikke skat hvad har du lyst til at lave"spurgte han med et smil og kiggede på hende med et sødt blik i sine øjne
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 4:48

hun så mod ham og det var så lagde den maskede holdt "Åh du så dejlige" sagde hun og kastede armene om ham og puttede sig indtil ham, hun lukkede øjne "er lige glad bare du er der" sagde hun og smilede lykkelig , hun var fuldt ud tryg og glad for sit valg, hun aede hans hår med at gled en hånd gennem det og ned til nakken , hun nussede nu hans nakke
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 4:57

Han smilte til hende og lagde sine arme om hende og nussede hende på ryggen med et smil og lå bare og kiggede på hende med et smil uden rigtig at sige noget bortset fra "i lige måde skat"sagde han med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 5:00

Hun smilede blidt "Love you" sagde hun og kyssede hans kind , en manden så dem , han var helt klart fuld, et menneske "Sikke en sild, hende tager jeg" Han trækkede ailince væk fra Jaster, det kom bag på hende og hun kunne ikke komme fri "Slip mig " han sammen sin hånden, "Aww" det gør ondt, han trækkede hende gennem gaderne

//lad spændering begrunde//
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 5:05

han skynde sig at rejse sig op og løb efter dem "hey slip hende så dit fulde svin"sagde han og løb efter dem *dumme menneske*tænkte han og løb bare hurtiger efter dem
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 5:09

Manden kom inden i et huset... han smækkede døren i og kastede Ailince mod væggen , der kom et højt BANG . efterfulgt med et Aww... hun åbnede øjne igen og så den fulde manden over sig "har du hørte om mint" sagde hun , manden bliv sur og kastede hende mod den anden vægge , et BANG kom igen efterfulgte af en masse små... Ailince så mod manden , hans øjne bliv gule "en dæmon" skrig hun og forstod nu styrken , han smilede tilfreds "Sikke en lækker vampyr jeg har mig her " han gled en figner over hende arm, hun bliv sur "Skrid dit svin" sagde hun og sparkede ham væk , han bliv bare mere lystig af det "Nej" skrig hun og løb op af trappende og kom op til et rum .. med et vindue og en seng
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 5:13

Jaster kom brasende ind i huset og kiggede rundt "ailince"kaldte han og ledte efter hende for at finde hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 5:15

der kom et skrig oppe fra og en masse ting bliv ødelægget , han var vred nu "din lille " sagde han , han blødt "det var vis ikke godt" sagde hun og så han tog fast i hende igen "Neej "skrig hun og dæmon nyd det mere, hans horn var synlig "Din lille tøs. være sød at ligge stille" han smid hende op i sengen og sætte sige selv på hende "Neeej " skrig hun igen og skubbede ham ned på gulvet "Jaster " skrig hun , hun sad i hjørn af sengen
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 5:19

Jaster kom løbene ind til hende og så ham manden "dæmon"sagde han og kiggede på ham "skrid med dig hun er min kæreste"sagde han og var godt sur så han skulle enden gøre hvad Han sagde eller det blev værest for ham selv
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 5:24

"Ha , hun bliver min efter dette" sagde han og stod foran sengen så jaster ikke kunne komme over til Ailince "hun er min lille knægt , så smut" sagde han og vendte ryggen til ham og kravelede hen til ailince "Kom så lille tøs " hun fik gul øjne og hvæsset af ham "uhh der er dæmon i dig, mere lækkert" sagde han og uden særligt mange problem fik han lagt hende ned i sengen og lagt være arme så det ikke var i vejen, dum for ham , hun sparkede ham et hovedet og han blødt nu fra det en øjenbryn , hun så på ham , hun var bundet "Jaster" sagde hun og så mod ham, hun var bange tydeligt at se ...
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 5:27

han løb hen og tog fat i ham og fik ham væk fra ailince og kiggede ondt på ham "du holder dig væk og det er nu"sagde han surt og kiggede på ham
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 5:31

han slikkede sig om munden "nej, hun er min " sagde og og sprang på Jaster , Ailince føles sig sårbar lige nu "Jaster" skrig hun og så mod ham og lukkede øjne så hun ikke så dem kæmpe. manden kastede Jaster mod væggen
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 5:36

han ramte væggen og fald ned på knæ men rejste sig hurtigt igen og sprang på manden og kastede han gennem vægen med et ordenligt skral. han kiggede på manden
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 5:38

manden bevægede sig ikke et lidt tid , men rejste sig så "hov dæmon , går jeg ud fra" sagde han og gik hentil ham "vil kan dele hende " sagde han og så mod Ailince, hun hørte det , og hendes øjne bliv stor.. hun var stadig bundt til sengen "hvad ser du knægt... lad os gøre det mod hende sammen, hun giver dig jo ikke lov"
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 5:42

"det kan jeg aldrig finde på mod ailince hun er min kæreste find en anden pige at gør det med og hold dig fra os"sagde han og kiggede på ailince og fik hende bundet op

//skal logge søde min mor skal have computeren det plajer hun om morgen kommer nok senere i dag kan emnet sættes på pause logger//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 5:45

Manden sukkede "kedelig knægt, men hun skal nok blive min" sagde han hånligt og hoppede ud af vinduet... da han bundet Ailince op , lagde hun armene omkring ham , hun rystede og var bange "Jeg var så bange" sagde hun , selv hendes stemme rystede, hun så mod ham "Tak jaster" sagde hun og holdet sig indtil ham , godt så ingen kunne flyttede hende

//Skal vi forsætte i et lukkede emne??//
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 5:47

"så så det skal nok gå skat"sagde han og lagde sine arme om hende

//ja du kan jo lave det men skal logge nu så svare jo først senere//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 5:59

//okay laver et emne//
Adriana
Adriana

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum