Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

At få tankerne væk... (Åbent Emne)

2 deltagere

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 4 Empty Sv: At få tankerne væk... (Åbent Emne)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 2:34

hun nikkede "Har meget følsom læber" sagde hun og så på ham, hun havde bare en meget følsom krop i det heltaget ... hun små grinede "Lad være med at sloges med Zane, selvom han angriber dig . så flygte " sagde hun og så på ham urolig "vil ikke miste dig" sagde hun og lagde sit hovedet mod hans bryst
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642

Tilbage til toppen Go down

At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 4 Empty Sv: At få tankerne væk... (Åbent Emne)

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 2:39

"okay skat skal jeg nok"sagde han med et smil og holdte om hende og kiggede på hende "du er den dejligste kvinde i verden"sagde han med et smil og kyssede hende blidt på munden med et smil og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Antal indlæg : 4936

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 2:42

"Ah" sagde hun og rødmede og mærkede hans læber mod sin igen . hun lukkede øjne langsomt i og gled nakken om på hans nakke og flettede sin figner , hun nyd kysset og at enlig at havde fred på dette område ... hun kyssede videre kærligt og flyttede hans kys
Adriana
Adriana

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 2:51

Han kiggede på hende med et smil og holdte om hende "du så kærlig skat"sagde han med et smil og holdte bare om hende og ville ikke give slip på hende lige un han ville bare stå her med hende og nyde det
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 2:54

"gør det noget, jeg lad bare være med at havde noget mellem os og vis mig " sagde hun og små grinede , hun lagde en hånd på hans kind og aede "Skal jeg lad være" sagde hun drillende og smilede over hans tanker .., det næsten suges til hende , hun lagde sig hovede på hans skuldre og duftede hans søde duft, hun smilede og slikkede derefter hans hals , hun lagde igen hovedet tilbage til skuldre hun havde lukkede øjne og grinede sødt
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 3:01

"nej jeg elsker når du er kærlig"sagde han og holdte om hende og kyssede hende på kinden med et smil og lagde sit hovede på hendes skulder med et smil "jeg er glad for at det er dig og mig lige nu"sagde han med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 3:02

"søde skat, hvem skulle det ellers være" sagde un og lagde armene omkring ham , hun smilede glad, hun følte tryg i hans armene, hendes krop var som om hun havde ventede på denne dag , hvor hun igen kun vis sit sande jeg , hun hviskede så i hans øre "betyder det jeg skal opgive mit stripper job" hun havde en drillende tone i hendes stemmende , men den var kærlige
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 3:13

"det ville være dejligt hvis du ville det"sagde han med et smil og holdte om hende med et smil og kyssede hende på kinden med et sødt smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 3:16

"men skat , det den måde jeg tjener pengene på ud over at arbejde i teater " hun så på ham med blide øjne "Du vil ikke ha andre ser min krop mere" sagde hun drillende "vil du holde den for dig selv" hun drillede stadig "Jamen dog har en jaloux kæreste " sagde hun og havde ikke problemer ved at siger ordet kæreste om ham , hun grinede sødt
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 3:20

"ja men du elsker ham jo"sagde han med et smil og kiggede på hende "nej det nu mere ham der ejer kluppen du arbejder på jeg ikke kan lide og det ved du"sagde han og kiggede på hende med et lille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 3:24

"Øv , troede lige , nåh Zero , har kun været i seng med ham tre gang" hun holdet sig for munden "det skulle jeg vis ikke havde fortalt vel" sagde hun og små grinede , hun lagde hovedet på skrå og kyssede hans mund hurtigt "ups, det kom bare ud af munden på mig" hun var allerede i gang med at undskylde
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 3:30

Han kiggede på hende med lidt triste øjne men prøvede at glemme det igen men det var sværet at glemme for han han stod bare og kiggede på hende og mærkede hendes hurtige kys hun gav ham "øh"sagde han bare og var lidt ude af sig selv
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 3:40

"undskyld skat, skulle jeg ikke havde fortæl dig vel" hun så hans kind og sukkede "Lad mig se" sagde hun og stod helt op af hans krop "jeg elsker dig Jaster og kun dig" hun smilede med lukkede øjne og lagde hovedet på skrå, for at gøre sig nuttede *han er jo ikke den eneste jeg har været i seng med, men hvorfor kommer det jaster så meget bag på ham* tænkte hun og aede hans kind *tanken om hans elskede , har været i seng med ham , var vis nok , jeg elsker dig jaster* tænkte hun og lagde sit hovede mod hans bryst, hun gled sin hånd ud i jaster hånd og flettede figner, hun flyttede sig lidt bag ud og stod nu ved siden af ham "Klar til hoppede " spurgte hun
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 3:49

"elsker også dig"sagde han og kiggede på hende med et lille smil men en masse tanker fløj gennem hans hovede de fløj bare de var ikke til at nå at læse eller noget
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 3:54

"Slap af skat, jeg er her ved dig " sagde hun og kunne ikke finde rundt i hans tanker , det gav lidt hovendepinden men hun var lige glad, hun gik hen til ham og lagde en hånden på hans kind "Jeg elsker kun dig... lige meget hvad... så sige dine tanker i stedet" sagde hun og kyssede hans kind, hun hoppede ned fra taget og tog ham med sig, de stod i en gyden, hun lagde lydløs og elegant på jorden , hun så mod Jaster "er du okay skat"
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 3:57

"det ikke noget skat"sagde han og kiggede på hende med et lille smil og kiggede så lidt rundt for at se om der skete noget
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 4:00

"Jo , fortal mig , hvad er det som gå dig på" sagde hun og aede hans kind blidt , hun var kærlig og blid mod ham , hun lagde hovedet på skrå og lagde sig hovede mod hans skuldre "pleas tale me"
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 4:03

"det bare zero der går mig på okay"sagde han og kiggede på hende og ventede på hendes svar
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 4:05

hun forbliv læggene med hovedet "Skat, du vil ikke ha jeg går nær ham vel" sagde hun og aede hans nakkede "eller er det i det hele taget hvad han gør" spurgte hun og smilede blidt, hun aede hans nakkede, det virkede beroligende mod hans hud, hun havde en blød men kold ud ... "hvad er det ved ham som går dig på skat" hun var forstående og så på Jaster "lov du ikke bliver chokket over dette vel skat"
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 4:09

"det alt ved ham bare alt og han skal ikke mere i seng med dig du er min kæreste nu og vi elsker hinanden det burde han kunne forstå"sagde han og kiggede på hende man kunne se han var alvorlig angående det med zero
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 4:11

Et smil kom over hendes ansigt , hun små grinede "Skat. som om jeg lad ham gør det med mig " hun smilede og lagde en hånd på hans kind "Jeg holder dig han ikke få lov til det igen" hun gik et minde i ansigt, hun skær ansigt "Zero var min først , han voldtog mig, min først gang" hun så mod Jaster , hun så det smertefuld minde igen "Men det okay nu, har vel tilgivet ham"
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 4:14

"tror ikke helt du har tilgivet ham dybt inde i dig selv"sagde han og lagde en hånd på hendes hjerte og kiggede på hende "har jeg ret"sagde han og kiggede på hende med et lille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 4:19

hun så på ham "Nej , det var smertefuldt" sagde hun og sukkede "men man kommer ikke frem i livet vis man bliver ved med at hade , plus " hun så på ham og kyssede hans læber "har jeg fået en dejlige kæreste ud af det" hun smilede og grinede "tænk ikke over det , er glad for han gjorder det , tænkt så vil jeg aldrig havde gjordet det ved dig" sagde hun som ex... hun aede hans kind "Skat, fald ned"! sagde hun
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 4:24

"jeg skal nok falde til ro men det er bare svært okay skat"sagde han og kyssede hende på munden "og det gode ved at du ikke er jomfru osv er at vi kan ha det temmelig vildt mens vi har sex sammen"sagde han med et smil man kunne høre på ham at han ikke ville tvinge hende til at ha sex med ham men at han ville vente til hun selv ville ha det
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 4:27

Ailince små grinede over ham "Sorry sorry skat. du er så nutetde " hun hoppede på ham så han faldt ned mod jorden, hun sad på hans mave "Hovsa , slog du dig skat" spurgte hun uroligt men med en drillende tone... hun bliv nu alvorlig "Jeg ved du synes det er svært, men gør det ikke mere med ham" hun kyssede hans mund "du snakker til mig som om jeg ikke ønsker sex med dig og som om jeg frygter det" sagde hun blidt og aede hans kind "Gør jeg ikke, men er lidt usikker på det, det bliver min første gang med en kæreste " forklarede hun
Adriana
Adriana

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum