Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

At få tankerne væk... (Åbent Emne)

2 deltagere

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 2 Empty Sv: At få tankerne væk... (Åbent Emne)

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 21:44

Ailince så på ham med nogle undersøgende øjne "Hvad ønsker du af hende" spurgte hun ikke som et nej eller ja... hun lagde hovedet på skrå "hvad kan hun hjælpe dem med" spurgte hun om og smilede blidt og så rundt i rummet *hvad vidste denne dæmon og hvad vil han* tænkte hun og var på vagt, men kunne ikke ses på hende, hun så rolige og blid ud som altid
Hun var smuk og hendes sorte hår bevægede sig med være af hendes bevægelser ..
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642

Tilbage til toppen Go down

At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 2 Empty Sv: At få tankerne væk... (Åbent Emne)

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 21:54

"hun skal bare fortælle hvornår hun sidst har set en" Isaac så alvorlig på hende med et halv smørrede smil.. han begyndte at fornemme at han skulle gå forsigtigt til værks, for han mærkede at nogen i rummen stod hende her, hvis han valgte at angribe hende..
men det var kun en følelse, så han vidste ikke hvor godt den lille kvinde foran sig kunne læse den, men han vidst at det var med at passe på, for ellers kunne det her ende galt,
og det ønskede han ikke, ikke ligenu ihvertfald.. han satte sig rolig overfor hende..
hvad skræmte hende egentlig?

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 22:01

Ailince stå hans hånd og man kunne mærke hun var stærk "jeg kan høre dine tanker" sagde hun og så til siden og sukkede "Hvem leder du efter" sagde hun og lagde hun hovedet på skrå "Du har den rigtigt person , jeg er Ailince" sagde hun og smilede blidt .. hun så på ham nu uden at flyttede blikkede hun var nyserige *hvad vil han mig' tænkte hun og smilede nu lomske
Adriana
Adriana

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 22:12

Isaac nikkede kort til hende, som et tegn på at han havde hørt det hele, og han forstod at hun læste tanker.. det undrende egentlig han ikke, for det var det mange vampyrer der gjorde..
men hans lange rejse var fordi, han havde fundet det han søgte, kvinden, de havde hviskende så længe om i skyggerne, kvinden, der var kendt for sin skønhed og som sad der, foran ham..
han så kort ind i hendes øjne, med skælmske glimt i sine egne øjnene
"jeg" begyndte Isaac med en let halv alvorlig stemme lavmælt " jeg søger en unge halv dæmon med navn kaZu.. han skulle sidst været set sammen med dig"
han holdte en kort pause, lod et øjeblik stilheden herske..

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 22:17

hun slap hans hånden og hævet øjenbryn, hun gik i selvforsvar "Hvad ønsker du af ham" sagde hun og så ondt på ham, hun var utrolig smuk selv som ond blik over hende, hun lagde hovedet på skrå "Jeg han er set med mig nogle gang og hvad så" sagde hun og forventede godt hvem denne person var ... hun så på ham med sin røde øjne , hun smilede og blive smukkere og smukkere , hun var perfekt "Hvad vil du Kazu" sagde hun og lagde hovedet på skrå
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 22:26

Zane satte sig ned igen. Hans hoved var et hvirvar af forvirring, uvelkomne følelser og tanker.
*Hrmph! Skulle jeg, Zane, blive forelsket! Hvor latterligt!* tænkte han vredt.
Men alligevel var der noget der sagde ham at det faktisk var tilfældet.
Zanes følsomme ører opfangede pludselig Isaac's og Ailince's samtale, og han lyttede halv-interesseret efter.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Fre 4 Jun 2010 - 22:30

Jaster sad og kiggede på ailince og kiggede bare på hende med et smil og kiggede på ham hun sad og snakkede med *hvem er han*tænkte han og holdte øje med ham for at sikre sig at der ikke sket ailince noget osv
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Antal indlæg : 4936

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 22:31

Isaac kunne ikke lade være med at smile skævt, der han så hende onde øjne, have kaZu virkelig forpestede den lille vampyr så meget, at hun gik i forsvar for ham?
"jeg ønsker kun at finde ham, intet andet.. men jeg går vel ud fra at den lille djævel har omtalt mig?" han så på hende med sarkastisk, nærmest et hånlig smil på sine læber, mens humoren kunne læses i hans mørke blå, han lænede sig kort tilbage, hvor skyggerne begyndte at strømme om ham, som som en kælen kat, der forlangt at blive kæle for..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 22:33

kajika betragtede stille hele forsamlingen og sukkede let i det hun rejste sig og strøg det platin blonde hår til siden og sagde"Nå men Zane hyg dig og os dig jaster " hun smilte kært i det hun stille tog glassene og gik ud bagved i baren hvor hun begyndte at vaske op. Hun tog sin taske bagefter og normale tøj på i det hun vinkede til dem hun kendte og gik ud af døren :P

//Out Muhaha//

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 22:37

"Ja har han" sagde hun og så hans tanker "Sikker en måde at snakke om ham på, hvad vil du" sagde hun og rystede på hovedet "vis du vil vide hvor han er , så ved jeg det ikke" sagde hun og begyndte at rejse sig "Har ikke set kazu siden" hun stoppede og rystede på hovedet "Skal du ikke vide enligt , find ham selv, vis du vil ha ham med tilbage" hun var hånlig noget hun normalt ikke var "Du kan vis ikke styr folk som du ønsker" hun smilede ondt til Isaac
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 22:55

Isaac rejste i det samme som ailince og grab hende om håndleddet, for at holde hende fast.
han begyndte hviske lavmælt i hendes ene ører med en lokkende stemme, som kunne slangen fra paradiset ville have brugt..for han vidste at det var farlig, det han gjorde nu..
"hvorfor stoppede du? har den lille dæmon rørt ved dit hjerte, som ikke er det..
men nej, det ikke mig, der er dukkemageren.. jeg kun en simpel dæmon, som leder efter sin forlovede.. andet er det.. kan du ikke se smerten i mit ansigt over at være forladt?" han grinte kort hånligt "for at give ham et sidste kys, før jeg rejser hjem til paris igen.." det sidste sætning var sagt forførerne, næsten helt kælen ind i hendes øre.. "men hvis du ser ham, så hils og sig at selveste azazel savner ham" Isaac gav i det samme slip på hendes håndled og så på hende med hjerteløs smørrede skævt smil, mens lyset skinnede i hans røde øjne..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 22:59

I samme øjeblik Isaac slap Ailince, forsvandt Zane og dukkede op lige bag ham. Han stirrede iskoldt ned på Isaac, og med en stemme der ville få en hvilken som helst muskelmand af en skovhugger til at krybe sammen i et hjørne, sagde han: "Hvis du nogensinde rører min lærling igen, så slår jeg dig ikke bare ihjel... er du med, skvat?"
Han holdt blikket rettet mod Isaac.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 23:03

hun greb nu fast i hans hånd og så på ham med et ondskab fuld blik "Du savner ham , ah hvor morsomt" sagde hun og så mod ham , hun virkede nu lidt lige glad med sig selv , hun gik hentil han øre og hviske "du kommer ikke til at møde ham , fordi du gav slip på ham" hun smilede tilfreds og slap hans hånd "skal jeg nok, men ser han ikke"
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Fre 4 Jun 2010 - 23:04

Han kiggede på manden og rejste sig op og gik over til dem "hey slap lige lidt af tak"sagde han kiggede på dem han var ikke bange for zane for han viste jo ikke hvem han var eller noget "og hvad forgår der lige"sagde han og kiggede og kløede sig i nakken
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 23:06

Ailince så mod jaster og fik stor øjne "Jaster" sagde hun overrasket og gik hentil ham og stod indtil ham som tryg , hun så mod zane og Isaac "Vi har en fælles bekendt" sagde hun og tog fast i jaster armen, hun søgt tryghed, hun havde kun spille skuespil hun var ikke sådan
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Fre 4 Jun 2010 - 23:15

Han lagde en arm om ailince for at hun skulle føle sig tryk og tilpas med et smil og kiggede på de andre og holdte øje med dem *hvad er det der sker her*tænkte han og kiggede lidt rundt på det der var rundt omkring
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 23:21

Isaac smilede skævt kort rundt til dem alle, før hans stemme lyd som det mørke der var begyndt at vokse frem af skyggerne bag ham "jeg ønsker ingen slåskamp.. så" han vente sit hoved mod ailince og så på hende en sidste gang "hvor morsom at dit hjerte er faldt for simpel halv dæmon, hvis eneste bedrift her i livet er hans egen galskab, som" Isaac så et sekundet mod jorden, fik noget vemodig i stemme et øjeblik, før han vente sit blik mod hende igen, begyndte stille gå tilbage mod døren, hans var lumsk smørrede, helt hånlig i det "som det eneste djævelen har efterladt i ham, som det ynkelig forsøg han er" Isaac smilede kort med et skævt smil rundt til dem alle, før han forsvandt i den mørke luft..

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 23:28

Ailince så hårdt mod Isaac "Mig og kuzu har ikke mere noget sammen" sagde hun og så indmod Jaster, hun holdet fats i hans tøjre, gjorder hun altid når hun var bange eller ked af det.. hun så mod jaster "Lang historie" sagde hun og sukkede "men os kort" hun vidste ikke hvad hun skulle gøre lige nu
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Fre 4 Jun 2010 - 23:33

"okay"sagde han med et lille smil og kiggede på hende *er hun bange*tænkte han og kiggede på hende med et lille smil og holdte om hende med et smil og kiggede på manden(zane) som han stadig ikke viste hvem var men det tænkte han ikke ret meget på *håber du læser mine tanker ailince for kunne godt tænke mig at snakke med dig alene*tænkte han
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Zankuji Fre 4 Jun 2010 - 23:38

//logger lige 5 min skal lige noget//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 23:45

Ailince så mod Jaster forvirret og lagde hovedet på skrå *okay, du snakker bare* sagde hun i jaster hovede, hun drillende lidt *ej selvfølgelig * sagde hun i jaster hovede ig så mod Zane "det er vel okay" sagde hun som om hun spurgte sin far om lov , hun smilede blidt til zane som helt klart stadig var sur
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 23:48

Han så på Ailince, prikkede hende i panden og smilede.
"Du, Ailince, er min lærling, og du rummer større kræfter end samtlige personer herinde, udover jeg selv. Jeg kan trygt lade dig klare dette selv. Måske vil det endda være godt for dig..."
Han gik hen til den røde lædersofa igen, og satte sig ned. Så tog han en slurk af sin øl.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 23:50

Ailince så med stor øjen mod Zane og lagde ansigt mod jaster siden og små grinede *der forsvandt min mask* tænkt hun og nyd jaster duft mens hun grinede
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 0:02

*jeg tænkte på om du vil komme sammen med mig ailince*tænkte han og håbede på at hun læste hans tanker han kiggede på hende med et lille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 0:06

"Var" sagde hun og så mod Jaster "og så at spørger sådan et sted og så igennem dine tanker, det glæder ikke" sagde hun og små grinede , lidt ondt , men hun vil høre ham sige ordene ikke tanke dem til hende, selvom hun hørte det som det sammen, hun smilede blidt til jaster og lagde sit hovede mod hans side
Adriana
Adriana

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum