Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

At få tankerne væk... (Åbent Emne)

2 deltagere

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 3 Empty Sv: At få tankerne væk... (Åbent Emne)

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 0:09

"okay så du vil høre det fra min mund af okay"sagde han og kiggede på hende "vil du komme sammen med mig ailince"sagde han og kiggede hende lige i øjne da han sagde det til hende og smilte stille til hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Antal indlæg : 4936

Tilbage til toppen Go down

At få tankerne væk... (Åbent Emne) - Page 3 Empty Sv: At få tankerne væk... (Åbent Emne)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 0:17

hun fik stor øjne da han sagde det virkeligt "du spurgte mig lige , foran zane" hun gik i chok og det eneste hun kunne tænkt på var at løb væk, hun så bagud og løb om bag ved stripper scene hvor de ansat kunne være i fred, hun var løb indenfor at skrifte tøj og løb nu ud af bagdøren, hun var overraskede og bangende for hvad vil ske, hun løb forbi menneskerne og hoppede derefter op på et tag, hun træk vejret dybt og så rundt på tagene , det var så smukt dette syn

//Sorry XD//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 0:24

Han kiggede på manden "det må være dig der er Zane har jeg ret"sagde han og kiggede på ham han viste jo ikke hvem zane var for en type eller noget
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 0:26

*læg dig ikke op mod zane , kom og find mig . pleas* sagde hun i jaster hovedet, hun vidste zane vil blive rasende over dette *pleas find mig* sagde hun i Jaster hovedet igen *Jeg elsker dig* sagde hun så i jaster hovede, hun sad på et træ lidt væk
Adriana
Adriana

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 0:29

to sekunder efter han havde hørt ailince i sit hovede stod han bag hende "kig bag dig søde"sagde han og kiggede på hende "jeg elsker også dig"sagde han og kiggede på hende med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 0:31

Ailince vendt sig rundt og smilede til ham og en tår faldt ned over hendes kind "Sorry, jeg løb, men sætte mig ikke op mod Zane, jeg ham tro og " hun stoppede og så ned "Tror ikke han er helt så glad for dit yd " sagde hun og sukkede "Han vil nok angribe dig for at spørger mig om jeg vil komme sammen med dig"
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 0:36

Han kiggede på hende "hvorfor han kan jo ikke bestemme over kærlighed eller noget"sagde han og kiggede på hende han ville ikke sætte sig op mod zane han ville bare gerne ha ailince *det her er svære end noget andet*tænkte han og kiggede rundt også på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 0:42

"en grund til jeg ikke vil knyttet mig til hvem som helst , person skal virkelig betyde noget, også grunden til jeg bære masker normalt" hun hentyd til personligheder "jeg er bare træt" sagde hun og lagde sig tilbage, hendes kridhvid hud var utrolig smuk , hun var smuk... Ailince lad en smaske lyd "er trøstig" hun så mod jaster , hendes øjne var røde "ikke god ide, bliver bare syg" hun så ned mod folkene og opdagede en ung manden med OB blod "Lige min type" hun skulle til at sprang ned til ham.. hun havde fortalt jaster , at hun lege med maden , hun havde normalt sex med dem inden
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 0:52

"kan du ikke bare gør det hurtigt uden sex"sagde han og kiggede på hende med et lille smil for han viste lidt om hende på det grundlag men ikke meget
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 0:57

Ailince så overrasket på ham "Som om jeg vil var utro" sagde hun og hoppede ned , hun til forførende hen mod den unge manden, der gik ikke lang tid for han var underlagt hendes skønhed, hun gled sin hånd ned i mandens og hiv ham med ud i en gyde , hun pressede ham forførende op af væggene og slikkede hans hals, han troede hun vil gøre noget andet , og så bid hun ... Den unge manden så ud som om han nyde det voldsomt, han lagde armene om Ailince og pressede hendes krop mod hans, Ailince sugede hans blod og pludselig faldt han sammen under hendes fødder han var kun besvimet , hun smilede blidt og slikkede sig om munden , hun så mod Jaster og sagde i hans hovedet *tilfreds* spurgte hun i hans hovede , hun sprang op på taget og så på manden vågnede igen,
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 1:06

*ja*tænkte han og kiggede på hende med et smil og kiggede så lidt rundt for han viste ikke lige hvad han skulle gøre ved tingene for nu havde han jo sagt det han havde sagt også er den ikke længere
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 1:08

Ailince så mod ham og stod bag ham "Noget galt" hun pustede ham bag øret og små grinede, vis ham vil grib fast i hende undgik hun det kun engang og så vil hun blive fanget , hun små grinede "hvorfor så trist søde"
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 1:13

Han prøvede at få¨fat i hende med et lille grin og greb ud efter hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 1:18

han fik fast i hendes tøjre , "Imponerende" sagde hun og små grinede og så mod ham og kom til at se ham øjne, hun rødmede og så hurtigt væk, hun smagt stadig af blod i munden , hun smaskede lidt igen
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 1:25

"tak søde"sagde han med et smil og kiggede på hende "stadig tørstig"spurgte han og kiggede på hende *mon hun er det eller smasker hun bare lidt*tænkte han med et lille smil og kiggede på hende med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 1:29

"Nop, smager stadig af blod , vil du smage" sagde hun og lagde sin læber mod hans i et kyse og fik lavt det til et snav , hun smagt af menneske blod, utrolig sødt, hun slap og så på ham "Har jeg ikke ret , smager af blod" hun små grinede og så på hans ansigt "åh noget galt" spurgte hun ... han så ud som om han var i chok i hendes øjne , hun smilede blidt "Uhuh" sagde hun med hånden foran hans ansigt
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 1:45

"jep du smager af blod endnu"sagde han og kiggede på hende med et smil og kiggede på hende med et sødt blik i sine øjn "men du er en god kysser"sagde han med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 1:49

"du drømmer lidt i nu" sagde hun og knippede med figner for an ham og smilede hun krammende ham og hviskede i hans høre "vil gerne være din kæreste" sagde hun og kyssede hans kinden "men først skal du fangen mig" sagde hun og løb hen over tagene

//tre gang før du fanger hende, altså du skal lave tre forsøg//
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 1:58

Han løb efter hende og prøvede at fange hende første gang gik ikke og heller ikke den anden gang så ville han prøve den tredje gang snittede han hende men fik ikke fanget hende *hun er hurtig*tænkte han og løb stadig efter hende og prøvede så den fjerde gang og fik så fat i hende og holdte om hende da han fik fat i hende og kiggede på hende med et smil

//tilfreds?//

Sidst rettet af Jaster Lør 5 Jun 2010 - 1:58, rettet 1 gang (Reason for editing : manglede lidt der på)
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 2:03

"Jamen dog, du hurtigt til at lære jaster" sagde hun og smilede blidt, hun havde ikke gjordet det særligt svært for ham , hun lagde en hånd på hans kind og aede og kyssede ham så derefter, hun slap langsomt hans læber, hun smilede og kunne stadig mærke hans læber mod sin "Du hørte godt hvad jeg sagde ik" sagde hun og lagde armene omkring hans hals og krammende ham, hun lod ikke noget være i mellem dem lige nu og det kunne mærkes

//jep du er min nu XD . ej driller bare //
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 2:10

"ja det hørte jeg skat"hviskede han ind i hendes øre og holdte om hende med et smil "jeg elsker dig"sagde han med et smil og kiggede på hende og satte sin pande mod hendes pande og holdte bare om hende og nød hvert et øjeblik sammen med hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 2:17

det gav et sus i hendes mave da han kaldt hendes skat. hun smilede glad og sagde "Elsker os dig " sagde hun og mærkede hans panden mod sin, hun holdet stadig armene omkring hans nakke og mærkede hans armene om hendes liv, hun smilede kærligt til ham "du ret stærk " sagde hun og kyssede hans kind, hun var ved at undersøge hvor stræk han var , bare af nysgerrighed
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 2:25

"ja er stærk men vil kun bruge det når det er nødvendig"sagde han og kiggede på hende med et smil og kyssede hende blidt på munden og kiggede på hende med et smil "men dig er jeg blød overfor"sagde han med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 2:28

"Håber jeg du er" hun stod nu helt tæt på ham, hun kunne ikke komme tætter på ham faktiske , hun smilede "kan du finde ud at være en god lille dreng" sagde hun til en som var ældre end sig selv, hun mærkede stadig hans læber mod sin , "Wow, kan stadig mærke dine læber" hun gled en figner over sine læber "Ah det kilde " sagde hun og små grinede
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 2:32

"det kommer an på hvad jeg skal gøre som den gode dreng"sagde han med et smil og kiggede på hende og holdte om hende "kan du stadig mærke min læber"sagde han med et smil og kiggede på hende lige ind i hendes øjne
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum